Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 11:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Villain lult maar wat


Dat is z'n baan ook.

Waarom zou je statistieken die hij roept tijdens het feest serieus nemen? Is gewoon voor het publiek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 12:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EDIT: Laat maar
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 14:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oké, ik heb vanmiddag tijd. Ik ga dan écht mijn verslag eens typen. Dan kan het nog eens bezinken....
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 14:22 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:
Oké, ik heb vanmiddag tijd. Ik ga dan écht mijn verslag eens typen. Dan kan het nog eens bezinken....


Nee want morgen begint: Vorige week rond deze tijd... :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 19:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Tracklist Chris One;

01. ID
02. High Voltage & B-Front - Everything Changes
03. Chris One – Big Boys
04. Chris One & The Machine – Fragmental Therapy (mashup)
05. Ghost In The Machine – Dominator Gone Wild (mashup)
06. Chris One – Blast It
07. Riot Shift – Oblivion
08. Chris One & Delete – Ready 2 Genocide
09. Clockartz – Prisma
10. Purge & Chris One – Drop The Bomb
11. Chris One – Back 2 Sleep
12. Unknown Analoq – Blackout (B-Front 2018 Edit)
13. Delete - Syndrome (Chris One Remix)
14. Malice – Annihilation
15. Promo - From Deep Within (Chris One Edit)
16. GRAVEDGR - Kamikazee (Rebelion Remix)
17. Rebelion - Salvation (Delete Remix)
18. Chris One – Mind Of A Killer
19. Mrotek & Chris One – Voices
20. Delete & Chris One – W4RR10R
21. Mrotek - Laid 2 Rest
22. Chris One – Stay
23. Warface & Malice – Your Betrayal
24. Chris One – Deathmatch

Wat een set was dit :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat wordt me toch 'n set op Decibel met Clockartz
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 22:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
heggenschaar schreef:
Villain lult maar wat


Dat is z'n baan ook.

Waarom zou je statistieken die hij roept tijdens het feest serieus nemen? Is gewoon voor het publiek.


Ik vond het anders best storend dat hij niet heeft gezegd of zijn resultaten nou signifcant waren of niet...
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 23:29 
 
Hardtraxxer

ULTIMO schreef:
makrooy schreef:
Dan vraag ik me af wat Q-dance tegen houdt om een 7e campingveld bij te doen. Zal vast redenen voor zijn maar defqon kan zoveel meer weekend tickets verkopen als het wil.

Lowlands heeft die 7e camping op de plek waar defqon zijn ingang heeft.
Zal logistiek niet echt werken gok ik, maar het is mogelijk.


Hoe is Lowlands dan? Lijkt dat ook zo'n vluchtelingenkamp, of kun je daar wel een beetje fatsoenlijk je spul opzetten?

GB47 schreef:
Hoewel de sfeer top was, stoorde ik me aan het vrij hoge hitjes gehalte met als orgelpunt de set van Deepack. Geen idee wat deze gasten bezielden om zo de magenta af te sluiten, sloeg werkelijk nergens op !

Dan heb je nog zo weinig boekingen (kan me niet voorstellen dat die gasten hier nog van kunnen leven? ), maar weet je ze structureel zó te verkloten. Niet voor het eerst dat ze de grap van de avond zijn. Knap.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 08:30 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Oké, ik heb vanmiddag tijd. Ik ga dan écht mijn verslag eens typen. Dan kan het nog eens bezinken....


Lekker gewerkt, pik.

Plusjes trouwens dat ik dit weekend drie keer Chris One - Stay heb gehoord. Godverdomme wat een plaat.

Los daarvan (aangezien alle stages te beluisteren waren?): is jullie set ook opgenomen @Prefix & Density?

Edit: gevonden, dankzij Paul in een ander topic. Voor de liefhebber:

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 09:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
Remi schreef:
Oké, ik heb vanmiddag tijd. Ik ga dan écht mijn verslag eens typen. Dan kan het nog eens bezinken....


Nee want morgen begint: Vorige week rond deze tijd... :thumbsup:

Haha, dat zei ik vanmorgen ook tegen Ramon: straks ga je denken "precies 1 week geleden, toen...".
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 09:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Remi schreef:
Oké, ik heb vanmiddag tijd. Ik ga dan écht mijn verslag eens typen. Dan kan het nog eens bezinken....


Lekker gewerkt, pik.

Komt er vandaag écht aan. Het is vrijdag dus dat moet wel lukken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 12:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Plusjes trouwens dat ik dit weekend drie keer Chris One - Stay heb gehoord. Godverdomme wat een plaat.

Dit, ook 3x gehoord :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 12:25 
 
Hardtraxxer

Iemand enig idee wie er allemaal op die silent disco draaide?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 12:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
RomanAnthony schreef:
Plusjes trouwens dat ik dit weekend drie keer Chris One - Stay heb gehoord. Godverdomme wat een plaat.

Dit, ook 3x gehoord :love:


Plaat van het moment voor mij, wát een sfeertje zit hierin. Als ik het me goed herinner bij Mind Dimension, Clockartz en Chris One voorbij horen komen dus ik ook (minimaal) 3 keer gelukkig :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:26 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen Live The Moment op kwam moest ik wel even slikken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 13:48 
 
Hardtraxxer

makrooy schreef:
Toen Live The Moment op kwam moest ik wel even slikken :cry:


dikke laag kippenvel ja :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 14:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Straks de closing eens bekijken. Ik heb nog wel even getwijfeld om bij Delete VIP te blijven maar ik vind het toch altijd spectaculair en iets 'bijzonders' om daar af te sluiten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 15:14 
 
Hardtraxxer

Nog steeds meters kippenvel bij het bekijken van de endshow van zondag :$ :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op vrijdagmiddag heel relaxed aangekomen op Zuiderzee Resort, 0 file gehad onderweg en we konden al vrij snel in ons huisje. Vlug de spullen uitgepakt en de nodige biertjes gedronken en op de fiets vertrokken naar de pre-party.
Bij binnenkomst op het campingterrein direct al dat heerlijke gevoel van 'thuiskomen' en dat werd tijdens de opening van the Gathering enorm versterkt toen de stem zei: "Weekend Warriors, welcome home". Instant kippenvel, en nog steeds als ik de filmpjes terug zie.

De pre-party is altijd super gezellig maar meestal maak ik er muzikaal niet zoveel van mee. Het eerste uurtje even uitgezeten en toen lekker op pad gegaan, het terrein op. Overal een beetje lopen kloten en vooral bier gedronken en gelachen. Bij de Shrine nog een tof Defqon x Nike Air Max-speldje bemachtigd en vervolgens richting silent disco gegaan. Daar nog even gelachen, beetje gekloot en nog eens een rondje terrein gedaan en vervolgens voor de laatste 1,5 uur terug naar de Blue. Kan me daar door de vele biertjes niet heel veel van herinneren maar de foto's zeiden genoeg. Omdat er bij de UV een bord stond dat er nog een show zou zijn hebben we daar nog bijna een uur gewacht (omdat ik er heilig van overtuigd was dat er in het podium nog iets ging gebeuren) maar toen bleek dat deze show al geweest was. Met Ramon nog een tijdje op dat terrein gehangen tot we er écht afgetrapt werden en toen zijn we op de weg naar de fiets nog maar even naar de Koperen Hond geweest.

Zaterdagochtend opstaan viel vrij zwaar en ik was ook iets later dan gepland op het terrein.
Nadat we iets na 2 uur op het terrein waren en we richting de ingang bij de Blue liepen om naar de UV te gaan kwamen we tegenover dat funhouse nog een raar soort iglo tegen: dit bleek een meditatiecentrum te zijn en dat vonden we wel interessant. Vervolgens een sessie meegedaan wat verdacht veel op een 2cb-trip leek en vervolgens vol nieuwe energie het terrein op. We liepen iets voor 3 uur richting de UV en ik hoorde wat Industrial. Ik dacht al dat we verkeerd waren maar Audiofreq bleek net af te sluiten.
Prima op tijd voor Andy Savage en Max Enforcer. Dit was al een heel tof setje, precies waar ik zin in had. Euforische muziek, vrolijke mensen, zonnetje. Niks meer aan doen. Laagje kippenvel hier en daar, zeker bij Gold, dus dit was een prima opening. Tijdens Power Hour lekker bij Jay Reeve gebleven en dit vond ik direct één van de tofste setjes van de dag. Hij zei van te voren nog wat gespannen te zijn voor de opkomst maar beter een paar 100 mensen die los gaan dan een stilstaand publiek, toch? Gelukkig was het super gezellig en vond ik het ook echt een dikke set. Na deze set even wat gaan eten (die maaltijden bij de Aziaat, met rijst / noodles en vlees met groente en saus waren echt dikke prima, elke dag één genuttigd) en richting Rejecta. Vond dit mwa mwa dus uiteindelijk terug naar de UV voor Demi Kanon en daarna Frontliner.
Bij Frontliner weer een aantal keer kippenvel gehad en ook deze set vond ik echt heel tof. Om 8 uur vertrokken richting Indigo voor the Purge en Mind Dimension en hier ging het 2 uur ook non-stop los. Het is al gezegd maar de vloer links vooraan ging echt als een trampoline op en neer. Bij deze sets 2 uur echt non-stop staan maaien waar de kramp er meerdere keren in schoot. Om me heen ging het ook goed los en prima de ruimte. Inmiddels was het wat afgekoeld en waaide het een beetje door waardoor het echt prima uit te houden was. Toen kwam Riot Shift: ik heb het even aangekeken omdat het overal niet echt geweldig was qua line-up. Ze wisselden dikke gated kicks af met laser- / kassakicks dus na een tijdje maar richting Pavo vertrokken en dit trok ik al wat beter. Helaas geen echte afsluitset waardig voor mij, had dán liever een Spoontech-artiest wat later gezien maar het was al met al een prima zaterdag.
Nog een flinkse after gezet op het terrein bij de Q-Dance Radio en met name de Koperen Hond waar de honden (ha-ha) geen brood van lusten en vervolgens lagen we weer rond half 7 in ons bedje.

Zondag ging het opstaan rond 10 uur meer dan aardig en na de nodige pinten en punten waren we weer helemaal het mannetje.
Rond half 2 stonden we op de Silver bij Somniac One, inclusief wat lauwe speciaalbiertjes die nog in mijn kluisje lagen. Prima ingekomen, beetje bijgekletst en wat gedanst en vervolgens richting Clockartz. Hele dikke set, links voor heel gezellig met een grote groep, al hard staan maaien dus de dag was goed begonnen.
Na Clockartz richting Geck-O gegaan maar ik vond dit een beetje tegenvallen. Het was wel gezellig etcetera maar ik vond al die Soul Train-edits maar zo zo en écht los ging het ook niet, naar mijn gevoel. Toen hij klaar was het pad overgestoken naar Prefix & Density wat meteen één van de dikste sets van het weekend was. Het hele uur ging het non-stop los, zat veel drive in en af en toe was er weer een moment van kippenvel. Het applaus tijdens die set zei genoeg. De uurtjes na deze set vond ik dat er niet heel veel boeiends was dus de tijd gebruikt voor een hapje, drankje, rondje terrein, een dansje in die ronddraaiende tunnel (één grote teringzooi) en weer aangekomen bij het einde van Wildstylez op de main.
G4H even aangekeken maar lekker vertrokken richting de Purple voor Emphasis wat echt een prima keuze was. Leuk sfeertje, niet zo druk maar prima plaatjes. Op tijd terug voor misschien wel hét moment van het weekend:de Legends. Ik stond bij de wc op Ramon te wachten toen de eerste 'Italian Legend' werd aangekondigd. Ik dacht: "Oké, Technoboy is al geweest. Tuneboy nu dan?". Godverdomme, toen ik Zatox hoorde stierf ik een beetje van binnen. Daarna ving ik wat flarden op over een Blademasterz, dus ik dacht: "Oké, dit kan wel wat worden". Dit bleek tijdens de set de volgende teleurstelling. Toen dacht ik nog: "Oké, als ze me helemaal kapot willen maken komt nu Coone of Ran-D ofzo", iets waar ik helemaal niks mee kan. Dit bleek gelukkig nog mee te vallen. Bij Frontliner wederom kippenvel (ik lijk godverdomme wel een fanboy) en die probeerde de set nog wat te redden maar vervolgens zijn we vertrokken naar de Big Chill voor een smerig potje techno om vervolgens alles kapodt te maken bij Thera.
Thera was wellicht de set van het weekend voor me. Hoog tempo, alles ging los, veel dikke (onverwachte) platen, Ammunition, alles zat er in. Helemaal gesloopt nog even een goed plekje bij Sefa gezocht waar we halverwege de main prima ruimte hadden en een dikke eindshow gezien. Bij het terugkijken van de eindshow wederom kippenvel: deze zat heel dik in elkaar. Live the moment edit vond ik ook heel vet toen: volgens mij is het nog niet bekend van wie deze is?
Traditioneel het weekend tot in de vroege uurtjes afgesloten met wat afterparty's hier en daar, een rondje in het Funhouse en wat gekkigheid in het huisje. Uiteindelijk was het half 8 toen ik op bed lag, 2 uur later ging de wekker (deze was weer eens overbodig) om het huisje op te ruimen en het weekend achter ons te laten.

Al met al: heel, heel dik weekend gehad. Ik vond dit qua muziek en productie één van de vetste DQ's. Weinig last gehad van het weer. Voor mij was dit zelfs bijna ideaal: ik trok de warmte goed, niet hoeven insmeren tegen de zon, beetje bijkleuren. Prima. De heimwee is nog steeds real, inmiddels ben ik lichamelijk weer wat hersteld maar wat mij betreft gaan we dit weekend weer.

edit: Jezus, lang verhaal geworden zonder enkele smilie dus hierbij wat poppetjes: :) :$ :cool: :love: :thumbup: :bomb: :beer: Die kun je random wel ergens kwijt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 18:10 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Remi schreef:
. Live the moment edit vond ik ook heel vet toen: volgens mij is het nog niet bekend van wie deze is?

Mijn guess is Headhunterz, zit zo’n typisch riedeltje in wat me eraan doet denken. Maar Sound Rush is ook wel een optie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 19:13 
 
Hardtraxxer

Hij is van JDX ft Sarah Maria. Geen heady of wildstylez , JDX zou hem zelf hebben aangepast voor de endshow ( wat ik hoorde )
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 19:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Remi schreef:
. Live the moment edit vond ik ook heel vet toen: volgens mij is het nog niet bekend van wie deze is?

Mijn guess is Headhunterz, zit zo’n typisch riedeltje in wat me eraan doet denken. Maar Sound Rush is ook wel een optie.


Lijkt me gewoon dat JDX zelf de edit heeft gemaakt, de beste man kan als de beste produceren dus ik denk niet dat hij iemand anders nodig heeft voor zo'n edit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 19:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waar ik aan dacht was dat iemand van AOC misschien heeft geholpen met de kicks, maar het met name gewoon JDX zelf is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2019 21:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja zoiets denk ik ook.
De outro op het einde is ook gebaseerd op Live the moment. Dus dat zal JDX ook voor z'n rekening hebben genomen.

En vliegen ze nou met een drone door het vuurwerk heen :oh:
Vorige  1 ... 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten