Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 13:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Dat je flesje bij de watertappunten niet werd gevuld, maar je lekker naar de wc moest lopen was inderdaad echt het belachelijkste dat ik heb gezien dit weekend. Vond het ook raar dat ze bij sommige barren geen ijs meer 'mochten' geven en een extra bekertje geven mocht ook af en toe niet. :lol: :lol:


Nog iets belachelijks: er werden voor Power Hour allemaal kartonnen houdertjes op de grond gegooid om ze wss te gooien ofzo? Wtf >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.ad.nl/show/ruim-78-000-unie ... ~a95f49fc/

Citaat:
Ruim 78.000 unieke bezoekers voor Hardstyle-festival Defqon.1

De 17e editie van Defqon.1 Weekend Festival 2019 heeft alle verwachtingen van de organisatie overtroffen. Het grootste dance-evenement van Nederland vond afgelopen weekend plaats en was met 78.000 unieke bezoekers uit maar liefst 110 verschillende landen de drukst bezochte editie in de geschiedenis van het festival.


Citaat:
Binnen 52 uur registreerde Q-dance ruim 5,5 miljoen kijksessies voor alle livestreams op alle platformen. Hiermee is het kijkersrecord van vorig jaar weer verbroken.

Wist niet dat er zoveel mensen over de wereld meekijken naar DQ :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 18:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

78.000 jeetje. Schroef maar terug naar 60.000 wat mij betreft..
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
78.000 jeetje. Schroef maar terug naar 60.000 wat mij betreft..


Die 78.000 is inclusief dagkaarten voor zaterdag en voor zondag. Het zijn er dus niet 78.000 tegelijk op het terrein, dat ligt al gewoon op de 60.000.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 18:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het qua drukte prima te doen anders. Op de endshow na (logisch) was er geen moment dat ik het te druk vond. Intents kan daar nog wat van leren :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 18:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Inderdaad ^ Overal echt alle ruimte gehad om heerlijk te dansen, zelfs op de main bij D-Sturb terwijl de main rond die tijd op andere festivals vaak wel hutje-mutje is. Alleen eindshow inderdaad druk, maar goed, dat weet je van te voren en is niet meer dan logisch.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 19:25 
 
Hardtraxxer

Helicaze schreef:
Haha. Prima verslagje en leuke binnenkomer. Veel plezier op Hardtraxx :P


Steffnov schreef:
Hahaha, welkom kerel. Benieuwd of onze grote vriend überhaupt nog geslaagd is in zijn zoektocht, denk dat hij inmiddels op de main naar boter aan het zoeken is


patrickjeb schreef:
Ah, dat was jij! Welkom hier. Ik heb je alleen gezien bij C1, Thera en Delete. Ik was degene met dat blauwe shirt :P


SL8492 schreef:
Haha heerlijk verslag man! :D Leuk dat je account heb aangemaakt, ik zou zeggen veel plezier hier haha. En het was echt gezellig afgelopen weekend! We meeten ooit wel weer een keer op een feestje ergens verwacht ik :P

Edit: Jouw naam kan ik me nog wel herinneren trouwens, de namen van je maten niet meer :P Zelf heet ik Sander, is ook wel algemeen bekend hier.


wootum schreef:
Goedemiddag!! Mooi verslag verder, was gezellig :beer:


Danku, danku :innocent: We zien ons weer op een volgend stampfestijn! Wellicht dat ik eens een mixje upload voor jullie luisterplezier in de tussentijd. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Veel is al gezegd, hou het dus bij de plus en minpunten.

+++ Dit jaar voor het eerst in een huisje op Resort Zuiderzee. Wat mij betreft ga ik op Defqon niet meer op die camping liggen. Wat een verademing. Ook al was ik de 7e persoon in het huisje (dus op een luchtbed) heb ik hier prima kunnen slapen. We hadden de sleutel van het huisje ook al vroeg (om half 1 direct bij aankomst) dus snel kunnen installeren en de eerste Despo open getrokken.
+++ Denk dat de set van Thera wel de beste van het weekend was. Ook goed om te zien voor Thera dat er genoeg volk stond. Voor het eerst The Paranormal live gehoord, en verder ook een heel goede platenkeuze.
++ Kan me van de meeste setjes eigenlijk niet veel meer herinneren buiten dat het dik klonk en ik het er goed naar mijn zin heb gehad. Jay Reeve tijdens Power Hour was zeer zeker genieten. Ophidian as Raziel en Ophidian & Ruffneck heel fijne setjes. Clockartz hebben ook een heel fijn stijltje tegenwoordig. Unexist was ook genieten.
+/- De hitte op zaterdag. Nou eindelijk droog en zomers weer met Defqon, is het weer te warm natuurlijk. Zat er deze dag ook al vrij snel doorheen. Proberen de schaduw op te zoeken, maar daar zat/stond natuurlijk al iedereen.
----- Q-dance, er had wel meer gedaan kunnen worden tegen de zon. Schaduwplekken bij de stages (Yellow, Gold, Silver, Magenta en UV) waren er gewoon niet. Iets van nevelinstallaties waar je doorheen/onderdoor kunt lopen voor verkoeling. Ook mogen er bij de Silver en Gold (of in ieder geval dat gebied van het terrein) vlonders komen te liggen. Op zaterdag niet veel daar geweest dus qua stoffigheid viel het nog mee, maar op zondag leek het net of ik 2 protheses onder mijn benen had geschroefd.

Dat is ook eigenlijk het enige minpunt. Voor de rest een goed weekend gehad, en op de zondag goed gemaakt wat ik op de zaterdag gemist had. :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 21:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
G1LL schreef:
78.000 jeetje. Schroef maar terug naar 60.000 wat mij betreft..


Die 78.000 is inclusief dagkaarten voor zaterdag en voor zondag. Het zijn er dus niet 78.000 tegelijk op het terrein, dat ligt al gewoon op de 60.000.


Vrijdag riep Villain bij the Gathering dat er 60.000 weekend warriors zijn.

Zaterdag kan het aantal bezoekers best dicht bij die 78.000 liggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 21:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Norther66 schreef:
G1LL schreef:
78.000 jeetje. Schroef maar terug naar 60.000 wat mij betreft..


Die 78.000 is inclusief dagkaarten voor zaterdag en voor zondag. Het zijn er dus niet 78.000 tegelijk op het terrein, dat ligt al gewoon op de 60.000.


Vrijdag riep Villain bij the Gathering dat er 60.000 weekend warriors zijn.

Zaterdag kan het aantal bezoekers best dicht bij die 78.000 liggen


Of zaterdag of zondag riep villain weer wat anders, richting de 40-50k
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 21:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Aristo schreef:
Norther66 schreef:
G1LL schreef:
78.000 jeetje. Schroef maar terug naar 60.000 wat mij betreft..


Die 78.000 is inclusief dagkaarten voor zaterdag en voor zondag. Het zijn er dus niet 78.000 tegelijk op het terrein, dat ligt al gewoon op de 60.000.


Vrijdag riep Villain bij the Gathering dat er 60.000 weekend warriors zijn.

Zaterdag kan het aantal bezoekers best dicht bij die 78.000 liggen


Lowlands heeft ook 60.000 bezoekers totaal per dag, en lowlands heeft nog meer camping velden dan defqon (een 7e gewone camping veld, en dan ook nog eens een veld voor campers/caravans). Dus nee, er zijn echt geen 60.000 weekend gangers bij defqon. Aantallen die artiesten noemen kan je best met een korreltje zout nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 21:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dan vraag ik me af wat Q-dance tegen houdt om een 7e campingveld bij te doen. Zal vast redenen voor zijn maar defqon kan zoveel meer weekend tickets verkopen als het wil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 21:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Heeft iemand toevallig goede kwaliteit filmpjes/rips van de nieuwe zany tracks?




Als je op Mixcloud zoekt op 'Defqon.1 2019' dan vind je overigens een hoop opnames geupload door een aantal fanatiekelingen (Deze HARDverze alleen al heeft er 131 geupload xd). Denk dat bijna alles er wel al op zal staan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 22:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Dan vraag ik me af wat Q-dance tegen houdt om een 7e campingveld bij te doen. Zal vast redenen voor zijn maar defqon kan zoveel meer weekend tickets verkopen als het wil.

Lowlands heeft die 7e camping op de plek waar defqon zijn ingang heeft.
Zal logistiek niet echt werken gok ik, maar het is mogelijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 00:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

EDIT: gsm doet vreemd dus is het in meerdere delen, sorry :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 00:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edit: GSM deed weer normaal, volledig verslag hieronder dus
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 00:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ook langs mijn kant een verslagje van mijn Defqon weekend.
Al bij al wederom een geslaagd weekend gehad maar met toch enkele minpunten.
Het festivalterrein was fijn ingedeeld met een beest van een mainstage ! En het geluid was overal goed tot uitstekend dus dat compenseert ruimschoots de soms karige inkleding.
Setjes van het weekend waren zonder twijfel Prefix & Density, DJ Thera en Activator op de Wasted Lands, waar veel tracks van z'n techno alias T78 draaide maar wat een kicks kwamen er daar voorbij, wat is die man een muzikaal genie ! :drool:
Het verder uitbreiden en uitwerken van de Wasted Lands is echt een aanwinst voor het festival en blij dat ik niet naar de afterparty hoefde. Maar nadelen waren dat er geen wc's te vinden waren en dat wanneer Luna inmixte na Activator, hij ineens door iemand van Q gestopt werd wat tot flink wat irritatie leidde bij zowel Luna als het publiek. Er werd gezegd dat de set met een half uurtje verlaat werd om de stroom van mensen in goede banen te leiden maar het duurde toch anderhalf uur wanneer Luna en Pavo aan hun set konden beginnen ... Was dus wel jammer maar geen onoverkomelijk probleem.
Echter vond ik dat Q veel te weinig gedaan heeft om de hitte tegen te gaan ... Slechts twee extra waterkraantjes en zonnecrème die al vrij vlug leeg was. Ook niets van overkapping, extra schaduwplekken of acties om water te promoten (muntprijs verlagen bv). Gelukkig had ik voldoende zonnecrème mee en liep ik rond met een hoedje en natte handdoek in m'n nek (al zal het wel geen zicht geweest zijn voor de anderen).
Dit is de vierde maal dat ik op de camping sta maar elk jaar kost het me steeds meer moeite om me ernaartoe te slepen (en dan heb ik het niet over de nachtrust)! Want wat is dit slecht geregeld allemaal, amper stewards en ze sturen je dan van hier naar daar ... Iedereen doet maar z'n eigen ding en veel te weinig plek. Heb mensen hun tent zien opzetten bijna in de sloot, dit is wel Defqon onwaardig ! Al heb ik gehoord dat de friendscamping wel fijn in elkaar zat.
Tot slot is de Magenta elk jaar de stage waar ik het meest naar uitkijk en vertoef dan vooral op zaterdag. Maar dit jaar was het muzikaal gezien voor mij ondermaats ... Bijna elke DJ op zaterdag draaide veel te nieuwe platen, Isaac gooide er doodleuk Sound of the underground op :x
Gelukkig waren er nog Trilok & Chiren (hulde) en Asys ... Zelfs Activator draaide niet wat we van hem gewoon waren maar kwam hem toevallig tegen op het terrein en hij vertelde me dat hij het een beetje beu was om elk jaar dezelfde platen te spelen en dus wat variatie wou aanbrengen. En dat hij ook nieuwere tracks gespeeld heeft omdat het publiek vooral bestond uit de tweede generatie die meer affiniteit hebben met Classics dan met Early ! En het lijkt wel alsof elke DJ er zo over dacht, jammer genoeg was daardoor de sfeer ook niet zo top die dag in tegenstelling tot andere jaren. Dus zou het me niet verbazen dat Early stilletjes aan zal verdwijnen van de line up ten koste van Raw Classics misschien ? :cry:
Hoewel ik zaterdag een beetje op m'n honger was blijven zitten keek ik vol goede moed uit naar de magenta op zondag ! Begonnen bij A-lusion die een zeer fijne set had maar je merkte wel dat wanneer hij zijn lompere tracks zoals Voodoo (hard mix), Veritas (HMH Edit) het publiek er weinig mee kon ... Dus hield hij het vooral melodieus jammer genoeg. Ik had liever een setje gehad zoals op Q-base 2007 :$ Hoewel de sfeer top was, stoorde ik me aan het vrij hoge hitjes gehalte met als orgelpunt de set van Deepack. Geen idee wat deze gasten bezielden om zo de magenta af te sluiten, sloeg werkelijk nergens op !
Desondanks blijft Defqon iets magisch hebben en ben ik er ondanks de frustraties toch wel weer bij ! Want het blijft toch een ongeëvenaarde ervaring !
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 08:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

G1LL schreef:
78.000 jeetje. Schroef maar terug naar 60.000 wat mij betreft..

Pffffff :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 09:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ben ik de enige met heimwee? :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 10:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Ben ik de enige met heimwee? :cry:

Nee. Heb ook foto van de main als achtergrond op m'n computer, dus elke ochtend bij het opstarten al heimwee ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 10:05 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

dat main je niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 10:16 
 
Hardtraxxer

Hier ook nog steeds last van heimwee, maandag was dat helemaal erg toen ik thuis kwam :cry:
Zakt nu wel een beetje weg maar als ik terug zou kunnen.. pffffff
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 10:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
dat main je niet

Whahahahahahahwhwhahwh xd xd XDxD :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 10:36 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Broken Balance schreef:
dat main je niet

Whahahahahahahwhwhahwh xd xd XDxD :lol:

?
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2019 11:07 
 
Hardtraxx Addict

Aristo schreef:
Norther66 schreef:
G1LL schreef:
78.000 jeetje. Schroef maar terug naar 60.000 wat mij betreft..


Die 78.000 is inclusief dagkaarten voor zaterdag en voor zondag. Het zijn er dus niet 78.000 tegelijk op het terrein, dat ligt al gewoon op de 60.000.


Vrijdag riep Villain bij the Gathering dat er 60.000 weekend warriors zijn.

Zaterdag kan het aantal bezoekers best dicht bij die 78.000 liggen

Villain lult maar wat
Camping is 45.000 en max is 60.000
Vorige  1 ... 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten