Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 00:00 
 
Hardtraxx Newbie

Spijt dat ik naar Awakenings ben geweest tijdens Defqon... Maar besloten om volgend jaar een weekend Defqon te gaan. Liefst in een huisje. Tips waar je het best kunt verblijven zijn welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 01:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En vliegen ze nou met een drone door het vuurwerk heen :oh:

Dat ziet er wel echt sick uit! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 19:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Tot slot is de Magenta elk jaar de stage waar ik het meest naar uitkijk en vertoef dan vooral op zaterdag. Maar dit jaar was het muzikaal gezien voor mij ondermaats ... Bijna elke DJ op zaterdag draaide veel te nieuwe platen, Isaac gooide er doodleuk Sound of the underground op :x
Gelukkig waren er nog Trilok & Chiren (hulde) en Asys ... Zelfs Activator draaide niet wat we van hem gewoon waren maar kwam hem toevallig tegen op het terrein en hij vertelde me dat hij het een beetje beu was om elk jaar dezelfde platen te spelen en dus wat variatie wou aanbrengen. En dat hij ook nieuwere tracks gespeeld heeft omdat het publiek vooral bestond uit de tweede generatie die meer affiniteit hebben met Classics dan met Early ! En het lijkt wel alsof elke DJ er zo over dacht, jammer genoeg was daardoor de sfeer ook niet zo top die dag in tegenstelling tot andere jaren. Dus zou het me niet verbazen dat Early stilletjes aan zal verdwijnen van de line up ten koste van Raw Classics misschien ? :cry:

Net alsof er in die tijd maar 20/30 platen zijn gemaakt. :thumbdown: Een beetje de ouwe doos induiken en dan kan hij zeker wel een leuke gevarieerde set draaien zonder 'te nieuwe platen.' Daarnaast kan hij ook is opteren voor juist ouder werk, zou echt waanzinnig vet zijn als die is werk van hem wat op Subway en Gothic is uitkomen zou draaien (zoiets dus: hardstyle/den-ouden-doosch-27-activator-qlubtempo-2005-t16605.html)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Net alsof er in die tijd maar 20/30 platen zijn gemaakt. :thumbdown: Een beetje de ouwe doos induiken en dan kan hij zeker wel een leuke gevarieerde set draaien zonder 'te nieuwe platen.' Daarnaast kan hij ook is opteren voor juist ouder werk, zou echt waanzinnig vet zijn als die is werk van hem wat op Subway en Gothic is uitkomen zou draaien (zoiets dus: hardstyle/den-ouden-doosch-27-activator-qlubtempo-2005-t16605.html)


Volledig mee eens ... Hij gaf ook aan dat hij zo 'recent' draaide omdat het publiek te 'jong' was en behoorde tot de tweede generatie. Maar als elke DJ er zo over denkt kunnen we net zo goed Early schrappen op Defqon plus het feit dat ik denk dat het geringe aantal bezoekers (zeker in vergelijking met Magenta op zondag), net komen omwille van die sound te horen van toen ... Ik vind het een gemiste kans !
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2019 21:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

En wat betreft Deepack leek het gros van het publiek het wel naar hun zin te hebben met de set die ze brachten. Op een gegeven moment werden er zelfs gratis vlaggen naar het publiek gegooid dus de sfeer zat wel goed maar van hun tracklist werd ik zeker niet warm. Ach ja, haattraxx zeker ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 04:28 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

De echte early sound van 2000/2001 hoor je sowieso al niet meer op die stage.
Dus ja, het zal steeds een beetje opschuiven waarschijnlijk.

Nog eventjes en The Year Summer wordt als early hs beschouwd ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 18:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

GB47 schreef:
Edwinn schreef:
Net alsof er in die tijd maar 20/30 platen zijn gemaakt. :thumbdown: Een beetje de ouwe doos induiken en dan kan hij zeker wel een leuke gevarieerde set draaien zonder 'te nieuwe platen.' Daarnaast kan hij ook is opteren voor juist ouder werk, zou echt waanzinnig vet zijn als die is werk van hem wat op Subway en Gothic is uitkomen zou draaien (zoiets dus: hardstyle/den-ouden-doosch-27-activator-qlubtempo-2005-t16605.html)


Volledig mee eens ... Hij gaf ook aan dat hij zo 'recent' draaide omdat het publiek te 'jong' was en behoorde tot de tweede generatie. Maar als elke DJ er zo over denkt kunnen we net zo goed Early schrappen op Defqon plus het feit dat ik denk dat het geringe aantal bezoekers (zeker in vergelijking met Magenta op zondag), net komen omwille van die sound te horen van toen ... Ik vind het een gemiste kans !

Wat een onzin, ken er genoeg van <30 die juist de echte early waarderen.. Leeftijd zegt echt geen donder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 18:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij is overigens vorige week maar weer eens bevestigd dat Defqon (weekend) toch wel het hoogtepunt van het jaar is. Ik ben benieuwd wat Decibel in zijn nieuwe opzet gaat worden maar normaal gesproken kan er gedurende het jaar niks tippen aan Defqon.
Qua productie, opzet, hype etc. is dit voor mij absoluut de top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2019 21:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
GB47 schreef:
Edwinn schreef:
Net alsof er in die tijd maar 20/30 platen zijn gemaakt. :thumbdown: Een beetje de ouwe doos induiken en dan kan hij zeker wel een leuke gevarieerde set draaien zonder 'te nieuwe platen.' Daarnaast kan hij ook is opteren voor juist ouder werk, zou echt waanzinnig vet zijn als die is werk van hem wat op Subway en Gothic is uitkomen zou draaien (zoiets dus: hardstyle/den-ouden-doosch-27-activator-qlubtempo-2005-t16605.html)


Volledig mee eens ... Hij gaf ook aan dat hij zo 'recent' draaide omdat het publiek te 'jong' was en behoorde tot de tweede generatie. Maar als elke DJ er zo over denkt kunnen we net zo goed Early schrappen op Defqon plus het feit dat ik denk dat het geringe aantal bezoekers (zeker in vergelijking met Magenta op zondag), net komen omwille van die sound te horen van toen ... Ik vind het een gemiste kans !

Wat een onzin, ken er genoeg van <30 die juist de echte early waarderen.. Leeftijd zegt echt geen donder.

Dit. Ik ken genoeg mensen die zich hebben verdiept in die early platen. Mensen zoals mezelf hebben die periode helaas niet meegemaakt owv de leeftijd, maar wij komen dus net voor die platen naar hun optredens. Beetje zonde dat ze dan platen zoals Lost in Paradise gaan draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 09:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Voor mij is overigens vorige week maar weer eens bevestigd dat Defqon (weekend) toch wel het hoogtepunt van het jaar is. Ik ben benieuwd wat Decibel in zijn nieuwe opzet gaat worden maar normaal gesproken kan er gedurende het jaar niks tippen aan Defqon.
Qua productie, opzet, hype etc. is dit voor mij absoluut de top.


100% eens. Ze hebben na 2010 een paar jaar nodig gehad om dit op te bouwen, maar de laatste 3 jaar is Defqon met afstand voor mij het hoogtepunt van het jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 10:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Over die Live the moment remix, dit las ik net op Harderstate:
Citaat:
That „Live The Moment“ Remix is definately made by Wildstylez. He played it at Hard Island (insta story)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 16:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Hij draaide hem ook op Dreamfields, dus dat klinkt op zich plausibel
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 18:08 
 
Hardtraxxer

We zullen zien , maar kan natuurlijk ook P1 zijn .
Maar het blijft een fijn nummertje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 20:43 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

BattleRoyaleNL schreef:
Hij is van JDX ft Sarah Maria. Geen heady of wildstylez , JDX zou hem zelf hebben aangepast voor de endshow ( wat ik hoorde )


Heb je dan nu weer wat anders gehoord in je wandelgang dat je Project One opnoemt.. :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2019 22:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

corneelwr schreef:
Wat een onzin, ken er genoeg van <30 die juist de echte early waarderen.. Leeftijd zegt echt geen donder.

Over waardering voor de sound zegt het waarschijnlijk niet zoveel. Zijn echter bar weinig mensen die <30 zijn en zich ook in die stijl zijn gaan verdiepen. Wordt overigens helemaal onmogelijk gemaakt als artiesten die als early act geboekt worden ook nog eens classics gaan draaien..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 19:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 19:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Jezus wat ziek die Shamed edit! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 19:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Goldenstyle schreef:
Jezus wat ziek die Shamed edit! :worship:


Doe het maar ff, met je gitaartje. Gvd wat vet zeg! Totaal niet meegekregen live ook haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 19:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Die persoon die de drone bestuurt verdient ook wel een dikke veer in zijn reet, ontzettend vet om te zien zo door het vuurwerk heen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 19:58 
 
Hardtraxxer

Dit laat maar weer eens zien waarom Defqon zo groot is! Ze hebben de delay van het vuurwerk met het muziek ook goed gefixt!

Props naar de hele organisatie van q achter dit mega project ( elk jaar maar weer! )
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 20:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor wie livesets zoekt, hier staat inmiddels al een hele partij. Ik ga ze niet in de livesets sectie posten, dat mogen de individuele fans wel doen :P

Credits naar deze gast op Reddit
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 20:26 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Potjandikkie, zit ik toch weer te janken en met meters kippenvel bij Shamed :$ :loving: Voor mij sowieso dé plaat van 2019 en in deze live versie is hij helemaal fijn.

Maar dat Rooler nummer snap ik dus echt niet. Is al een nummer uit 2018 (?) en ook nog eens ronduit kut, dus wat doet dat in een DQ eindshow?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 20:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Maar dat Rooler nummer snap ik dus echt niet. Is al een nummer uit 2018 (?) en ook nog eens ronduit kut, dus wat doet dat in een DQ eindshow?


Vind het qua thema / stage wel goed passen, maar het jaar ervoor had je pinsir (uit 2017) in de eindshow sloeg ook nergens op..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 20:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Goldenstyle schreef:
Jezus wat ziek die Shamed edit! :worship:


Doe het maar ff, met je gitaartje. Gvd wat vet zeg! Totaal niet meegekregen live ook haha.


Niet dat het minder knap is, maar elke professionele gitarist kan dit wel hoor :P. Toch niet heel ongewoon dat ze voor een publiek staan gitaar te spelen? Vaak nummers die wel tig keer moeilijker dan dit zijn om te spelen.

Qua vuurwerk en show heel vet, maar muzikaal valt het wel mee. Die Shamed edit is tof en de rest van de nummers zijn imo niet echt "eindshow-achtig". Het zijn vrij standaard euforische nummers (behalve Sefa en Rooler die er al helemaal buiten valt ondanks dat Yes wel een leuk nummer is).

Dan mis ik toch platen als Solar, Gravity, Inception e.d., die deden het zo veel beter inclusief met een eindshow imo. Je hoort gewoon iets meer dat epische te hebben er bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2019 21:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Rickzel schreef:
Goldenstyle schreef:
Jezus wat ziek die Shamed edit! :worship:


Doe het maar ff, met je gitaartje. Gvd wat vet zeg! Totaal niet meegekregen live ook haha.


Niet dat het minder knap is, maar elke professionele gitarist kan dit wel hoor :P. Toch niet heel ongewoon dat ze voor een publiek staan gitaar te spelen? Vaak nummers die wel tig keer moeilijker dan dit zijn om te spelen.

Qua vuurwerk en show heel vet, maar muzikaal valt het wel mee. Die Shamed edit is tof en de rest van de nummers zijn imo niet echt "eindshow-achtig". Het zijn vrij standaard euforische nummers (behalve Sefa en Rooler die er al helemaal buiten valt ondanks dat Yes wel een leuk nummer is).

Dan mis ik toch platen als Solar, Gravity, Inception e.d., die deden het zo veel beter inclusief met een eindshow imo. Je hoort gewoon iets meer dat epische te hebben er bij.


Oneens :) Army of Fire :drool:
Vorige  1 ... 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten