Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 16:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond DL juist wel een goeie, heb 'm alleen op de UV bij Jay Reeve en de Magenta bij Geck-O gezien though, kerel straalde wel echt veel plezier uit en heb m niet overdreven veel gehoord dus das prima toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 16:23 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat een weekend weer! :love:

Heel tof om te lezen dat veel van jullie aanwezig waren bij mijn set en ervan hebben genoten. Had toch wel wat gezonde spanning van te voren voor de opkomst in verband met Power Hour, maar was hier zeker positief door verrast en alle goeie berichten achteraf maakte het al helemaal goed. Dus bedankt allemaal hiervoor! :thumbsup:

Voor de geïnteresseerden hier de tracklist:

1. Jay Reeve - A Higher State Intro
2. Jay Reeve - Defqon.1 Track
3. TNT - YEAH!
4. Showtek - The World Is Mine
5. Duncan Laurence - Arcade (Jay Reeve Bootleg)
6. Don Diablo - Anthem (Jay Reeve Bootleg)
7. Jay Reeve ft. Michael Jo - One In A Million
8. Jay Reeve - Feel Good
9. Noisecontrollers & Audiofreq - So High.01 (Jay Reeve’s Low Edit)
10. Jay Reeve - A Higher State
11. Noisecontrollers & Project One - Destroyer Of The Resurrected Worlds (Jay Reeve Mash-Up)
12. T.C.C - The Reason
13. Jay Reeve & Hardstyle Pianist - Ignite The Fire
14. Jay Reeve & Xense - Get High
15. Jay Reeve - The Blackbird Is What Is (Jay Reeve Edit)
16. Jay Reeve - Can’t Breathe
17. Noiseshock - Beyond Reality
18. Jay Reeve - Voice Of Silence (Defqon.1 Edit)
19. Jay Reeve & Noiseshock - Homecoming (A Higher State Edit)
20. Jay Reeve - Somebody (170BPM Edit)
21. Jay Reeve A Higher State Outro
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 16:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Weer een heerlijk weekend gehad! Dit jaar met een hele andere groep gegaan, maar toch 1 van de meest gezellige edities voor mij.

Vrijdag:

Op tijd vertrokken (dachten we) en rond zo'n 11:30 stonden we in de rij die al aardig lang was. Toen eenmaal de poorten open gingen schoot t op zich wel op. Eenmaal binnen was t zo'n 14:30, mooi op tijd. Dus wij over de brug met een paar spullen en als eerst richting 1. Kwamen er al snel achter dat die toen al heel vol stond, begrijpelijk, dus we dachten even snel naar 2 vanaf 1, afgesloten met hekken.... (waarom?). Fijn, terug lopen en naar 2 want daar zal vast wel wat ruimte zijn, toch? Nee, ram vol en uiteraard 3 afgesloten met hekken. 3 en 4 waren reserveerde camping plekken, dus al snel weer terug naar de andere kant van de brug waar we op veld 5 gelukkig een prima plek konden vinden. Maar waarom werden er niet even wat plattegronden uitgedeeld, of van te voren even online gegooid op Facebook of iets dergelijke. Voor mijn gevoel was 4 velden voor de normale tenten echt te weinig, aangezien om 15:00 veld 1, 2 al vol stonden en 5 al goed gevuld.


De pre party was weer heerlijk, en niet te druk (linksachter bij die camera). De sfeer op de vrijdag blijft altijd zo gigantisch mooi. Wel jammer dat rond 23:30 het geluid altijd gehalveerd wordt waardoor ik er vaak niet goed meer in zit. Na de pre nog even op de camping gezeten en daarna voor een paar uurtjes geslapen.

Zaterdag:

Lag dan eindelijk rond 3 uur een keer in mijn tent, en ik was er helaas al bang voor. Voor 8 uur werd ik die tent compleet uitgebrand, dus maar meteen er uit gegaan en wat bij de tent gegeten. Met aardig wat opstartproblemen om 13:30 op het terrein belandt, even bij Sub Sonik gestaan en toen maar even bij de indigo gemeet met een vriendin tijdens Neroz, wat ik er van mee kreeg was t wel een prima setje, maar vooral staan praten. Luminite die opende met de live dit van Death Destruction :clap: :surrender:. Wat klapt die er hard op zeg, ongelofelijk. Hierna afgesproken met een maatje naar Malice te gaan. Kicks waren best prima (zeker ook een paar helemaal niet prima), maar hier na een half uur weggegaan want als je opent op zo'n 158BPM om 15:30 's middags heb ik t snel gezien. Ben tpen maar even naar de camping gegaan omdat ik er toch niet helemaal inkwam door de warmte, dus even wat gegeten, weer goed ingesmeerd en op tijd naar het terrein voor Rooler, en manmanman :surrender:. Wat een set zette deze held neer zeg. De kicks, het mixwerk, de sfeer, en het was nog best aangenaam in die indigo. Onder andere de live edit van Death Destruction weer (ongekend hard weer), Number 23 edit, Domination, Live For this gevolgd door een snoeiharde edit van Cosmic Sin , Watch Your Back edit, Hesitate to Kill edit. Helaas wel afsluiten met zo'n 15 minuten hardcore, maar ook daar kwamen weer bizar harde kicks voor bij en heb een beetje aan de zijkant staan genieten. Deze hele set gelukkig meer dan genoeg ruimte gehad om goed los te kunnen gaan, had ik niet verwacht. Hierna 2 uur rechtsvoor gestaan voor de Spoontech setjes waar de sfeer heerlijk chill was met bijna alleen maar liefhebbers. Zo nu en dan een aantal verdwaalde mensen die het na een half nummer ook meteen weer opgaven :lol:. The Purge was weer dikke prima, fijne set, maar niet heel vernieuwend. Mind Dimension die wel echt kanonskogels en bommen gooide dat ik soms echt bij mezelf dacht wat ik er mee moest. Ongekend hard ging dit, iedereen was vol mee aan het gaan. En die live edit van Once Again met die pingpong kicks als fake drop was leuk gedaan, gevolgd door snoei harde kicks natuurlijk. Hierna maar rechtsachter bij de main gestaan met een maatje die bij de Kiss & Ride opgehaald werd. Echter vond ik het niks aan, de muziek pakte me niet en het was zo bizar druk. Mensen die om 22:25 nog met volle treeën drank door het publiek moeten. Mensen die dwars door je heen willen, en duwen. Dus om 22:50 lekker rustig terug gelopen om lekker op tijd te zijn bij de camping. Heerlijk gezeten en zitten ouwehoeren om vervolgens (foute keuze) even terug te gaan en iemand te meeten op de after tijdens Rebelion & Delete. Tering saai, druk en kut volk dus al na zo'n kwartiertje terug de camping op en zelf rustig afteren met de groep en aanhang. Door de gezelligheid compleet de tijd vergeten en om 4:30 werd t alweer licht en dus onbedoeld een slapeloze nacht gehad.

Zondag:

De ochtend heel rustig aan gedaan en totaal geen haast. Om 14:00 bij Mad Dog weer even een maatje ontmoet, om dan samen naar de indigo te gaan voor Vertile om 15:00. We waren hier veel te vroeg dus maar even snel naar de blue gegaan voor de Klokkies. Hierdoor wel alles van Clockartz eigenlijk gemist, volgens mij alleen Prisma gehoord. hier even snel kingxxl gezien om vervolgens met hun mee te gaan naar de indigo voor Vertile ipv Geck-O. Baalde er wel een beetje van maar er ging hier een track gedraaid worden voor de eerste van een maatje van mij. Het is allemaal niet echt mijn stijl, maar het was heel tof om te horen en hem te zien genieten. Hierna naar Adaro, en ik kwamen binnen, en BPM lag meteen vrij hoog, dus iemand ging meten, en ja hoor.... 158BPM, weggelopen en maar even wat gegeten. Uiteindelijk even rechtsachter op de main gehangen voor 45 Wildstylez en even heel kort te zitten. Uiteindelijk zijn we dan naar GPF gegaan, en heb me hier gewoon heel goed vermaakt achterin met de groep en prachtig mooi de "claw" gedaan :lol:. Stond hier trouwens wel echt bizar vol, toch knap hoe ze dat doen. Hier besloot mijn groep naar Legends te gaan, maar door een raar gevoel in mijn buik dat dat toch eens goed tegen kon gaan vallen, besloten om toch naar Chris One te gaan. Eenmaal aangekomen even 20 minuten gezeten tot Thyron klaar was, Toen Chris One rechtsvoor en daar kwam ik Stoux, Leon en Ricardo onverwachts tegen, dus mezelf maar bij deze groep aangesloten voor de rest van de avond. Helaas moest ik vroeg in C1 opeens pissen, en hierdoor toch een gedeelte gemist. Verder een hele dikke set gehoord, alleen helaas kwamen de Unresolved fans op tijd naar de indigo die zich er meteen weer tussen moesten wringen, kwam de sfeer niet ten goede, dus onze navigatie richting de blue gezet met de wc als tussenstop. Linksvoor een zee aan ruimte en toen mocht Thera eindelijk beginnen. En wat was dit ontiegelijk vet :loving:. De sfeer, het geluid, de kicks. Iedereen vooraan was aan t stampen, aan t meedoen en heb hier echt een een ander half uur lang (inclusief Delete) achter elkaar met een grijns van oor tot oor gestaan. Bij REM Coma ging iedereen echt helemaal naar de klote volgens mij :worship:. Zelf ben je echt alles aan t geven, en dan kijk je een keer goed om je heen en dan zie je dat tientallen andere compleet het zelfde doen :worship:. Hierna helemaal gesloopt, en eigenlijk geen energie meer voor Delete, maar wat zette deze man een set neer zeg... :bomb: Wat een drive zat er in deze set. Na Delete terug naar de camping gegaan en even gezeten en Defqon afgesloten om uiteindelijk half 4 lekker even wat nachtrust te pakken.

Speciale dank naar Stoux, Leon en Ricardo voor de geweldige afsluiting van Defqon, waren 3 top uurtjes!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 16:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zo, ook weer redelijk ontwaakt na het gebroken maar wederom heerlijk weekend Defqon.

Vrijdag rond 10 uur weggereden vanaf Eindhoven, om vervolgens net na Harderwijk al vast te staan in de file. Rond 1 uur parkeerplaats op en half 2 in de rij, waarbij het uiteindelijk meer dan 1,5 uur duurde, hadden natuurlijk net verkeerde plek. Maat van ons die pas rond 12 uur van huis vertrok haalde ons op een gegeven moment zelfs in :lol: . Maargoed, uiteindelijk iets na 4 uur vloeide het bier al naar binnen, en het tempo bleef de rest van deze avond hoog.

Bij de Gathering eerst Promo meegepakt, eerste halfuur was top, daarna beetje wisselvallig qua platenkeuze. Gelukkig was er op dat moment nog genoeg ruimte en redelijk (maar goed was het zeker niet) geluid. Rest van de avond vooral overal en nergens gehangen en flink bier geharkt. Nog even bij de Wasted Lands en Vaagrid stage geweest (Vaagrid zelf helaas gemist :( ) en dat waren weer mooie ervaringen. Stukje D-Block & S-Te-Fan en Phuture Noize in de blue meegepakt maar het was weer eens te druk op de plek waar we stonden en slecht geluid, dus niet lang gebleven. Terug op de camping nog even wezen keten waar ik me eigenlijk niet bijster veel mee van kan herinneren.

Na een zware nacht, waarbij halverwege de nacht ik nog mijn tent even volkotste :lol: :sick: , was de zaterdagochtend erg zwaar. Mede door het vele bier drinken vrijdags en de opkomende hitte en felle zon was ik echt finaal brak. Uiteindelijk toch alle moed bij elkaar geraapt om optijd op het terrein te zijn, ik geloof dat we ergens rond half 12 binnen waren. Rondje gelopen en geëindigd bij Mindustries wat zeker een prima setje was. Bij de wc's hier ook nog even wezen schijten, wat een beleving is dat met die bass xd . Daarna een lange tijd bij de Magenta gehangen waar ik wel met regelmaat de schaduw heb opgezocht want het was in die felle zon echt afzien. Heb ook als een malle zitten smeren met zonnebrand maar eindigde dit weekend toch met een roodgloeiend gezicht. Pila & The Scientist draaiden een prima setje op een enkele te nieuwe plaat na. Trilok & Chiren beetje hetzelfde verhaal. Kan me eigenlijk vrij weinig herinneren van de platenkeuze vanwege het gebrek aan energie maar het was zeker niet verkeerd. Geluid was ook weer goed daar, al was het wel wat minder dan andere jaren. Na een schaduwpauze ook nog A*S*Y*S meegepakt, en dat was echt heerlijk! :D Rustig maar wel leuke sfeer en een topsetje, had gelukkig ook weer wat energie. Mixwerk was wel vrij traag, maar dat maakte niet uit met zijn platen. Hij draaide ook heerlijk langzaam op ongeveer 145 BPM. Voor mij de beste set van de zaterdag. ^^

Hierna weer even wat rust gepakt en bij Deathmachine gekeken wat ook lekker was. Activator daarna viel toch wel een beetje tegen helaas. Hij besloot om in het begin ineens allemaal classics platen te draaien van hem, zoals For You Marlene, June, Lullaby, Back In The Days en Fothermucker. Deze platen zijn ook vet, maar ik had dus dikke Early verwacht bij hem. Het was een beetje een gevalletje van dat je denkt dat je een boterham met jam in je handen hebt maar dat het tijdens het eten blijkt dat er pindakaas op zit, als je begrijpt wat ik bedoel :P . Dus tussendoor even bij Zany op de UV de schaduw opgezocht. Hij draaide daar zeker goed, had alleen niet echt het gevoel dat veel mensen daar iets mee konden haha. Laatste kwartier Activator draaide hij wel gelukkig wat Early, waaronder Pupils nog gehoord :love:

Na Activator weer rustig aan gedaan, wat rondgelopen, stukje Dawnfire meegepakt en wat gegeten. The Purge daarna meegepakt, nog nooit live gezien en vond het, ondanks dat het niet altijd volledig mijn ding was en soms een beetje van hetzelfde, wel erg gaaf en lomp. Leuke sfeer ook, de vloer linksvoor had het volgens mij echt bijna begeven :lol: Hierna rustig aan naar de main gegaan en een goed plekje opgezocht. Radical Redemption was echt totaaaal niet mijn ding, maar we kwamen natuurlijk voor B-Front die een goed afsluitwaardig setje neerzette, de nieuwe platen klonken ook allemaal top. Eindshow is inmiddels wel genoeg over gezegd, vond het vuurwerk e.d. mooi, maar het liep allemaal niet synchroon helaas. Platenkeuze was ook niet je-van-het. Eigenlijk vond ik alleen dat nummer met die gitaarsolo echt gaaf. Stage daarentegen vond ik wel gruwelijk vet.

Terug naar de camping lekker rustig avondje wezen keten, bbq'en, douchen en daardoor zondag fit aan de dag begonnen. Drinktempo lag ook weer een stuk hoger dan zaterdag, en deze dag was uiteindelijk ook gruwelijk en veruit de vetste van het hele weekend. Halverwege Lip DJ binnen, en draaide nog verrassend genoeg een paar hele lekkere plaatjes. Ophidian & Ruffneck was daarna echt geweldig, ik houd echt van dat soort Hardcore ben ik achtergekomen, Forgotten Moments en So Many Sacrifices ook gehoord, wat goed :cry: Clockartz was daarna het beste hardstyle set van het weekend (A*S*Y*S was misschien nog wat vetter, maar dat beschouw ik dan meer als Early/Hardtrance :P ) Nieuwe platen klonken allemaal goed tot heel vet, en +1 voor het draaien van een aantal platen van andere artiesten. Alleen was The Venator al de weg kwijt en kon die ons dus niet vinden bij de Blue, wat bleek dus: hij stond bij de verkeerde Blue en dus in de UV tent :lol:

Na Clockartz rustig naar de Silver voor Ophidian As Raziel, was beetje vergelijkbaar met zijn Blackbox set op Q-Base vorig jaar, mijn god wat een lomp geweld haha. Prefix & Density daarna was van een ander kaliber maar ook zeker vet, heerlijke sfeer ook. Platenkeuze hier en daar niet mijn ding, maar het gros was wel heel vet. +1 voor What We Are, Yellow Minute en King Of The Jungle. Hierna terug naar de Silver voor The DJ Producer, is echt een gekkie achter de decks :P set zelf kon ik niet heel veel mee maar was voor een uurtje zeker niet verkeerd. Synapse & Seizure op de Gold daarna kon zomaar de set van het weekend zijn. Echt, voor mij is er geen fijnere Hardcore dan de 2 sets die ik op de Gold gehoord heb. Ook het ideale BPM voor Hardcore naar mijn mening (165-170).

Vervolgens weer uurtje rust gepakt en rustig rondgehangen en schaduw opgezocht. Even naar de main om te kijken wie de Legends waren. Zondagochtend gokte ik op Zatox Frontliner en Coone. 'S middags kwam iemand met Brennan Heart aanzetten en dacht ik van dat is ook zeker een optie. Dus het was even flink lachen toen bleek dat we het (bijna) goed hadden xd. Dus maar meteen weggelopen naar Chris One. Vond zijn platenkeuze niet heel geweldig eerlijk gezegd. De meeste kicks kwamen ook niet helemaal lekker door. Thera in de Blue daarentegen vond ik wel grotendeels erg vet met een goeie sfeer. Delete VIP daarna was niet volledig mijn ding, maar voor een afsluiter van dit weekend zeker vet.

Verder was ik erg blij met onze plek op de camping (veld 5 tegenover de eetstandjes aan het pad). snachts geen hele harde muziek gehoord en hele chille en gezellige buren waar we veel mee hebben gelachen en zitten ouwehoeren. Het betreft een groepje Duitsers, een paar jongens uit Limburg en 2 jonge knapen van 19 jaar (?) uit Hellevoetsluis. Mochten jullie dit lezen: bedankt voor de gezelligheid mannen! :D
Zondagavond ging iedereen van deze buren en mijn maten waar ik mee was al optijd pitten. Maar toen vroeg een voorbijganger (zo'n muts uit Vlieland die iedere avond haar tent kwijt was en bij ons kwam hangen) of ik mee een rondje wilde lopen. Ik dacht prima. Maarja ik kwam uiteindelijk nog een andere meid tegen waar ik nog 3,5 uur lang mee rond heb zitten lopen met haar groep. Nog rondgehangen op de andere campingvelden en vriendencamping, Wasted Lands en nog in dat Funhouse attractie geweest. Was nog erg gezellig ook en vaak de meest vage taferelen gezien :lol:

+ en - punten

+++ Gezelligheid op de camping en de buren
+++ Setjes van ASYS, Ophidian & Ruffneck, Synapse & Seizure en Clockartz
++ Setjes van Prefix & Density, Ophidian As Raziel
+ B-Front, The Purge, Thera, Activator en noem het maar op
+ Mainstage
+ Geluid bij de meeste stages, alleen bij de Gathering en Indigo was het minder
+ De Indigo die over het algemeen een stuk was verbeterd t.o.v. vorig jaar. Stuk groter en beter geluid, al was het geluid nog niet heel erg best
+ Wasted Lands en vaagrid tent

-- De warmte zaterdag, beetje jammer dat ze er niet echt goed op voorbereid waren leek het. Gelukkig had ik zelf zonnebrand mee het terrein op genomen. Verder hadden ze bij een Magenta, Yellow of UV best een (kleine) overkapping kunnen regelen imo
-- Radical Redemption
- Muntprijs en eetprijzen, het wordt echt te gortig nu. 210 euro aan munten uitgegeven dit weekend..
- Wachtrijen voor de ingang vrijdag

Maar overall gezien weer een top weekend gehad :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 16:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
Synapse & Seizure op de Gold

Is deze ook gestreamed / komt ie nog online?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 17:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

De vloer inderdaad tijdens The Purge en Mind Dimension was linksvoor echt helemaal naar de klote leek het wel. Als je stil stond bewoog je gewoon net zo hard mee (nou lukte het ook niet echt om stil te blijven staan). Het leek in dat soort gevallen wel een trampoline. Prachtige momenten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 19:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen zaterdag geweest. Had van te voren weinig hype, maar de zaterdag overtrof al mijn verwachtingen (ondanks de hitte). Mijn absolute hoogtepunten waren Retaliation, B-Front op de main en The Purge.

Retaliation: Ging heen omdat ik ze al sinds Shockerz 2017 volg en ze (tot mijn teleurstelling) maar weinig op grote podia's staan. Omdat ze tijdens Power Hour draaiden was het niet heel druk, maar daardoor juist lekker de ruimte gehad om compleet los te gaan vooraan. Enorm dikke +++ voor het draaien van een edit Donkey Rollers - What We Are. Ook onwijs veel dikke edits gehoord van hun zelf, zoals afsluiten met een soort hardcore edit van Retaliation - Take Controle en hun bootleg van Old Town Road. Deze laatste plaat werd op zondag nog door Killshot gedraaid in de Blue. Van mij mogen deze baasjes veel vaker geboekt worden!

B-Front: Veel is al gezegd, maar dit was echt de beste afsluiter die ik kon wensen. Beginnen met Elektronic Symphony en World Outside :worship: Hij eindigde zijn set met meer duister werk, wat ik zeer goed kon waarderen. De hele set stak echt onwijs goed in elkaar! In combinatie met de zon die onderging, de onwijs dikke stage en alle vrienden bij elkaar was dit echt een magisch moment!

The Purge: Stond linksvooraan met een aantal vrienden en zo ontzettend hard genoten van al zijn platen. Toch wel het setje waar ik het meest uit mijn plaat ben gegaan. De sfeer was ongekend in de Indigo :surrender: Zeker bij platen als Explosions en Zimmersion 2.0 (!!). Ook zijn nieuwe collabs met Chris One en Genox waren ontzettend dik! Ook schitterend hoe de middelste twee vloerdelen van de Indigo op en neergingen, je kon gewoon niet stilstaan. Echt een prachtig moment, wat ik gelukkig ook heb vastgelegd met me telefoon :worship:

Naast deze drie absolute hoogtepunten ook nog onzettend genoten van een halfuurtje Frontliner, Primeshock, Dither, Rebelion en Rejecta. Die hebben ook stuk voor stuk ontzettend dikke sets neergezet! Ondanks de zinderende hitte vond ik de sfeer overal top en heb ik nergens echt het gevoel gehad dat het ergens te druk was.

Al met al dus een geweldige dag gehad, volgend jaar maar is een weekendje Defqon pakken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Net de defqon survey gedaan, interessant dat ze je vragen of je voor of tegen een 4e dag bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Net de defqon survey gedaan, interessant dat ze je vragen of je voor of tegen een 4e dag bent.

Ik ben er tegen in ieder geval.

Vond sommige vragen ook heel random. Lijkt weer gemaakt door tante Gerda die wat google speurwerk over hardstyle heeft gedaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Net de defqon survey gedaan, interessant dat ze je vragen of je voor of tegen een 4e dag bent.

Die vraag zat er volgens mij vorig jaar in, maar denk dat het er volgend jaar wel van gaat komen.
Ook opvallend, als ze vragen naar welk ander festival je bent geweest staat Fatality ook in het lijstje.
Heeft dat festival nu opeens zoveel aanzien gekregen? Dreamfields, Emporium staan er niet eens tussen met veel meer bezoekers :huh:

Hoeveel mensen zouden de vraag over de drankprijzen met een 10 beantwoorden?
Ik heb niet de ilusie dat er iets mee gedaan wordt! Het mag iig niet teveel geld kosten!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Dreamfields, Emporium


Zijn geen pure harder styles events
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 20:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
hurricane schreef:
Dreamfields, Emporium


Zijn geen pure harder styles events

Dat klopt, maar Wish stond ook in t lijstje en is ook niet puur HS
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:13 
 
Hardtraxxer

SL8492 schreef:
Was nog erg gezellig ook en vaak de meest vage taferelen gezien :lol:

Zoals? :D

Leuk om te lezen dat je veel lol hebt gehad maar er zit nog meer voor jou in als je het punt weet te vinden waarop je moet stoppen met drinken. Wil niet zeiken ofzo maar je tent volkotsen en een kater hebben lijkt me vreselijk, zeker onder die omstandigheden (het weer, de drukte, geen privacy etc.).
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Melanoisia schreef:
SL8492 schreef:
Was nog erg gezellig ook en vaak de meest vage taferelen gezien :lol:

Zoals? :D

Leuk om te lezen dat je veel lol hebt gehad maar er zit nog meer voor jou in als je het punt weet te vinden waarop je moet stoppen met drinken. Wil niet zeiken ofzo maar je tent volkotsen en een kater hebbenlijkt me vreselijk.

Ik vind het wel een classic verhaal. Ik heb nog nooit een vet verhaal gehoord wat begon met "Ik heb eens een keer teveel salade gegeten en toen..." o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 21:55 
 
Hardtraxxer

Remi schreef:
Ik vind het wel een classic verhaal. Ik heb nog nooit een vet verhaal gehoord wat begon met "Ik heb eens een keer teveel salade gegeten en toen..." o.i.d.

Ja, van een beetje alcohol word je ontspannen, vrolijk, nemen je remmingen af, praat je makkelijker en krijg je een warm gevoel, maar vanaf een bepaalde hoeveelheid komen er alleen maar negatieve effecten bij die niet bijdragen aan de leuke ervaringen, of je moet blackouts en een verminderd geheugen en reactiesnelheid enzo fijn vinden. Hoe dan ook, vanaf een bepaalde hoeveelheid maak je dingen minder bewust mee en dat is zonde. En als je er zelfs ziek van wordt dan zit je al ver over het punt heen dat er alleen nog maar negatieve effecten bijkomen dus het kan zeker minder terwijl je toch de leuke effecten behoudt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 22:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Na 4x op de camping gestaan te hebben dit jaar eens in een huisje, en geen moment spijt van gehad. (Nog bedankt aan degene die de tip gaf hier). Zeker met deze hitte was het chill dat je fatsoenlijk sanitair hebt, koelkast, stroom, een normaal bed. Auto naast de bungalow geparkeerd dus van spullen sjouwen ook nauwelijks sprake. Ook zowel zaterdag als zondag voor het festival een klein uurtje in het zwembad gechillt wat echt heerlijk was voor de spieren. :thumbsup: Verder waren we met 10-13 minuten fietsen bij het terrein, en als je te lui bent om te fietsen rijdt er ook een shuttlebus.

Vrijdag:
Rond 16:30 aangekomen bij het huisje, nog een bijkomend voordeel van huisje is dat je niet zo vroeg hoeft te strijden voor een plekje. Daar rustig klaargemaakt voor het feest en BBQ aangezet.
Draaide Bass modulators nog maar hoe ze een paar jaar terug draaide, met wat classics erdoorheen etc. Vond het nu een beetje tegenvallen. DBSTF was wel vet en Silent Disco was ook lachen. Op het einde terug voor PN maar man wat was het geluid ineens kut, daardoor niet echt van kunnen genieten.

Zaterdag:
Zaterdag was de line-up op de main echt goed, zou me bij bijna alle namen wel kunnen vermaken (m.u.v. RR). Kwamen uiteindelijk aan bij Sound Rush, en toen ook gebleven voor Headhunterz en Power Hour. Wat me wel opviel bij de main (ik stond vrij vooraan) was dat de bass echt door dreunde. Hierdoor was het soms moeilijk melodieën te onderscheiden. Rond 17:45 wilden we ivm de hitte even bij een paar vrienden om de camping zitten, maar onderweg daarnaar toe besloten zelfs even terug te gaan riching de bungalow. Even eten en gedoucht, en op tijd terug voor D-Sturb. Deze draaide een lekker setje, vervolgens was het tijd voor mijn enige bezoek aan de Indigo dit weekend. Mind Dimension dropte echt bommetjes :D Misschien wel de leukste set van zaterdag. Ik dacht dat B-Front daarna op de main pas 22:00 zou beginnen, hierdoor dus eerste kwartier gemist. Was wel een top afsluiter. Eindshow leuk, maar heb beter gezien bij Defqon. Naast Shamed ook geen een plaat die is blijven hangen. Zatox en Delete nog ff meegepakt op de afterparty. Na een after op de camping maar besloten terug naar het huisje te gaan.

Zondag:
Rustig opgestart en een goede bodem gelegd. Helaas te laat op het terrein voor The Classics Machine en Clockartz. Weer begonnen op de main bij Atmozfears & Code Black waarbij met name Atmozfears er heerlijke plaatjes op legde. ^^ Hierna na elkaar The Pitcher (Magenta), stukje Tat & Zat (Magenta), Myst (Blue) en Deepack (Magenta) bezocht. Vooral The Pitcher en Myst waren genieten, uiteindelijk Myst ook een keer op een fatsoenlijke tijd i.p.v. vaak vroeg tijdstip. Hierna Legends waar al het nodige al over gezegd is en Sub Zero Project. Afgesloten bij Delete VIP in de blue :worship:

Enorm gaaf weekend gehad. De UV heeft zoals ieder jaar echt subliem hard en zuiver geluid. Wel vind ik het jammer dat deze area op zondag een kermis freestyle area is geworden ipv euforisch. Ook vind ik dat Q-Dance idd wel wat meer maatregelen had mogen treffen ivm het weer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 22:05 
 
Hardtraxxer

All right, na jaren rondlurken en meelezen maak ik nu toch maar een account aan! Als binnenkomer meteen mijn Defqon 2019 verslag.

Op vrijdagochtend rond een uur of half 10 vanuit het zonnige zuiden aangereden richting Biddinghuizen. Al met al een uurtje of 3 over gedaan voordat we uit de de auto stapte richting de ingang. Voor de verandering eens geluk met de parkeerplek, area 4, slechts een paar honderd meter lopen... Maar ja, dan sta je vervolgens dik 2 uur te wachten terwijl je voorgecremeerd in de brandende zon. Schuiffel, schuiffel, weer 'n halve meter. 'Gewoon weer camping 5 pakken? Ja, camping 5.' Met z'n tweeën een mooi plekje gevonden, alvast voor onszelf en twee nakomers de tentjes opgezet, overheerlijk wrappie met kip in elkaar geflantst, hoh lekker. :D

's avonds een beetje overal en nergens rondgehangen op het terrein, qua muziek viel de vrijdag dit jaar een beetje tegen. In de Blue werd overigens het hele laag weggedrukt, dus ook bij Phuture Noize niet echt kunnen genieten. :( Lekker op tijd de mand in, zonder slaapzak, bad decision... Toch wel koud gehad de eerste nacht...

Zaterdagochtend weer vroeg eruit en me helemaal ingesaust met zonnecrème, ready to go. Meteen even de mannen van Primeshock gesupport als echte OG bomgroepje fanboys van het eerste uur. Terwijl we daar stonden op de UV meteen een oplossing gefixt voor de straling --> Huge ass kartonnen doos/plaat bij de cardboard knutselhut gesjoept en als schaduwscherm gebruikt. Nog geen half uur later hadden we hem omgetoverd tot statafel die we vervolgens een aantal uur van hop naar her hebben gesleept tussen de Magenta en de Black. :P (Er schijnt een foto van rond te gaan op d'n facebook. Ohh en ons vernevel plantenspuitje bleek eveneens erg populair om rood aangelopen hoofden mee te verfrissen.) Lekker staan dansen bij Trilok & Chiren, ASYS en enoooorm genoten van Wasted Mind. Wat heb ik die baas lang niet meer gezien, mega om platen als Despite You weer eens live te horen :yay:

Ergens even tijd gevonden om voor m'n maten en mijzelf het tweede culinaire glamping hoogstandje te maken. Tortilla van zoete aardappel met chorizo, rode ui, venkelzaad en wat eieren. :drool: Maximaal genieten en een degelijke bodem om de rest van de avond pils op te kloeken. :beer: Met m'n volle buik nog even bij twee andere vrienden die alleen de zaterdag meepakte staan lullen op de Red tijdens D-Sturb waar ik lichtelijk aangerand werd door een Poolse schone en haar broer die nogal touchy-feely waren, gekke bedoeling. Toen die twee eenmaal een ander slachtoffer gevonden hadden gauw op weg richting Pavo gegaan die een prima setje neerzette in de schemering. Rond 22:15 toch nog even naar de eindshow gaan kijken, maar dat was een flinke 'meh' dit jaar. De show liep niet synchroon met de muziek en de platenkeuze was helemaal niet mijn ding. Q-Dance, beetje minder vuurwerk, beetje veel meer laserlampjes en wat degelijke klappers in de mix en zo dankjewel voor volgende keer.

Op de terugweg héél even bij het pleintje van De Koperen Hond blijven hangen en toen weer gauw lekker saai op tijd m'n tent in want de lineup voor de after was zoals gewoonlijk ook niet de moeite. Fuck... nog steeds geen slaapzak... geen vest... alleen maar t-shirts... Brrr. :slow: Na een paar uurtjes koukleumen begon de zon toch alweer te schijnen en dreef ik al gauw naar buiten van het zweet. Meteen even wat knaks als ontbijt gebikt en lange tijd zitten lullen met de buurtjes.

Met het lekkere briesje dat over het terrein waaide weer de halve middag bij de Magenta gehangen om te zweven op de deuntjes van A-Lusion, Ivan Carsten en Geck-o. Met natuurlijk een uitstapje om de hoek bij de Gold voor Ophidian & Ruffneck en een momentje schaduw en verkoeling bij Clockartz in de Blue. Groot baalmoment was dat ik me tijdens het hamburgers bakken realiseerde dat ik al mijn geplande Silver setjes helemaal vergeten was. :(

Mede door de stekende zon ook dit keer vrij lang onder onze oranje partytent blijven hangen voor ik weer het terrein op ging. Een beetje doelloos bij Deepack gestaan tot de groep besloot dat ze naar de legends wilde gaan en de rest van de avond op de Red zouden vertoeven. Een heule grote nope voor mij, want we hadden al lopen speculeren wie-o-wie het dit jaar zouden zijn. Was ik even blij dat ik bij de Indigo rond aan het hange was xd Kom ik me daar ineens de camping buurtjes tegen en een aantal Hardtraxxers. Mannen, wat heb ik met voortreffelijk vermaakt als aanhangsel van jullie groepje :$ De platen van Chris One gingen eigenlijk van hop naar her, maar het was wel lekker pompen daar op die houten trampoline vloer.

Met het zooitje ongeregeld meegewandeld om even te tinkelen, een korte pauze om VOGELS te kijken in te lassen, en vervolgens linksvoor bij Thera te belanden. Nondejuh wat was dat een partij vette shit :clap: Reterstrak gemixt en flink doorpoffen :bomb: Two And A Half Kings, The Paranormal, REM Coma jajajajaja. Heel defqon niet zo genoten als dat kleine uurtje. Loopt ineens de tent bomvol met ekte raw verdedigers voor Delete, de tering wat een mafkoekerij :lol: Snoeien, zagen, bonken, pompen, stampen en alles helemaal kapot geklopt. Nog geen 10 seconden aan breaks voor mijn gevoel en het BPM liep ook aardig op. Op het einde geen idee meer wat voor of achter was, de perfecte afsluiter van het weekend zo met m'n tuûte knoer :beer:

Vlug voor de drukte terug naar de camping en nog even nagepraat met de buurtjes, maar de kou en moeheid won het al weer gauw dus ben ik voor de derde nacht ook op tijd m'n bed in gekropen. Drie keer is scheepsrecht zou je zeggen, maar nee hoor, de slaapzak lag nog altijd in de auto :whistle: I am not a clever man, maar de niet gebruikte regenponcho bleek bijzonder effectief dus dit maal geen probleem gehad en met een smile op m'n gezicht een goede nachtrust gehad. Toch als vroege vogel rond half 9 m'n tentje opgeruimd en uit verveling zelfs de partytent ingepakt terwijl ik wachtte tot de rest ontwaakte om te vertrekken. Rond een uur of 4 maandagmiddag thuis gekomen en mezelf lekker een uur lang uitgekookt in bad.

Al met al een prima editie gehad dit jaar. Door het belachelijk warme weer mijn originele planning bij lange na niet aan kunnen houden. Regelmatig tijd nodig gehad om af te koelen en uit te rusten, dus achteraf balen dat ik na de verhalen van andere festivalgangers hoorde wat ik gemist had bij mijn favorietjes. Valt niks aan te doen, maar gelukkig kunnen we het terugluisteren :)

Und jetzt, de bedankjes;

SL8492 schreef:
Verder was ik erg blij met onze plek op de camping (veld 5 tegenover de eetstandjes aan het pad). snachts geen hele harde muziek gehoord en hele chille en gezellige buren waar we veel mee hebben gelachen en zitten ouwehoeren. Het betreft een groepje Duitsers, een paar jongens uit Limburg en 2 jonge knapen van 19 jaar (?) uit Hellevoetsluis. Mochten jullie dit lezen: bedankt voor de gezelligheid mannen!

Hallo, it's me, Limbo man met de witte pet. Wat hebben we het daar met z'n allen toch lekker rustig en gezellig gehad. Jullie namen zijn me een beetje ontgaan door de pils en ik vraag me af of we mekaar überhaupt wel voorgesteld hebben. Horster krullenbol, regio zuid-oost Brabant engineer en Stefan? (Steffnov hier)
BROODJE CHIPS. Hoop dat je de zure lucht nog uit je kussen hebt gekregen, pannenkoek:P
Tom Sawyer van de Mississippi River die met z'n knalrode hoofd en strooihoedje in de cabrio aan was komen waaien met z'n Hellevoetsluis mattie die lekker snugger boohterrrr probeerde te krijgen bij de frietkraam. xd
Die 3 Pruisen uit Dortmund, chille gasten, Duits weer bijgespijkerd. Vraag me wel af hoe het met die ene is afgelopen die alle dagen en nachten heeft doorgehaald en pas op zondagavond voor het eerst in slaap viel :lol:
Die andere twee Duitse hipsters die niet veel zeiden maar er lekker bij hingen, dikke prima.

En iedereen van hier die ik gesproken heb, nogmaals extra bedankt voor de gekkigheid op zondagavond bij Chris One, Thera en Delete! Twee Friesen (Edit: Losnâh!), de campingbuurtjes en een stuk of vier anderen, het was top :cool: Groetjes, jullie Limburgs aanhangsel met de niet meer zo witte pet :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 22:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha. Prima verslagje en leuke binnenkomer. Veel plezier op Hardtraxx :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 23:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat je flesje bij de watertappunten niet werd gevuld, maar je lekker naar de wc moest lopen was inderdaad echt het belachelijkste dat ik heb gezien dit weekend. Vond het ook raar dat ze bij sommige barren geen ijs meer 'mochten' geven en een extra bekertje geven mocht ook af en toe niet. :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 23:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kegelkop schreef:
SL8492 schreef:
Verder was ik erg blij met onze plek op de camping (veld 5 tegenover de eetstandjes aan het pad). snachts geen hele harde muziek gehoord en hele chille en gezellige buren waar we veel mee hebben gelachen en zitten ouwehoeren. Het betreft een groepje Duitsers, een paar jongens uit Limburg en 2 jonge knapen van 19 jaar (?) uit Hellevoetsluis. Mochten jullie dit lezen: bedankt voor de gezelligheid mannen!

Hallo, it's me, Limbo man met de witte pet. Wat hebben we het daar met z'n allen toch lekker rustig en gezellig gehad. Jullie namen zijn me een beetje ontgaan door de pils en ik vraag me af of we mekaar überhaupt wel voorgesteld hebben. Horster krullenbol, regio zuid-oost Brabant engineer en Stefan? (Steffnov hier)
BROODJE CHIPS. Hoop dat je de zure lucht nog uit je kussen hebt gekregen, pannenkoek:P
Tom Sawyer van de Mississippi River die met z'n knalrode hoofd en strooihoedje in de cabrio aan was komen waaien met z'n Hellevoetsluis mattie die lekker snugger boohterrrr probeerde te krijgen bij de frietkraam. xd
Die 3 Pruisen uit Dortmund, chille gasten, Duits weer bijgespijkerd. Vraag me wel af hoe het met die ene is afgelopen die alle dagen en nachten heeft doorgehaald en pas op zondagavond voor het eerst in slaap viel :lol:
Die andere twee Duitse hipsters die niet veel zeiden maar er lekker bij hingen, dikke prima.


Hahaha, welkom kerel. Benieuwd of onze grote vriend überhaupt nog geslaagd is in zijn zoektocht, denk dat hij inmiddels op de main naar boter aan het zoeken is
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 09:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
'S middags kwam iemand met Brennan Heart aanzetten en dacht ik van dat is ook zeker een optie. Dus het was even flink lachen toen bleek dat we het (bijna) goed hadden xd.

:cry:

Kegelkop schreef:
En iedereen van hier die ik gesproken heb, nogmaals extra bedankt voor de gekkigheid op zondagavond bij Chris One, Thera en Delete! Twee Friesen (Edit: Losnâh!), de campingbuurtjes en een stuk of vier anderen, het was top :cool: Groetjes, jullie Limburgs aanhangsel met de niet meer zo witte pet :innocent:

Ah, dat was jij! Welkom hier. Ik heb je alleen gezien bij C1, Thera en Delete. Ik was degene met dat blauwe shirt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 10:11 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zo. Ook weer aan het werk, dus tijd voor een verslagje om de werkdag door te komen. Weekend is weer voorbij gevlogen en zoals altijd merk je dan achteraf pas weer hoe vet het eigenlijk écht was en hoe lastig en uit te leggen is aan anderen wat je allemaal mee maakt op zo’n weekend.

Rond half 12 vertrokken uit het Zeeuwse voor de wereldreis naar Resort Zuiderzee. Om 14:00 aangekomen. Fietsen eerst opgehaald, want het huisje was nog niet klaar. Toch even langs het huisje gefietst en de deur bleek al open te zijn, dus al lekker in het huisje gaan zitten (inclusief airco, hatsee) en lekker wat biertjes naar binnen geklapt op het terras. Toen we rond half 7 richting het terrein wilde fietsen en de deur op slot wilden doen, kwamen we er achter dat we eigenlijk nog helemaal geen sleutel van het huisje hadden omdat we het huisje nog niet in mochten. Makkelijk geregeld bij de receptie en als de sodemieter richting het terrein.

Op het terrein viel meteen op dat ze flink hadden uitgepakt op de Wasted Langs t.o.v. andere jaren (dikke pluspunten hiervoor). Rondje gedaan, tas vol speciaalbier in de weekendkluis gelegd en met drie blikken in de achterzak het terrein op gegaan (fouillering stelde heel het weekend weer eens geen fluit voor). Sfeer op de Gathering blijft magisch (zeker de opening) en dat werd helaas opgevolgd door een zaadset van Brennan Heart. Mij een raadsel waarom hij én de Gathering mag openen, én een Legend is. Enfin. Rest van de vrijdagavond ging voorbij met veel bier, gezelligheid, rare buitenlanders klieren, een dikke set van DBSTF (flinke Gated kicks in nieuwe platen) en het laatste uurtje bij de Big Chill stage lekker staan dubsteppen met mijn zatte kop. Was fijn. Daarna nog met Remi over de Wasted Lands gestruind en geklierd, op de terugweg nog door Remi van mijn fiets gekegeld en daardoor lekker met het asfalt geknuffeld en rond 4en op bed.

Zaterdag wakker geworden met een fikse kater die na een goed ontbijt (4 boterhammen, een bord pasta, een grote shake en een banaan) al snel verdwenen was. Iets voor 1 uur op het terrein om Primeshock mee te pakken, maar ik had opvallend veel moeite met de hitte. In combinatie met mijn veel te volle maag (iets te groot ontbijt) kon ik eigenlijk helaas vrij weinig tijdens dit uurtje. De zonnebrand was toen ook al overal op, dus dat was al mooi kut. Slecht geregeld dat er geen centimeter schaduw te vinden was bij de UV (of bij welke andere buitenstage dan ook). Na Primeshock even bij de main wezen kijken, maar hier was het zowaar nog warmer. Besloten om toch maar even de schaduw op te zoeken, voor ik omver zou donderen. Rond half 3 onze weg weer vervolgd en vanaf toen trok ik het wel weer. Klein rondje gedaan en vanaf 3 uur weer naar de UV voor Andy SVGE & Max Enforcer, gevolgd door Jay Reeve. Top naar mijn zin gehad tijdens beide setjes en ondertussen niet meer zoveel last van de hitte gehad gelukkig. Stukje The Prophet was kut, dus maar bij andere stages gaan kijken en blijven hangen waar het leuk was tot aan Demi Kanon. Daarna stuk Frontliner meegepakt, wat eigenlijk wel vet was en waar de sfeer ook top was. Vanaf 20:00 The Purge en Mind Dimension meegepakt, wat erg lekker door kwam. Hierna een beetje zoekende waar we af moesten sluiten. Riot Shift een kans gegeven, maar al snel richting Pavo vertrokken. Draaide leuk, maar was het als afsluiter helaas net niet voor mij. Hierna onszelf naar de Wasted Lands verplaatst waar we tot diep in de nacht af hebben gesloten bij de Koperen Hond, wat machtig mooi was. Hierdoor gelukkig de after in de Blue overgeslagen, wat niet veel soeps was als ik anderen moet geloven. Al met al een goede zaterdag gehad, met heel dik geluid en gezelligheid bij (met name) de UV, maar waar de hitte overdag er wel voor heeft gezorgd dat het minder was dan andere jaren.

Planning was om rond 11:00 al weer op het terrein te staan op zondag, maar omdat we het op zaterdag weer iets te bont (en te laat) hadden gemaakt, werd dit half 2. Het weer was gelukkig een stuk aangenamer dan de zaterdag en ik heb gelukkig ook heel de dag geen last gehad van de hitte. Begonnen bij Somniac One op de Silver. Tijdens het eerste (van de vele) kakjes van de dag trilde ik bijna de dixies uit bij de Silver. Fijn. Snel naar de Blue voor Clockartz. Had eerst mijn twijfels over de stagewisselingen op de zondag, maar de Black was best vet en het geluid stond ook prima. Na Clockartz naar Geck-O. Stonden een beetje aan de zijkant en het geluid was daar erg slecht. Zes keer Soultrain had van mij niet gehoeven, maar verder toch maar een beetje staan ouwehoeren tijdens deze set. Hierna naar een van de sets van het weekend: Prefix & Density. Nondeju. Sfeer, platenkeuze, geluid. Eindelijk al die nieuwe pareltjes van hun album live gehoord. Prachtig genoten hier. Verder sets meegepakt van DBSTF & Isaac, Wildstylez en Emphasis. Net als andere jaren hoge verwachtingen van de Legends, maar dit was zo zaad dat we voortijdig maar ergens anders zijn gaan kijken (alleen Frontliner gooide er nog leuke plaatjes op, maar die had ik zaterdag ook al gehoord). Vooraf twijfels of we Thera mee zouden pakken of heel de closing op de main zouden blijven, maar de keuze was al snel gemaakt door de tegenvallende Legends. En geen spijt van gehad ook zeg, goedemorgen. Dikste set van het hele weekend. Geluid, sfeer, drive, platenkeuze (heel wat pareltjes die je nooit meer hoort, zoals The Paranormal, Desolation, Judgement, Revenge, Strong). Uur lang mega hard genoten. Na Thera naar de main om daar traditioneel af te sluiten (en ik had het al beloofd aan mijn vriendin die voor het eerst mee was) en geen spijt van gehad, want de eindshow zat prima in elkaar. Kippenvel tijdens The Clock en Live The Moment. Hierna weer tot veel te laat op de Wasted Lands blijven hangen (waarom hadden ze hier trouwens geen toiletten neergezet?) en na een after in ons huisje nog 2,5 uurtjes op bed kunnen liggen voor we op moesten ruimen en het huisje uit moesten.

Opvallend dit weekend was dat echt bijna alle RAW setjes met hardcore / uptempo afgesloten moeten worden. Kap daar alsjeblieft mee, want het is echt kut.

Dat was hem weer. Heimwee is al weer flink aanwezig, maar met bovenstaand verslag toch weer een uurtje dichter bij het einde van de werkdag. Tot volgend jaar.

Edit: Oh ja. Nog een aantal rondjes over de camping gelopen 's nachts (richting toiletgebouwen) en godverdomme zeg, wat een teringbende. Ik ben heel blij dat ik er vijf jaar lang heb gestaan met mijn tentje, maar ik zou het voor geen goud nog eens doen. Overal volslagen idioten met eigen boxen waar uiteraard alleen maar uptempo uit kan komen (tokkies) en met het geluid bij de Q-Dance stage en de Koperen Hond zou je toch geen oog dicht doen :lol: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 10:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben vanmorgen ook weer aan het werk gegaan dus ik zal ook eens een lang verslag gaan schrijven tegen de verveling.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 12:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kegelkop schreef:
SL8492 schreef:
Verder was ik erg blij met onze plek op de camping (veld 5 tegenover de eetstandjes aan het pad). snachts geen hele harde muziek gehoord en hele chille en gezellige buren waar we veel mee hebben gelachen en zitten ouwehoeren. Het betreft een groepje Duitsers, een paar jongens uit Limburg en 2 jonge knapen van 19 jaar (?) uit Hellevoetsluis. Mochten jullie dit lezen: bedankt voor de gezelligheid mannen!

Hallo, it's me, Limbo man met de witte pet. Wat hebben we het daar met z'n allen toch lekker rustig en gezellig gehad. Jullie namen zijn me een beetje ontgaan door de pils en ik vraag me af of we mekaar überhaupt wel voorgesteld hebben. Horster krullenbol, regio zuid-oost Brabant engineer en Stefan? (Steffnov hier)
BROODJE CHIPS. Hoop dat je de zure lucht nog uit je kussen hebt gekregen, pannenkoek:P
Tom Sawyer van de Mississippi River die met z'n knalrode hoofd en strooihoedje in de cabrio aan was komen waaien met z'n Hellevoetsluis mattie die lekker snugger boohterrrr probeerde te krijgen bij de frietkraam. xd
Die 3 Pruisen uit Dortmund, chille gasten, Duits weer bijgespijkerd. Vraag me wel af hoe het met die ene is afgelopen die alle dagen en nachten heeft doorgehaald en pas op zondagavond voor het eerst in slaap viel :lol:
Die andere twee Duitse hipsters die niet veel zeiden maar er lekker bij hingen, dikke prima.

En iedereen van hier die ik gesproken heb, nogmaals extra bedankt voor de gekkigheid op zondagavond bij Chris One, Thera en Delete! Twee Friesen (Edit: Losnâh!), de campingbuurtjes en een stuk of vier anderen, het was top :cool: Groetjes, jullie Limburgs aanhangsel met de niet meer zo witte pet :innocent:


Haha heerlijk verslag man! :D Leuk dat je account heb aangemaakt, ik zou zeggen veel plezier hier haha. En het was echt gezellig afgelopen weekend! We meeten ooit wel weer een keer op een feestje ergens verwacht ik :P

Edit: Jouw naam kan ik me nog wel herinneren trouwens, de namen van je maten niet meer :P Zelf heet ik Sander, is ook wel algemeen bekend hier.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2019 13:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Kegelkop schreef:
regio zuid-oost Brabant engineer

Goedemiddag!! Mooi verslag verder, was gezellig :beer:
Vorige  1 ... 63, 64, 65, 66, 67, 68, 69, 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten