Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2019 23:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jezus wat een feest. Wat hebben die dj's de laatste tijd ook een resem vette platen aan het maken geweest. s niet normaal meer jo. :woot:
DBSTF, Wildstylez, B-Front, Phuture Noize, D-Sturb. Wat een muzikale parels van sets.
B-Front topte het wel af, was volgens mij ook het beste feestmoment ooit voor mij, pfff wat een sfeertje seg. :cry:
En ohja Geck-O en The pitcher op zondag was ook heerlijk. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend gehad! Genoten van Mind Dimension, The Purge, Deetox, Clockartz, B-Front, 10 years of DJ Thera, Delete VIP. Wat hing er overal een heerlijke sfeer! Ik mis het nu al weer, maar goed. Tot volgend jaar!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 03:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henkerfist schreef:
Na freqz richting de Red gelopen voor de closing en zo ook langs GPF af gekomen... man man man wat intens kut zeg.

Interdaad, verbazingwekkend dat er zoveel af komen op... ja wat eigenlijk? Geen melodie, geen bass, geen kick maar bliepjes. Gezellig met zn allen trommelen op bliepjes, vergelijkbaar met wat ik ook in de winkel hoor. Maar dan trager, dat wel -.-
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 08:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Pffff, post Defqon depression is real.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 09:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zit de setjes die op YT staan terug te luisteren..
Clockartz en Thera... holy :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 10:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Prefix & Destiny was het setje van het weekend hoor. (L)
Mooi weekend gehad, maar de zondag blijft toch de hoogdag.
Wellicht volgend jaar weer aanwezig.

rakkietakkie schreef:
Clockartz en Thera... holy :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wát een weekend :love: Defqon was de afgelopen twee jaar het hoogtepunt van het jaar en het moet gek lopen wil dat dit jaar anders zijn.


Echt alleen maar toffe setjes gehoord.
Zaterdag: Primeshock, Deetox, Jay Reeve, Apexx, The Purge, Mind Dimension :worship:
Zondag: Clockartz, Geck-O, Prefix & Density, Wildstylez, Chris One, Thera, Delete VIP :worship:

Als ik er twee uit moet pakken dan zijn het toch wel Prefix & Density en Delete. De eerste twee heren hebben denk ik één van de beste sets weggezet waar ik ooit bij ben geweest, inclusief sfeer. Dat spontane applaus na Reflection was kippenvel :love: En Delete VIP.. gewoon geen woorden voor. Tent volledig afgebroken.

Daarnaast is het werkelijk bizar wat er allemaal nog meer op dat terrein te doen, te zien en te beleven is. Als ik puur kijk naar de ticketprijs dan vind ik oprecht dat € 159,- voor een weekendticket net zo makkelijk € 200,- zou kunnen zijn en dan zou ik 't het alsnog makkelijk waard vinden.

ECHTER: een muntprijs van €3,- is tot daar aan toe, maar vervolgens is de gehele realiteitszin wel verdwenen. Ik stel me even een gesprek voor buiten de muren van Defqon:
'Mag ik van jou 4 raketjes en 2 bananen?'
"Ja hoor, dat is dan € 18,- euro"
'Oke is goed'.

:huh:

Maar goed, we nemen het maar voor lief. Het was weer goud. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 10:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk weekend gehad, prima weer en ondanks de hitte zaterdag vond ik het uiteindelijk nog wel prima te doen!

Setjes van het weekend:
+++++ Delete VIP. Jezus dit was echt niet normaal meer, ook dat sfeertje voorin, geweldig! :drool: :drool:
++++ Thera. Net als Delete ook een geweldig sfeertje, prima laatste anderhalf uur in de blue! :worship:
+++ Zany. Heerlijke afwisseling tussen zijn classics en nieuwe album, heerlijk! :love:
+++ Geck-o. Altijd genieten met deze man, een paar keer soul train was prima xd :thumbsup:
++ B-Front. Mooie afsluiter op de main zaterdag, de bass was wel wat overweldigend op de plek waar ik stond, maargoed.
+ Chris One. Mijne enige uitstapje naar de Indigo. Was prima. Acheraf balen dat ik Prefix & Density niet heb gezien.

Verder de zaterdag wat heen en weer gelopen tussen de UV & Main. Dit vooral vanwege de groep. Achteraf prima vermaakt. De zondag was muzikaal gezien wel een stuk beter, en qua drukte ook een stuk beter.

Friends camp is ook een stuk chiller dan de gewone camping. Eigen ingang (stuk sneller), vooraf een stuk grond voor de groep, eigen powerbank, tafels + banken en dichtbij het festivalterrein. Hierdoor ging het sjouwen vanaf de auto tot de campingplek toch een stuk sneller en aangenamer dan vorig jaar plus je weet zeker dat je plek hebt.

Ook power hour was wel weer vermakelijk, maar op 1 of andere manier toch minder dan eerdere jaren. Het is dat het gewoon een leuk uurtje is met de groep, dus volgend jaar zullen we dat wel weer doen.

Verbeterpuntjes:
- Die grindpaden vanaf de parkeerplek tot de camping.. Best wel aan gestoord (Gaten/stof)
- Muntprijs.. Al jaren stijgt dit, ook de raketjes kosten dan 1 munt, dit kan prima voor een halve toch?
- Al die bluetooth speakers op de camping. Ik ben hier natuurlijk op voorbereid, maar is het nou niet mogelijk om even een paar momenten die tyfus herrie uit te laten? Heb zelfs gasten gezien die alleen nog zo'n ding bij zich hadden.
- 3 kwartier sets.. Q-Dance, maak daar gewoon 5 kwartier van. Zo dwing je artiesten ook nog eens diverser te draaien. Nu proppen ze al die hitjes in 3 kwartier.
- Drukte, het is te doen maar ik heb het idee dat ze door de jaren heen wel duizenden extra mensen toelaten op het terrein op zaterdag.

Verder prima weekend gehad, goede sfeer, prima campingplek, lekkere sets en het weer was natuurlijk prima! Volgend jaar mijn 10e Defqon ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 12:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wel echt bizar hoeveel mensen er een heel weekend lang zonder oordoppen gestaan hebben. Zelfs met oordoppen in leek het bijna te hard.

Verder wel helemaal top het geluid overal waar ik stond, maar zonder oordoppen niet te doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel echt bizar hoeveel mensen er een heel weekend lang zonder oordoppen gestaan hebben. Zelfs met oordoppen in leek het bijna te hard.

Verder wel helemaal top het geluid overal waar ik stond, maar zonder oordoppen niet te doen.


Ik raakte een oordopje kwijt, was 1 set zonder oordoppen bij Dither. Nou daarna direct nieuwe gehaald, snap echt niet hoe mensen dat kunnen volhouden. Wel mooi dat je op het terrein gewoon oordopjes kan kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Vond ook niet dat er nou echt met een hitteplan rekening was gehouden.

- Gratis zonnebrand - ja, maar al vroeg in de middag leeg
- Extra watertap punten? Volgens mij waren er buiten de vaste tap punten bij de wc's nergens extra punten om bij te vullen. Wel extra punten voor die waterzakken, maar als je daar met een flesje stond moest je wegwezen
- Extra beschutting/schaduw?
- Sproeiers bij de Red zoals ze dat bij Pinkpop/Lowlands doen?

Of ik moet het een en ander gemist hebben? Men wist toch al ruime tijd van tevoren dat het best warm zou gaan worden. Plus lijkt me dat een organisatie als Q wel een hitte en noodweer plan achter de hand heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zeer leuk weekend gehad maar toch veel op de camping gezeten door de hitte... Daardoor helaas een deel artiesten moeten missen.
Schandalig dat er niet een paar simpele overkappingen waren voorzien aan de open-air stages.

Hoogtepunten: Activator, Pavo, Delete VIP en uiteraard 10 years of Thera die 'The Dome' draaide :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat blijft Defqon toch elk jaar weer een heerlijk weekendje. Dit jaar relatief veel gezeten door de hitte maar ook gewoon om ons heen kijken, ook omdat de vrouw mee was en die voor het eerst naar een hardstyle festival ging (meteen een weekend, goed opvoeden). Blij dat ik Power Hour links heb laten liggen en lekker naar Jay Reeve ben geweest, heerlijke ruimte en goeie set. Vooral genoten van C1 (voor het half uurtje dat ik er was), B-Front en Myst. Lichaam begint langzaam weer op te knappen, maar het is een lange werkdag vandaag..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Revolting Against schreef:
Vond ook niet dat er nou echt met een hitteplan rekening was gehouden.

Eens, ze hadden bijvoorbeeld vooraan de RED (links en rechts) best een watertappunt kunnen verzorgen.
Ook haden ze de pilaren waar verlichting en luidsprekers aan hangen kunnen voorzien van langwerpige Defqon banners zodat de slagschaduw groter wordt op de grond.
Nu stonden mensen in 1 lijn met de schaduw van enkel de luidsprekers.
Met banners kun je meer schaduw maken zonder afbreuk te doen aan het beeld van het terrein.
Want ik snap best dat grote doeken niet mooi lijken op een film van de eindshow of livestream.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 13:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel echt bizar hoeveel mensen er een heel weekend lang zonder oordoppen gestaan hebben. Zelfs met oordoppen in leek het bijna te hard.

Verder wel helemaal top het geluid overal waar ik stond, maar zonder oordoppen niet te doen.


Zo de tering, ik heb op maat gemaakte oordoppen en die durfde ik bijv. op de main echt niet uit te doen. Wat stond het geluid daar ontiegelijk hard.
Het geluid van de Magenta vond ik wel heel erg tegenvallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 14:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Wel echt bizar hoeveel mensen er een heel weekend lang zonder oordoppen gestaan hebben. Zelfs met oordoppen in leek het bijna te hard.

Verder wel helemaal top het geluid overal waar ik stond, maar zonder oordoppen niet te doen.


Was prima vol te houden hoor. Had alleen gister nog steeds het gevoel dat ik muziek in de verte hoorde terwijl ik al thuis was. Zoek altijd gewoon een fijne plek op waar het geluid prima te doen is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 14:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Was prima vol te houden hoor. Had alleen gister nog steeds het gevoel dat ik muziek in de verte hoorde terwijl ik al thuis was. Zoek altijd gewoon een fijne plek op waar het geluid prima te doen is.

Ja dit is natuurlijk heel goed..
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Was prima vol te houden hoor. Had alleen gister nog steeds het gevoel dat ik muziek in de verte hoorde terwijl ik al thuis was. Zoek altijd gewoon een fijne plek op waar het geluid prima te doen is.

Ja dit is natuurlijk heel goed..


Het was niet overheersend? Heb er nu ook totaal geen last meer van. Dit heb ik wel vaker als ik van een feestje terugkom, maar vind je dat gek als je 3 dagen lang die muziek hoort? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand toevallig goede kwaliteit filmpjes/rips van de nieuwe zany tracks?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Rickzel schreef:
Wel echt bizar hoeveel mensen er een heel weekend lang zonder oordoppen gestaan hebben. Zelfs met oordoppen in leek het bijna te hard.

Verder wel helemaal top het geluid overal waar ik stond, maar zonder oordoppen niet te doen.


Was prima vol te houden hoor. Had alleen gister nog steeds het gevoel dat ik muziek in de verte hoorde terwijl ik al thuis was. Zoek altijd gewoon een fijne plek op waar het geluid prima te doen is.

`
Wacht jij bent zo'n weekend zonder oortjes en je zegt dat het prima te doen was? :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja als het een keer een dagje festivallen is dan hield ik m'n oordopjes ook nog wel eens uit, maar de laatste jaren durf ik het echt niet meer aan. En al helemaal niet zo'n heel weekend. Ik laat elke 2 jaar m'n gehoor testen en vooralsnog nog (nagenoeg) geen achteruitgang na bijna 10 jaar feesten, lijkt me mooi moment om dat zo te houden. Ik laat ze nooit meer uit vanaf nu haha.

En daarnaast om me heen ook meerdere mensen die uit het niets tinnitus hebben waar ze niet meer vanaf komen, dat lijkt me verschrikkelijk. Ik gok het er niet meer op :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Rickzel schreef:
Wel echt bizar hoeveel mensen er een heel weekend lang zonder oordoppen gestaan hebben. Zelfs met oordoppen in leek het bijna te hard.

Verder wel helemaal top het geluid overal waar ik stond, maar zonder oordoppen niet te doen.


Was prima vol te houden hoor. Had alleen gister nog steeds het gevoel dat ik muziek in de verte hoorde terwijl ik al thuis was. Zoek altijd gewoon een fijne plek op waar het geluid prima te doen is.

`
Wacht jij bent zo'n weekend zonder oortjes en je zegt dat het prima te doen was? :lol: :lol: :lol:


Oordoppen bedoel ik. :nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die MC DL vind ik trouwens geen fijne MC (bij de UV). Zijn stem klinkt net alsof die 2x zo snel wordt afgespeeld. En hij is ook amper te verstaan :huh:
Jammer dat Q-Dance Da Syndrome niet boekt daarvoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Die MC DL vind ik trouwens geen fijne MC (bij de UV). Zijn stem klinkt net alsof die 2x zo snel wordt afgespeeld. En hij is ook amper te verstaan :huh:
Jammer dat Q-Dance Da Syndrome niet boekt daarvoor.


Vorig jaar was Da Syndrome wel op de UV dacht ik. Vind Da Syndrome ook vele malen beter en fijner. Stampt ook altijd nog even lekker mee. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2019 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
hurricane schreef:
Die MC DL vind ik trouwens geen fijne MC (bij de UV). Zijn stem klinkt net alsof die 2x zo snel wordt afgespeeld. En hij is ook amper te verstaan :huh:
Jammer dat Q-Dance Da Syndrome niet boekt daarvoor.


Vorig jaar was Da Syndrome wel op de UV dacht ik. Vind Da Syndrome ook vele malen beter en fijner. Stampt ook altijd nog even lekker mee. :)

Je hebt gelijk, ik zie net dat Da Syndrome op zondag op de UV stond dit jaar :innocent:
DL stond er zaterdag (helaas).
Dat hakken van Da Syndrome is altijd geweldig, t zweet gutst em van de kop dan xd
Vorige  1 ... 62, 63, 64, 65, 66, 67, 68 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten