Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:37 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.

Idd, dit is echt tering kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:38 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen..


Eens.

Maar edgelord united gaat weer voor wahed internetkudo's.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Doe ff normaa man kleine kinderen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 21:07 
 
Hardtraxx Veteran

Zijn er hier kluisjes?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 21:54 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Zijn er ook grappen uit 2014?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 22:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nee wel grappen uit 1942
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond het wel grappig dat er een nieuw thema voor grappen is xd
Maar ja, als het zo door gaat vallen er weer bans
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 22:45 
 
Hardtraxx Veteran

Ja en we willen natuurlijk niet deugers als Makrooy en BB op de teentjes trappen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 22:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ja en we willen natuurlijk niet deugers als Makrooy en BB op de teentjes trappen.


Ja want wij zijn de enige twee die dit niet oke vinden natuurlijk. Vorig jaar was het nog grappig, en nu zaten er ook paar leuke bij. Maar het is zo geforceerd edgy en kinderachtig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 22:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
RTM93 schreef:
Ja en we willen natuurlijk niet deugers als Makrooy en BB op de teentjes trappen.


Ja want wij zijn de enige twee die dit niet oke vinden natuurlijk. Vorig jaar was het nog grappig, en nu zaten er ook paar leuke bij. Maar het is zo geforceerd edgy en kinderachtig.


Eens, was leuk als eenmalig dingetje maar het vervalt al redelijk snel weer in "haha kijk hoe stoer wij zijn met onze nazigrapjes". Plus, het laatste wat een bedrijf als Q-dance wilt is hun imago hieraan verbinden dus je jaagt er alleen maar een organisatie mee weg die overduidelijk betrokken wilt zijn met de community en gewoon netjes vraagt of we dit niet willen doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:01 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
Plus, het laatste wat een bedrijf als Q-dance wilt is hun imago hieraan verbinden dus je jaagt er alleen maar een organisatie mee weg die overduidelijk betrokken wilt zijn met de community en gewoon netjes vraagt of we dit niet willen doen.


Vooral dit, een van die dingen die dit forum leuk maakt zijn toch artiesten en organisaties die betrokken willen zijn. Vind dat niet zo'n gekke gedachtegang om er niet mee geassocieerd te willen worden, en zou het jammer vinden als een organisatie verdwijnt door grapjes.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:03 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan die foto's van vluchtelingen en dode kinderen ook niet echt waarderen. Lijkt ook net alsof iedere foto per se ongepaster dan de vorige moet zijn. Op een gegeven moment is de lol er wel van af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:07 
 
Hardtraxx Veteran

Misschien is joop.nl meer een site voor jullie. Daar heb je trouwens ook een forum.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:09 
 
Hardtraxx Veteran

RTM93 schreef:
Misschien is joop.nl meer een site voor jullie. Daar heb je trouwens ook een forum.


Ja nou weten we wel hoe rebels en tegendraads je bent he. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:12 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
RTM93 schreef:
Misschien is joop.nl meer een site voor jullie. Daar heb je trouwens ook een forum.


Ja nou weten we wel hoe rebels en tegendraads je bent he. :P

Laat SVB hier buiten :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:17 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat het hier nu om SVB? Nee. Je hebt echt in ~3 uur 3x gereageerd op mensen die tegen de plaatjes zijn, en het komt er voor jou blijkbaar op neer dat iedereen die niet wil dat er weer bans uitgedeeld aka rustig aan willen doen met die plaatjes allemaal softies zijn. Is na 1x ook wel duidelijk ofniet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:18 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Lekker makkelijk weer om over SVB te beginnen :yawn:

Iemand al zin in Defqon? poging tot OT
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Boeit hem kennelijk ook niet dat je organisaties en artiesten hiermee wegjaagt als je zo tegen ze in gaat. Maar goed, meneer wil weer even z'n paar uurtjes aandacht en fame pakken blijkbaar. Tot-ie opeens ook bij Q-dance op de zwarte lijst gezet wordt, dan is het opeens een kutorganisatie natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:23 
 
Hardtraxx Veteran

Pedaalemre schreef:
Gaat het hier nu om SVB? Nee. Je hebt echt in ~3 uur 3x gereageerd op mensen die tegen de plaatjes zijn, en het komt er voor jou blijkbaar op neer dat iedereen die niet wil dat er weer bans uitgedeeld aka rustig aan willen doen met die plaatjes allemaal softies zijn. Is na 1x ook wel duidelijk ofniet.

Kun jij mij vertellen waar het azijn in de aanbieding is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:26 
 
Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Boeit hem kennelijk ook niet dat je organisaties en artiesten hiermee wegjaagt als je zo tegen ze in gaat. Maar goed, meneer wil weer even z'n paar uurtjes aandacht en fame pakken blijkbaar. Tot-ie opeens ook bij Q-dance op de zwarte lijst gezet wordt, dan is het opeens een kutorganisatie natuurlijk.

Welke artiesten??? De artiesten die hier niet meer durven te komen omdat haattrax alles kapot bekritiseerd? Das war einmal.

Stelletje moraalridders. 350 dagen in het jaar gebeurt er hier verder ook geen fuck, is het allemaal netjes. Jullie overdrijven echt fucking hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Stelletje moraalridders. 350 dagen in het jaar gebeurt er hier verder ook geen fuck, is het allemaal netjes. Jullie overdrijven echt fucking hard.


Wat is dit nou weer voor logica :lol: :lol: "oh er zijn 350 dagen van het jaar geen school shootings, dus moet je niet zo janken over die 15 waar het wel gebeurt".
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:28 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Rustig maar, je krijgt de bevestiging die je zo graag wilt ooit wel.
Verbaast me oprecht dat jij bent geweerd van een festival, volgens mij doet dat je nog zo veel pijn anders zoek je niet zo veel aandacht en confrontatie en klink je niet als een of andere uitkeringtrekkende PVV'er.

Ik hou persoonlijk wel van over-de-top humor, maar niet zo try-hard als dit. Maar als iemand jou vriendelijk vraagt ergens mee te stoppen, ga je er dan ook mee door? Ik bedoel, we hebben allemaal onze rebelse puberjaren, maar goed. Je roept zeker ook nog harder kanker als je bij iemand zit die vriendelijk vraagt het nu even niet te doen gezien die persoon daar op het moment mee zit. Heb zelf geen problemen met het schelden er mee, maar iets met een tijd en plek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:30 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Stelletje moraalridders. 350 dagen in het jaar gebeurt er hier verder ook geen fuck, is het allemaal netjes. Jullie overdrijven echt fucking hard.


Misschien vinden wij (voor het gemak wij, ik kan enkel voor mezelf praten) de plaatjes wel grappig, maar weten wij dat Q-Dance dat niet vindt? Er bestaat ook zoiets als rekening houden met anderen :yawn: Volgens mij krijg jij echt kloppende erecties van grenzen opzoeken en tegen dingen ingaan puur om ergens tegenin te kunnen gaan. Dat had ik ook hoor..... toen ik 14 was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:32 
 
Hardtraxx Veteran

Nee, ik meld alleen maar dat men nu niet als een hysterisch wijf moet gaan schreeuwen omdat er eens iets minder netjes wordt gepost. Het is een prachtig forum met soms zijn eigenaardigheden. Let it go en gedraag je niet als een wijf.

Ohja, broodjebeenham, hardtraxx vergelijken met een school shooting, seriously????? :thumbdown:

En @Emre, ik denk dat Q echt wel om wat plaatjes kan lachen. Ze zijn nu toch ook weer gestopt. Kan je gewoon weer verder gaan met leven.
Jullie schreeuwen moord en brand en gedragen je alsof er een wereldramp heeft plaatsgevonden op hardtraxx. Grow a pair..

Dennis op zo'n sneu figuur en reactie als die van jou ga ik niet eens dieper op in.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 23:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Dennis op zo'n sneu figuur en reactie als die van jou ga ik niet eens dieper op in.


Bedankt voor de bevestiging van wat ik noem, ik snap dat het confronterend is.

Krijsen en hysterisch, ik zie het. Jij reageert totaal niet hysterisch op mensen die het wat minder vinden of niet grappig vinden. He, het is niet zo dat dit een forum is wat draait om iets wel of niet leuk vinden.

Maar jou hiervan inzicht geven of overhalen is net zo moeilijk als Da Tweekaz te forceren hun carrière te stoppen speciaal voor jou.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten