Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 18:54 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen

Bouwt ie ook mee op? Laat hem ff wat foto's sturen dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jan 2019 18:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FTN schreef:
Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen


Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 08:57 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
FTN schreef:
Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen


Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.


Same, denk dat de main bij Sefa juist op zijn volst met allerhande volk zit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 10:08 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Spalken schreef:
FTN schreef:
Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen


Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.

Nou ik ken zelf iemand die heeft niks met hardcore en die vindt Sefa ook helemaal niks hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 10:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Spalken schreef:
FTN schreef:
Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen


Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.

Nou ik ken zelf iemand die heeft niks met hardcore en die vindt Sefa ook helemaal niks hoor


Ik ken ook mensen
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 11:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben echt een mensen-mens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ken iemand die minder menselijk was, waardoor het Defqon topic vorig jaar nog escaleerde
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 11:39 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Het begint al te komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 14:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mooi dat de donderdag nu ook geannexeerd is. Camping kan wel verder wel wat meer levensruimte gebruiken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 16:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh boy :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Ik ken iemand die minder menselijk was, waardoor het Defqon topic vorig jaar nog escaleerde

Jordi?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 16:54 
 
Hardtraxx Veteran

Alm1ghty schreef:
Jordi?

Hetzer gonna Hetz
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 17:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

nou wie post het eerste plaatje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jan 2019 18:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nothing Like The Oldschool op de main horen. Snap nu wel dat sefa het anthem maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:

Vind eigenlijk ook wel dat er iets nieuws verzonnen moet worden. Ik wil niet het recht verliezen om jan en alleman van uitmelken te beschuldigen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:

Haha netjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 10:38 
 
Hardtraxxer

Q-dance schreef:
Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:


Chapeau!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 14:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:


Ben wel benieuwd hoe jullie op kantoor hebben gezeten vorig jaar en het Defqon topic 2018 hebben ervaren :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 14:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q-dance schreef:
Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:


Haha, nou oke dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.

Dit dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:32 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

MelvinFR schreef:
makrooy schreef:
Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.


Ze zullen dan niet de enige zijn die zijn weggejaagd uit hun land..


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jan 2019 20:35 
 
Hardtraxx Veteran

makrooy schreef:
Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.

Hey Jordy, alles goed?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten