idd
Bouwt ie ook mee op? Laat hem ff wat foto's sturen dan.wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Bouwt ie ook mee op? Laat hem ff wat foto's sturen dan.wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Same, denk dat de main bij Sefa juist op zijn volst met allerhande volk zit.wrote:Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Nou ik ken zelf iemand die heeft niks met hardcore en die vindt Sefa ook helemaal niks hoorwrote:Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Ik ken ook mensenwrote:Nou ik ken zelf iemand die heeft niks met hardcore en die vindt Sefa ook helemaal niks hoorwrote:Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Jordi?wrote:Ik ken iemand die minder menselijk was, waardoor het Defqon topic vorig jaar nog escaleerde
Hetzer gonna Hetzwrote: Jordi?
Vind eigenlijk ook wel dat er iets nieuws verzonnen moet worden. Ik wil niet het recht verliezen om jan en alleman van uitmelken te beschuldigen.wrote:Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)?
Haha netjeswrote:Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)?
Chapeau!wrote:Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)?
Ben wel benieuwd hoe jullie op kantoor hebben gezeten vorig jaar en het Defqon topic 2018 hebben ervarenwrote:Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)?
Haha, nou oke dan.wrote:Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)?
Dit dus.wrote:Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.
wrote:Ze zullen dan niet de enige zijn die zijn weggejaagd uit hun land..wrote:Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.
Hey Jordy, alles goed?wrote:Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.