Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 53 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 4 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Defqon.1 2019 - One Tribe
Past

Defqon.1 2019 - One Tribe

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
idd
Hardtraxx Crew
30636 posts member since 2010
last seen 4 hours ago
FTN wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Bouwt ie ook mee op? Laat hem ff wat foto's sturen dan.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
FTN wrote:Lekker man Sefa die ff de hele red afbreekt al dagjesmensen die het niet kunnen verdragen
Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Spalken wrote:
Denk dat Sefa juist dagjesmensen aantrekt ipv afstoot. Dit is natuurlijk anecdotisch bewijs, maar heel veel mensen waarvan ik weet dat ze niks met hardcore of frenchcore hebben kunnen Sefa weer wel waarderen.
Same, denk dat de main bij Sefa juist op zijn volst met allerhande volk zit.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Spalken wrote:
Nou ik ken zelf iemand die heeft niks met hardcore en die vindt Sefa ook helemaal niks hoor
Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 11 hours ago
TiMOTHYb wrote:
Spalken wrote:
Nou ik ken zelf iemand die heeft niks met hardcore en die vindt Sefa ook helemaal niks hoor
Ik ken ook mensen
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
Ik ben echt een mensen-mens.
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 20 days ago
Ik ken iemand die minder menselijk was, waardoor het Defqon topic vorig jaar nog escaleerde
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
Het begint al te komen.
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Mooi dat de donderdag nu ook geannexeerd is. Camping kan wel verder wel wat meer levensruimte gebruiken.
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 55 minutes ago
Oh boy :lol:
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
THArdstyler wrote:Ik ken iemand die minder menselijk was, waardoor het Defqon topic vorig jaar nog escaleerde
Jordi?
A
Alm1ghty wrote: Jordi?
Hetzer gonna Hetz
Hardtraxx Veteran
last seen 25 days ago
nou wie post het eerste plaatje
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Nothing Like The Oldschool op de main horen. Snap nu wel dat sefa het anthem maakt.
Organisator
126 posts member since 2017
Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Q-dance wrote:Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:
Vind eigenlijk ook wel dat er iets nieuws verzonnen moet worden. Ik wil niet het recht verliezen om jan en alleman van uitmelken te beschuldigen. :P
Hardtraxx Veteran
14698 posts member since 2009
last seen 55 minutes ago
Q-dance wrote:Ein grapje kunnen we wel handelen, maar zullen we het daar ook bij houden dit jaar (mbt dit onderwerp)? :thumbup:
Haha netjes
W
Hardtraxxer
362 posts member since 2017
last seen Jun 2026
Chapeau!
Hardtraxx Veteran
5116 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Ben wel benieuwd hoe jullie op kantoor hebben gezeten vorig jaar en het Defqon topic 2018 hebben ervaren :lol:
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 11 hours ago
Haha, nou oke dan.
Hardtraxx Veteran
6005 posts member since 2017
last seen 2 days ago
Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
makrooy wrote:Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.
Dit dus.
Hardtraxxer
784 posts member since 2017
last seen Jul 2026
MelvinFR wrote:
makrooy wrote:Q vraagt op een leuke onschuldige manier of het normaal kan en mensen gaan zo doen.. Jaag ze nou niet weg.
Ze zullen dan niet de enige zijn die zijn weggejaagd uit hun land..
:lol: :lol: :lol:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Hey Jordy, alles goed?