Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 70  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 10:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Timetable van Defqon boeit me echt nooit xd
Wordt toch het hele weekend beetje rondstruinen over het terrein en blijven keten waar het op dat moment leuk/gezellig is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 10:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

makrooy schreef:
Ik snap best dat er wat extra geld moet vrijkomen voor zo'n brunch, maar 49 euro? Dat is bijna de prijs van Impaqt :lol:

Royvn_ schreef:
Moet wel een aardige brunch zijn dan


Voor een pizza punt betaal je ook al bijna 10 euro op een festival. Dus ik zou er maar niet vanuit gaan xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 10:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ook al erg veel zin in dit bal! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

pleurt lekker op naar hhhhuuuuuuaaaaawakening jij hoort hier niet met je
Indy schreef:
syndroompje
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 11:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hallo moderators van de hardtrex ik word gepest en gediscrimineerd door bovenstaande meneer
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 11:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben benieuwd wat er de komende weken nog aangekondigd gaat worden aan feestcafe's / silent disco's / extra activiteiten. Dat geeft voor mij wel wat extra glans aan zo'n weekend.

Koperen Hond sowieso a mattie. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 13:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timetable maakt me eigenlijk ook veel uit aangezien de artiesten die ik graag wil zien op 1 hand te tellen zijn. Maar creëert altijd wel nog extra hype en zin. Gaat in ieder geval nog een lange 3,5 weken worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jun 2019 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Koperen Hond sowieso a mattie. :cool:


Nu alweer zin in :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 14:58 
 
Hardtraxxer

Ligt het aan mij, of wordt er dit jaar verrekte weinig door q-dance vantevoren aangekondigd?
Af en toe een guestmixje en een spotify playlist, that’s it. Er zijn toch wel meer dingen aan te kondigen, zoals nevenactiviteiten, de onthulling van de Legends, timetable etc?
Beetje meer hypen mag van mij wel, goed voor de voorpret :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 15:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Timetable komt in de week van defqon
Legends worden niet vantevoren bekend gemaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 15:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Yenssen schreef:
Ligt het aan mij, of wordt er dit jaar verrekte weinig door q-dance vantevoren aangekondigd


Dit, er wordt weinig hype gecreëerd.. Maar dat kan ook bij de nooit vertoonde / baanbrekende veranderingen horen hé :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 17:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ze hebben gisteren wel de DJ-contest gelanceerd ...
Het is ook wel nog zo'n drie weken te gaan dus ik verwacht dat ze de komende weken wel wat extra nieuwe dingen gaan aankondigen. Wat ik wel vreemd vind is de teaser van het AoC-feest (?), je zou toch wel verwachten dat de volledige aandacht nu naar Defqon zou gaan.
Toch heb ik niet het gevoel dat er minder hype is tov vorige jaren. Ik heb eerder het gevoel dat de hype op Hardtraxx zelf iets minder leeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jun 2019 17:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het is natuurlijk nog 3 weken en afgelopen weken lag er natuurlijk ook veel aandacht bij Intents dat ook blijft groeien en toch wel een concurrent wordt van Defqon. Misschien dat ze dat ook eerst even laten overwaaien en vanaf volgende week samen met de opbouw meer hype gaan creëren misschien? Buiten dat om denk ik dat Defqon altijd wel hype genoeg heeft.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jun 2019 09:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Venator en Magnetron zoeken nog een weekendticket! Dus mocht je er eentje over hebben, stuur ze een pb en help ze uit de brand!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
The Venator en Magnetron zoeken nog een weekendticket! Dus mocht je er eentje over hebben, stuur ze een pb en help ze uit de brand!

https://www.ticketswap.nl/event/defqon1 ... 61/1142052
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jun 2019 17:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

SL8492 schreef:
The Venator en Magnetron zoeken nog een weekendticket! Dus mocht je er eentje over hebben, stuur ze een pb en help ze uit de brand!


Ik heb er nog één van vorige jaar, is die ook goed?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 10:39 
 
Hardtraxx Elite

SL8492 schreef:
The Venator en Magnetron zoeken nog een weekendticket! Dus mocht je er eentje over hebben, stuur ze een pb en help ze uit de brand!

Zou je voortaan voor mij op nieuwe releases kunnen reageren? Alvast bedankt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 15:35 
 
Hardtraxx Newbie

Tot hoelaat kun je eigenlijk het campingterrein op vanaf de parkeerplaats op vrijdag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Desperados Playground: Create your ultimate party experience
One tribe, one festival. That's why, in cooperation with Desperados, we're giving you the opportunity to design your own party at Defqon.1's Desperados Playground.

The Desperados Playground is the craziest spot at Defqon.1. It's the place where beer flows every second, kickstarting the party to the most epic levels. Madness is always within reach as we got a crazy line-up standing ready to provide you with insane moments.

Become part of the mix
This year, it's up to you to decide which crazy activities should be part of the Desperados Playground. We got 4 options waiting for you, ranging from the hilarious bathtub roller coaster to the shower sing-a-long.

Option 1
Afbeelding

Option 2
Afbeelding

Option 3
Afbeelding

Option 4
Afbeelding


Vote: https://www.q-dance.com/en/news/desperadosplayground
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 19:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nickmallo schreef:
Tot hoelaat kun je eigenlijk het campingterrein op vanaf de parkeerplaats op vrijdag?


Volgens mij is die 24/24 bereikbaar en open ...
Als je zeker wil zijn, kan je altijd Q-dance contacteren !
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jun 2019 22:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Andere jaren was dat niet het geval vgm maar nu staat op de site

Citaat:
You can leave the Camping Ground any time you want. You'll be checked by entrance security every time you re-enter the Camping Ground. You may only bring food and drinks the first time you enter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 08:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Line-up voor Despo Feestcafé, van de Instagram van Skoften Sloopservice:
Afbeelding

Spitnoise op vrijdag :bomb:
Ik heb het alleen niet zelf door Defqon aangekondigd zien worden. Of ik heb het gemist of ze waren iets te vroeg, o.i.d.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 12:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vanaf wanneer kunnen we de weersverwachtingen van Pipa Paulusma verwachten?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 13:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

https://www.accuweather.com/nl/nl/biddi ... 503?day=18
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jun 2019 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
https://www.accuweather.com/nl/nl/biddinghuizen/247503/daily-weather-forecast/247503?day=18

Geen enkele site/instantie m.b.t. het weer is zo nauwkeurig als ons aller Pipa Paulusma.
Vorige  1 ... 39, 40, 41, 42, 43, 44, 45 ... 70  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten