Hardtraxx Addict
1583 posts member since 2018
last seen 1 day ago
Hekzitter wrote:Wat hebben zoveel mensen tegen het Gelredome trouwens? Want ik vind het best een relaxte locatie waar ze echt een mega dikke show neer kunnen zetten. Wat is precies de kritiek van jullie?
Dit snap ik ook niet zo goed.. ook wel benieuwd naar indd..
Hardtraxxer
590 posts member since 2016
last seen May 2025
Nattehond wrote:
Hekzitter wrote:Wat hebben zoveel mensen tegen het Gelredome trouwens? Want ik vind het best een relaxte locatie waar ze echt een mega dikke show neer kunnen zetten. Wat is precies de kritiek van jullie?
Dit snap ik ook niet zo goed.. ook wel benieuwd naar indd..

Juist één van mijn favoriete locaties :)
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Bij mij gaat het om kleine dingen.
Stoor mezelf aan de trappen naar de WC bijvoorbeeld.
De drukte op de vloer, de lopende mensen daar naar de barren. Heb ook altijd het idee dat je iedereen sneller kwijt raakt.
Vind dat bij andere locaties fijner.
Had altijd het idee dat pas na 03:00 uur de feesten daar los kwamen als alle buitenlanders lagen te slapen.

Zal wennen zijn een keer gelredome zonder slapende buitenlanders op de tribune.
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
TBA+ wrote:Bij mij gaat het om kleine dingen.
Stoor mezelf aan de trappen naar de WC bijvoorbeeld.
De drukte op de vloer, de lopende mensen daar naar de barren. Heb ook altijd het idee dat je iedereen sneller kwijt raakt.
Vind dat bij andere locaties fijner.
Had altijd het idee dat pas na 03:00 uur de feesten daar los kwamen als alle buitenlanders lagen te slapen.

Zal wennen zijn een keer gelredome zonder slapende buitenlanders op de tribune.
Het sneller kwijt raken is wel een ding ja, maar de rest is mij nooit echt opgevallen. Wij stonden vaak altijd rechts vooraan en daar had je rechts onder de tribune een wc blok, dus dat was mega relaxt!

Ik denk overigens dat ze met deze editie weer een stage in het midden gaan plaatsen om de tribunes te gebruiken om veel oude stage elementen terug te laten komen. Zou wel heel dik zijn vind ik.
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Hekzitter wrote: Ik denk overigens dat ze met deze editie weer een stage in het midden gaan plaatsen om de tribunes te gebruiken om veel oude stage elementen terug te laten komen. Zou wel heel dik zijn vind ik.
Dit zou wel super dik zijn :oh:
Nattehond wrote:Dit snap ik ook niet zo goed.. ook wel benieuwd naar indd..
Persoonlijk vind ik het Gelredome, en de Ziggo ook trouwens, veel te massaal. Het is logisch dat Q kiest voor deze locatie omdat er simpel weg gewoon meer kaarten verkocht kunnen worden en je kan echt wat doen met de ruimte die beschikbaar is. Vroeger had je nog het ding dat het geluid echt ruk was, al is dat wel echt goed opgelost tegenwoordig.
A
Iets zoals de lineup en opbouw van Black toen lijkt mij ideaal (en ziek) voor dit
Hardtraxx Veteran
3817 posts member since 2010
last seen 22 minutes ago
THArdstyler wrote:
Justinhafc wrote:Lijkt me heel vet om mee te maken, alleen in dit geval vind ik het jammer dat het overdag is. Daardoor zou ik pas om 6 uur aanwezig kunnen zijn en ik denk niet dat ik een klap geld neer ga leggen voor 5 uurtjes feest...
Waarom zou je pas om 6 uur aanwezig kunnen zijn, als ik vragen mag?
Ik moet om 15:00 voetballen in Holten, dus met na die tijd douchen, die kant op rijden etc. wordt het pas 6 uur
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Justinhafc wrote:
THArdstyler wrote:
Justinhafc wrote:Lijkt me heel vet om mee te maken, alleen in dit geval vind ik het jammer dat het overdag is. Daardoor zou ik pas om 6 uur aanwezig kunnen zijn en ik denk niet dat ik een klap geld neer ga leggen voor 5 uurtjes feest...
Waarom zou je pas om 6 uur aanwezig kunnen zijn, als ik vragen mag?
Ik moet om 15:00 voetballen in Holten, dus met na die tijd douchen, die kant op rijden etc. wordt het pas 6 uur
Ah oké. Persoonlijk zou ik een voetbalwedstrijd nooit verkiezen boven dit feestje, maar ieder z'n eigen ding uiteraard :D
Hardtraxx Veteran
5113 posts member since 2017
last seen 2 hours ago
THArdstyler wrote: Ah oké. Persoonlijk zou ik een voetbalwedstrijd nooit verkiezen boven dit feestje, maar ieder z'n eigen ding uiteraard :D
Zegt degene die zijn schoonmoeder boven dit feestje verkiest.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
THArdstyler wrote:Ah oké. Persoonlijk zou ik een voetbalwedstrijd nooit verkiezen boven dit feestje, maar ieder z'n eigen ding uiteraard :D
Ik vind het ook lastig, maar heb zelf gekozen voor 'prestatievoetbal' en dan is afzeggen in mijn ogen geen optie
Hekzitter wrote:Zegt degene die zijn schoonmoeder boven dit feestje verkiest.
xd
Last edited by Justinhafc on 01 Oct 2019 16:46, edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
last seen 22 minutes ago
Edit: dubbel
Last edited by Justinhafc on 01 Oct 2019 16:46, edited 1 time in total.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen 24 days ago
Hekzitter wrote:
THArdstyler wrote: Ah oké. Persoonlijk zou ik een voetbalwedstrijd nooit verkiezen boven dit feestje, maar ieder z'n eigen ding uiteraard :D
:lol:
Hardtraxx Veteran
5460 posts member since 2012
last seen 11 days ago
Hekzitter wrote:
Haha, ai ai. Hij heeft het er moeilijk mee. Maar goed, hij had al gezegd dat hij het uit ging maken... Problem solved.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
online now
Remi wrote:
Hekzitter wrote:
Haha, ai ai. Hij heeft het er moeilijk mee. Maar goed, hij had al gezegd dat hij het uit ging maken... Problem solved.
Fucked up relatie, ben benieuwd of zijn vriendin het weet. Word heel awkward tijdens etentjes denk ik
Hardtraxx Veteran
5200 posts member since 2009
last seen 14 days ago
Remi wrote:
Hekzitter wrote:
Remi wrote:Graag privé houden in onze app.
Nuracore wrote:Fucked up relatie, ben benieuwd of zijn vriendin het weet. Word heel awkward tijdens etentjes denk ik
pim__ wrote:Sorry weer, was een opwelling
Hardtraxx Elite
2976 posts member since 2011
last seen 20 hours ago
Mod edit: niet de bedoeling dit, je krijgt 2 weken de tijd om af te koelen.
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 19 days ago
Hahaha kunnen binnenkort weer de FreeTeup avatars onder het stof vandaan halen
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Alm1ghty wrote:Hahaha kunnen binnenkort weer de FreeTeup avatars onder het stof vandaan halen
:lol: :lol:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 14 days ago
ErikZ wrote:https://twitter.com/Scantraxx/status/1179410864752992258

:drool:
Verkeerde topic?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 16 days ago
RTM93 wrote:
ErikZ wrote:https://twitter.com/Scantraxx/status/1179410864752992258

:drool:
Verkeerde topic?
Nee, ZaZa Files is een goeie act voor DediQated
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
pim__ wrote:Mod edit: niet de bedoeling dit, je krijgt 2 weken de tijd om af te koelen.
Hardtraxx Veteran
14320 posts member since 2011
online now
TiMOTHYb wrote:
pim__ wrote:Mod edit: niet de bedoeling dit, je krijgt 2 weken de tijd om af te koelen.
Godver, die man is net terug :lol:
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Goddomme wat heb ik gemist? :oh:
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 22 days ago
ErikZ wrote:
RTM93 wrote:
Verkeerde topic?