Vroeg ik mij ook al afDonnyD wrote:Goddomme wat heb ik gemist?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Niks bijzonders, zijn bericht was niet eens negatief maar zat een scheldwoord in waar ie al eerder voor gebanned is 
Mod Zenda in het gebanned topic:Nattehond wrote:Vroeg ik mij ook al afDonnyD wrote:Goddomme wat heb ik gemist?
Wie: pim__
Hoe lang: 2 weken
Waarom: Liet zich weer even gaan. Schelden met ziektes oa.
Invulling hiervan is dus niet zo heel moeilijk meer.makrooy wrote:Niks bijzonders, zijn bericht was niet eens negatief maar zat een scheldwoord in waar ie al eerder voor gebanned is
Ahh.. Het bekende K woord..THArdstyler wrote:Invulling hiervan is dus niet zo heel moeilijk meer.makrooy wrote:Niks bijzonders, zijn bericht was niet eens negatief maar zat een scheldwoord in waar ie al eerder voor gebanned is
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
KERMIS
Hard Bass 2010 was ook mijn eersteVitality wrote:Die van mij ook!Pommer wrote: Nu je het zegt, mijn allereerste feestje was Hard Bass 2010 destijds op 6 februari, dus tijdens dit feest precies m'n 10 jarig jubileum. Gvd illuminati confirmed.
Nog een reden om dit maximaal te vieren!!
Wat is de tijd gevlogen zeg...
Mooi feest om de 10 jaar af te sluiten
TIM KOMT ONDER ZIJN STEEN VANDAAN.
Dit word goud jongonsurbandesigner wrote:Hard Bass 2010 was ook mijn eersteVitality wrote:Die van mij ook!Pommer wrote: Nu je het zegt, mijn allereerste feestje was Hard Bass 2010 destijds op 6 februari, dus tijdens dit feest precies m'n 10 jarig jubileum. Gvd illuminati confirmed.
Nog een reden om dit maximaal te vieren!!.
Mooi feest om de 10 jaar af te sluiten.
Wie doet er mee, kijken of we de bestuurskamer van Vitesse kunnen vinden?Hekzitter wrote:Dit word goud jongonsurbandesigner wrote:Hard Bass 2010 was ook mijn eersteVitality wrote: Die van mij ook!
Nog een reden om dit maximaal te vieren!!.
Mooi feest om de 10 jaar af te sluiten.
-
HHardtraxx Elite
- 2587 posts member since 2017
- last seen 19 hours ago
Feest lijkt niet echt te leven
Fb zo'n 3 duizend gaan (qlimax daar in tegen 30 duizend ofzo)
Misschien omdat Qlimax eerst komt en er nog bijna geen info is?heggenschaar wrote:Feest lijkt niet echt te leven
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Er is verder ook nog weinig bekend. Had al wel vernomen dat een ticket €89,95 gaat kosten..
Was helaas te verwachten. Ben wel benieuwd wat ze van plan zijn. Hoop niet dat elk label/genre een uur krijgt. Dan wordt het echt een hitjes parade waarvan je vooraf al 95% van de liedjes kan invullen.
Hopelijk wordt het net zoiets al 10 jaar terug:
21:30 – 23:00 Oldstyle Outburst
23:00 – 00: 30 Qlubtempo Parade
00:30 – 02:30 The Partycrew
02:30 – 03:15 Top 25
03:15 – 06:10 Partylab
06:10 – 07:00 De Eindshow
Was helaas te verwachten. Ben wel benieuwd wat ze van plan zijn. Hoop niet dat elk label/genre een uur krijgt. Dan wordt het echt een hitjes parade waarvan je vooraf al 95% van de liedjes kan invullen.
Hopelijk wordt het net zoiets al 10 jaar terug:
21:30 – 23:00 Oldstyle Outburst
23:00 – 00: 30 Qlubtempo Parade
00:30 – 02:30 The Partycrew
02:30 – 03:15 Top 25
03:15 – 06:10 Partylab
06:10 – 07:00 De Eindshow
Ik zal er ongetwijfeld of overheen lezen of gemist hebben maar waar is bekend geworden dat een ticket zoveel kost?TBA+ wrote:Er is verder ook nog weinig bekend. Had al wel vernomen dat een ticket €89,95 gaat kosten..![]()
Waarschijnlijk in de 'wandelgangen'The Ace of Bass wrote:Ik zal er ongetwijfeld of overheen lezen of gemist hebben maar waar is bekend geworden dat een ticket zoveel kost?TBA+ wrote:Er is verder ook nog weinig bekend. Had al wel vernomen dat een ticket €89,95 gaat kosten..![]()
En dat er überhaupt nog geen kaartverkoop of line-up is. Er is letterlijk 1 keer info geweest.Broken Balance wrote:Misschien omdat Qlimax eerst komt en er nog bijna geen info is?heggenschaar wrote:Feest lijkt niet echt te leven
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 11 days ago
Had de hype ook wel meer/ groter rond dit feest verwacht eigenlijk. Dit feest trekt zowel de oude garde als de jongere en alles wat daar tussen zit.
Zoals eerder aangegeven voel ik me zowat verplicht om hier heen te gaan, gewoon puur om dat ik ook al zoveel jaren ga......maar kennelijk ben ik een van de weinige in mijn groep.
Zoals eerder aangegeven voel ik me zowat verplicht om hier heen te gaan, gewoon puur om dat ik ook al zoveel jaren ga......maar kennelijk ben ik een van de weinige in mijn groep.
-
KHardtraxxer
- 698 posts member since 2013
- last seen 13 days ago
Binnenkort is ook De Samenzwering. Heb het idee dat het toch een beetje vergelijkbaar is met DediQated. Maar daar lijkt de hype al helemaal minder voor
-
BHardtraxxer
- 134 posts member since 2018
- last seen Oct 2025
Hele vette trailer maar het vertelt je 20x niks
Zitten zo veel artiesten/feesten/momenten in die trailer dat je onmogelijk kan zeggen wie er gaan draaien of wat er gedaan gaat worden. Tenzij ze 5 acts per uur gaan doen.
Zitten zo veel artiesten/feesten/momenten in die trailer dat je onmogelijk kan zeggen wie er gaan draaien of wat er gedaan gaat worden. Tenzij ze 5 acts per uur gaan doen.
heb m net zitten kijken. Facking ziek hoe ze deze hebben ge-editBattleRoyaleNL wrote:View on YouTube
ook vet dat er kleine verwijzingen in zitten naar wat anthems en bekende nummers.