Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:17 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Jezus, Feestfabriek straks alweer 10 jaar geleden. Zie mezelf nog zo vanaf de ring op die oranje massa kijken. Wat een feest :loving:


Ik zie jou vaak helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel benieuwd of er net als bij de Feestfabriek een Hardstyle Top 25 aller tijden komt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:34 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Wenzel schreef:
Heel benieuwd of er net als bij de Feestfabriek een Hardstyle Top 25 aller tijden komt..

1. Zombie
2. Year Of Summer
3. Wake Up!
4. Lose My Mind
5. Hurricane
6. Solar
7. Imaginary

Ik denk dat je wel kan invullen hoe dat gaat, no way dat de voorgaande 20 jaar meegenomen worden. Het is onmogelijk om een objectieve 25 te maken van 20 jaar aan hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TiMOTHYb schreef:
Jezus, Feestfabriek straks alweer 10 jaar geleden. Zie mezelf nog zo vanaf de ring op die oranje massa kijken. Wat een feest :loving:


Ik zie jou vaak helemaal niet.

Wel handig dat dit dan overdag is en het misschien nog een beetje licht in het Gelredome is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

17.00/18.00 is de zon onder.
Genoeg uurtjes in het donker dus.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Wenzel schreef:
Heel benieuwd of er net als bij de Feestfabriek een Hardstyle Top 25 aller tijden komt..

1. Zombie
2. Year Of Summer
3. Wake Up!
4. Lose My Mind
5. Hurricane
6. Solar
7. Imaginary

Ik denk dat je wel kan invullen hoe dat gaat, no way dat de voorgaande 20 jaar meegenomen worden. Het is onmogelijk om een objectieve 25 te maken van 20 jaar aan hardstyle.


Hmmm, ben bang dat je gelijk hebt maar 10 jaar geleden zeiden ze exact het zelfde over die lijst op hardtraxx in het top 25 topic.

Een quote van ene Lyst in reactie op de top 25 van Pommer:

"Een leuk initiatief inderdaad, alleen zal het een groot fiasco worden, omdat mensen als jij lijsten in gaan sturen. Hiervoor zouden ze toch echt de mensen moeten vragen die vanaf het begin meedraaien of een selectie van 2-3 tracks per jaar maken. Ik zal zo mijn lijst even posten"

Er wordt in dat topic aan een stuk geklaagd dat het publiek toch alleen maar op recente hitjes stemt.
Correct me if i'm wrong maar in de top 2000 hebben ze geloof ik de regel dat je niet op platen van de laatste twee jaar mag stemmen? Dat is dan ook weer een paardemiddel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

En waarom zou er weer een top25 moeten komen..
Het is toch juist mooi dat bij hardstyle niet een specifieke track op plaats 1 kan staan, omdat het gewoon onmogelijk is.

Maak er dan een Megamix van waarbij de volgorde van tracks niet uit maakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

zeke schreef:
En waarom zou er weer een top25 moeten komen..
Het is toch juist mooi dat bij hardstyle niet een specifieke track op plaats 1 kan staan, omdat het gewoon onmogelijk is.

Maak er dan een Megamix van waarbij de volgorde van tracks niet uit maakt.


Niets moet, alles mag. Niemand zegt dat het moet, ik ben alleen benieuwd of ze het gaan doen en het zou me in ieder geval niet verbazen. Ik denk dat Q-dance al jaren met dit feest bezig is dus ze hebben vast heel veel mooie dingen voor ons in petto.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Bij een beetje leuke line-up aanwezig. Met een kut line-up, ga ik echt geen leuk feest hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:11 
 
Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
En waarom zou er weer een top25 moeten komen..
Het is toch juist mooi dat bij hardstyle niet een specifieke track op plaats 1 kan staan, omdat het gewoon onmogelijk is.

Maak er dan een Megamix van waarbij de volgorde van tracks niet uit maakt.


Hierom:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lijkt me heel vet om mee te maken, alleen in dit geval vind ik het jammer dat het overdag is. Daardoor zou ik pas om 6 uur aanwezig kunnen zijn en ik denk niet dat ik een klap geld neer ga leggen voor 5 uurtjes feest...
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
Gruwelijk dit! Line-up gaat goed komen, heb vertrouwen in Q-Dance.
Hopen op zo iets als 15 years of Defqon.1 legends.
Elk voordeel heb zn nadeel. Geen Hardbass meer zorgt voor dit heerlijke feest overdag.


Het GelreDome heeft een vergunning voor 2 nachtfeesten per jaar, de Hardbass opvolger kan potentieel dus nog steeds plaats vinden.

OT: Line-up maakt me niet uit: Aanwezig! Dit wordt het beste feest van de jaren twintig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Damage-D schreef:
Het GelreDome heeft een vergunning voor 2 nachtfeesten per jaar, de Hardbass opvolger kan potentieel dus nog steeds plaats vinden.

Gaat dit jaar niet gebeuren als ik de verhalen moet geloven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kan niks verzinnen waarom het een jubileum voor mij zou worden.

Desalniettemin zeker aanwezig proberen te zijn. Mega vet dat het overdag is ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Die Top25 destijds was echt mega, mooie manier om een - voor mij - bak nieuwe muziek te leren kennen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Lijkt me heel vet om mee te maken, alleen in dit geval vind ik het jammer dat het overdag is. Daardoor zou ik pas om 6 uur aanwezig kunnen zijn en ik denk niet dat ik een klap geld neer ga leggen voor 5 uurtjes feest...

Waarom zou je pas om 6 uur aanwezig kunnen zijn, als ik vragen mag?
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sommige mensen werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je bent ruim 4 maanden voor de bewuste datum, als je nu vrij vraagt is je baas (volgens mij) gewoon verplicht om je vrij te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ondanks dat ik geen fan ben van de Gelredome moet en zal ik hierbij aanwezig zijn :surrender: :clap:

Jaren geleden dat ik zo gehyped ben voor een feest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:17 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ondanks dat ik geen fan ben van de Gelredome moet en zal ik hierbij aanwezig zijn :surrender: :clap:

Jaren geleden dat ik zo gehyped ben voor een feest!


Zonder dat je de line-up en prijs weet? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:19 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
Zonder dat je de line-up en prijs weet? :huh:


Prijs boeit me niet echt gezien ik een paar feestjes per jaar pak en de invulling van zo'n feest kunnen we normaliter wel aan Q overlaten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
mitch0162 schreef:
Zonder dat je de line-up en prijs weet? :huh:


Prijs boeit me niet echt gezien ik een paar feestjes per jaar pak en de invulling van zo'n feest kunnen we normaliter wel aan Q overlaten :)


Dat is waar :) ben benieuwd, fijn dat het overdag is in ieder geval!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 12:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
fijn dat het overdag is in ieder geval!


Dat is echt fantastisch inderdaad :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 13:44 
 
Hardtraxxer

Ik heb ook vaak tegen mezelf gezegd ik ga nooit meer naar het Gelredome maar hier ga ik toch een uitzondering voor maken. Blij verrast dat dit event nu ook overdag is :yay: .

Voor mij was toen de top 25 het hoogtepunt van Feestfabriek. Vond die mix echt gaaf maar zoals hierboven is aangegeven zal dat nu een heel slap aftreksel worden met nummers als Zombie en Wake up! :thumbdown: .

Benieuwd wat ze van plan zijn en hoe de sfeer zou zijn overdag in het Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 13:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Ondanks dat ik geen fan ben van de Gelredome
TBA+ schreef:
Ik heb ook vaak tegen mezelf gezegd ik ga nooit meer naar het Gelredome maar hier ga ik toch een uitzondering voor maken. Blij verrast dat dit event nu ook overdag is :yay: .

Voor mij was toen de top 25 het hoogtepunt van Feestfabriek. Vond die mix echt gaaf maar zoals hierboven is aangegeven zal dat nu een heel slap aftreksel worden met nummers als Zombie en Wake up! :thumbdown: .

Benieuwd wat ze van plan zijn en hoe de sfeer zou zijn overdag in het Gelredome.
moet en zal ik hierbij aanwezig zijn :surrender: :clap:

Jaren geleden dat ik zo gehyped ben voor een feest!


Wat hebben zoveel mensen tegen het Gelredome trouwens? Want ik vind het best een relaxte locatie waar ze echt een mega dikke show neer kunnen zetten. Wat is precies de kritiek van jullie?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten