Nu je het zegt, mijn allereerste feestje was Hard Bass 2010 destijds op 6 februari, dus tijdens dit feest precies m'n 10 jarig jubileum. Gvd illuminati confirmed.Rickzel wrote:Haha same, dat betekent dat ik in juli 2020 officieel 10 jaar naar feesten ga. Heftahg.Pommer wrote:Godverdomme wat top dat dit overdag isZeker proberen bij te zijn. Best bizar dat ik het 10 jarig feestje ook nog heb meegemaakt trouwens, ouwe man.
Maar 100% aanwezig. Mega dit
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Active topics in Feesten
- View the latest post: Sunset Festival (19-09-2026, Lilse Bergen, Lille)
- View the latest post: Loft Goes Hard - Unofficial Hard Bass pre-party (Classics edition) - (10 oktober 2026, Loft Arnhem)
- View the latest post: Jay Reeve presents Melodic Madness (26-09-2026, Poppodium 013, Tilburg)
- View the latest post: Dirty Workz 20 Years ADE (21-10-2026, Chicago Social Club, Amsterdam)
- View the latest post: Vroeger Was Alles Beter Indoor (24-10-2026, Brabanthallen, Den Bosch)
Moderators
Die van mij ook!Pommer wrote: Nu je het zegt, mijn allereerste feestje was Hard Bass 2010 destijds op 6 februari, dus tijdens dit feest precies m'n 10 jarig jubileum. Gvd illuminati confirmed.
Nog een reden om dit maximaal te vieren!!
-
HHardtraxxer
- 477 posts member since 2019
- last seen 11 days ago
Qlimax 2004 mijn eerste q feestje en de jaren daar na ook velen q feesten bezocht. Voel me wat zowat verplicht hier naartoe te gaan ;-) ben nu al benieuwd naar de line-up! Nu al zin in :-)
DEDIQATED sinds 2003, dus 100% aanwezig!
Dit gaat weer mn eerste feestje worden sinds Qlimax 2018. Heb het gevoel dat ik hier gewoon bij moet zijn. 
Was er 10 jaar geleden ook bij, hier ook weer 100% aanwezig! 
-
BHardtraxxer
- 478 posts member since 2017
- last seen Jun 2026
Heel erg benieuwd naar wat ze gaan neerzetten hiermee en of ze echt alles uit de kast halen hiervoor.
-
A
Showtek hype??
Dit kan toch niet anders dan legendarisch worden!? 
Heb niet mijn allereerste feestje (dat was MoH 2008) maar wel mijn eerste Q feest in 2010 (Defqon.1) dus mooi jubileum vieren idd. Geregistreerd iig.Pommer wrote:Nu je het zegt, mijn allereerste feestje was Hard Bass 2010 destijds op 6 februari, dus tijdens dit feest precies m'n 10 jarig jubileum. Gvd illuminati confirmed.Rickzel wrote:Haha same, dat betekent dat ik in juli 2020 officieel 10 jaar naar feesten ga. Heftahg.Pommer wrote:Godverdomme wat top dat dit overdag isZeker proberen bij te zijn. Best bizar dat ik het 10 jarig feestje ook nog heb meegemaakt trouwens, ouwe man.
Maar 100% aanwezig. Mega dit
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Poeh, overdag feestje, Gelredome....aanwezig hoor
.
Geweldig mooi dit
Aanwezig vanaf dag 1 bij Q-dance. Nog voordat het Q-Dance heette, Qlass Elite
Hoop dat een Showtek hier mogen draaien en ook eindelijk weer eens Project One in NL staat. Zodat we hun volledige album kunnen horen
Voor de rest het volste vertrouwen in Q om hier een dikke line-up neer te zetten.
Overdag is dikke prima
Hoop dat een Showtek hier mogen draaien en ook eindelijk weer eens Project One in NL staat. Zodat we hun volledige album kunnen horen
Overdag is dikke prima
Graag ben ik hier bij. Hoop op een semi-classics feest met goede opbouw. En hopelijk niet zo duur als Qlimax.
Ik denk dat er een grote kans is dat het even duur is, zo niet duurder vanwege de uniekheid, het grote FOMO gehalte gezien de legendarische status van Feestfabriek en gewoon omdat ze het kunnen.simon10pont wrote:Graag ben ik hier bij. Hoop op een semi-classics feest met goede opbouw. En hopelijk niet zo duur als Qlimax.
zeke wrote:DEDIQATED sinds 2003, dus 100% aanwezig!
DediQated vanaf Hellraiser 1994 dus aanwezig!HardDB wrote:Qlimax 2004 mijn eerste q feestje en de jaren daar na ook velen q feesten bezocht. Voel me wat zowat verplicht hier naartoe te gaan ;-) ben nu al benieuwd naar de line-up! Nu al zin in :-)
Dit indd.. We gaan het vanzelf zien!Broken Balance wrote:Ik denk dat er een grote kans is dat het even duur is, zo niet duurder vanwege de uniekheid, het grote FOMO gehalte gezien de legendarische status van Feestfabriek en gewoon omdat ze het kunnen.simon10pont wrote:Graag ben ik hier bij. Hoop op een semi-classics feest met goede opbouw. En hopelijk niet zo duur als Qlimax.
Maar hier ben ik sws bij! Alleen maar goede verhalen gehoord over de feestfabriek, en het Gelredome is voor mij een stuk dichterbij! Heel erg veel zin in deze!
Darknezz wrote:Poeh, overdag feestje, Gelredome....aanwezig hoor.
Zeker interesse!
(mag de datum & locatie etc in de titel?)
(mag de datum & locatie etc in de titel?)
Hetgene wat ik trouwens absoluut niet gaan doen is een verwachting hebben dat het net zo legendarisch moet gaan worden als de Feestfabriek. Dan kan het straks bijna alleen maar tegenvallen 
Pwoah, erg tof dit! Qlimax 2005 was m'n Q-Dance ontgroening, dus bijna een 15-jarig jubileum
Zeer benieuwd naar de line-up!
Zeer benieuwd naar de line-up!
Het begon allemaal op die "heerlijke" Q-Dance Forums way back in time haha... #Memories 
Jezus, Feestfabriek straks alweer 10 jaar geleden. Zie mezelf nog zo vanaf de ring op die oranje massa kijken. Wat een feest 
Dit word echt grandioos. Voor mij ook een kleine jubileum omdat ik in dat jaar 15 jaar naar hardstyle luister