Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:45 

Bierkoning

Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Godverdomme wat top dat dit overdag is :love: Zeker proberen bij te zijn. Best bizar dat ik het 10 jarig feestje ook nog heb meegemaakt trouwens, ouwe man.

Haha same, dat betekent dat ik in juli 2020 officieel 10 jaar naar feesten ga. Heftahg.

Maar 100% aanwezig. Mega dit :worship:

Nu je het zegt, mijn allereerste feestje was Hard Bass 2010 destijds op 6 februari, dus tijdens dit feest precies m'n 10 jarig jubileum. Gvd illuminati confirmed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:50 

Hardtraxx Elite

Pommer schreef:
Nu je het zegt, mijn allereerste feestje was Hard Bass 2010 destijds op 6 februari, dus tijdens dit feest precies m'n 10 jarig jubileum. Gvd illuminati confirmed.

Die van mij ook!
Nog een reden om dit maximaal te vieren!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 19:51 

Hardtraxx Elite

Aanwezig! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:13 

Hardtraxxer

Qlimax 2004 mijn eerste q feestje en de jaren daar na ook velen q feesten bezocht. Voel me wat zowat verplicht hier naartoe te gaan ;-) ben nu al benieuwd naar de line-up! Nu al zin in :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:36 

Hardtraxx Elite

DEDIQATED sinds 2003, dus 100% aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:40 

Hardtraxxer

Dit gaat weer mn eerste feestje worden sinds Qlimax 2018. Heb het gevoel dat ik hier gewoon bij moet zijn. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 20:45 

Hardtraxx Addict

Was er 10 jaar geleden ook bij, hier ook weer 100% aanwezig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 21:08 

Hardtraxxer

Heel erg benieuwd naar wat ze gaan neerzetten hiermee en of ze echt alles uit de kast halen hiervoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 21:47 

Showtek hype??
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 23:03 

Hardtraxx Veteran

Dit kan toch niet anders dan legendarisch worden!? :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 23:07 

Kraak... Piep...

Pommer schreef:
Rickzel schreef:
Pommer schreef:
Godverdomme wat top dat dit overdag is :love: Zeker proberen bij te zijn. Best bizar dat ik het 10 jarig feestje ook nog heb meegemaakt trouwens, ouwe man.

Haha same, dat betekent dat ik in juli 2020 officieel 10 jaar naar feesten ga. Heftahg.

Maar 100% aanwezig. Mega dit :worship:

Heb niet mijn allereerste feestje (dat was MoH 2008) maar wel mijn eerste Q feest in 2010 (Defqon.1) dus mooi jubileum vieren idd. Geregistreerd iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 sep 2019 23:32 

Hardtraxx Addict

Poeh, overdag feestje, Gelredome....aanwezig hoor :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 00:55 

Hardtraxx Veteran

Geweldig mooi dit :D :yay: Aanwezig vanaf dag 1 bij Q-dance. Nog voordat het Q-Dance heette, Qlass Elite :D
Hoop dat een Showtek hier mogen draaien en ook eindelijk weer eens Project One in NL staat. Zodat we hun volledige album kunnen horen :loving: Voor de rest het volste vertrouwen in Q om hier een dikke line-up neer te zetten.
Overdag is dikke prima :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 08:02 

Hardtraxx Elite

Graag ben ik hier bij. Hoop op een semi-classics feest met goede opbouw. En hopelijk niet zo duur als Qlimax.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 08:08 

Kraak... Piep...

simon10pont schreef:
Graag ben ik hier bij. Hoop op een semi-classics feest met goede opbouw. En hopelijk niet zo duur als Qlimax.

Ik denk dat er een grote kans is dat het even duur is, zo niet duurder vanwege de uniekheid, het grote FOMO gehalte gezien de legendarische status van Feestfabriek en gewoon omdat ze het kunnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 08:12 

Hardtraxx Veteran

zeke schreef:
DEDIQATED sinds 2003, dus 100% aanwezig!

HardDB schreef:
Qlimax 2004 mijn eerste q feestje en de jaren daar na ook velen q feesten bezocht. Voel me wat zowat verplicht hier naartoe te gaan ;-) ben nu al benieuwd naar de line-up! Nu al zin in :-)

DediQated vanaf Hellraiser 1994 dus aanwezig!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 08:47 

Hardtraxx Addict

Broken Balance schreef:
simon10pont schreef:

Ik denk dat er een grote kans is dat het even duur is, zo niet duurder vanwege de uniekheid, het grote FOMO gehalte gezien de legendarische status van Feestfabriek en gewoon omdat ze het kunnen.

Dit indd.. We gaan het vanzelf zien!
Maar hier ben ik sws bij! Alleen maar goede verhalen gehoord over de feestfabriek, en het Gelredome is voor mij een stuk dichterbij! Heel erg veel zin in deze! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 08:54 

Hardtraxxer

Darknezz schreef:
Poeh, overdag feestje, Gelredome....aanwezig hoor :) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 09:04 

Hardtraxx Veteran

Zeker interesse!

(mag de datum & locatie etc in de titel?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 09:07 

Kraak... Piep...

Hetgene wat ik trouwens absoluut niet gaan doen is een verwachting hebben dat het net zo legendarisch moet gaan worden als de Feestfabriek. Dan kan het straks bijna alleen maar tegenvallen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 09:39 

Hardtraxxer

Pwoah, erg tof dit! Qlimax 2005 was m'n Q-Dance ontgroening, dus bijna een 15-jarig jubileum :D

Zeer benieuwd naar de line-up!
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 09:46 

Hardtraxxer

Het begon allemaal op die "heerlijke" Q-Dance Forums way back in time haha... #Memories :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:06 

Donateur

Jezus, Feestfabriek straks alweer 10 jaar geleden. Zie mezelf nog zo vanaf de ring op die oranje massa kijken. Wat een feest :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:08 

Hardtraxx Veteran

Dit word echt grandioos. Voor mij ook een kleine jubileum omdat ik in dat jaar 15 jaar naar hardstyle luister :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 okt 2019 10:16 

Hardtraxx Addict

Dit is echt genieten een dag feest! Kaarten zullen wel als warme broodjes gaan gok ik! :)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten