Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 15:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Qlimax tijden lekker laten zoals het is. :)

Rowanyt1309 schreef:
Want?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 15:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als Qlimax overdag zou zijn zou ik overwegen om weer eens te gaan :D

Nachtfeesten hoe vet ze ook kunnen zijn, doe ik niet meer aan ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind het wel best om alleen mn zondag kwijt te zijn, zoals bij een nachtfeest. In plaats van EN de zaterdag EN de zondag kwijt te zijn, zoals bij feesten overdag. Want tegen de tijd dat ik thuis ben is het alsnog diep in de nacht, en lig ik alsnog de hele zondag op bed. Voor een keertje is het niet erg, maar het moet niet te vaak gebeuren. Bij nachtfeesten kan ik zaterdag veel meer andere dingen doen nog overdag.

Dat hele gezeik over rimte enzo, heb ik toch geen last van, kan de maandag na een nachtfeest gewoon prima aan de slag op kantoor.

Ik was bij dediqated ook pas rond 15:00 binnen, omdat ik nog wel meer te doen had smorgens.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Ik vind het wel best om alleen mn zondag kwijt te zijn, zoals bij een nachtfeest. In plaats van EN de zaterdag EN de zondag kwijt te zijn, zoals bij feesten overdag. Want tegen de tijd dat ik thuis ben is het alsnog diep in de nacht, en lig ik alsnog de hele zondag op bed. Voor een keertje is het niet erg, maar het moet niet te vaak gebeuren. Bij nachtfeesten kan ik zaterdag veel meer andere dingen doen nog overdag.

Dat hele gezeik over rimte enzo, heb ik toch geen last van, kan de maandag na een nachtfeest gewoon prima aan de slag op kantoor.


Hier mee eens. Vind het ook wel wat hebben zo 's nachts.
Alleen op een dag dat ik de hele dag heb gewerkt is minder, daarom vraag ik voor PN XQ een dag vrij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 15:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan juist meer genieten van dagfeesten. Normaal ben ik rond een uur of 4-5 van een nachtfeest wel moe waardoor je daarna er niet echt meer lekker in komt. Bij DediQated heb ik de hele dag tot eind gewoon door kunnen gaan en zelfs daarna had ik nog een goed humeur IPV chagrijnig en depressief te zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Qlimax tijden lekker laten zoals het is. :)

Rowanyt1309 schreef:
Want?


In de nacht is prima joh. Zondag's ben ik wel naar de klote of het nou zaterdag overdags is of de hele zaterdag op zondag nacht. Doe dan maar gewoon een nachtfestival. Zaterdags moet ik vaak ook nog werken waardoor ik gewoon lekker kan werken, hapje eten en dan richting het Gelredome voor Qlimax. Bevalt me echt een stuk beter. Zondag heb ik altijd een kort dagje op het werk waardoor ik ook minder uur in lever als dat ik bijvoorbeeld een zaterdag vrij moet vragen. Van slaapritme heb ik ook totaal geen last en functioneer de maandag ook altijd weer prima. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 16:02 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Moet zeggen dat ik het de afgelopen 2 dagen net zo zwaar heb gehad als na een gemiddeld nachtfeest :lol: Maar normaal gesproken voel ik me wel redelijk fit na een dagfeest, i.t.t. een nachtfeest. Dus wat mij betreft pleuren ze alles naar overdag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 16:07 
 
Hardtraxx Veteran

Gewoon per feest bekijken of het past bij de doelgroep, de sfeer, het concept etc etc..

Hoewel ik snachts niet meer te vinden ben bij feesten (alleen hele hoge uitzondering) snap ik dat je er als organisatie niet helemaal van af stapt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 16:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Precies dat ^ ja. Sommige feesten passen zeker beter in de nacht.

Zelf doe ik ook vrij weinig nachtfeesten meer. In het afgelopen jaar alleen Epiq en Hard Bass. Na Epiq heb ik me anderhalve week echt wel extra vermoeid gevoeld (en niet van de drugs). Trainingen die week erna gingen ook niet van harte. Nu de maandag na Dediqated gewoon weer fit op kantoor en in de avond alweer zwaar getraind. Nergens last van. Vind het ideaal. Maar snap wel dat het vervelend is voor mensen die zaterdag moeten werken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 16:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Moet zeggen dat ik het de afgelopen 2 dagen net zo zwaar heb gehad als na een gemiddeld nachtfeest :lol: Maar normaal gesproken voel ik me wel redelijk fit na een dagfeest, i.t.t. een nachtfeest. Dus wat mij betreft pleuren ze alles naar overdag.


pommah motje ook ff normaal doen op de aftahh
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:07 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Jordi schreef:
Pommer schreef:
Moet zeggen dat ik het de afgelopen 2 dagen net zo zwaar heb gehad als na een gemiddeld nachtfeest :lol: Maar normaal gesproken voel ik me wel redelijk fit na een dagfeest, i.t.t. een nachtfeest. Dus wat mij betreft pleuren ze alles naar overdag.


pommah motje ook ff normaal doen op de aftahh

die after begon al toen ik net een uur binnen was in de dome manmanman
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:14 
 
Hardtraxx Newbie

Prima feest, heb me echt de hele dag vermaakt.. normaliter kan ik hardcore niet waarderen dus ik keek er niet na uit... maar dit was prima :cool:
Ik ben juist gegaan omdat dit feest overdag was, vond het vreemd toen ik naar de toilet moest dat het licht was :whistle:
Geluid was zeer goed, totdat alles uit ging tijden viva hollandia... daarna was het toch eventjes wat minder dacht ik.
Ik vond alleen persoonlijk de prijzen redelijk hoog voor ticket en de consumpties..
Ohja dat schaatsen boven was ook redelijk vervelend.. jee wat glad daaro
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben nog aan het bijkomen van 6u tekno mango live
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 17:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Jordi schreef:
Pommer schreef:
Moet zeggen dat ik het de afgelopen 2 dagen net zo zwaar heb gehad als na een gemiddeld nachtfeest :lol: Maar normaal gesproken voel ik me wel redelijk fit na een dagfeest, i.t.t. een nachtfeest. Dus wat mij betreft pleuren ze alles naar overdag.


pommah motje ook ff normaal doen op de aftahh

die after begon al toen ik net een uur binnen was in de dome manmanman


Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 18:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hahahahah paar grandioze oerkreten kwamen eruit toen ik m zag. Echt mega
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 18:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Voor mij persoonlijk is er echt geen enkel voordeel te bedenken aan een nachtfeest t.o.v. een dagfeest.
Vond dit echt heerlijk zo, dus dit mag Q van mij gelijk met nog meer feesten doen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 21:47 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde. :lol:

Kan me er eerlijk gezegd ook bar weinig van herinneren :lol:

TiMOTHYb schreef:
Hahahahah paar grandioze oerkreten kwamen eruit toen ik m zag. Echt mega

Ja volgens mij ging ik ook ff iets of iemand halen en vervolgens nooit meer terug gekomen en 2 uur lang in m'n eentje rond gedwaald.

Weet nu weer waarom ik het de afgelopen paar feesten juist wat rustiger aan had gedaan :P Nooit meer dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 21:52 
 
Hardtraxx Veteran

Remi schreef:

Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde. :lol:


Dit heeft ie nuchter ook, al zien we hem zo niet vaak.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 22:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Remi schreef:
Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde. :lol:

Kan me er eerlijk gezegd ook bar weinig van herinneren :lol:


Dan zal ik je bij deze nog even helpen: heb nog een dikke nak in je neus gestoken om je er wat bovenop te helpen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 22:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Pommer schreef:
Remi schreef:
Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde. :lol:

Kan me er eerlijk gezegd ook bar weinig van herinneren :lol:


Dan zal ik je bij deze nog even helpen: heb nog een dikke nak in je neus gestoken om je er wat bovenop te helpen. :lol:

Hahaha thanks :lol: Het heeft alleen niet mogen baten.

Firetrap schreef:
Remi schreef:

Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde. :lol:


Dit heeft ie nuchter ook, al zien we hem zo niet vaak.

Jullie staan gewoon altijd op de verkeerde plek, want ik kom letterlijk altijd iedereen tegen behalve jullie :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 feb 2020 23:45 
 
Hardtraxx Veteran

We komen vrijwel nooit vooraan, en jij doorgaans juist wel heb ik het idee :P heb nog in een uurtje naar rechtsvoor gewaggeld en aldaar nog wat gescout, maar mocht niet baten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 00:20 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ja kan goed kloppen idd, sta het liefst wel vrij ver naar voren. Volgende keer maar gewoon zo vroeg mogelijk meeten anders wordt het geheid weer een drama :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 01:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het feestje heeft ook voor een goeie grasmat gezorgd in Arnhem. Wat zag dat er dramatisch uit zeg. Het twitteraccount van Ajax Live twitterde er nog over. Wel grappig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 03:36 
 
Hardtraxx Veteran

Citaat:
Nijhuis denkt dat er in Arnhem nog steeds een hardcorefeestje wordt gehouden en staat het betere hak- en zaagwerk gewoon toe. Hiermee drukt hij een nare stempel op de wedstrijd.



Blijft lastig hé, dat verschil.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 09:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Het feestje heeft ook voor een goeie grasmat gezorgd in Arnhem. Wat zag dat er dramatisch uit zeg. Het twitteraccount van Ajax Live twitterde er nog over. Wel grappig.

Viel mij ook al op gisteravond. Ook mooi om te weten dat er 4 dagen geleden nog een kneitergroot event plaatsvond en daar nu helemaal niets van terug te zien is xd
Vorige  1 ... 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten