Rowanyt1309 wrote:Qlimax tijden lekker laten zoals het is.
Rowanyt1309 wrote:Want?
Rowanyt1309 wrote:Qlimax tijden lekker laten zoals het is.
Rowanyt1309 wrote:Want?
Hier mee eens. Vind het ook wel wat hebben zo 's nachts.Norther66 wrote:Ik vind het wel best om alleen mn zondag kwijt te zijn, zoals bij een nachtfeest. In plaats van EN de zaterdag EN de zondag kwijt te zijn, zoals bij feesten overdag. Want tegen de tijd dat ik thuis ben is het alsnog diep in de nacht, en lig ik alsnog de hele zondag op bed. Voor een keertje is het niet erg, maar het moet niet te vaak gebeuren. Bij nachtfeesten kan ik zaterdag veel meer andere dingen doen nog overdag.
Dat hele gezeik over rimte enzo, heb ik toch geen last van, kan de maandag na een nachtfeest gewoon prima aan de slag op kantoor.
In de nacht is prima joh. Zondag's ben ik wel naar de klote of het nou zaterdag overdags is of de hele zaterdag op zondag nacht. Doe dan maar gewoon een nachtfestival. Zaterdags moet ik vaak ook nog werken waardoor ik gewoon lekker kan werken, hapje eten en dan richting het Gelredome voor Qlimax. Bevalt me echt een stuk beter. Zondag heb ik altijd een kort dagje op het werk waardoor ik ook minder uur in lever als dat ik bijvoorbeeld een zaterdag vrij moet vragen. Van slaapritme heb ik ook totaal geen last en functioneer de maandag ook altijd weer prima.THArdstyler wrote:Rowanyt1309 wrote:Qlimax tijden lekker laten zoals het is.Rowanyt1309 wrote:Want?
pommah motje ook ff normaal doen op de aftahhPommer wrote:Moet zeggen dat ik het de afgelopen 2 dagen net zo zwaar heb gehad als na een gemiddeld nachtfeestMaar normaal gesproken voel ik me wel redelijk fit na een dagfeest, i.t.t. een nachtfeest. Dus wat mij betreft pleuren ze alles naar overdag.
die after begon al toen ik net een uur binnen was in de dome manmanmanJordi wrote:pommah motje ook ff normaal doen op de aftahhPommer wrote:Moet zeggen dat ik het de afgelopen 2 dagen net zo zwaar heb gehad als na een gemiddeld nachtfeestMaar normaal gesproken voel ik me wel redelijk fit na een dagfeest, i.t.t. een nachtfeest. Dus wat mij betreft pleuren ze alles naar overdag.
Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde.Pommer wrote:die after begon al toen ik net een uur binnen was in de dome manmanmanJordi wrote:pommah motje ook ff normaal doen op de aftahhPommer wrote:Moet zeggen dat ik het de afgelopen 2 dagen net zo zwaar heb gehad als na een gemiddeld nachtfeestMaar normaal gesproken voel ik me wel redelijk fit na een dagfeest, i.t.t. een nachtfeest. Dus wat mij betreft pleuren ze alles naar overdag.
Kan me er eerlijk gezegd ook bar weinig van herinnerenRemi wrote: Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde.
Ja volgens mij ging ik ook ff iets of iemand halen en vervolgens nooit meer terug gekomen en 2 uur lang in m'n eentje rond gedwaald.TiMOTHYb wrote:Hahahahah paar grandioze oerkreten kwamen eruit toen ik m zag. Echt mega
Dit heeft ie nuchter ook, al zien we hem zo niet vaak.Remi wrote:
Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde.
Dan zal ik je bij deze nog even helpen: heb nog een dikke nak in je neus gestoken om je er wat bovenop te helpen.Pommer wrote:Kan me er eerlijk gezegd ook bar weinig van herinnerenRemi wrote: Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde.![]()
Hahaha thanksRemi wrote:Dan zal ik je bij deze nog even helpen: heb nog een dikke nak in je neus gestoken om je er wat bovenop te helpen.Pommer wrote:Kan me er eerlijk gezegd ook bar weinig van herinnerenRemi wrote: Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde.![]()
Jullie staan gewoon altijd op de verkeerde plek, want ik kom letterlijk altijd iedereen tegen behalve jullieFiretrap wrote:Dit heeft ie nuchter ook, al zien we hem zo niet vaak.Remi wrote:
Was te merken ja want ik snapte geen hol van wat je allemaal tegen me uitkraamde.
Blijft lastig hé, dat verschil.Nijhuis denkt dat er in Arnhem nog steeds een hardcorefeestje wordt gehouden en staat het betere hak- en zaagwerk gewoon toe. Hiermee drukt hij een nare stempel op de wedstrijd.
Viel mij ook al op gisteravond. Ook mooi om te weten dat er 4 dagen geleden nog een kneitergroot event plaatsvond en daar nu helemaal niets van terug te zien isRowanyt1309 wrote:Het feestje heeft ook voor een goeie grasmat gezorgd in Arnhem. Wat zag dat er dramatisch uit zeg. Het twitteraccount van Ajax Live twitterde er nog over. Wel grappig.