Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Precies dat ^ ja. Sommige feesten passen zeker beter in de nacht.

Zelf doe ik ook vrij weinig nachtfeesten meer. In het afgelopen jaar alleen Epiq en Hard Bass. Na Epiq heb ik me anderhalve week echt wel extra vermoeid gevoeld (en niet van de drugs). Trainingen die week erna gingen ook niet van harte. Nu de maandag na Dediqated gewoon weer fit op kantoor en in de avond alweer zwaar getraind. Nergens last van. Vind het ideaal. Maar snap wel dat het vervelend is voor mensen die zaterdag moeten werken.


Bij dagfeesten is het uitkijken naar de after en het nog redelijk optijd thuis zijn echt een voordeel! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 11:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Het feestje heeft ook voor een goeie grasmat gezorgd in Arnhem. Wat zag dat er dramatisch uit zeg. Het twitteraccount van Ajax Live twitterde er nog over. Wel grappig.

Viel mij ook al op gisteravond. Ook mooi om te weten dat er 4 dagen geleden nog een kneitergroot event plaatsvond en daar nu helemaal niets van terug te zien is xd


Behalve dat het veld er echt beroerd bij lag. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rowanyt1309 schreef:
Ronzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Het feestje heeft ook voor een goeie grasmat gezorgd in Arnhem. Wat zag dat er dramatisch uit zeg. Het twitteraccount van Ajax Live twitterde er nog over. Wel grappig.

Viel mij ook al op gisteravond. Ook mooi om te weten dat er 4 dagen geleden nog een kneitergroot event plaatsvond en daar nu helemaal niets van terug te zien is xd


Behalve dat het veld er echt beroerd bij lag. :lol:


Gok toch dat dit niet volledig te wijten is aan het feest. Vitesse kan de grasmat gewoon naar buiten schuiven/rollen en zij zijn echt wel gewend het veld dus ook in open lucht te verzorgen, dus lijkt me dat het niet 100% te maken heeft met Dediqated.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 12:26 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Misschien was Vitesse zelf niet zo dedicated om het veld weer in goeie staat te brengen aangezien Ajax op bezoek kwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 13:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ronzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Het feestje heeft ook voor een goeie grasmat gezorgd in Arnhem. Wat zag dat er dramatisch uit zeg. Het twitteraccount van Ajax Live twitterde er nog over. Wel grappig.

Viel mij ook al op gisteravond. Ook mooi om te weten dat er 4 dagen geleden nog een kneitergroot event plaatsvond en daar nu helemaal niets van terug te zien is xd

Afgelopen december nog, Mega Piratenfestijn op zaterdagavond en om 12:15 begon Vitesse al aan een thuiswedstrijd. En daar hebben ze ook een vrij groot podium met zo'n catwalk tot aan het midden van de zaal.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 13:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Scheelt dat daar die tokkies al de helft van de toko helpt afbreken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 16:29 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Scheelt dat daar die tokkies al de helft van de toko helpt afbreken.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 19:37 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Denk je even snel een enquête over Dediqated in te vullen, kom je bedrogen uit haha. Vooral de vragen over de website van Q-Dance hadden er voor mij niet in hoeven komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2020 20:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
Denk je even snel een enquête over Dediqated in te vullen, kom je bedrogen uit haha. Vooral de vragen over de website van Q-Dance hadden er voor mij niet in hoeven komen :P

Pffff, kwam geen einde aan inderdaad :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 00:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Is met al hun enquêtes, oo het begin ook een paar ingevuld maar nu begin ik er niet meer aan. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 09:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Qamphuis schreef:
Denk je even snel een enquête over Dediqated in te vullen, kom je bedrogen uit haha. Vooral de vragen over de website van Q-Dance hadden er voor mij niet in hoeven komen :P

Jep, die vragen zitten er al een hele tijd in..
Snap dat je een keer feedback over je website wilt weten, maar stop ze dan in 1 of hoogstens 2 enquêtes verspreid over het jaar..
Of weid 1 enquête alleen hieraan en kijk hoeveel mensen hieraan willen meewerken
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 10:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou je ook nog steeds kans maken op prijs als je zegt dat je in de zaal gerookt hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 11:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Zou je ook nog steeds kans maken op prijs als je zegt dat je in de zaal gerookt hebt?


Dan word je gelijk gedeporteerd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 12:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ronzz schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Het feestje heeft ook voor een goeie grasmat gezorgd in Arnhem. Wat zag dat er dramatisch uit zeg. Het twitteraccount van Ajax Live twitterde er nog over. Wel grappig.

Viel mij ook al op gisteravond. Ook mooi om te weten dat er 4 dagen geleden nog een kneitergroot event plaatsvond en daar nu helemaal niets van terug te zien is xd

Afgelopen december nog, Mega Piratenfestijn op zaterdagavond en om 12:15 begon Vitesse al aan een thuiswedstrijd. En daar hebben ze ook een vrij groot podium met zo'n catwalk tot aan het midden van de zaal.

Bizar eigenlijk :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 13:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Podium stond verder naar voren dan bij Qlimax. Denk dat het 75% van was van wat het normaal is. En het bezoekersaantal 90% van wat het bij Qlimax is. Combineer dat met minder mensen KO op de tribunes dan normaal en het is lekker proppen tot achterin de zaal.

Nog even een foto van de situatie
Afbeelding
Podium en decor was opgebouwd voor de zwarte doeken. Gewoon dus keurig netjes helemaal achteraan. Meer naar achter kan niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 14:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Op de tribune :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2020 15:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

hurricane schreef:
Delt-A schreef:
Podium stond verder naar voren dan bij Qlimax. Denk dat het 75% van was van wat het normaal is. En het bezoekersaantal 90% van wat het bij Qlimax is. Combineer dat met minder mensen KO op de tribunes dan normaal en het is lekker proppen tot achterin de zaal.

Nog even een foto van de situatie
Afbeelding
Podium en decor was opgebouwd voor de zwarte doeken. Gewoon dus keurig netjes helemaal achteraan. Meer naar achter kan niet.


Een plattegrond gevonden van de Stage van Qlimax, staat indd helemaal voor de tribune.. Dus zal hier ook wel het geval zijn geweest..

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 12:11 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

THArdstyler schreef:
Rowanyt1309 schreef:
Qlimax tijden lekker laten zoals het is. :)

Rowanyt1309 schreef:
Want?


:lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 16:26 
 
Hardtraxx Veteran

@Q-dance, naar wie kan de zorgverzekeraar de declaratie sturen ? :P


Ik heb de hele week al last van mijn duim, blijkt dat ik een scheurtje heb opgelopen in het gewricht , kleintje maar.. groeit wel weer dicht. maar met typen en gamen is het best vervelend.
Die grote ballen die jullie loslaten, dat zijn gewoon ondingen. Je hoort ook echt alleen maar iedereen klagen over inflateables . niemand zit op die zooi te wachten. Ik wilde een bal weghouden van het hoofd van een vreemde maar mijn duim klapte dubbel naar buiten. Echt niemand zit op die opblaas meuk te wachten. Zou wel een verbetering zijn als je die zooi weg houd van feesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 18:48 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Die tering dingen worden ook steeds groter. Fucking luchtballonen die ze door de zaal tyfen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 feb 2020 18:58 
 
Hardtraxx Veteran

Ik weet ook niet of Q het door had maar de meesten waren binnen 5 minuten ook al kapot gebrand met een sigaret of aansteker. (Thank god)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 10:12 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Waren enorm vervelend inderdaad. Zeker die palmbomen e.d. waar van die vdk sjonnies er mee gaan meppen. Zag ook om ons heen dat die dingen vaak zo snel mogelijk werden lek gestoken gelukkig.

Zag ook vaak zat dat er weer een lading bier over de vloer ging omdat iemand weer zo'n ding op volle snelheid tegen zich aan kreeg. Gooi je toch weer een paar tientjes weg door zo'n onding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 19:10 
 
Hardtraxxer

Ik ken persoonlijk ook niemand die op die dingen zit te wachten....toch zitten er een paar op de marketingafdeling van q die het wel leuk vinden (voor de aftermovie wellicht...)
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 feb 2020 19:40 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Altijd geweldig die ballen :thumbsup: sfeermakertje!
Hoor er nooit iemand over klagen en na 10 minuten zijn ze grotendeels alweer verdwenen.
Jammer dat ze altijd alleen voorin blijven rondstuiteren.

Q overdrijft het alleen wel weer door heel vaak met ballen te gaan gooien, hou het dan speciaal en bewaar het voor je Power Hour.
Het lijkt wel sinds het is uitbesteed aan Show Support dat het veel en veel meer is geworden. Lees net dat ze 2000 verschillende items hebben opgeblazen op DEDIQATED.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 feb 2020 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog nooit iemand zo enthousiast gezien over opblaasbare objecten :lol: schattig
Vorige  1 ... 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten