Je kan er volgens mij achterlangs.wrote:Die hardstyle classics stage op zaterdag, dat lijkt midden op een doorlooproute te staan?
En daar langs het strand heeft wel vaker een stage gestaan vroeger zonder problemen.
Je kan er volgens mij achterlangs.wrote:Die hardstyle classics stage op zaterdag, dat lijkt midden op een doorlooproute te staan?
Helaas alleen op vrijdag at te halen, dan is m'n bier nog wel koudwrote:Hier bestel je 2x 6 blikkies Heineken voor 20 euro, afhalen op de camping:
https://festivalstore.b2s.nl/products/i ... 8914196739
Op de fotos zijn dat halve liters maar in de beschrijving staat 33clwrote:Hier bestel je 2x 6 blikkies Heineken voor 20 euro, afhalen op de camping:
https://festivalstore.b2s.nl/products/i ... 8914196739
Ik noem alles nog gewoon Remember en Euphoria en Loudnesswrote:Euphoric*wrote:Euphoria bij Decibel gedegradeerd naar een hondenhok
De namen van de stages worden al ff niet meer gebruikt helaas
Oh kan het mij niet meer heugen, maar jou geloof ik gelijk!wrote:Je kan er volgens mij achterlangs.wrote:Die hardstyle classics stage op zaterdag, dat lijkt midden op een doorlooproute te staan?
En daar langs het strand heeft wel vaker een stage gestaan vroeger zonder problemen.
1992 is 4 you heeft er wel gestaan(toen kon je btw niet achterlangs)wrote:Oh kan het mij niet meer heugen, maar jou geloof ik gelijk!wrote:Je kan er volgens mij achterlangs.wrote:Die hardstyle classics stage op zaterdag, dat lijkt midden op een doorlooproute te staan?
Alleen gaan kan primawrote:Dag mensen van het goede leven!
Lang verhaal kort ; ik zoek iemand of meerdere mensen om zondags bij aan te sluiten ! Mn maat heeft corona en is dr goed ziek van , je raad het al.. verder heb ik niemand in mn groep die ik meekrijg.
Ik ben van alle markten thuis maar voornamelijk raw / extra raw / classics!
Wie maakt me los?:)
Danny
Het is wel waarwrote:Wat is de toevoeging van Miwer toch weer ouderwets genieten in dit topic.
Veel te trage saaie meuk en veel te weinig piepkicks voor op de after!!111!!!!!!wrote:Jammer eigenlijk dat de leukste namen op de camping lineup al sochtends staan geprogrammeerd. Had sommige acts juist graag op een after gezien. Jones en Spoontechnicians o.a.
Oehhh dit klinkt alvast goedwrote:Zin in!Vrijdag openen met een set van 90 minuten, dus dat biedt mogelijkheden. Laten we het weekend openen met een half uur vol Classics! Nog suggesties vanuit hier?
Lekker zeg, veel plezierwrote:Zin in!Vrijdag openen met een set van 90 minuten, dus dat biedt mogelijkheden. Laten we het weekend openen met een half uur vol Classics! Nog suggesties vanuit hier?
Toch echt weekend ticket van m'n maat met 30 euro verlies op Ticketswap staanwrote:Prijs van tweedehands tickets valt me smerig tegen nog. Als het zo blijft niet aanwezig.
Vind de 2e hands prijs ook niet zo heel gekwrote:Toch echt weekend ticket van m'n maat met 30 euro verlies op Ticketswap staanwrote:Prijs van tweedehands tickets valt me smerig tegen nog. Als het zo blijft niet aanwezig.![]()