Early Hardstyle Beach Party, ben benieuwd wat voor een Early Hardstyle Psyko Punkz en Chain Reaction dan gaan draaien.
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 1 hour ago
Zal wel classic zijn
Last edited by heggenschaar on , edited 1 time in total.
-
YHardtraxxer
- 462 posts member since 2018
- last seen 3 days ago
De enige early hardstyle die ‘s ochtends gedraaid wordt is bij ons in de boomhutwrote:Early Hardstyle Beach Party, ben benieuwd wat voor een Early Hardstyle Psyko Punkz en Chain Reaction dan gaan draaien.
Gevalletje dat er met early hardstyle hardstyle op de vroege ochtend wordt bedoeld en Chain Reaction gewoon de Minus Militia platen erin gooit.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 6 days ago
B-Front, Adaro en Devin Wild allemaal overlap 
Ga verder geen al te groot plan maken, we zien daar wel hoe het loopt.
Ga verder geen al te groot plan maken, we zien daar wel hoe het loopt.
Area 10 is op zaterdag de Loudness/raw indoor.
Area 10 is op zondag de Hardstyle Classics.
Waarschijnlijk dus de classics op zondag in die klotetent op het water
Ik wil classics in de zon gvdmm
Plus dat geluid in die tent is ook elk jaar heel matig.
Area 10 is op zondag de Hardstyle Classics.
Waarschijnlijk dus de classics op zondag in die klotetent op het water
Ik wil classics in de zon gvdmm
Dapper.wrote:06:00 - 10.30 Slapen
05:00 - 09:00 Slapen
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Geen Headhunterz? Dacht dat die ook zou draaien op Decibel.
Die mag hier niet draaien vanwege de exclusiviteitsclausule van Dance Valley.wrote:Geen Headhunterz? Dacht dat die ook zou draaien op Decibel.
-
RHardtraxxer
- 666 posts member since 2021
- last seen 6 days ago
Is de Euphoric eigenlijk nog in een tent in de nieuwe opzet?
Die tent waar Loudness indoor op zaterdag is matig geluid? Dan zijn onze meningen zwaar verdeeld, vaak vertoef ik daar linksvoor vanaf zijkant tent en daar echt altijd goed te doen.wrote:
Stond vorig jaar wel op de line-up voor de zondag.wrote:Geen Headhunterz? Dacht dat die ook zou draaien op Decibel.
Vind t ook erg jammer en gek dat b2s hem eraf heeft gehaald.
Als de line-up doorschuift naar 2022 had hij ook niet op Dance Valley hoeven draaien
Wildstylez stond op de vrijdag en is er ook af
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Lijkt me niet dat ze van die tent de classics zullen maken. Flink formaatjewrote:Die tent waar Loudness indoor op zaterdag is matig geluid? Dan zijn onze meningen zwaar verdeeld, vaak vertoef ik daar linksvoor vanaf zijkant tent en daar echt altijd goed te doen.wrote:
In de video staat hardstyle classics ook 2x en most de hardcore classica
Die lijken me logischer daar to be honest
Er staat toch echt:
Zaterdag: Area 10: Raw indoor
Zondag: Area 10: Hardstyle classics
Dus er vanuit gaande dat de area’s nummers hetzelfde blijven zou je zeggen van wel.
Zou het zelf ook beetje raar vinden. Heb je vrijwel de hele dag die tent voor 1/4e vol.
Dus er vanuit gaande dat de area’s nummers hetzelfde blijven zou je zeggen van wel.
Zou het zelf ook beetje raar vinden. Heb je vrijwel de hele dag die tent voor 1/4e vol.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Hmm ja ik zie het inderdaadwrote:Er staat toch echt:
En anders zou de hardstyle classics niet verplaatsen.
De magenta op Defqon was wel goed gevuld dus misschien daarom dit besluit?
We gaan het wel zien
Die tent op het water is volgens dit filmpje inderdaad op zaterdag Raw en op zondag Classics.
Zijn de campingfeesten na 12en silent disco?
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
In het filmpje is hardstyle classics 2x in beeld en geen hardcore classica alleenwrote:Die tent op het water is volgens dit filmpje inderdaad op zaterdag Raw en op zondag Classics.
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Normaal gesproken niet.wrote:Zijn de campingfeesten na 12en silent disco?
Dus zo lang daar niets over gemeld wordt ga ik er niet van uit.
Bij Defqon en intents moet het wel ivm de sport vergunning, die is naar mijn weten hier anders
Mag ik aardig mn oordoppen in doen mocht ik willen slapen hahawrote:Normaal gesproken niet.wrote:Zijn de campingfeesten na 12en silent disco?
Bij Defqon en intents moet het wel ivm de sport vergunning, die is naar mijn weten hier anders
-
HHardtraxx Elite
- last seen 1 hour ago
Hangt er helemaal vanaf waar je op de camping staat. Net na de ingang van de camping is het toch wel 5 min lopen naar de camping stageswrote:Mag ik aardig mn oordoppen in doen mocht ik willen slapen hahawrote:Normaal gesproken niet.wrote:Zijn de campingfeesten na 12en silent disco?
Dus lekker rustig daar
Zieke timtable-clashes. Zal alles eens gaan uittypen. :'-)
Mag je zeggen ja. Gelukkig hebben we Melvin!wrote:Zieke timtable-clashes. Zal alles eens gaan uittypen. :'-)
https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... ZMXMU/editwrote:Zieke timtable-clashes. Zal alles eens gaan uittypen. :'-)