wrote:Hele dikke line-up zeg!
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
PHardtraxx Veteran
- 13099 posts member since 2015
- last seen Jan 2025
-
FHardtraxxer
- 204 posts member since 2015
Inderdaadwrote:Dit!wrote: Wederom een hele fijne en diverse line up
De enige die ik eigenlijk wel mis op de line up, is Clockartz.
-
PHardtraxxer
- 211 posts member since 2014
- last seen Aug 2020
Toffe line-up, alleen voor mij persoonlijk een heel groot minpunt dat ze de Industrial en Terror op een stage hebben gegooid. Was normaliter een groot deel van de dag bij de industrial te vinden, lekker struinen in de bossen. Dikke bummer 
Ja ben hier ook niet zo blij mee. Industrial stage was altijd wel het hoogtepuntje van de zaterdag. Tegenvaller dit.wrote:Toffe line-up, alleen voor mij persoonlijk een heel groot minpunt dat ze de Industrial en Terror op een stage hebben gegooid. Was normaliter een groot deel van de dag bij de industrial te vinden, lekker struinen in de bossen. Dikke bummer
Die darkness4life is gesplitst in terror/industrial en Uptempo/Frenchcore.
Is toch al paar jaar?
Baal er eerder van dat ze Refuse weg hebben gehaald. Idem voor de Up...
Is toch al paar jaar?
Baal er eerder van dat ze Refuse weg hebben gehaald. Idem voor de Up...
-
THardtraxxer
- 345 posts member since 2015
- last seen Jun 2026
Hele toffe Line up!
Millenium Hardcore & Hardstyle Classics
Ben ook fan van de Retro stage. Nu nog hopen dat het volgend jaar wel door kan gaan.
Millenium Hardcore & Hardstyle Classics
Toffe line up, maar zou nu alleen op zaterdag willen. Zondag is me denk ik iets te veel Raw (gelukkig is er nog de classics eventueel).
Die zaterdag is echt top. Zondag staan maar een paar namen die ik top vind, op de complete classics na. Tegen die tijd kijken wat kan qua corona, anders misschien wel aanwezig.
-
IHardtraxx Elite
- 2326 posts member since 2017
- last seen 6 hours ago
Moet er niet 2021 staan in de titel? 
Nee, want dan zou het festival op zaterdag, zondag en maandag zijn.wrote:Moet er niet 2021 staan in de titel?
Aangezien dit het topic is van dit jaar niet hewrote:Moet er niet 2021 staan in de titel?
Haha, dit zeiden Indy en ik ook al tegen elkaar.wrote:Poaahh Densha Crisis, Tymon en Wavolizer
De mannen met smaakwrote:Haha, dit zeiden Indy en ik ook al tegen elkaar.wrote:Poaahh Densha Crisis, Tymon en Wavolizer
Vette line-up! Nu hopen dat het doorgaat 
Nog geen nieuw topic voor de 2021 editie?
Met de partygroep toch maar weekendkaarten aangeschaft. Wat mij betreft spuit erin en gaan!!
Met de partygroep toch maar weekendkaarten aangeschaft. Wat mij betreft spuit erin en gaan!!
Laatst 2-day tickets gehaald. Line-up, vooral euphorisch en classics, is top.
Datum van dit topic kan aangepast wordenwrote:Nog geen nieuw topic voor de 2021 editie?
Nog meer mensen die recent een ticket hebben gekocht maar nog niet kunnen personaliseren door 'maintenance'?
-
BHardtraxx Newbie
- 48 posts member since 2020
- last seen Jul 2026
Ik ben er voor mezelf nog niet uit of ik voorstander van een coronapaspoort ben, en de privileges die je daarmee krijgt. Maar theoretisch moet Decibel toch plaats kunnen vinden, als vanaf mei de test-voor-toegang-locaties opengaan, en iedereen in elk geval zijn eerste prik heeft gehad?
Hopen mag, maar ik houd nergens meer rekening mee. Wat zou het toch mooi zijn als Decibel dit jaar kan doorgaan, dan lig ik 5 dagen van te voren al voor de ingang met een tray shult denk ik.
Ik ben voor. Maar vraag me af hoe het met bezoekers van buiten de EU die een ticket hebben gekocht, of er voor die mensen straks ook mogelijkheden/oplossingen zullen zijn.
Dit kan ook in het corona topic zeg ik alvast.
Dit kan ook in het corona topic zeg ik alvast.
Grenzen dicht ouwe!!!! Leg alvast voor de ingang met MelvinFR trouwens, valt alles mee met de kou 
Toch maar de gok genomen en tickets gehaald. Ben benieuwd of het door zal gaan. 
-
HHardtraxx Elite
- 2591 posts member since 2017
- last seen 27 minutes ago
Ach wat je een gok noemt, als het niet door gaat heb je volgende jaar een "gratis" feestwrote:Toch maar de gok genomen en tickets gehaald. Ben benieuwd of het door zal gaan.
Hoe kan iets gratis zijn als je er geld voor betaald hebt...wrote:Ach wat je een gok noemt, als het niet door gaat heb je volgende jaar een "gratis" feestwrote:Toch maar de gok genomen en tickets gehaald. Ben benieuwd of het door zal gaan.