Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 15:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Je vergeet dat tom zijn vrienden allemaal coke gebruiken (hij zelf niet verder)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 15:12 
 
Hardtraxx Veteran

@Tom kan ik mee stappen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 15:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Da's zo'n 28 pils en nog een tientje voor Shoarma oid. Ja dat is veel op een avondje stappen.

Nouja er gaan ook wel redelijk wat shotjes en een paar mixdrankjes doorheen dan, dat trekt het wel recht natuurlijk.

ErikZ schreef:
@Tom kan ik mee stappen?

Welkom!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 16:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fuzzylogic schreef:
Indy schreef:
Beetje in dubio om een zaterdagje mee te pakken. Aantal leuke namen op de Millennium en Industrial en op de Classics zal het ook vast gezellig zijn. Vind het alleen wel aan de prijs. Tickets op Ticketswap gaan voor €95,- toen ik keek :lol:

Zal afhangen van de timetable en het aantal bekenden die gaan.

Tientje meer dan de originele prijs valt best mee imo. Veel geld natuurlijk maar aan de andere kant ben je met een avondje stappen in de stad al snel nog meer kwijt, dan zou ik het wel weten.


Nja als ik kijk naar hoeveel de feesten kosten die ik de afgelopen maanden heb bezocht dan is het natuurlijk gewoon hartstikke duur. Plus wat Melvin zegt inderdaad. Dan gaat het straks al gauw naar de 200 euro voor een dagje
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Delt-A schreef:
Da's zo'n 28 pils en nog een tientje voor Shoarma oid. Ja dat is veel op een avondje stappen.

Valt wel mee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 aug 2022 19:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 08:32 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Kom maar op met die timetable :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 11:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Fuzzylogic schreef:
Indy schreef:
Beetje in dubio om een zaterdagje mee te pakken. Aantal leuke namen op de Millennium en Industrial en op de Classics zal het ook vast gezellig zijn. Vind het alleen wel aan de prijs. Tickets op Ticketswap gaan voor €95,- toen ik keek :lol:

Zal afhangen van de timetable en het aantal bekenden die gaan.

Tientje meer dan de originele prijs valt best mee imo. Veel geld natuurlijk maar aan de andere kant ben je met een avondje stappen in de stad al snel nog meer kwijt, dan zou ik het wel weten.


Nja als ik kijk naar hoeveel de feesten kosten die ik de afgelopen maanden heb bezocht dan is het natuurlijk gewoon hartstikke duur. Plus wat Melvin zegt inderdaad. Dan gaat het straks al gauw naar de 200 euro voor een dagje

boeie kom feeste kom feeste ff dagje ontsnappen van de duistere tonen van Antoon en Kris Kross Amsterdam die door kantoor galmen en de buis van eustachius strelen als een bot mes vol bacillen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 13:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Kom maar op met die timetable :woot:


Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen. Wat dat betreft is dinsdag wel de ideale dag voor de timetable :P

Daarnaast erg benieuwd naar de AYNTK, zodat we kunnen gaan plannen hoe laat we naar de camping gaan rijden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 14:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Mitch schreef:
Kom maar op met die timetable :woot:


Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen. Wat dat betreft is dinsdag wel de ideale dag voor de timetable :P

Daarnaast erg benieuwd naar de AYNTK, zodat we kunnen gaan plannen hoe laat we naar de camping gaan rijden.


Ook benieuwd naar inderdaad :)
Camping gaat om 13:00 open, dus wij rijden rond 11:00 weg om optijd in de rij te staan :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 15:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Mitch schreef:
Kom maar op met die timetable :woot:


Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen.

Ik vrees dat er hele lastige keuzes gemaakt gaan worden. Desalniettemin inderdaad ook benieuwd naar de timetable. Zaterdag met name Euphoria, Industrial en Classics, verwacht ik. Zondag valt nooit te plannen. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 15:36 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wordt makkelijk: hele dag Pussylounge natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 15:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Zondag valt nooit te plannen. :lol:


Alleen de zondagochtend uiteraard wel!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Overdag slapen, 's nachts de uptempo verdedigen in de 24/7 tenten. Probleem opgelost.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Slapen en de uptempo verdedigen. Jij bent duidelijk geen echte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 15:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Zondag valt nooit te plannen. :lol:


Alleen de zondagochtend uiteraard wel!

Bij!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 19:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.

Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.

Of heeft iemand een ander idee? :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 aug 2022 20:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mitch schreef:
Remi schreef:
Zondag valt nooit te plannen. :lol:


Alleen de zondagochtend uiteraard wel!

Haha, vrees dat dat een zekerheidje is, maat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 07:41 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

TBA-ID schreef:
Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.

Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.

Of heeft iemand een ander idee? :surrender:


Heb je een mail naar [email protected] gestuurd? Telefonisch zouden ze onder werktijden op +31 10 262 00 82 bereikbaar moeten zijn.. succes :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 07:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Mitch schreef:
Remi schreef:
Zondag valt nooit te plannen. :lol:


Alleen de zondagochtend uiteraard wel!

Haha, vrees dat dat een zekerheidje is, maat.


:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:20 
 
Hardtraxx Elite

Hype begint gvd te komen. Laat die TT ook maar komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:22 
 
Hardtraxxer

Mitch schreef:
TBA-ID schreef:
Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.

Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.

Of heeft iemand een ander idee? :surrender:


Heb je een mail naar [email protected] gestuurd? Telefonisch zouden ze onder werktijden op +31 10 262 00 82 bereikbaar moeten zijn.. succes :thumbup:


Heb ook al via social media geprobeerd? Daar kreeg een bekende van me iig al snel antwoord van het b2s account.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 09:55 
 
Hardtraxx Veteran

TBA-ID schreef:
Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.

Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.

Of heeft iemand een ander idee? :surrender:


Weet bij vragen over onze vriendenplek dat we bij de camping moesten zijn en niet B2S. Misschien helpt dat, helemaal omdat het om een huisje gaat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 10:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Nederland zou Nederland niet zijn dat met al dit mooie weer deze dagen het er volgende week minder rooskleurig uit gaat zien. Hopen op het beste.

Hoe dan ook, eerste keer decibel. Enorm veel zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 aug 2022 11:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
Nederland zou Nederland niet zijn dat met al dit mooie weer deze dagen het er volgende week minder rooskleurig uit gaat zien. Hopen op het beste.

Hoe dan ook, eerste keer decibel. Enorm veel zin in!


Nouja mooi weer? Zijn er echt mensen die graag met 33 graden op een weekendfestival staan?
Tot nu toe dit jaar elk festival ontzettend mazzel met het weer gehad. Meestal droog en niet te warm.
Vorige  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 33  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten