Who's going

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 18 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 16 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel outdoor 2022
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
4683 posts member since 2012
last seen Mar 2026
Je vergeet dat tom zijn vrienden allemaal coke gebruiken (hij zelf niet verder)
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
@Tom kan ik mee stappen?
Hardtraxx Veteran
9476 posts member since 2011
last seen Jan 2026
Delt-A wrote:Da's zo'n 28 pils en nog een tientje voor Shoarma oid. Ja dat is veel op een avondje stappen.
Nouja er gaan ook wel redelijk wat shotjes en een paar mixdrankjes doorheen dan, dat trekt het wel recht natuurlijk.
ErikZ wrote:@Tom kan ik mee stappen?
Welkom!
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Fuzzylogic wrote:
Indy wrote:Beetje in dubio om een zaterdagje mee te pakken. Aantal leuke namen op de Millennium en Industrial en op de Classics zal het ook vast gezellig zijn. Vind het alleen wel aan de prijs. Tickets op Ticketswap gaan voor €95,- toen ik keek :lol:

Zal afhangen van de timetable en het aantal bekenden die gaan.
Tientje meer dan de originele prijs valt best mee imo. Veel geld natuurlijk maar aan de andere kant ben je met een avondje stappen in de stad al snel nog meer kwijt, dan zou ik het wel weten.
Nja als ik kijk naar hoeveel de feesten kosten die ik de afgelopen maanden heb bezocht dan is het natuurlijk gewoon hartstikke duur. Plus wat Melvin zegt inderdaad. Dan gaat het straks al gauw naar de 200 euro voor een dagje
Hardtraxx Veteran
8659 posts member since 2013
last seen 1 day ago
Delt-A wrote:Da's zo'n 28 pils en nog een tientje voor Shoarma oid. Ja dat is veel op een avondje stappen.
Valt wel mee :P
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 19 days ago
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Kom maar op met die timetable :woot:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Indy wrote:
Fuzzylogic wrote:
Indy wrote:Beetje in dubio om een zaterdagje mee te pakken. Aantal leuke namen op de Millennium en Industrial en op de Classics zal het ook vast gezellig zijn. Vind het alleen wel aan de prijs. Tickets op Ticketswap gaan voor €95,- toen ik keek :lol:

Zal afhangen van de timetable en het aantal bekenden die gaan.
Tientje meer dan de originele prijs valt best mee imo. Veel geld natuurlijk maar aan de andere kant ben je met een avondje stappen in de stad al snel nog meer kwijt, dan zou ik het wel weten.
Nja als ik kijk naar hoeveel de feesten kosten die ik de afgelopen maanden heb bezocht dan is het natuurlijk gewoon hartstikke duur. Plus wat Melvin zegt inderdaad. Dan gaat het straks al gauw naar de 200 euro voor een dagje
boeie kom feeste kom feeste ff dagje ontsnappen van de duistere tonen van Antoon en Kris Kross Amsterdam die door kantoor galmen en de buis van eustachius strelen als een bot mes vol bacillen
Hardtraxx Veteran
3891 posts member since 2013
last seen 56 minutes ago
Mitch wrote:Kom maar op met die timetable :woot:
Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen. Wat dat betreft is dinsdag wel de ideale dag voor de timetable :P

Daarnaast erg benieuwd naar de AYNTK, zodat we kunnen gaan plannen hoe laat we naar de camping gaan rijden.
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
Fantazoo wrote:
Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen. Wat dat betreft is dinsdag wel de ideale dag voor de timetable :P

Daarnaast erg benieuwd naar de AYNTK, zodat we kunnen gaan plannen hoe laat we naar de camping gaan rijden.
Ook benieuwd naar inderdaad :)
Camping gaat om 13:00 open, dus wij rijden rond 11:00 weg om optijd in de rij te staan :D
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Fantazoo wrote:
Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen.
Ik vrees dat er hele lastige keuzes gemaakt gaan worden. Desalniettemin inderdaad ook benieuwd naar de timetable. Zaterdag met name Euphoria, Industrial en Classics, verwacht ik. Zondag valt nooit te plannen. :lol:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Wordt makkelijk: hele dag Pussylounge natuurlijk.
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
Remi wrote:Zondag valt nooit te plannen. :lol:
Alleen de zondagochtend uiteraard wel!
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2026
Overdag slapen, 's nachts de uptempo verdedigen in de 24/7 tenten. Probleem opgelost.
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 11 hours ago
Slapen en de uptempo verdedigen. Jij bent duidelijk geen echte.
Hardtraxx Veteran
3891 posts member since 2013
last seen 56 minutes ago
Mitch wrote:
Bij!
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.

Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.

Of heeft iemand een ander idee? :surrender:
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 22 hours ago
Mitch wrote:
Haha, vrees dat dat een zekerheidje is, maat.
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
TBA-ID wrote:Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.

Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.

Heb je een mail naar travel@b2s.nl gestuurd? Telefonisch zouden ze onder werktijden op +31 10 262 00 82 bereikbaar moeten zijn.. succes :thumbup:
Hardtraxx Elite
last seen Aug 2026
Remi wrote:
Mitch wrote:
Haha, vrees dat dat een zekerheidje is, maat.
:yay:
H
Hardtraxx Elite
2954 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Hype begint gvd te komen. Laat die TT ook maar komen.
M
Hardtraxxer
333 posts member since 2015
last seen Feb 2026
Mitch wrote:
TBA-ID wrote:Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?

Heb je een mail naar travel@b2s.nl gestuurd? Telefonisch zouden ze onder werktijden op +31 10 262 00 82 bereikbaar moeten zijn.. succes :thumbup:
Heb ook al via social media geprobeerd? Daar kreeg een bekende van me iig al snel antwoord van het b2s account.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago

Weet bij vragen over onze vriendenplek dat we bij de camping moesten zijn en niet B2S. Misschien helpt dat, helemaal omdat het om een huisje gaat.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
Nederland zou Nederland niet zijn dat met al dit mooie weer deze dagen het er volgende week minder rooskleurig uit gaat zien. Hopen op het beste.

Hoe dan ook, eerste keer decibel. Enorm veel zin in!
Hardtraxxer
631 posts member since 2017
last seen 15 days ago
paperclip wrote:Nederland zou Nederland niet zijn dat met al dit mooie weer deze dagen het er volgende week minder rooskleurig uit gaat zien. Hopen op het beste.

Hoe dan ook, eerste keer decibel. Enorm veel zin in!
Nouja mooi weer? Zijn er echt mensen die graag met 33 graden op een weekendfestival staan?
Tot nu toe dit jaar elk festival ontzettend mazzel met het weer gehad. Meestal droog en niet te warm.