Je vergeet dat tom zijn vrienden allemaal coke gebruiken (hij zelf niet verder)
Who's going
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nouja er gaan ook wel redelijk wat shotjes en een paar mixdrankjes doorheen dan, dat trekt het wel recht natuurlijk.wrote:Da's zo'n 28 pils en nog een tientje voor Shoarma oid. Ja dat is veel op een avondje stappen.
Welkom!wrote:@Tom kan ik mee stappen?
Nja als ik kijk naar hoeveel de feesten kosten die ik de afgelopen maanden heb bezocht dan is het natuurlijk gewoon hartstikke duur. Plus wat Melvin zegt inderdaad. Dan gaat het straks al gauw naar de 200 euro voor een dagjewrote:Tientje meer dan de originele prijs valt best mee imo. Veel geld natuurlijk maar aan de andere kant ben je met een avondje stappen in de stad al snel nog meer kwijt, dan zou ik het wel weten.wrote:Beetje in dubio om een zaterdagje mee te pakken. Aantal leuke namen op de Millennium en Industrial en op de Classics zal het ook vast gezellig zijn. Vind het alleen wel aan de prijs. Tickets op Ticketswap gaan voor €95,- toen ik keek![]()
Zal afhangen van de timetable en het aantal bekenden die gaan.
Valt wel meewrote:Da's zo'n 28 pils en nog een tientje voor Shoarma oid. Ja dat is veel op een avondje stappen.
boeie kom feeste kom feeste ff dagje ontsnappen van de duistere tonen van Antoon en Kris Kross Amsterdam die door kantoor galmen en de buis van eustachius strelen als een bot mes vol bacillenwrote:Nja als ik kijk naar hoeveel de feesten kosten die ik de afgelopen maanden heb bezocht dan is het natuurlijk gewoon hartstikke duur. Plus wat Melvin zegt inderdaad. Dan gaat het straks al gauw naar de 200 euro voor een dagjewrote:Tientje meer dan de originele prijs valt best mee imo. Veel geld natuurlijk maar aan de andere kant ben je met een avondje stappen in de stad al snel nog meer kwijt, dan zou ik het wel weten.wrote:Beetje in dubio om een zaterdagje mee te pakken. Aantal leuke namen op de Millennium en Industrial en op de Classics zal het ook vast gezellig zijn. Vind het alleen wel aan de prijs. Tickets op Ticketswap gaan voor €95,- toen ik keek![]()
Zal afhangen van de timetable en het aantal bekenden die gaan.
Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen. Wat dat betreft is dinsdag wel de ideale dag voor de timetablewrote:Kom maar op met die timetable
Daarnaast erg benieuwd naar de AYNTK, zodat we kunnen gaan plannen hoe laat we naar de camping gaan rijden.
Ook benieuwd naar inderdaadwrote:Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen. Wat dat betreft is dinsdag wel de ideale dag voor de timetablewrote:Kom maar op met die timetable
Daarnaast erg benieuwd naar de AYNTK, zodat we kunnen gaan plannen hoe laat we naar de camping gaan rijden.
Camping gaat om 13:00 open, dus wij rijden rond 11:00 weg om optijd in de rij te staan
Ik vrees dat er hele lastige keuzes gemaakt gaan worden. Desalniettemin inderdaad ook benieuwd naar de timetable. Zaterdag met name Euphoria, Industrial en Classics, verwacht ik. Zondag valt nooit te plannen.wrote:Dit! Het wordt tijd om te puzzelen en er zijn gegarandeerd mensen die even hun dilemma's af moeten gaan wegen.wrote:Kom maar op met die timetable
Wordt makkelijk: hele dag Pussylounge natuurlijk.
Alleen de zondagochtend uiteraard wel!wrote:Zondag valt nooit te plannen.
Overdag slapen, 's nachts de uptempo verdedigen in de 24/7 tenten. Probleem opgelost.
Slapen en de uptempo verdedigen. Jij bent duidelijk geen echte.
Bij!wrote:Alleen de zondagochtend uiteraard wel!wrote:Zondag valt nooit te plannen.
Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.
Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.
Of heeft iemand een ander idee?
Onze vriendengroep probeert al weken iets geregeld te kregen met een huisje, maar we krijgen geen tickets toegestuurd en deze staan ook niet op het paylogic account.
Per mail krijgen we geen reactie en we worden ook niet terug gebeld als we een voicemail inspreken.
Haha, vrees dat dat een zekerheidje is, maat.wrote:Alleen de zondagochtend uiteraard wel!wrote:Zondag valt nooit te plannen.
Heb je een mail naar travel@b2s.nl gestuurd? Telefonisch zouden ze onder werktijden op +31 10 262 00 82 bereikbaar moeten zijn.. succeswrote:Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
wrote:Haha, vrees dat dat een zekerheidje is, maat.wrote:Alleen de zondagochtend uiteraard wel!wrote:Zondag valt nooit te plannen.
-
HHardtraxx Elite
- 2954 posts member since 2013
- last seen Jul 2026
Hype begint gvd te komen. Laat die TT ook maar komen.
-
MHardtraxxer
- 333 posts member since 2015
- last seen Feb 2026
Heb ook al via social media geprobeerd? Daar kreeg een bekende van me iig al snel antwoord van het b2s account.wrote:Heb je een mail naar travel@b2s.nl gestuurd? Telefonisch zouden ze onder werktijden op +31 10 262 00 82 bereikbaar moeten zijn.. succeswrote:Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Weet bij vragen over onze vriendenplek dat we bij de camping moesten zijn en niet B2S. Misschien helpt dat, helemaal omdat het om een huisje gaat.wrote:Heeft iemand hier toevallig een contactpersoon bij B2S die gebeld kan worden?
Nederland zou Nederland niet zijn dat met al dit mooie weer deze dagen het er volgende week minder rooskleurig uit gaat zien. Hopen op het beste.
Hoe dan ook, eerste keer decibel. Enorm veel zin in!
Nouja mooi weer? Zijn er echt mensen die graag met 33 graden op een weekendfestival staan?wrote:Nederland zou Nederland niet zijn dat met al dit mooie weer deze dagen het er volgende week minder rooskleurig uit gaat zien. Hopen op het beste.
Tot nu toe dit jaar elk festival ontzettend mazzel met het weer gehad. Meestal droog en niet te warm.