Ouder worden is a bitch ja
Doe nou eens aardig joh.wrote:Aldus de nieuwe woordvoerder van B2s
Doe nou eens aardig joh.wrote:Aldus de nieuwe woordvoerder van B2s
Was dat niet na Qlimax?wrote:Miwer is na Defqon weer verdwenen dus moet toch iemand zijn taak overnemen.wrote:Aldus de nieuwe woordvoerder van B2s
Wtfwrote:Zometeen om 11:30 gaan we al. Is maar 5min rijden ofzo hahaha. Maar me maatjes willen als eerste naar binnen en de tent al opzetten. Daarna gaan we weer en komen we later in de middag weer terug.
Handig als je zo dichtbij woont
ZIN IN, GODVERDOMME ZIN IN!!!!
Ik denk dat die dan in de bosjes bij de Millenium zal zijn, waar edities geleden die Drop the Bass area was?wrote:Volgens geruchten RSU![]()
![]()
Heb nog wat prive afspraken waar ik niet onderuit kan. En als ik er maar om 19:00u ben vind ik het prima.wrote:Wtfwrote:Zometeen om 11:30 gaan we al. Is maar 5min rijden ofzo hahaha. Maar me maatjes willen als eerste naar binnen en de tent al opzetten. Daarna gaan we weer en komen we later in de middag weer terug.
Handig als je zo dichtbij woont
ZIN IN, GODVERDOMME ZIN IN!!!!waarom blijven jullie niet gewoon?
Nee, zal waarschijnlijk achter de Pussy Lounge zitten (staat namelijk op het floorplan).wrote:Ik denk dat die dan in de bosjes bij de Millenium zal zijn, waar edities geleden die Drop the Bass area was?wrote:Volgens geruchten RSU![]()
![]()
Prachtige eerste post inderdaadwrote:Goeie toeving Artstijl
wrote:Prachtige eerste post inderdaadwrote:Goeie toeving Artstijl
Dear fans,
Earlier this week I informed you that I had to stay in the hospital due to stomach problems
unfortunately my situation haven't got any better in the past few days and they even brought me to another hospital for better care.
Yesterday a CT scan showed that I have an infection on my pancreas and as a result, I have to stay here so they can monitor me. I Am in a lot of pain as my blood inflammatory is way to high and i have around 40Celsius fever constantly.
This means sadly enough that I won't be performing at Decibel Outdoor this weekend.
For now I need my rest to recover, and hopefully I will be back home after this weekend.
Thank you all for your sweet messages. I have read them all and I really appreciate it! It gets me through these f*ckedup painful days.
Have a great weekend at Decibel Outdoor and please party hard for me as well. Can't wait to be back out there with you guys.
Wietse
Ach, je bent vast niet de enige na dit weekend.wrote:Told ya. Ikzelf krijg uitgerekend vandaag weer last van mn kaak waar paar weken terug een kies uit is getrokken
wrote:Ach, je bent vast niet de enige na dit weekend.wrote:Told ya. Ikzelf krijg uitgerekend vandaag weer last van mn kaak waar paar weken terug een kies uit is getrokken![]()
wrote: ZIN IN, GODVERDOMME ZIN IN!!!!