Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 4 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Poster: Decibel Outdoor 2017
Past

Decibel Outdoor 2017

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
92 posts member since 2016
last seen Aug 2019
Seb wrote:Zit met een aantal vrienden erover na te denken om een travel package te nemen.
We zien dat we met de auto dan gewoon bij de tent kunnen parkeren.

Iemand enig idee hoe het zit met controle op drank en etenswaren? Aangezien je bij bijvoorbeeld defqon maar 4,5L alcohol mee mag. Dit zou flink op de kosten schelen natuurlijk.
Etenswaren zit volgens mij geen limiet op, alcohol wel ik geloof 4,5l per persoon in plastic of blikjes. Je auto wordt best wel goed nagekeken, niet iedere tas maar wij konden niet zomaar een fles drank mee smokkelen.
M
Hardtraxx Newbie
46 posts member since 2017
last seen Jul 2022
Ticketprijs €1,- duurder geworden t.o.v. vorige jaar xd
€73,50 voor een saturday ticket.
https://www.b2s.nl/decibel-outdoor-the- ... #!/tickets
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
ÉÉN GROOT WEEKEND TERREIN
Er zijn dit jaar wederom wat wijzingen die het Decibel weekend nog vetter maken! Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd tussen de bomen, waardoor alle Decibel weekenders dichter bij elkaar staan en de camping nog gezelliger wordt! Bovendien zijn de WKND Partyground, de Fun Plaza, Central Plaza en Hangout Plaza allemaal bij elkaar gecentreerd. Ook de mensen die op groepsvelden staan of in vaste accommodaties verblijven zitten nu weer dichter bij alle activiteiten.
Bron

Geen Camp East dus dit jaar, maar iedereen op Camp West inclusief alle faciliteiten, pre- en afterparty etc.
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Waar lees jij dat dan in want zo lees ik het niet namelijk, groepsvelden en accomodaties zijn namelijk niet te verplaatsen he
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Seneeq wrote:
Er zijn dit jaar wederom wat wijzingen die het Decibel weekend nog vetter maken! Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd tussen de bomen, waardoor alle Decibel weekenders dichter bij elkaar staan en de camping nog gezelliger wordt! Bovendien zijn de WKND Partyground, de Fun Plaza, Central Plaza en Hangout Plaza allemaal bij elkaar gecentreerd. Ook de mensen die op groepsvelden staan of in vaste accommodaties verblijven zitten nu weer dichter bij alle activiteiten.
Bron

Geen Camp East dus dit jaar, maar iedereen op Camp West inclusief alle faciliteiten, pre- en afterparty etc.
Of alles zit nu op Camp West? Camp West is namelijk oorspronkelijk het vakantiepark toch en Camp East de camping.

Enfin, we wachten het wel af.
Hardtraxxer
578 posts member since 2010
last seen Feb 2026
RomanAnthony wrote:
Seneeq wrote:
Bron

Of alles zit nu op Camp West? Camp West is namelijk oorspronkelijk het vakantiepark toch en Camp East de camping.

Enfin, we wachten het wel af.
Oeps ik bedoelde dat alles op Camp East zit juist. Dat zit op Vakantiepark Beekse Bergen, West is Safaripark.
ErikZ wrote:Waar lees jij dat dan in want zo lees ik het niet namelijk, groepsvelden en accomodaties zijn namelijk niet te verplaatsen he
Mijn fout, bedoelde alles naar East, haalde ze even door elkaar :cool:
Hardtraxx Elite
2869 posts member since 2013
last seen Nov 2024
Dien wrote:
Seb wrote:Zit met een aantal vrienden erover na te denken om een travel package te nemen.
We zien dat we met de auto dan gewoon bij de tent kunnen parkeren.

Iemand enig idee hoe het zit met controle op drank en etenswaren? Aangezien je bij bijvoorbeeld defqon maar 4,5L alcohol mee mag. Dit zou flink op de kosten schelen natuurlijk.
Etenswaren zit volgens mij geen limiet op, alcohol wel ik geloof 4,5l per persoon in plastic of blikjes. Je auto wordt best wel goed nagekeken, niet iedere tas maar wij konden niet zomaar een fles drank mee smokkelen.

Geef mij 40 van die kleine flesjes bacardi (die mini's) en ik weet zeker dat ik ze alle 40 binnenkrijg zonder dat hun ze gemerkt hebben bij de controle...

Kwestie van makkelijke vakjes creeëren, reservewiel etc
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 20 hours ago
rakkietakkie wrote: Geef mij 40 van die kleine flesjes bacardi (die mini's) en ik weet zeker dat ik ze alle 40 binnenkrijg zonder dat hun ze gemerkt hebben bij de controle, maar dan stinken ze wel een beetje
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Rickzel wrote:
rakkietakkie wrote: Geef mij 40 van die kleine flesjes bacardi (die mini's)
Hardtraxx Veteran
14128 posts member since 2008
last seen 17 hours ago
RomanAnthony wrote:
Rickzel wrote:
rakkietakkie wrote: Geef mij 40 bacardi
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
rakkietakkie wrote:40 van die vakjes
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Ik heb b2s even gevraagd hoe het dan zit met het rondhobbelen tussen vaste accomodaties/campingplekken en de losse camping, maar hier hanteren ze dezelfde regels voor als vorig jaar. De vaste accomodaties en campingplekken zijn tussen 20.00 en 08.00 dus NIET bereikbaar voor mensen die gewoon een los weekendticket kopen.
Hardtraxxer
83 posts member since 2015
last seen Apr 2022
Act of Rage​ | Amnesys​ (IT) VS The Stunned Guys​ (IT) | Chain Reaction​ | Evil Activities​ | Geck-o​ | Kronos​ (IT) VS Outbreak​ (AUS) | Live: Caine​ | Live: Mashup Jack​ Live: NSCLT​ | Tartaros​ VS The Machine​ (LIT) | Dj Thera​ | Toneshifterz​ (AUS) | Mc I See​

Dit is de hardste/hardcore line-up van Dance Valley, deze namen hoeven we dus niet te verwachten voor Decibel.
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Jopsterz wrote:Act of Rage​ | Amnesys​ (IT) VS The Stunned Guys​ (IT) | Chain Reaction​ | Evil Activities​ | Geck-o​ | Kronos​ (IT) VS Outbreak​ (AUS) | Live: Caine​ | Live: Mashup Jack​ Live: NSCLT​ | Tartaros​ VS The Machine​ (LIT) | Dj Thera​ | Toneshifterz​ (AUS) | Mc I See​

Dit is de hardste/hardcore line-up van Dance Valley, deze namen hoeven we dus niet te verwachten voor Decibel.
Omdat ze op Dance Valley staan, wil nog niet zeggen dat ze niet op Decibel staan. Met een beetje geluk qua timetables kunnen de artiesten op beide festivals staan. Kijk maar naar Koningsdag :thumbup:
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Ik vraag me inderdaad ook af hoe je hier bij komt Jopsterz
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 10 days ago
klapstoel wrote:
Jopsterz wrote:Act of Rage​ | Amnesys​ (IT) VS The Stunned Guys​ (IT) | Chain Reaction​ | Evil Activities​ | Geck-o​ | Kronos​ (IT) VS Outbreak​ (AUS) | Live: Caine​ | Live: Mashup Jack​ Live: NSCLT​ | Tartaros​ VS The Machine​ (LIT) | Dj Thera​ | Toneshifterz​ (AUS) | Mc I See​

Omdat ze op Dance Valley staan, wil nog niet zeggen dat ze niet op Decibel staan. Met een beetje geluk qua timetables kunnen de artiesten op beide festivals staan. Kijk maar naar Koningsdag :thumbup:
Nope, voor Dance Valley en Ground Zero geldt dat de artiesten die daar staan, niet op Q-Dance/b2s feesten staan. Heeft met exculsiviteitsregels te maken. Volgens mij geldt dit niet als ze onder een andere naam staan, dus bijvoorbeeld Jack of Sound, Minus Militia, The Opposition of TCC zouden nog wel kunnen.

Dance Valley is ook niet op dezelfde dag, maar een week eerder btw
Hardtraxx Veteran
3418 posts member since 2014
last seen Oct 2024
Chroman wrote:
klapstoel wrote:

Nope, voor Dance Valley en Ground Zero geldt dat de artiesten die daar staan, niet op Q-Dance/b2s feesten staan. Heeft met exculsiviteitsregels te maken. Volgens mij geldt dit niet als ze onder een andere naam staan, dus bijvoorbeeld Jack of Sound, Minus Militia, The Opposition of TCC zouden nog wel kunnen.

Dance Valley is ook niet op dezelfde dag, maar een week eerder btw
Weer wat geleerd :$
Hardtraxx Elite
last seen Nov 2024
Chain reaction daar, dus geen MM hier? Jammwr van gecko en thera
Hardtraxx Veteran
3890 posts member since 2013
last seen 2 days ago
Makkelijker dan ooit door de wachtrij heen gegaan, twee grote campingplekken geregeld :thumbsup:
Kraak... Piep...
29099 posts member since 2011
last seen Feb 2026
rakkietakkie wrote:
rakkietakkie wrote:40 van die viooltjes
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
Krijg net mailtje binnen van B2s.
Jij kunt nu je Decibel tickets aanschaffen!
Als trouwe Decibel bezoeker kun jij nu je Decibel Saturday- of weekend tickets aanschaffen. Via http://voucher.b2s.nl kun je met deze code: XXXXXXXXX, maximaal 4 tickets aanschaffen. Hierbij kun je zelf kiezen voor zaterdag- of weekend tickets.
Let op: deze presale loopt tot 5 mei, 17.00 uur.
Hierna is de code helaas niet meer geldig.
Altijd makkelijk en geen stres!! :cool:
Hardtraxx Addict
1860 posts member since 2016
last seen Jun 2025
Kan nu al zo uitkijken naar dit weekend :yay:
Hardtraxx Veteran
3837 posts member since 2015
last seen 4 hours ago
Exterkate wrote:Tickets binnen :D neem aan dat deze week ook de line-up komt?
Kwam vorig jaar in ieder geval ook voor de officiële kaartverkoop.
Hardtraxxer
628 posts member since 2015
last seen 18 days ago
Fantazoo wrote:Ik heb b2s even gevraagd hoe het dan zit met het rondhobbelen tussen vaste accomodaties/campingplekken en de losse camping, maar hier hanteren ze dezelfde regels voor als vorig jaar. De vaste accomodaties en campingplekken zijn tussen 20.00 en 08.00 dus NIET bereikbaar voor mensen die gewoon een los weekendticket kopen.
Ik snap er echt niks meer van. Ik heb nu met 2 vrienden voor de eerste keer een weekendticket gekocht. De rest van de groep gewoon een zaterdagticket.

Mag je met een weekendticket nu wel of niet blijven slapen? Jawel toch, maar dan met je eigen tentje? Of toch niet?

Nou woon ikzelf op loopafstand van de Beekse Bergen en ga gewoon lekker thuis slapen. -.-
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
NightFly013 wrote:Mag je met een weekendticket nu wel of niet blijven slapen? Jawel toch, maar dan met je eigen tentje? Of toch niet?
Als je een los weekend ticket hebt, mag je gewoon met je tentje op de camping staan. Alleen mag je tussen 20:00 en 8:00 niet naar het afgeschermde deel van de camping, waar de vaste accommodaties staan (huisjes/bungalows/etc). Deze mensen krijgen een ander bandje, waardoor alleen zij worden toegelaten.