Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2017 21:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Seb schreef:
Zit met een aantal vrienden erover na te denken om een travel package te nemen.
We zien dat we met de auto dan gewoon bij de tent kunnen parkeren.

Iemand enig idee hoe het zit met controle op drank en etenswaren? Aangezien je bij bijvoorbeeld defqon maar 4,5L alcohol mee mag. Dit zou flink op de kosten schelen natuurlijk.


Etenswaren zit volgens mij geen limiet op, alcohol wel ik geloof 4,5l per persoon in plastic of blikjes. Je auto wordt best wel goed nagekeken, niet iedere tas maar wij konden niet zomaar een fles drank mee smokkelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:36 
 
Hardtraxx Newbie

Ticketprijs €1,- duurder geworden t.o.v. vorige jaar xd
€73,50 voor een saturday ticket.
https://www.b2s.nl/decibel-outdoor-the-festival/#!/tickets
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Citaat:
ÉÉN GROOT WEEKEND TERREIN
Er zijn dit jaar wederom wat wijzingen die het Decibel weekend nog vetter maken! Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd tussen de bomen, waardoor alle Decibel weekenders dichter bij elkaar staan en de camping nog gezelliger wordt! Bovendien zijn de WKND Partyground, de Fun Plaza, Central Plaza en Hangout Plaza allemaal bij elkaar gecentreerd. Ook de mensen die op groepsvelden staan of in vaste accommodaties verblijven zitten nu weer dichter bij alle activiteiten.


Bron

Geen Camp East dus dit jaar, maar iedereen op Camp West inclusief alle faciliteiten, pre- en afterparty etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:50 
 
Hardtraxx Veteran

Waar lees jij dat dan in want zo lees ik het niet namelijk, groepsvelden en accomodaties zijn namelijk niet te verplaatsen he
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 13:55 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Seneeq schreef:
Citaat:
ÉÉN GROOT WEEKEND TERREIN
Er zijn dit jaar wederom wat wijzingen die het Decibel weekend nog vetter maken! Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd tussen de bomen, waardoor alle Decibel weekenders dichter bij elkaar staan en de camping nog gezelliger wordt! Bovendien zijn de WKND Partyground, de Fun Plaza, Central Plaza en Hangout Plaza allemaal bij elkaar gecentreerd. Ook de mensen die op groepsvelden staan of in vaste accommodaties verblijven zitten nu weer dichter bij alle activiteiten.


Bron

Geen Camp East dus dit jaar, maar iedereen op Camp West inclusief alle faciliteiten, pre- en afterparty etc.


Of alles zit nu op Camp West? Camp West is namelijk oorspronkelijk het vakantiepark toch en Camp East de camping.

Enfin, we wachten het wel af.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 14:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Seneeq schreef:
Citaat:
ÉÉN GROOT WEEKEND TERREIN
Er zijn dit jaar wederom wat wijzingen die het Decibel weekend nog vetter maken! Op het bestaande Beekse Bergen vakantiepark is een hoop extra kampeerruimte gecreëerd tussen de bomen, waardoor alle Decibel weekenders dichter bij elkaar staan en de camping nog gezelliger wordt! Bovendien zijn de WKND Partyground, de Fun Plaza, Central Plaza en Hangout Plaza allemaal bij elkaar gecentreerd. Ook de mensen die op groepsvelden staan of in vaste accommodaties verblijven zitten nu weer dichter bij alle activiteiten.


Bron

Geen Camp East dus dit jaar, maar iedereen op Camp West inclusief alle faciliteiten, pre- en afterparty etc.


Of alles zit nu op Camp West? Camp West is namelijk oorspronkelijk het vakantiepark toch en Camp East de camping.

Enfin, we wachten het wel af.


Oeps ik bedoelde dat alles op Camp East zit juist. Dat zit op Vakantiepark Beekse Bergen, West is Safaripark.

ErikZ schreef:
Waar lees jij dat dan in want zo lees ik het niet namelijk, groepsvelden en accomodaties zijn namelijk niet te verplaatsen he


Mijn fout, bedoelde alles naar East, haalde ze even door elkaar :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 14:38 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dien schreef:
Seb schreef:
Zit met een aantal vrienden erover na te denken om een travel package te nemen.
We zien dat we met de auto dan gewoon bij de tent kunnen parkeren.

Iemand enig idee hoe het zit met controle op drank en etenswaren? Aangezien je bij bijvoorbeeld defqon maar 4,5L alcohol mee mag. Dit zou flink op de kosten schelen natuurlijk.


Etenswaren zit volgens mij geen limiet op, alcohol wel ik geloof 4,5l per persoon in plastic of blikjes. Je auto wordt best wel goed nagekeken, niet iedere tas maar wij konden niet zomaar een fles drank mee smokkelen.



Geef mij 40 van die kleine flesjes bacardi (die mini's) en ik weet zeker dat ik ze alle 40 binnenkrijg zonder dat hun ze gemerkt hebben bij de controle...

Kwestie van makkelijke vakjes creeëren, reservewiel etc
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
Geef mij 40 van die kleine flesjes bacardi (die mini's) en ik weet zeker dat ik ze alle 40 binnenkrijg zonder dat hun ze gemerkt hebben bij de controle, maar dan stinken ze wel een beetje
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 14:59 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
rakkietakkie schreef:
Geef mij 40 van die kleine flesjes bacardi (die mini's)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Rickzel schreef:
rakkietakkie schreef:
Geef mij 40 bacardi
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
40 van die vakjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb b2s even gevraagd hoe het dan zit met het rondhobbelen tussen vaste accomodaties/campingplekken en de losse camping, maar hier hanteren ze dezelfde regels voor als vorig jaar. De vaste accomodaties en campingplekken zijn tussen 20.00 en 08.00 dus NIET bereikbaar voor mensen die gewoon een los weekendticket kopen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 16:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Act of Rage​ | Amnesys​ (IT) VS The Stunned Guys​ (IT) | Chain Reaction​ | Evil Activities​ | Geck-o​ | Kronos​ (IT) VS Outbreak​ (AUS) | Live: Caine​ | Live: Mashup Jack​ Live: NSCLT​ | Tartaros​ VS The Machine​ (LIT) | Dj Thera​ | Toneshifterz​ (AUS) | Mc I See​

Dit is de hardste/hardcore line-up van Dance Valley, deze namen hoeven we dus niet te verwachten voor Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 16:45 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jopsterz schreef:
Act of Rage​ | Amnesys​ (IT) VS The Stunned Guys​ (IT) | Chain Reaction​ | Evil Activities​ | Geck-o​ | Kronos​ (IT) VS Outbreak​ (AUS) | Live: Caine​ | Live: Mashup Jack​ Live: NSCLT​ | Tartaros​ VS The Machine​ (LIT) | Dj Thera​ | Toneshifterz​ (AUS) | Mc I See​

Dit is de hardste/hardcore line-up van Dance Valley, deze namen hoeven we dus niet te verwachten voor Decibel.


Omdat ze op Dance Valley staan, wil nog niet zeggen dat ze niet op Decibel staan. Met een beetje geluk qua timetables kunnen de artiesten op beide festivals staan. Kijk maar naar Koningsdag :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 16:49 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vraag me inderdaad ook af hoe je hier bij komt Jopsterz
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 16:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

klapstoel schreef:
Jopsterz schreef:
Act of Rage​ | Amnesys​ (IT) VS The Stunned Guys​ (IT) | Chain Reaction​ | Evil Activities​ | Geck-o​ | Kronos​ (IT) VS Outbreak​ (AUS) | Live: Caine​ | Live: Mashup Jack​ Live: NSCLT​ | Tartaros​ VS The Machine​ (LIT) | Dj Thera​ | Toneshifterz​ (AUS) | Mc I See​

Dit is de hardste/hardcore line-up van Dance Valley, deze namen hoeven we dus niet te verwachten voor Decibel.


Omdat ze op Dance Valley staan, wil nog niet zeggen dat ze niet op Decibel staan. Met een beetje geluk qua timetables kunnen de artiesten op beide festivals staan. Kijk maar naar Koningsdag :thumbup:


Nope, voor Dance Valley en Ground Zero geldt dat de artiesten die daar staan, niet op Q-Dance/b2s feesten staan. Heeft met exculsiviteitsregels te maken. Volgens mij geldt dit niet als ze onder een andere naam staan, dus bijvoorbeeld Jack of Sound, Minus Militia, The Opposition of TCC zouden nog wel kunnen.

Dance Valley is ook niet op dezelfde dag, maar een week eerder btw
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 16:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
klapstoel schreef:
Jopsterz schreef:
Act of Rage​ | Amnesys​ (IT) VS The Stunned Guys​ (IT) | Chain Reaction​ | Evil Activities​ | Geck-o​ | Kronos​ (IT) VS Outbreak​ (AUS) | Live: Caine​ | Live: Mashup Jack​ Live: NSCLT​ | Tartaros​ VS The Machine​ (LIT) | Dj Thera​ | Toneshifterz​ (AUS) | Mc I See​

Dit is de hardste/hardcore line-up van Dance Valley, deze namen hoeven we dus niet te verwachten voor Decibel.


Omdat ze op Dance Valley staan, wil nog niet zeggen dat ze niet op Decibel staan. Met een beetje geluk qua timetables kunnen de artiesten op beide festivals staan. Kijk maar naar Koningsdag :thumbup:


Nope, voor Dance Valley en Ground Zero geldt dat de artiesten die daar staan, niet op Q-Dance/b2s feesten staan. Heeft met exculsiviteitsregels te maken. Volgens mij geldt dit niet als ze onder een andere naam staan, dus bijvoorbeeld Jack of Sound, Minus Militia, The Opposition of TCC zouden nog wel kunnen.

Dance Valley is ook niet op dezelfde dag, maar een week eerder btw


Weer wat geleerd :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 apr 2017 17:04 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chain reaction daar, dus geen MM hier? Jammwr van gecko en thera
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Makkelijker dan ooit door de wachtrij heen gegaan, twee grote campingplekken geregeld :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

rakkietakkie schreef:
rakkietakkie schreef:
40 van die viooltjes
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 apr 2017 12:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Krijg net mailtje binnen van B2s.

Citaat:
Jij kunt nu je Decibel tickets aanschaffen!
Als trouwe Decibel bezoeker kun jij nu je Decibel Saturday- of weekend tickets aanschaffen. Via http://voucher.b2s.nl kun je met deze code: XXXXXXXXX, maximaal 4 tickets aanschaffen. Hierbij kun je zelf kiezen voor zaterdag- of weekend tickets.
Let op: deze presale loopt tot 5 mei, 17.00 uur.
Hierna is de code helaas niet meer geldig.


Altijd makkelijk en geen stres!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 apr 2017 08:57 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kan nu al zo uitkijken naar dit weekend :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 apr 2017 15:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Exterkate schreef:
Tickets binnen :D neem aan dat deze week ook de line-up komt?

Kwam vorig jaar in ieder geval ook voor de officiële kaartverkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 15:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantazoo schreef:
Ik heb b2s even gevraagd hoe het dan zit met het rondhobbelen tussen vaste accomodaties/campingplekken en de losse camping, maar hier hanteren ze dezelfde regels voor als vorig jaar. De vaste accomodaties en campingplekken zijn tussen 20.00 en 08.00 dus NIET bereikbaar voor mensen die gewoon een los weekendticket kopen.


Ik snap er echt niks meer van. Ik heb nu met 2 vrienden voor de eerste keer een weekendticket gekocht. De rest van de groep gewoon een zaterdagticket.

Mag je met een weekendticket nu wel of niet blijven slapen? Jawel toch, maar dan met je eigen tentje? Of toch niet?

Nou woon ikzelf op loopafstand van de Beekse Bergen en ga gewoon lekker thuis slapen. -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2017 15:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

NightFly013 schreef:
Mag je met een weekendticket nu wel of niet blijven slapen? Jawel toch, maar dan met je eigen tentje? Of toch niet?


Als je een los weekend ticket hebt, mag je gewoon met je tentje op de camping staan. Alleen mag je tussen 20:00 en 8:00 niet naar het afgeschermde deel van de camping, waar de vaste accommodaties staan (huisjes/bungalows/etc). Deze mensen krijgen een ander bandje, waardoor alleen zij worden toegelaten.
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten