Dat is niet verkeerd.wrote:Vorig jaar tot 6 uur 's nachts dacht ik.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Weet iemand al of er iets bekend is over die rookie dj contest? Uitslag zou kort na deadline bekend gemaakt worden. Misschien vrienden/bekenden die gewonnen hebben?
Oh ik dacht dat Sins Of Insanity er stond door de Rookie Contest, maar is blijkbaar normaal geboekt.
Is nog niets over bekend, maar dat zal niet heel lang meer duren denk ik...wrote:Weet iemand al of er iets bekend is over die rookie dj contest? Uitslag zou kort na deadline bekend gemaakt worden. Misschien vrienden/bekenden die gewonnen hebben?
Okayy nog even afwachten duswrote:Is nog niets over bekend, maar dat zal niet heel lang meer duren denk ik...wrote:Weet iemand al of er iets bekend is over die rookie dj contest? Uitslag zou kort na deadline bekend gemaakt worden. Misschien vrienden/bekenden die gewonnen hebben?
Sins of Insanity is inderdaad gewoon geboekt, op de camping line-up staat gewoon een "winners rookie contest" aangegeven, daarom dacht ik inderdaad dat de winnaars nog niet bekend gemaakt zijn.
Ja ik doe idd ook mee! Erg benieuwd naar de uitslag!wrote:
Okayy nog even afwachten dusheb je zelf ook mee gedaan??
Sins of Insanity is inderdaad gewoon geboekt, op de camping line-up staat gewoon een "winners rookie contest" aangegeven, daarom dacht ik inderdaad dat de winnaars nog niet bekend gemaakt zijn.
Mogen ze wel wat specifieker in zijn... 85% voor de zaterdag of voor het weekend?
Op het filmpje stond 18-19-20 augustus, dus neem aan in totaal. Maar dat vroeg ik mezelf ook al af.
Zijn normaal gezien de zaterdag kaartjes niet veel sneller uitverkocht dan weekends?
Hoeveel mensen zitten er zo ongeveer op de camping?
35 tot 40% denk ik, de rest zal staan of liggen.wrote:Hoeveel mensen zitten er zo ongeveer op de camping?
Heb begrepen dat ze bijna 200 inzendingen hebben ontvangen bij b2s voor deze contest. Dus die hebben wel even de tijd nodig om dat allemaal te luisteren.wrote:Weet iemand al of er iets bekend is over die rookie dj contest? Uitslag zou kort na deadline bekend gemaakt worden. Misschien vrienden/bekenden die gewonnen hebben?
Ze kunnen toch ook allen namen die eindigen op een Z eruit filteren en de rest wel beluisteren.
Houd je er nog maar zo´n 50 over, weekje werk
Houd je er nog maar zo´n 50 over, weekje werk
wrote:35 tot 40% denk ik, de rest zal staan of liggen.wrote:Hoeveel mensen zitten er zo ongeveer op de camping?
Gvdwrote:35 tot 40% denk ik, de rest zal staan of liggen.wrote:Hoeveel mensen zitten er zo ongeveer op de camping?
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
wrote:Weet iemand al of er iets bekend is over die rookie dj contest? Uitslag zou kort na deadline bekend gemaakt worden. Misschien vrienden/bekenden die gewonnen hebben?
https://www.b2s.nl/news/these-are-the-r ... door-2017/Art Frequency
BreakStyle
Crazed Keen
D-Force
Dark Identity
Mental Disorder
No-Nonsense
Omattic
Sloperij Janssen
Solstice
Zerox
Haha deze naam, keertje E-Force verkeerd gespeld en toen maar als artiestennaam genomen.wrote: D-Force
Dominique, ga je ook een ecktuh Sloperij Janssen set draaien? Dan kom ik misschien wel even buurten. 
Helaas, nog winnaars van HT er tussen??
@Stef haha ja idd jammer! Maar volgende keer beter
Goed nieuws voor de vriendin, weekendje Amsterdam kan doorgaan
@Stef haha ja idd jammer! Maar volgende keer beter
Goed nieuws voor de vriendin, weekendje Amsterdam kan doorgaan
Omattic... leuk, die draait vaak zat tijdens PSV dingen in Ehv
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Sowiesowrote:Dominique, ga je ook een ecktuh Sloperij Janssen set draaien? Dan kom ik misschien wel even buurten.
Ik zit op HTwrote:Helaas, nog winnaars van HT er tussen??
Oh haha nu ik het zo terug lees... maar gefeliciteerd man 
-
MHardtraxx Addict
- last seen Jun 2026
Dankje!