Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 17:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik mis toch wel een beetje de verrassing a la Vazard & Delete vs Main Concern in 2015
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 17:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zamble schreef:
wootum schreef:
Nog niet overtuigd om hier heen te gaan. Aantal gave namen, maar die zijn overal te zien voor minder geld. M'n hoop gevestigd op de Remember.
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2017 22:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Thermometer schreef:
Staan een paar leuke namen tussen, maar het is niet heel bijzonder. Benieuwd naar de Remember line-up!

Vergeet de industrial line-up niet maadt

NightFly013 schreef:
Verder vind ik als je het vergelijk met bv DefQon 1, dan vind ik DefQon veelste commercieel.

Wat willen ze bij Decibel precies doen dan? Quitte spelen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 08:58 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Wat maakt dit festival beter dan anderen dan :P

Ondanks dat Defqon en Decibel volgens mij allebei ongeveer even groot zijn (Defqon iets groter misschien) is de sfeer op Decibel voor mijn gevoel wat gemoedelijker en gezelliger. Er wordt wat meer gedanst op de main, jij krijgt nog eens wat vaker een glimlach van een onbekende. Festivals trekken meer dagjesvolk aan dan binnenfeestjes, maar op Decibel valt het aantal dagjesmensen me altijd weer mee. Komt misschien ook doordat de Remember stage altijd zo fijn is op de Decibel zaterdag, want Defqon heeft op zaterdag op de Magenta early hardstyle en geen classics. Maar goed, dat is persoonlijke voorkeur natuurlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 09:00 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Paling schreef:
NightFly013 schreef:
Verder vind ik als je het vergelijk met bv DefQon 1, dan vind ik DefQon veelste commercieel.

Wat willen ze bij Decibel precies doen dan? Quitte spelen?


Haha, Decibel is ook commercieel. Elke feestje is commercieel lijkt me.
Maar op Defqon krijg je daardoor dat soort onzinnige dingen als het Powerhour.
Bij Decibel draait het allemaal nog wat meer om de muziek.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 09:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Alle dagjesmensen staan bij de Pussylounge.

Ook vind ik de line-up van Decibel doorgaans gewaagder, al is dat tot nu toe niet echt zichtbaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 09:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Alle dagjesmensen staan bij de Pussylounge.

Ook vind ik de line-up van Decibel doorgaans gewaagder, al is dat tot nu toe niet echt zichtbaar.

Klopt idd, en omdat je daar niet per se hoeft te komen aangezien het de andere uithoek van het terrein is merk je daar ook niet veel van. Line-up tot nu toe vind ik inderdaad nog redelijk standaard. Hopelijk een leuke Remember, Millennium en Industrial line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Ik mis toch wel een beetje de verrassing a la Vazard & Delete vs Main Concern in 2015


yep, zie geen reden waarom ik dit feest niet mag missen. Om die reden ga ik hem dus toch echt weer overslaan, ga geen twee keer rond de 80 euro voor een festival betalen als ik Defqon ook al gehad heb.

En bij B2S zegt men altijd dat het "meer om de muziek draait" dat lijkt ook gewoon een kut smoes om aan te geven dat de stage/thema/hype van Hard Bass en Decibel niet te evenaren valt met Qlimax en Defqon.

Alsof ze op B2S feesten ineenkeer totaal andere setjes gaan draaien :P in het verleden was het vaak wel zo dat ze leukere dingen met de line-up deden, maar daar is dit jaar 0,0 van te zien waardoor het in mijn ogen echt in alle opzichten vele malen minder lijkt dan Defqon..

lijkt een beetje b2s haat wat verder wel mee valt :P maar ze lopen in mijn ogen wel achter de feiten aan...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 10:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Decibel lijkt internationaal inderdaad een stuk minder hoog aangeschreven als Defqon. Maar zoals hierboven ook vermeld vind ik dat de sfeer wel ten goede komen. Ik vind Decibel persoonlijk gezelliger dan Defqon, maar ben toch wel bij allebei aanwezig :P
Mis inderdaad wel iets als Spoontech of Theracords op de line up, maar vermaken doen we ons toch wel :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 11:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Sarabande schreef:
Paling schreef:
NightFly013 schreef:
Verder vind ik als je het vergelijk met bv DefQon 1, dan vind ik DefQon veelste commercieel.

Wat willen ze bij Decibel precies doen dan? Quitte spelen?


Haha, Decibel is ook commercieel. Elke feestje is commercieel lijkt me.
Maar op Defqon krijg je daardoor dat soort onzinnige dingen als het Powerhour.
Bij Decibel draait het allemaal nog wat meer om de muziek.


Ik bedoelde inderdaad te zeggen dat het internationaal inderdaad een stuk minder hoog is aangeschreven. Minder bekend dan DefQon en dat komt de sfeer ten goeie is mijn persoonlijke mening.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 11:13 
 
Hardtraxx Veteran

Ik heb persoonlijk zelden zo'n dooie sfeer gezien als bij de Decibel Mainstage + PL stage in de afgelopen twee jaren. Zaterdag van Defqon en Decibel doen imo niet veel onder voor elkaar. Defqon biedt echter een veel completere weekendervaring. Daarin doen ze het gewoon een stuk beter dan bij Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 11:53 
 
Hardtraxx Veteran

Persoonlijk zijn de 2 niet te vergelijken qua beleving:

DQ - DQ is heilig voor mij, wordt mijn 12x dit jaar en we gaan met de volledige vriendengroep een weekend lang. Door iedereen wordt er nu al naar uitgekeken, tot aan boodschappenlijstjes aan toe (door de meiden, ja echt xd )

Decibel - Ook een weekend maar nu alleen met de mannen van de groep, de dames zijn gewoon niet welkom en die komen dan ook alleen de zaterdag :thumbsup: Dit zorgt voor een compleet andere beleving voor mij, echt een weekend lol en de muziek is bijna bijzaak :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:17 
 
Hardtraxxer

Lennard95 schreef:
Afbeelding


Vind het altijd zo jammer dat de Hardcore stages allemaal in één hoek zijn gepropt. Is gewoon zo'n takke eind lopen telkens waardoor ik ze eigenlijk elk jaar weer oversla.
Als je vorig jaar kijkt naar de Extreme Loudness en de Loudness zaten die redelijk verdeelt over het terrein. Waarom dat niet ook doen bij de Hardcore stages?
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hier word ik dan weer vrolijker van. Mindustries, PETDuo, Fracture 4, [KRTM], Ophidian. Namen die ik nog nooit live heb gezien maar graag wil bezoeken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:22 
 
Hardtraxx Veteran

Eindelijk een originele Industrial stage :thumbsup: Helaas geen I:Gor en/of Igneon System dit jaar, ook Fatima Hajji er niet bij :cry:

@Mongoose hoezo pokke eind lopen? Het ligt letterlijk naast de Main allemaal he ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Dacht dat ze Drop The Bass hadden geschrapt, maar combi met Refuse dus. Toffe Industrial line-up trouwens :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:28 
 
Hardtraxxer

ErikZ schreef:
@Mongoose hoezo pokke eind lopen? Het ligt letterlijk naast de Main allemaal he ;)


Klopt helemaal. Ik betrap mezelf er echter ook op dat ik al 2 jaar niet bij de main ben geweest.
Aan de andere kant weet je dit van te voren op Decibel dat het veel lopen wordt. Toch zou ik wel eens de hardcorestages wat verspreider over het terrein willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 12:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Choochoo in de schranztrein
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 13:16 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Fijne line up hoor! Weekendje dit jaar, dus wel van plan ff wat gekke setjes mee te pakken (Devin Wild, TNT, The Outside Agency, Ophidian).
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 13:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik ook voor de eerste keer weekend en ben dus ook benieuwd naar de "speciale" acts in het weekend. Ben benieuwd of het de moeite waard is. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

NightFly013 schreef:
Ik ook voor de eerste keer weekend en ben dus ook benieuwd naar de "speciale" acts in het weekend. Ben benieuwd of het de moeite waard is. xd


Weekend (vrijdag & zondag) vind ik echt geweldig, de sfeer in die tent is onwijs goed altijd!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Eerste keer Decibel voor mij. Gewoon lekker de zaterdag, aangezien ik al een weekend Qontinent doe de week ervoor. Alvast benieuwd wat het gaat geven. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2017 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nosferatu en Tha Playah de enige echt interessante namen op de hardcore stage. Eventueel N-Vitral nog maar die ga ik op Dominator waarschijnlijk een bezoekje brengen. Dus daarvan afhankelijk of het een optie is voor Decibel. Ook helaas wat namen die ik hier graag had gezien maar er niet staan. Bijvoorbeeld Wavolizer, The DJ Producer, Tripped (gelukkig wel [KRTM]) en DJIPE.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 34  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten