Dan ben ik een van die weinigenwrote:Dat kwam denk ik bij weinig mensen zo overwrote:Ow haha.. 'Word' betekent in het engels ook zoiets als 'je hebt gelijk.'
Het was geen verbetering op de tekst ofzo. ;-)
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=Word
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hahaha
daar werd even maximaal langs elkaar heen gelult
snapte al niks van de reactie van Grim
snapte al niks van de reactie van Grim
Hahahaha.
Ik ken het Engelse slang 'word' wel maar ik had echt niet door dat je dat bedoelde. Vandaar mijn reactie.
Ik ken het Engelse slang 'word' wel maar ik had echt niet door dat je dat bedoelde. Vandaar mijn reactie.
Dit is dus de reden waarom wij alleen maar in het nederlands communiceren.

D
Hardtraxx Elite
2496 posts member since 2012
last seen Jan 2020
Haha ik dacht ook even dat LYM (onterecht) de grammar nazi aan het uithangen was 
wrote:Dit is dus de reden waarom wij alleen maar in het nederlands communiceren.![]()
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Ik ga zelf jammer genoeg niet naar de komende editie van De Tijdmachine. Baal dr echt van! 
Maar ik had nog een vraag mbt De TIjdmachine, dus dacht vraag het ff hier
Is er eigenlijk al een winnaar en uitslag bekend gemaakt voor de laatste De Tijdmachine wedstrijd geweest waar je als prijs levenslang gratis naar LYM feesten kon?
Ik was er zelf heilig van overtuigd dat het 16 tracks waren. Ik had er zelf 14 en die waren allemaal goed, maar omdat ik er van overtuigd was dat het er 16 waren heb ik maar niks ingeleverd. Ben daarom nog wel benieuwd naar de uitslag
Is er eigenlijk al een winnaar en uitslag bekend gemaakt voor de laatste De Tijdmachine wedstrijd geweest waar je als prijs levenslang gratis naar LYM feesten kon?
Ik was er zelf heilig van overtuigd dat het 16 tracks waren. Ik had er zelf 14 en die waren allemaal goed, maar omdat ik er van overtuigd was dat het er 16 waren heb ik maar niks ingeleverd. Ben daarom nog wel benieuwd naar de uitslag
De Tijdmachine (26-12-2015, NDSM-Werf, Amsterdam) (page 37)wrote:Ik ga zelf jammer genoeg niet naar de komende editie van De Tijdmachine. Baal dr echt van!
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Nee de laatste die op facebook kwam. Daarbij moest je 15 tracks raden en kon je kans maken op levenslang gratis LYM feesten.
View on Facebook
De winnaar is destijds benaderd ja. De antwoorden moet ik je schuldig blijven, die heb ik niet zo bij de hand.
Dat had David Freijda toch gewonnen, dacht ik? Mr. Lellebel van hier?
Volgens mij was dat maar 1 jaar.wrote:Dat had David Freijda toch gewonnen, dacht ik? Mr. Lellebel van hier?
Wie de fuck is David Freijdawrote:Dat had David Freijda toch gewonnen, dacht ik? Mr. Lellebel van hier?
D
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Jul 2017
LYM willen jullie reageren op de aangepaste facebookstatus waarin eerst stond dat Noisecontrollers ook aanwezig zou zijn op Tijdmachine (26-4)?
https://www.facebook.com/DeTijdmachineL ... 5963020336
Waarom zouden ze? Ze hebben toch aangegeven de line up niet bekend te maken van te voren op Wildstylez nawrote:LYM willen jullie reageren op de aangepaste facebookstatus waarin eerst stond dat Noisecontrollers ook aanwezig zou zijn op Tijdmachine (26-4)?
Ik ben nog op zoek naar een kaartje
edit: heb er eentje kunnen vinden
edit: heb er eentje kunnen vinden
Ik ben nog op zoek naar 2 kaartjes voor vrienden van me.
Iemand?
Iemand?
S
Ik heb er nog 2 denk.wrote:Ik ben nog op zoek naar 2 kaartjes voor vrienden van me.
Iemand?
Hey LYM!
Zouden jullie aan WS willen vragen of hij eens wat dieper dan gemiddeld in z'n collectie graaft?
Platen als Missin', Spin That Shit, Shadow,Lifez A Bitch,Maneater en andere producties met A2, onder A2 en Outsiders wil ik ooit eens live meemaken
Zouden jullie aan WS willen vragen of hij eens wat dieper dan gemiddeld in z'n collectie graaft?
Platen als Missin', Spin That Shit, Shadow,Lifez A Bitch,Maneater en andere producties met A2, onder A2 en Outsiders wil ik ooit eens live meemaken
Mijn vermoeden is dat hij de hele nacht draait (met wat pauzes) a la X-Qlusive
Dieper graven zal die dan wel moeten
Kaartje overkocht van een vriend die geen zin heeft (knettergek is ie!!) dus ben erbij
Dieper graven zal die dan wel moeten
Kaartje overkocht van een vriend die geen zin heeft (knettergek is ie!!) dus ben erbij
H
Sorrywrote:Idd kunnen we het even weer inhoudelijk over het feest hebben? Mods? Waar is fekete als je hem nodig bent...wrote:Hebben ze hier kluisjes?
Ik zoek nog een kaartje voor een vriend!
Edit: Gevonden!
Edit: Gevonden!
Last edited by sjoerdd96 on , edited 1 time in total.
--
Last edited by Koen on , edited 1 time in total.
Who was there
Nobody has said they're going yet.