Daten?wrote:Oké ik was inderdaad niet van plan om te gaan, maar jullie maken het nu wel erg spannend
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ik verwacht hier eigenlijk geen hele speciale naam als Headhunterz of Project One o.i.d., met zulke namen kun je een grotere locatie ook makkelijk uitverkopen.
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
]
Dat denk ik ook. Verwacht meer iets zoals ouwe jongens krentebrood. Ook niks mis meewrote:Ik verwacht hier eigenlijk geen hele speciale naam als Headhunterz of Project One o.i.d., met zulke namen kun je een grotere locatie ook makkelijk uitverkopen.
Kijk ze gaan!wrote:All aboard!wrote:Project One hype train
Mag ik vragen waarom jullie altijd voor zulke data (dus met feestdagen bijv.) kiezen LYM? 2e kerstdag en ook koningsnacht gaat hem voor mij (en ik denk voor veel anderen) eigenlijk bijna nooit worden. Het kan toch ook gewoon in een ander random weekend? Bijna elk andere datum zou ik hier gewoon heen gaan als de line-up en locatie me aan zouden spreken.
Precies dit. Ga al naar supersized met koningsdag. Gaat hem dus niet wordenwrote:Mag ik vragen waarom jullie altijd voor zulke data (dus met feestdagen bijv.) kiezen LYM? 2e kerstdag en ook koningsnacht gaat hem voor mij (en ik denk voor veel anderen) eigenlijk bijna nooit worden. Het kan toch ook gewoon in een ander random weekend? Bijna elk andere datum zou ik hier gewoon heen gaan als de line-up en locatie me aan zouden spreken.
Hierdoor ook nog nooit een Tijdmachine geweest rond kerst etc. idd.wrote:Mag ik vragen waarom jullie altijd voor zulke data (dus met feestdagen bijv.) kiezen LYM? 2e kerstdag en ook koningsnacht gaat hem voor mij (en ik denk voor veel anderen) eigenlijk bijna nooit worden. Het kan toch ook gewoon in een ander random weekend? Bijna elk andere datum zou ik hier gewoon heen gaan als de line-up en locatie me aan zouden spreken.
Yup. Zelfde hier. Helaas.wrote:Precies dit. Ga al naar supersized met koningsdag. Gaat hem dus niet wordenwrote:Mag ik vragen waarom jullie altijd voor zulke data (dus met feestdagen bijv.) kiezen LYM? 2e kerstdag en ook koningsnacht gaat hem voor mij (en ik denk voor veel anderen) eigenlijk bijna nooit worden. Het kan toch ook gewoon in een ander random weekend? Bijna elk andere datum zou ik hier gewoon heen gaan als de line-up en locatie me aan zouden spreken.
T
Hardtraxxer
269 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Ik snap het probleem niet...
Als je iets graag wilt, dan maak je daar toch tijd voor ?
De meeste mensen gaan niet alleen naar feesten op Koningsdag en hebben waarschijnlijk al plannen gemaakt met vrienden om ergens heen te gaan nu de line-up al bekend is. Oftewel je kunt niet ineens in je eentje bedenken "oh ik ga niet meer naar dat andere feest en ga hier heen" als je het al gepland hebt.
Dat zijn nachten/dagen dat ik andere verplichtingen heb of met vrienden ben en andere leuke dingen doe. Een feest als dit kan eigenlijk het hele jaar door, dus daarom vraag ik waarom het juist op deze data wordt gepland. En nee ik ga niet in m'n eentje naar een feest, helemaal als het ver weg is.wrote:Ik snap het probleem niet...
Ditwrote:Mag ik vragen waarom jullie altijd voor zulke data (dus met feestdagen bijv.) kiezen LYM? 2e kerstdag en ook koningsnacht gaat hem voor mij (en ik denk voor veel anderen) eigenlijk bijna nooit worden. Het kan toch ook gewoon in een ander random weekend? Bijna elk andere datum zou ik hier gewoon heen gaan als de line-up en locatie me aan zouden spreken.
Oef koningsnacht en dag worden zwaar 
Artiesten zijn ook goedkoper op niet-weekend data 
Maar niet op feestdagenwrote:Artiesten zijn ook goedkoper op niet-weekend data
Geen gezeik met drukte, ik vind helemaal hartstikke mooi en primawrote:Hoe kan zoiets qua kaartverkoop goed gaan? Mocht het tot laat duren dan haken toch al veel mensen af vanwege plannen op Koningsdag?
In de Warehouse Elementenstraat dus goed bereikbaar 
Waarom altijd die waardeloze momenten, Koningsnacht/Kerst. Om die reden nog nooit bij kunnen zijn
V
Hardtraxxer
91 posts member since 2013
last seen 10 hours ago
wrote:De Tijdmachine - De Koning te Rijk.
Koningsnacht, 1 artiest staat centraal en bepaalt de invulling van de avond. Dit gaat gebeuren in de Warehouse Elementenstraat. Een roemruchte locatie in Amsterdam-West waar tijdens de jaren ’90 dance-geschiedenis werd geschreven. Tickets kosten 19,50 euro en zijn vanaf maandag 1 februari om 19.00 uur te koop via http://www.loseyourmind.nl.
De Tijdmachine
Warehouse Elementenstraat - Amsterdam
26.04.2016
22:00-05:00
http://www.loseyourmind.nl

Jammer dat ik de dag erna al heb volgepland met SSZD
Om nog maar even in de trein te blijven zitten. Mooie balkjes.

Dromen mag, toch?

Dromen mag, toch?
Who was there
Nobody has said they're going yet.