wrote:GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
BHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2015
- last seen May 2018
Hier misschien toch nog wel last minute in mijn uppie naartoe
Dankjewel!wrote:Bij de mdma werf was het voor de helft van het geld, dan is dit toch relatief duur voor dat concept gek.wrote:Wat lul je nou met dure geintjes gek. Standaard HMH prijs, anders dek je als partij zijnde je uitgave toch niet.wrote:Puur om de belachelijke prijs wil ik hier niet heen. Gewoon boycotten dit soort dure geintjes...
Toen kwam LYM met de line up van area 2...
ik ben nu in het bezit van een Tijdmachine ticket...
Wat ben ik ook zwak...
KEI VEEL ZIN IN GODVERDOMME
Gisteren in een impuls maar kaart gehaald na het zien van zaal 2. Zin in
-
NHardtraxx Addict
- 1519 posts member since 2012
- last seen 4 days ago
GODVERDOMME ZIN IN GODVERDOMME
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Joh, de MDMA werf huren was ook de helft v/d prijs van de HMH.wrote:Dankjewel!wrote:Bij de mdma werf was het voor de helft van het geld, dan is dit toch relatief duur voor dat concept gek.wrote:
Wat lul je nou met dure geintjes gek. Standaard HMH prijs, anders dek je als partij zijnde je uitgave toch niet.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Nope, niemand gaat helaas... Ga niet eenmans..
Denk persoonlijk dat er een grote naam staat tegelijk met bfront en phuture noize.. Zo niet gaat er toch echt een ruimte tekort komen in zaal 2 ben ik bang 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
nvm
Last edited by Duruz on , edited 1 time in total.
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
wrote:
Weer ouderwets slecht geslapen en vanaf 7:50 wakker. Al naar de klote voor het feest begint. Het gouden recept voor een geweldige nacht.
Zelfde hier, straks de trein naar Amsterdam pakken en daar vast wat biertjes nuttigen voor we naar de HMH gaan. Ik zeg HT meeting in Old Sailorwrote:Weer ouderwets slecht geslapen en vanaf 7:50 wakker. Al naar de klote voor het feest begint. Het gouden recept voor een geweldige nacht.![]()
-
UHardtraxx Veteran
- 4743 posts member since 2012
- last seen 14 days ago
Haha prachtige tent is dat. Als ik niet eerst kerstverplichtingen zou hebben dan zou ik daar ook heen gaanwrote:Zelfde hier, straks de trein naar Amsterdam pakken en daar vast wat biertjes nuttigen voor we naar de HMH gaan. Ik zeg HT meeting in Old Sailorwrote:Weer ouderwets slecht geslapen en vanaf 7:50 wakker. Al naar de klote voor het feest begint. Het gouden recept voor een geweldige nacht.![]()
Mocht iemand me spotten spreek me gerust aan. Te herkennen aan rood haar en veel zin 
-
BHardtraxxer
- 403 posts member since 2014
- last seen Sep 2017
Kaartje geprint en eerste biertje open getrokken. Erg veel zin in! Hopen op Clubbin 
Pff dit wordt een avondje doorzetten. Wel zin in maar behoorlijk moe
Hopelijk trekt het zo een beetje weg
-
DHardtraxxer
- 130 posts member since 2015
- last seen Nov 2019
Moeheid bestaat niet, energie gaat door je neus. Gewoon vierkant rammen jawrote:Pff dit wordt een avondje doorzetten. Wel zin in maar behoorlijk moeHopelijk trekt het zo een beetje weg
-
UHardtraxxer
- 58 posts member since 2010
- last seen Jul 2021
Ik ben er ook vanavond en belachelijk veel zin in, te herkennen aan vissen t-shirt!
Wat een set van de mannen uit Veenendaal! 
Nou nooit zo blij geweest met een impulsaankoop, teringwrote:Wat een set van de mannen uit Veenendaal!
Ik moet nu toch wachten op de trein, dus ik schrijf alvast wel een korte review.
Wat heb ik genoten zeg! Merkte dat de sfeer bij The Pitcher pas echt pas echt begon op te komen. Dikke set ook!
Hoogtepuntje van de avond is toch wel de set van Noisecontrollers, Wildstylez en Headhunterz
Eigenlijk was elk setje gewoon genieten! Alleen Brennan Heart viel weer tegen
Enige dikke minpunt was toch wel die irritante kut CO2 kanonnen. Echt nooit meer doen
. Wat fucking irritant was dat zeg. Je hoorde echt de muziek soms niet meer.
Ander minpunt was toch wel het hoog gehalte dagjesvolk
Wat heb ik genoten zeg! Merkte dat de sfeer bij The Pitcher pas echt pas echt begon op te komen. Dikke set ook!
Hoogtepuntje van de avond is toch wel de set van Noisecontrollers, Wildstylez en Headhunterz
Eigenlijk was elk setje gewoon genieten! Alleen Brennan Heart viel weer tegen
Enige dikke minpunt was toch wel die irritante kut CO2 kanonnen. Echt nooit meer doen
Ander minpunt was toch wel het hoog gehalte dagjesvolk