Wat een totale onzin. Interessant willen doen om het interessant doen en er in werkelijkheid niks van weten dit.wrote:De tijdmachine afgewezen op q-base?? er was toch echt een stagewrote:Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
HMH was altijd 'Q-dance grondgebied' en dat LYM hier een concept dat Q notabene voor Q-base heeft afgewezen gaat hosten is wel een dikke sneer.
Meer dan props voor LYM, lekker doorgaan.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei
Ja, dat blijkt. Heb je uberhaupt door dat Q-Dance facilitair partner is bij dit event? Of dat Q & LYM gezamenlijk een boekingskantoor hebben tegenwoordig?wrote:Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei
-
MHardtraxxer
- 208 posts member since 2012
- last seen Sep 2022
Like I said, ik weet niks.wrote:Ja, dat blijkt. Heb je uberhaupt door dat Q-Dance facilitair partner is bij dit event? Of dat Q & LYM gezamenlijk een boekingskantoor hebben tegenwoordig?wrote:Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei
Ibo en Rob zijn toch juist vier handen op één buik?wrote:Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
HMH was altijd 'Q-dance grondgebied' en dat LYM hier een concept dat Q notabene voor Q-base heeft afgewezen gaat hosten is wel een dikke sneer.
Leuk dat je inside informatie hebt en tof dat je dat met ons wilt delen, maar laat elkaar even in hun waarde alsjeblieft.wrote:Like I said, ik weet niks.wrote:Ja, dat blijkt. Heb je uberhaupt door dat Q-Dance facilitair partner is bij dit event? Of dat Q & LYM gezamenlijk een boekingskantoor hebben tegenwoordig?wrote:Oh shit, vergeten dat dit Hardtraxx is. Ik weet er inderdaad niks van en ik zei het enkel om interessant te doen. Doei
'Populair' en 'superieur' gedrag houden we niet van.
-
BHardtraxx Veteran
- 4098 posts member since 2012
- last seen 17 days ago
Ohja. Platinum (Q-Dance) en LYM zetten een nieuwe agency op genaamd The Wishlist omdat ze elkaar niet mogen:wrote:Q-dance heeft sowieso een haat-relatie met LYM. Vaak genoeg op het Q-kantoor in de wandelgangen de vraag gehoord of ze LYM niet zouden moeten boycotten e.a. opmerkingen.
En De Tijdmachine krijgt een stage op Q-Base, omdat ze elkaar helemaal niet mogen natuurlijk.Platinum Agency and Lose Your Mind present: The Wishlist Agency.
The Wishlist has selected the definitive line-up in hard dance music. With a roster featuring acts in hardstyle, hardcore and freestyle, the new agency will support the development of artists during different stages in their career and seek long-lasting relationships with national and international operating promoters in the fast growing hard dance market.
Beetje stoken om niks
Denk dat Titan vs Jack Of Sound best vet zou zijn op deze of een volgende editie. Hebben in 2010 en 2011 vette tracks gemaakt.
Verder zou het ook vet zijn als er vaker livesets opnieuw gedaan zouden worden zoals die Donkey Rollers @ Defqon 2005 set.
Verder zou het ook vet zijn als er vaker livesets opnieuw gedaan zouden worden zoals die Donkey Rollers @ Defqon 2005 set.
-
DHardtraxx Addict
- 1047 posts member since 2011
- last seen Apr 2023
Alleen aanwezig als het daadwerkelijk in de HMH is, even afwachten dus.
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Locatie is alweer terug gezet op de hmhwrote:Alleen aanwezig als het daadwerkelijk in de HMH is, even afwachten dus.
Zie het eigenlijk wel gebeuren dat project 1 hier ook staat. Ik zou het ook wel kei vet vinden als gunz for hire hier staat met n 2011 set 
Las het en dacht really G4H wtf maar... :wrote:Zie het eigenlijk wel gebeuren dat project 1 hier ook staat. Ik zou het ook wel kei vet vinden als gunz for hire hier staat met n 2011 set
1. Gunz For Hire - Gangsters Don't Dance
2. Gunz For Hire ft. Ellie - Sorrow
3. Gunz for Hire - The Dopeman
4. Ran-D & Adaro - In For The Kill (Bootleg Remix)
5. Gunz For Hire - Put It On
6. Ran-D & Adaro - Struggle For Existence (Live Edit)
7. Muse - Uprising (Gunz For Hire Bootleg)
8. Ran-D & Adaro - Under Attack
9. Gunz For Hire - Kings Of The Underground
10. Gunz For Hire - De Weg Kwijt
Aanwezig als ik een emmertje met zand mee naar binnen mag nemen zodat ik dit op mijn losgaanplek kan strooien zodat ik niet half op m'n plaat ga / loop te schaatsen als ik los wil gaan.
Echt veel last van gehad op X-qlusive in de HMH
Kan ook overdrijvenwrote:Aanwezig als ik een emmertje met zand mee naar binnen mag nemen zodat ik dit op mijn losgaanplek kan strooien zodat ik niet half op m'n plaat ga / loop te schaatsen als ik los wil gaan.
Ik hoop deze editie wel weer op wat andere namen (zal dan waarschijnlijk voor de 2e zaal zijn maarja). Ik denk aan A-Lusion, Digital Punk (als ie tenminste z'n echte oude nummers draait), The R3bels, The Machine, Max Enforcer etc.
Iets als Hardstyle Masterz zou ook awesome zijn in de hoofdzaal
Jaa Hardstyle Masterz zie ik zeker wel zitten!
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Lijkt me toch dat de 2e zaal een OJKB area wordtwrote:Ik hoop deze editie wel weer op wat andere namen (zal dan waarschijnlijk voor de 2e zaal zijn maarja). Ik denk aan A-Lusion, Digital Punk (als ie tenminste z'n echte oude nummers draait), The R3bels, The Machine, Max Enforcer etc.
Iets als Hardstyle Masterz zou ook awesome zijn in de hoofdzaal
Oh The Machine classics in HMH

En laat ze het niet in hun hoofd halen om A2 weer te boeken

En laat ze het niet in hun hoofd halen om A2 weer te boeken
Ik denk het niet eigenlijk. Om de HMH goed te kunnen vullen zullen beide zalen wel classics zijn, zoals bijvoorbeeld bij die editie in April.wrote:Lijkt me toch dat de 2e zaal een OJKB area wordt
Een Degos & Re-Done, Sasha F, Hardstyle Mafia en Digital Punk zou erg gaaf zijn! 
-
MHardtraxx Addict
- 1885 posts member since 2013
- last seen Mar 2020
Hoop het niet, dan gaat de kleinen zaal soms veeeeel te druk zijnwrote:Ik denk het niet eigenlijk. Om de HMH goed te kunnen vullen zullen beide zalen wel classics zijn, zoals bijvoorbeeld bij die editie in April.wrote:Lijkt me toch dat de 2e zaal een OJKB area wordt
Ik hoop dat ze volgende klokgebouw editie zaal 2 vullen met de wat hardere namen zoals dus Jack Of Sound, Titan en de namen hierboven genoemd. En dan in zaal 3 geen DJ's zetten die eigenlijk gewoon op de mainstage willen draaien en daarom maar gewoon de tracks draaien die daarbij horen ipv Early Hardstyle..
Ik zie daadwerkelijk allemaal mensen artiesten opnoemen welke enkele '10 maar overwegend '11 platen hebben. Laten we aub hopen dat de hele tijdspanne meer aan bod gaat komen, het is sowieso allemaal een beetje teveel gericht op 09-11.
Daar ben ik het mee eens. Mijn gedachtegang was, als er toch zoveel 2010 en 2011 gedraaid wordt, kun je er JoS en Titan ook net zo goed neerzetten, ook al stonden die toen niet op de grote mainstages.
Verder wel eens, liever 2 of 3 acts meer op die laatste 2 jaar focussen (wellicht dan ook op het eind van het feest zetten), de rest mag wel wat ouder werk draaien wat mij betreft, de eerste 3 jaar van die 2005-2011 range komen bijna nooit aan bod.
Verder wel eens, liever 2 of 3 acts meer op die laatste 2 jaar focussen (wellicht dan ook op het eind van het feest zetten), de rest mag wel wat ouder werk draaien wat mij betreft, de eerste 3 jaar van die 2005-2011 range komen bijna nooit aan bod.
Ben wel benieuwd hoe ze dit gaan doen met de opbouw. De zaterdag ervoor is er namelijk een andere evenement. https://www.facebook.com/events/1545431225759409/