2 divine 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
SHardtraxxer
- 811 posts member since 2015
- last seen May 2025
Mr. Monster 
Southstylers - Decibel Anthem 2006
Southstylers - Decibel Anthem 2006
Weet nog dat die uit kwam en dacht: Ja oke maar wat is de titel danwrote:Southstylers - Decibel Anthem 2006
OT: Penoze is geweest en nog steeds stort LYM zich niet op de 26e..Ik snap oprecht niet waar ze mee bezig zijn op het moment, voor mij gevoel (nergens op gebaseerd, alleen op kijken om mij heen) is amper de helft verkocht
Last edited by ErikZ on , edited 2 times in total.
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Ja begrijpelijkwrote:Weet nog dat die uit kwam en dacht: Ja oke maar wat is de titel danwrote:Southstylers - Decibel Anthem 2006
-
SHardtraxxer
- last seen May 2025
Waar?wrote:75% zeggen ze nu
Edit: NVM ik zie de post van LYM al op fb
Zouden ze dat hier hebben gelezen dat er mensen over twijfelen en daardoor posten?
75% is toch al een prima hoeveelheid, niet verwacht.
Ik geloof er dan ook echt geen fuck van..wrote:75% is toch al een prima hoeveelheid, niet verwacht.
@Pim zou wat zijn
Ik hoop het voor hun maar heb er m'n twijfels bijwrote:Ik geloof er dan ook echt geen fuck van..wrote:75% is toch al een prima hoeveelheid, niet verwacht.
Ik vind dit reëler dan 75%.wrote:Ze zijn de komma vergeten, het moet 7,5% zijn
Jullie vergeten echt ontzettend vaak dat hardtraxx geen afspiegeling is van de hardstyle scene, zelfde zag je tijdens loudness in de maassilo. Iedereen hier zei dat de verkoop wel verschrikkelijk moest gaan en er was totaal geen "hype" hier te vinden over dat feest. En toch was het feest snel hartstikke hard uitverkocht. Ik denk dat jullie onderschatten hoeveel raw-defenders open staan voor af en toe een classics feestje. Ik zie regelmatig in post in bijvoorbeeld RSU waar gevraagd wordt naar hun favoriete track aller tijden, en heel veel mensen noemen daar classics in plaats van 13/12 raw meuk.
Ze gebruikten hier het aantal aanmeldingen op Facebook als maatstaaf.
Het is gewoon haattraxx in het kwadraat weer dit 
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
Mesen gebruiken vaak Partyflock & Facebook als maatstaaf.
Wat je niet moet vergeten is dat het aantal Flockers enorm gekelderd is (laatst nog een stuk over gelezen), Partyflock is gewoon niet meer een goede afspiegeling als 5 / 6 jaar geleden, minder aanmeldingen ect.
Bij Facebook heb je niet echt 1 centraal evenement maar maakt een DJ / Sponsor / (toe) leverancier) een evenement aan van een feest waardoor er aanmeldingen van feest zelf verspreid worden op verschillende evenementen op facebook.
Wat je niet moet vergeten is dat het aantal Flockers enorm gekelderd is (laatst nog een stuk over gelezen), Partyflock is gewoon niet meer een goede afspiegeling als 5 / 6 jaar geleden, minder aanmeldingen ect.
Bij Facebook heb je niet echt 1 centraal evenement maar maakt een DJ / Sponsor / (toe) leverancier) een evenement aan van een feest waardoor er aanmeldingen van feest zelf verspreid worden op verschillende evenementen op facebook.
Daarom heeft Partyflock, Facebook op hun site geïmplementeerd. Het bezoekeraantal op Partyflock zijn dus de Partyflock en Facebook aanmeldingen samen.wrote:Wat je niet moet vergeten is dat het aantal Flockers enorm gekelderd is (laatst nog een stuk over gelezen), Partyflock is gewoon niet meer een goede afspiegeling als 5 / 6 jaar geleden, minder aanmeldingen ect. .
Het is gewoon een combinatie van alles, hardtraxx, partyflock, facebook, maar ook mn eigen vriendengroepen enzo. Nergens lijkt dit feest dusdanig te leven, dat ik had verwacht dat het al voor 75% uitverkocht zou zijn.
Ik ga, heb net een kaartje gekocht 
-
G
Hier ook al paar weken kaartje binnen
De line-up had wat 'origineler 'gekund, maar met zo'n locatie als de HMH en de groep waarmee we gaan verwacht ik een topavond!
-
CHardtraxxer
- 157 posts member since 2014
- last seen Nov 2018
wrote:Daarom heeft Partyflock, Facebook op hun site geïmplementeerd. Het bezoekeraantal op Partyflock zijn dus de Partyflock en Facebook aanmeldingen samen.wrote:Wat je niet moet vergeten is dat het aantal Flockers enorm gekelderd is (laatst nog een stuk over gelezen), Partyflock is gewoon niet meer een goede afspiegeling als 5 / 6 jaar geleden, minder aanmeldingen ect. .
Weet ik, wat ik bedoel: op facebook zijn altijd verschillende 'evenementen' van het feest zelf (door DJ's / Sponsors / Toe leveranciers bijv). Waardoor mensen op facebook verspreid op aanwezig staan en niet allemaal op 1 event pagina. Partyflock koppelt alleen met de organisatiepagina waardoor je ook een vertekend beeld krijgt