Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 50 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 6 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

De Tijdmachine

Time
(Tue)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Dit idd... Alle klappers kwamen voorbij en daarna met kramp in m'n kuiten naar Thera vs Geck-o gestrompeld... Lekker uurtje hoor
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Jij plaatst het maar twee keer in een half uur :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
View on YouTube

Wat zou ik deze graag eens horen :love:
Hardtraxx Veteran
6071 posts member since 2010
last seen 19 days ago
Basshunterzz wrote:Jij plaatst het maar twee keer in een half uur :P
Haha ja zo bijzonder vond ik het :P
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Is er niemand hier die allebei de kerstdagen viert?

Ik altijd de 1e kerstdag bij de kant van m'n ma, en 2e kerstdag bij die van mn pa. Helaas dus geen optie voor mij ..
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
OutsideSpacer wrote:Is er niemand hier die allebei de kerstdagen viert?

Ik altijd de 1e kerstdag bij de kant van m'n ma, en 2e kerstdag bij die van mn pa. Helaas dus geen optie voor mij ..
Zeker wel, maar de 2e kerstdag smeer ik hem (iig de afgelopen 2 a 3 jaar) na het courgmetten. Mss ben ik ook wel een lul om een avond met mn opa en oma deels opzij te zetten voor een feest, maar ik ben blij dat ik die vrijheid heb. Hoewel de rest van de familie daar misschien anders over denkt :P
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Hier hetzelfde, maar ze kunnen de boom in. Het zwarte schaap ben ik sowieso al :P M'n ouders zijn ook gescheiden dus heb altijd al dat gezeik van alles twee keer moeten doen.
P
Hardtraxx Veteran
13099 posts member since 2015
last seen Jan 2025
Hahaha! :P ja ik zou misschien ook wel een dag kunnen skippen, voelt alleen niet goed omdat ik juist die kant van m'n pa anders eigenlijk nooit zie. >.<
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Ik geef niet zoveel om kerst ^^
Dus een feest als De Tijdmachine gaat bij mij sws voor :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Mijn broer komt de 27e terug uit het buitenland, dus wij vieren het pas de 28e dit jaar... Geeft me met de kerst zelf alle vrijheid :D
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
OutsideSpacer wrote:Is er niemand hier die allebei de kerstdagen viert?
Daarom hier nog nooit geweest tijdens kerst :P
Last edited by patrickjeb on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Heb niet veel met Kerst dus die 2e kerstdag boeit dus verder niet of ik thuis ben of in de HMH sta :P
Hardtraxxer
99 posts member since 2015
last seen Jan 2020
Hopelijk na het kerstdiner 2e kerst, 2,5 uur reizen naar A'dam. Maar eerst lekker 2 dagen werken met kerst dus zullen ze wel snappen thuis..
L
Hardtraxxer
136 posts member since 2011
last seen Sep 2017
Ik heb echt een pest hekel aan kerst en vooral de familie verplichtingen. Zitten nu het hele weekend met schoonfamilie in een huisje en daar is het motto niets moet alles mag dus we gaan lekker iets eerder weg om naar de HMH te gaan. Gelukkig wonen we redelijk in de buurt.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Waar ik vandaan kom is 2e kerstdag sowieso al een reden om de kroeg in te duiken en te zuipen (overdag) dus dit jaar ipv 's avonds een doner naar binnen werken en terug de kroeg in, gaan we maar de trein in richting HMH :thumbsup:

Prima dagje :D
Hardtraxx Elite
2983 posts member since 2011
last seen 9 hours ago
Love2Party wrote:Ik heb echt een pest hekel aan kerst en vooral de familie verplichtingen. Zitten nu het hele weekend met schoonfamilie in een huisje en daar is het motto niets moet alles mag dus we gaan lekker iets eerder weg om naar de HMH te gaan. Gelukkig wonen we redelijk in de buurt.
de motto we willen rijk worden, dus voor elluku money kan ik bereikt worden.
D
Hardtraxx Newbie
39 posts member since 2009
last seen Jul 2017
Jeroen in de Hardstyle Classics groep op Facebook:

Beste Classics Lovers, het is stil geweest omtrent ons (lees De Tijdmachine, lees Lose Your Mind). Facebook vond (laten we hopen dat het nu opgelost is) het nodig om ons te blokkeren in alle online uitingen. Als het goed is is de 'ruzie' nu weer bijgelegd en kunnen we onze aandacht volledig richten op de Tijdmachine.

Afgelopen zaterdag hebben wij allemaal de bevestiging gekregen dat de oude sound nog steeds het lekkerst klinkt (wat was het VET)! Wij gaan 2e Kerstdag op een waardige manier afscheid nemen van de HMH. Daarom willen wij alleen voor deze groep 100 gewone tickets gaan omzetten naar 100 VIP tickets!

Dus haal voor 5 december je Tijdmachine tickets en maak kans op 1 van deze 100 upgrades. Heb je een kaart voor De Tijdmachine zet dan onder dit bericht 'JAZEKER'. 5 december maakt Sinterklaas 100 liefhebbers gelukkig!

Hebben we er zin in?
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Davidoff wrote:Jeroen in de Hardstyle Classics groep op Facebook:

Beste Classics Lovers, het is stil geweest omtrent ons (lees De Tijdmachine, lees Lose Your Mind). Facebook vond (laten we hopen dat het nu opgelost is) het nodig om ons te blokkeren in alle online uitingen. Als het goed is is de 'ruzie' nu weer bijgelegd en kunnen we onze aandacht volledig richten op de Tijdmachine.
Zou het iets met al die drugs uitingen te maken hebben? :whistle:
R
Hardtraxx Veteran
5555 posts member since 2013
last seen 21 days ago
Zou kunnen maar om dan vervolgens maar helemaal niks te uiten.. Snapchat, Twitter oid.
Hardtraxx Elite
last seen 9 hours ago
Weet je wat mij leuk lijkt?

Dat iemand eens een showtek tribute doet. Aangezien hier alle grote namen staan mag dat er ook wel tussen.
T
Hardtraxx Addict
1171 posts member since 2012
last seen Nov 2023
Toch maar een ticket gehaald!
Zin in!
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Ticket binnen! :D
J
Hardtraxx Veteran
5794 posts member since 2011
last seen 7 days ago
Ook mijn kaartje is binnen :D
Hardtraxx Elite
last seen 9 hours ago
ondanks dat ik niet geheel tevreden ben over de line up misschien toch maar weer eens een hardstyle feestje bezoeken...
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Weet iemand hoe het ervoor staat met de kaartverkoop ?