Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 21:06 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dien schreef:
Standaard line up? Ja. Maar wat verwachten we dan met zo'n feest in de hmh? Moet toch uitverkopen. Ik ben tevreden


Je kan het ook een klein beetje afwisselen. Leuke juist van de wat onbekendere dj's is dat je ook platen van andere dj's voorbij hoort komen. Nu kan je verwachten op 1 set vol prophet platen, 1 set vol dbstfn platen etc etc.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 21:15 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pim__ schreef:
Dien schreef:
Standaard line up? Ja. Maar wat verwachten we dan met zo'n feest in de hmh? Moet toch uitverkopen. Ik ben tevreden


Je kan het ook een klein beetje afwisselen. Leuke juist van de wat onbekendere dj's is dat je ook platen van andere dj's voorbij hoort komen. Nu kan je verwachten op 1 set vol prophet platen, 1 set vol dbstfn platen etc etc.


Ja dat is zo, misschien komt er nog wat in de tweede zaal...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 21:16 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Misschien wel, maar ik ga niet naar de hmh om de hele avond in zaal 2 te staan. Zeker tijdens tijdmachine als iedereen mee blert
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 22:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

The Prophet zet wel mooie gevarieerde lijsten neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 22:51 
 
Hardtraxxer

Voor Crypsis & Adaro kunnen we dit wel verwachten:
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 23:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

_theon_ schreef:
The Prophet zet wel mooie gevarieerde lijsten neer.

Prophet is echt een topper op Tijdmachine line-ups. Weet zich feilloos aan het concept te houden en vooral ook naar onbekende oudere platen te grijpen. Snap niet waarom LYM voor BH kiest. Zat andere grootheden voor die prijs nog los van zijn totale arrogantie voor dit soort concepten. Galbak
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2016 23:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
_theon_ schreef:
The Prophet zet wel mooie gevarieerde lijsten neer.

Prophet is echt een topper op Tijdmachine line-ups. Weet zich feilloos aan het concept te houden en vooral ook naar onbekende oudere platen te grijpen. Snap niet waarom LYM voor BH kiest. Zat andere grootheden voor die prijs nog los van zijn totale arrogantie voor dit soort concepten. Galbak


Op CRAFT main vond ik 'm anders verschrikkelijk veel hitjes draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 09:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Heb afgelopen jaar vrijwel geen classic stages en/of feesten bezocht dus ben erg blij met deze lineup!
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Standaard line-up. Props voor Adaro vs Crypsis, maar verder hadden er wat andere namen mogen staan. Dit kan je overal zien, ook al zijn het natuurlijk wel leuke namen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 10:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Al dat gezeik op Brennan Heart z'n "classic" sets de laatste tijd en nu staat 'ie hier weer :(
Hopen dat het hem deze keer wel lukt om zich aan zijn toch wel vrij eenvoudige instructies te houden.
Tijdens Psyko Punkz eten, mits ik ga, anders misschien alsnog wel eten maar dan gewoon thuis op dat tijdstip, voor de rest wel een leuke line-up.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 10:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik vind Psyko Punkz nog wel één van de leukere namen op de line-up. Afgelopen CRAFT draaide hij nog B-Front - Neophobia, dus die kan ook nog wel verrassende setjes draaien! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 12:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Neophobia is leuk :) Maar ik had toen niet veel met hun stijl en mijn mening er over/smaak is het zelfde gebleven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 12:25 
 
Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Neophobia is leuk :) Maar ik had toen niet veel met hun stijl en mijn mening er over/smaak is het zelfde gebleven.


De stijl (toen) van Psyko Punkz is echt een inderdaad van you love it or you hate it. Ik heb die stijl altijd weten te waarderen (incl. mijn vriendengroep) mooie herinneringen aan; Defqon 2010 :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 12:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
mooie herinneringen aan; Defqon 2010 :yes:


Toen stonden ze in de blue toch? Fijn even schuilen van die stro-men-de regen :lol:

Ik heb ook idd mooie herinneringen aan PP in die tijd, ook hun setje op Qlimax, de tering wat vond ik dat toen hard zeg >.<

Blij dat hij ook in de line-up staat :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 13:01 
 
Hardtraxxer

Rickzel schreef:
Fijn even schuilen van die stro-men-de regen :lol:


Regen? was mooi weer toen :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

haha oh dan ben ik in de war met 2011 :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 14:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Rickzel schreef:
Fijn even schuilen van die stro-men-de regen :lol:


Regen? was mooi weer toen :lol:

Tijdens die set was er anders niets van het mooie weer te zien
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 15:52 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Criticaster schreef:
Rickzel schreef:
Fijn even schuilen van die stro-men-de regen :lol:


Regen? was mooi weer toen :lol:

Tijdens die set was er anders niets van het mooie weer te zien


Toen Defqon nog Defqon was (met mooi weer) :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 16:03 
 
Hardtraxx Addict

Eerste feest met de muziek die ik luisterde toen ik de leeftijd had dat ik nog helemaal niet naar feesten mocht, dus line-up is wat mij betreft dikke prima. Mis persoonlijk wel Josh & Wesz maar je kunt niet alles hebben natuurlijk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 16:34 
 
Hardtraxxer

Patjee410 schreef:
Toen Defqon nog Defqon was (met mooi weer) :cry:


2017, nieuwe ronde, nieuwe kansen :)


Ik had Josh & Wesz hier wel gegund om te staan, in dat tijdperk altijd net niet bij de 'top' beetje underground. Ze hebben volgens mij nog nooit in de HMH gestaan, was mooi geweest ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 18:54 
 
Hardtraxxer

Prima line-up, lekker back in time. :) Laat al die gouden hitjes (van voor 2011) maar mooi voorbij komen in de HMH. :thumbup: In het verleden X-Qlusive Legends gemist, dus ik hoop op een soortgelijke avond met dergelijke setjes. Of setjes a la Qlimax 2009, mijn eerste feest. Ik snap wel dat ze er alle grote namen neerzetten, 5500 tickets verkopen is een behoorlijke klus. Hoop dat het ze lukt, het is ze gegund. Ik vind het al top dat ze Tijdmachine in de HMH organiseren i.p.v. NDSM-werf, voor mij is die plek een no go in de winter.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 nov 2016 19:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alleen de Klokgebouw-editie had een lagere prijs, veel bredere/verrassendere line-up, heel dik geluid en voor mij persoonlijk betere ligging. Deze laat ik denk ik schieten; zeker omdat het kerst is i.c.m. dat ik niet denk 'wow'. Hopelijk komt er nog eens een editie in Klokgebouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 11:35 
 
Hardtraxxer

Redman schreef:
Alleen de Klokgebouw-editie had een lagere prijs, veel bredere/verrassendere line-up, heel dik geluid en voor mij persoonlijk betere ligging. Deze laat ik denk ik schieten; zeker omdat het kerst is i.c.m. dat ik niet denk 'wow'. Hopelijk komt er nog eens een editie in Klokgebouw.


Wat moet je anders 's avonds 2de kerstdag? Gewoon deze meepakken ;) lekker feesten in HMH (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 11:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Criticaster schreef:
Redman schreef:
Alleen de Klokgebouw-editie had een lagere prijs, veel bredere/verrassendere line-up, heel dik geluid en voor mij persoonlijk betere ligging. Deze laat ik denk ik schieten; zeker omdat het kerst is i.c.m. dat ik niet denk 'wow'. Hopelijk komt er nog eens een editie in Klokgebouw.


Wat moet je anders 's avonds 2de kerstdag? Gewoon deze meepakken ;) lekker feesten in HMH (L)

Werken :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 nov 2016 21:31 
 
Hardtraxxer

Laat iemand nou alsjeblieft deze een keer draaien :cry:


Niemand die deze plaat kent? Ik vind hem echt gruwelijk, maar hij is echt veel te onbekend voor zo'n plaat imo :/
Vorige  1 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten