Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 46 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

De Tijdmachine

Time
(Tue)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
8660 posts member since 2013
last seen 2 hours ago
Tja LyM en line ups.... :P
D
Hardtraxxer
208 posts member since 2016
last seen Oct 2023
Bij lym heb ik altijd het gevoel dat een amateur organisatie grote feesten organiseert... Lineup aankondingingen verschuiven etc....
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Deanster wrote:Bij lym heb ik altijd het gevoel dat een amateur organisatie grote feesten organiseert... Lineup aankondingingen verschuiven etc....
Ben het hier wel mee eens. Vorig jaar lieten ze eerst zien dat het wel anders kon, maar nu zijn ze weer op het punt waar ze daarvoor op zaten.
H
Hardtraxxer
807 posts member since 2012
last seen 1 day ago
Eens met bovenstaande, ik weet dat LYM nog in de kinderschoenen staat maar er worden simpelweg teveel fouten gemaakt. Hoewel ze met Tijdmachine een fantastisch concept in handen hebben, moet er echt iets structureels gaan veranderen binnen LYM willen ze echt een grote speler gaan worden.
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Gaat denk niet meer door. In 1,5 maand ga je die HMH niet meer volkrijgen hoor.
Hardtraxx Veteran
3570 posts member since 2015
last seen Feb 2023
Zou ik wel echt balen vinden..
Hardtraxx Elite
2989 posts member since 2010
last seen Oct 2019
Ze hebben ook sinds dat de kaartverkoop op 19-10 is gestart niets meer op facebook gezet :x
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 8 days ago
Ik ben ook benieuwd hoe de kaartverkoop gaat. Gaat volgens mij nog best moeilijk worden om uit te verkopen eerlijk gezegd :oh:
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Indyy wrote:Ik ben ook benieuwd hoe de kaartverkoop gaat. Gaat volgens mij nog best moeilijk worden om uit te verkopen eerlijk gezegd :oh:
Weet ik niet, vorig jaar was deze editie afgeladen vol. Weet niet wat het verschil is in capaciteit wat betreft de NDSM werf en de HMH??
S
Hardtraxxer
878 posts member since 2011
last seen Dec 2024
De ene keer word je totaal overspoeld met berichten van LYM op alle socials, de andere keer laten ze totaal niks van zich horen. Blijft een rare organisatie inderdaad xd Zou me niks verbazen als er nog problemen zijn wat betreft locatie/line-up, dat het daarom zo stil blijft. Het tijdelijk weghalen van de locatie en het uitknippen van het Q-Dance logo in een boekje laatst werken ook niet echt mee aan de goede beelvorming :P
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Svennn wrote:De ene keer word je totaal overspoeld met berichten van LYM op alle socials, de andere keer laten ze totaal niks van zich horen. Blijft een rare organisatie inderdaad xd Zou me niks verbazen als er nog problemen zijn wat betreft locatie/line-up, dat het daarom zo stil blijft. Het tijdelijk weghalen van de locatie en het uitknippen van het Q-Dance logo in een boekje laatst werken ook niet echt mee aan de goede beelvorming :P

Haha precies dit, al die gesponsorde berichten op facebook mis ik als kiespijn!
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 28 days ago
Tja ik wil gewoon een line-up zien voordat ik een kaartje koop en ik denk dat er wel meer zo denken. Dan krijg je de HMH idd niet zomaar vol als je helemaal niks laat horen.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Pommer wrote:Tja ik wil gewoon een line-up zien voordat ik een kaartje koop en ik denk dat er wel meer zo denken. Dan krijg je de HMH idd niet zomaar vol als je helemaal niks laat horen.
Dit.
S
Hardtraxxer
811 posts member since 2015
last seen May 2025
Pommer wrote:Tja ik wil gewoon een line-up zien voordat ik een kaartje koop en ik denk dat er wel meer zo denken. Dan krijg je de HMH idd niet zomaar vol als je helemaal niks laat horen.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Duur/flink in prijs gestegen, niet dichtbij, geen line-up, hoge oppprtuniteitskosten wegens Kerst... ik weet het niet hoor, ondanks dat ik tijdmachine een geweldig concept vind.
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Kon het niet laten om even de website van LYM te checken, zie ik dit staan:
Op dit moment heeft Lose Your Mind een breed scala aan hardstyle concepten, namelijk Penoze, De Tijdmachine, Reckless, Access, Ouwe Jongens Krentenbrood, World of Hardcore en Future. Deze concepten komen allemaal terug op CRAFT Festival. Het festival verkocht in 2016 vroegtijdig uit en bood ruimte aan ruim 17.500 hardstyle liefhebbers.
:lol: :lol: :lol:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Echt heel erg vreemd inderdaad dat ze, met nog een week of 6 te gaan, helemaal niets van een line-up o.i.d. bekend hebben gemaakt. :/

Zou me niets verbazen als dit alsnog op een andere locatie plaats gaat vinden of zelfs helemaal niet meer door gaat...
Hardtraxx Veteran
7211 posts member since 2009
last seen Mar 2026
Misschien omdat ze samen met Q-dance een line-up reveal gaan doen, en het niet in Q's schema paste om dat eerder al te doen. Hemqade lineup is ook pas net aangekondigd, toch? 1 maand van tevoren maar.
Hardtraxx Elite
2256 posts member since 2015
last seen Mar 2025
PNXRMX wrote:Misschien omdat ze samen met Q-dance een line-up reveal gaan doen, en het niet in Q's schema paste om dat eerder al te doen. Hemqade lineup is ook pas net aangekondigd, toch? 1 maand van tevoren maar.
Lijkt me sterk dat dit nog in samenwerking is met Q-dance. Staat werkelijk nergens vermeld
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
PNXRMX wrote:Misschien omdat ze samen met Q-dance een line-up reveal gaan doen, en het niet in Q's schema paste om dat eerder al te doen. Hemqade lineup is ook pas net aangekondigd, toch? 1 maand van tevoren maar.
Dat is waar, maar Hemqade is voor Q-Dance denk ik minder essentieel om uit te verkopen dan dat De Tijdmachine dat voor LYM is. Zeker met een locatie als de HMH.
Wat meer aandacht en promotie zou dan niet heel verkeerd zijn lijkt me...
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 18 days ago
Het feit dat er vanaf CRAFT tot aan de laatste editie van De Tijdmachine ook totaal niets meer wordt gedaan met Snapchat vind ik ook wel typisch. Een hele planning van allerlei leuke concepten voor elke dag en de manier waarop ze iets met Snapchat deden was heel leuk, maar ineens stopte dat. Dat het veel tijd kost snap ik, maar zorg er dan voor dat je met het opzetten van zoiets ook door blijft pakken ook al moet een stagiair dit op zich nemen.
J
Hardtraxxer
277 posts member since 2015
last seen 20 days ago
Ik gun een organisatie als LYM het allerbeste, maar dit gaat natuurlijk niet goedkomen. Waar ze in het verleden heel veel tijd en energie stopten in vette trailers, actief zijn op dit forum enz. is er nu complete radiostilte. Je zult als organisatie toch wel iets meer moeten doen om een HMH uit te willen verkopen in deze lastige markt. Ben wel benieuwd wat hier precies de reden voor is dat de aanloop naar het feest zo anders verloopt dan normaal gesproken.
Hardtraxx Addict
1095 posts member since 2016
last seen Feb 2026
Basshunterzz wrote:Het feit dat er vanaf CRAFT tot aan de laatste editie van De Tijdmachine ook totaal niets meer wordt gedaan met Snapchat vind ik ook wel typisch. Een hele planning van allerlei leuke concepten voor elke dag en de manier waarop ze iets met Snapchat deden was heel leuk, maar ineens stopte dat. Dat het veel tijd kost snap ik, maar zorg er dan voor dat je met het opzetten van zoiets ook door blijft pakken ook al moet een stagiair dit op zich nemen.
Was me idd ook al opgevallen want kon me altijd goed vermaken met de snapverhalen van LYM.
Hardtraxxer
580 posts member since 2014
last seen Feb 2023
Redman wrote:
Basshunterzz wrote:Het feit dat er vanaf CRAFT tot aan de laatste editie van De Tijdmachine ook totaal niets meer wordt gedaan met Snapchat vind ik ook wel typisch. Een hele planning van allerlei leuke concepten voor elke dag en de manier waarop ze iets met Snapchat deden was heel leuk, maar ineens stopte dat. Dat het veel tijd kost snap ik, maar zorg er dan voor dat je met het opzetten van zoiets ook door blijft pakken ook al moet een stagiair dit op zich nemen.
Was me idd ook al opgevallen want kon me altijd goed vermaken met de snapverhalen van LYM.
Misschien is de robot stuk?
S
MeneerEend wrote:
Lijkt me sterk dat dit nog in samenwerking is met Q-dance. Staat werkelijk nergens vermeld
Hmm.... Lose Your Mind is wel zo ongeveer voor 50% van Q-Dance, zouden ze dan helemaal niet communiceren?