Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 36  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 22:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tja LyM en line ups.... :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:04 
 
Hardtraxxer

Bij lym heb ik altijd het gevoel dat een amateur organisatie grote feesten organiseert... Lineup aankondingingen verschuiven etc....
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 nov 2016 23:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deanster schreef:
Bij lym heb ik altijd het gevoel dat een amateur organisatie grote feesten organiseert... Lineup aankondingingen verschuiven etc....

Ben het hier wel mee eens. Vorig jaar lieten ze eerst zien dat het wel anders kon, maar nu zijn ze weer op het punt waar ze daarvoor op zaten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:48 
 
Hardtraxxer

Eens met bovenstaande, ik weet dat LYM nog in de kinderschoenen staat maar er worden simpelweg teveel fouten gemaakt. Hoewel ze met Tijdmachine een fantastisch concept in handen hebben, moet er echt iets structureels gaan veranderen binnen LYM willen ze echt een grote speler gaan worden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Gaat denk niet meer door. In 1,5 maand ga je die HMH niet meer volkrijgen hoor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zou ik wel echt balen vinden..
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 12:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ze hebben ook sinds dat de kaartverkoop op 19-10 is gestart niets meer op facebook gezet :x
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ben ook benieuwd hoe de kaartverkoop gaat. Gaat volgens mij nog best moeilijk worden om uit te verkopen eerlijk gezegd :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:19 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Indyy schreef:
Ik ben ook benieuwd hoe de kaartverkoop gaat. Gaat volgens mij nog best moeilijk worden om uit te verkopen eerlijk gezegd :oh:


Weet ik niet, vorig jaar was deze editie afgeladen vol. Weet niet wat het verschil is in capaciteit wat betreft de NDSM werf en de HMH??
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:35 
 
Hardtraxxer

De ene keer word je totaal overspoeld met berichten van LYM op alle socials, de andere keer laten ze totaal niks van zich horen. Blijft een rare organisatie inderdaad xd Zou me niks verbazen als er nog problemen zijn wat betreft locatie/line-up, dat het daarom zo stil blijft. Het tijdelijk weghalen van de locatie en het uitknippen van het Q-Dance logo in een boekje laatst werken ook niet echt mee aan de goede beelvorming :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 13:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Svennn schreef:
De ene keer word je totaal overspoeld met berichten van LYM op alle socials, de andere keer laten ze totaal niks van zich horen. Blijft een rare organisatie inderdaad xd Zou me niks verbazen als er nog problemen zijn wat betreft locatie/line-up, dat het daarom zo stil blijft. Het tijdelijk weghalen van de locatie en het uitknippen van het Q-Dance logo in een boekje laatst werken ook niet echt mee aan de goede beelvorming :P



Haha precies dit, al die gesponsorde berichten op facebook mis ik als kiespijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 16:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Tja ik wil gewoon een line-up zien voordat ik een kaartje koop en ik denk dat er wel meer zo denken. Dan krijg je de HMH idd niet zomaar vol als je helemaal niks laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 21:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Tja ik wil gewoon een line-up zien voordat ik een kaartje koop en ik denk dat er wel meer zo denken. Dan krijg je de HMH idd niet zomaar vol als je helemaal niks laat horen.


Dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 22:45 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Tja ik wil gewoon een line-up zien voordat ik een kaartje koop en ik denk dat er wel meer zo denken. Dan krijg je de HMH idd niet zomaar vol als je helemaal niks laat horen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 22:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Duur/flink in prijs gestegen, niet dichtbij, geen line-up, hoge oppprtuniteitskosten wegens Kerst... ik weet het niet hoor, ondanks dat ik tijdmachine een geweldig concept vind.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 22:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kon het niet laten om even de website van LYM te checken, zie ik dit staan:

Citaat:
Op dit moment heeft Lose Your Mind een breed scala aan hardstyle concepten, namelijk Penoze, De Tijdmachine, Reckless, Access, Ouwe Jongens Krentenbrood, World of Hardcore en Future. Deze concepten komen allemaal terug op CRAFT Festival. Het festival verkocht in 2016 vroegtijdig uit en bood ruimte aan ruim 17.500 hardstyle liefhebbers.


:lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 23:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Echt heel erg vreemd inderdaad dat ze, met nog een week of 6 te gaan, helemaal niets van een line-up o.i.d. bekend hebben gemaakt. :/

Zou me niets verbazen als dit alsnog op een andere locatie plaats gaat vinden of zelfs helemaal niet meer door gaat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 23:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Misschien omdat ze samen met Q-dance een line-up reveal gaan doen, en het niet in Q's schema paste om dat eerder al te doen. Hemqade lineup is ook pas net aangekondigd, toch? 1 maand van tevoren maar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 23:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Misschien omdat ze samen met Q-dance een line-up reveal gaan doen, en het niet in Q's schema paste om dat eerder al te doen. Hemqade lineup is ook pas net aangekondigd, toch? 1 maand van tevoren maar.


Lijkt me sterk dat dit nog in samenwerking is met Q-dance. Staat werkelijk nergens vermeld
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 23:35 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Misschien omdat ze samen met Q-dance een line-up reveal gaan doen, en het niet in Q's schema paste om dat eerder al te doen. Hemqade lineup is ook pas net aangekondigd, toch? 1 maand van tevoren maar.

Dat is waar, maar Hemqade is voor Q-Dance denk ik minder essentieel om uit te verkopen dan dat De Tijdmachine dat voor LYM is. Zeker met een locatie als de HMH.
Wat meer aandacht en promotie zou dan niet heel verkeerd zijn lijkt me...
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2016 23:57 
 
Hardtraxx Veteran

Het feit dat er vanaf CRAFT tot aan de laatste editie van De Tijdmachine ook totaal niets meer wordt gedaan met Snapchat vind ik ook wel typisch. Een hele planning van allerlei leuke concepten voor elke dag en de manier waarop ze iets met Snapchat deden was heel leuk, maar ineens stopte dat. Dat het veel tijd kost snap ik, maar zorg er dan voor dat je met het opzetten van zoiets ook door blijft pakken ook al moet een stagiair dit op zich nemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 00:47 
 
Hardtraxxer

Ik gun een organisatie als LYM het allerbeste, maar dit gaat natuurlijk niet goedkomen. Waar ze in het verleden heel veel tijd en energie stopten in vette trailers, actief zijn op dit forum enz. is er nu complete radiostilte. Je zult als organisatie toch wel iets meer moeten doen om een HMH uit te willen verkopen in deze lastige markt. Ben wel benieuwd wat hier precies de reden voor is dat de aanloop naar het feest zo anders verloopt dan normaal gesproken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 01:01 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Het feit dat er vanaf CRAFT tot aan de laatste editie van De Tijdmachine ook totaal niets meer wordt gedaan met Snapchat vind ik ook wel typisch. Een hele planning van allerlei leuke concepten voor elke dag en de manier waarop ze iets met Snapchat deden was heel leuk, maar ineens stopte dat. Dat het veel tijd kost snap ik, maar zorg er dan voor dat je met het opzetten van zoiets ook door blijft pakken ook al moet een stagiair dit op zich nemen.

Was me idd ook al opgevallen want kon me altijd goed vermaken met de snapverhalen van LYM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 01:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Redman schreef:
Basshunterzz schreef:
Het feit dat er vanaf CRAFT tot aan de laatste editie van De Tijdmachine ook totaal niets meer wordt gedaan met Snapchat vind ik ook wel typisch. Een hele planning van allerlei leuke concepten voor elke dag en de manier waarop ze iets met Snapchat deden was heel leuk, maar ineens stopte dat. Dat het veel tijd kost snap ik, maar zorg er dan voor dat je met het opzetten van zoiets ook door blijft pakken ook al moet een stagiair dit op zich nemen.

Was me idd ook al opgevallen want kon me altijd goed vermaken met de snapverhalen van LYM.


Misschien is de robot stuk?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2016 05:23 
 

MeneerEend schreef:
PNXRMX schreef:
Misschien omdat ze samen met Q-dance een line-up reveal gaan doen, en het niet in Q's schema paste om dat eerder al te doen. Hemqade lineup is ook pas net aangekondigd, toch? 1 maand van tevoren maar.


Lijkt me sterk dat dit nog in samenwerking is met Q-dance. Staat werkelijk nergens vermeld


Hmm.... Lose Your Mind is wel zo ongeveer voor 50% van Q-Dance, zouden ze dan helemaal niet communiceren?
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 36  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten