Sooooww deze dreunde echt lekker doorwrote:wrote:Deepack draaide Artic - Fuck The Fake shit om maar even een duit in het zakje te doen
EINDELIJK LIVE GEHOORD. epische plaat.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nee.wrote:Savor Time is toch ook niet gedraaid ?
Deepack draaide ook nog Nothing Else Matters toch?
Klopt! Zet jij al die nieuwe shit ff in jouw post? Kan ik het overnemenwrote:Deepack draaide ook nog Nothing Else Matters toch?
Ook nog een Bootleg van The Cranberries - Zombie.
Misschien was het die van Duco, weet het niet zeker want ik was druk bezig om een tosti te halen. Misschien was het er een die ik nog nooit gehoord had, want de zang was volgens mij normaal, en niet zo extreem bewerkt als in die van Duco.
Misschien was het die van Duco, weet het niet zeker want ik was druk bezig om een tosti te halen. Misschien was het er een die ik nog nooit gehoord had, want de zang was volgens mij normaal, en niet zo extreem bewerkt als in die van Duco.
Gedaanwrote:Klopt! Zet jij al die nieuwe shit ff in jouw post? Kan ik het overnemenwrote:Deepack draaide ook nog Nothing Else Matters toch?![]()
![]()
-
C
Citizen - If I Say Stop tijdens Technoboy, die ontbreekt nog
Oja tuurlijkwrote:Citizen - If I Say Stop tijdens Technoboy, die ontbreekt nog
Dat filmpje van Shiverz....hulde voor degene die dat gemaakt heeft!
Niet alleen zingt iedereen die screech mee maar die gast zingt zelfs de kick mee, ge-ni-aal haha

Niet alleen zingt iedereen die screech mee maar die gast zingt zelfs de kick mee, ge-ni-aal haha
Wat DBSTF draaide was We Be Kickin' Editz. Dat ik die ooit nog eens live ging horen. 
Dit was Wilde Guillie Stampuh (Mashup)wrote:Zany & DV8 - Wilde Gullie Bass (Q-Dance Feestfabriek Edit)
The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (of een of andere edit)
Luna, Pavo & Pila draaide ook nog Bad Elements - DJ Revolution (KayEm Vrs) 
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Die hoor je nergenswrote:Luna, Pavo & Pila draaide ook nog Bad Elements - DJ Revolution (KayEm Vrs)
Kippenvel, volgende editie sowieso niet missen
-
C
Die draaide Luna ook op HardClassics vorige maand.wrote:Die hoor je nergenswrote:Luna, Pavo & Pila draaide ook nog Bad Elements - DJ Revolution (KayEm Vrs)vette track is dat!
Vind dat nou echt een boutplaat 
-
A
echt als ik dit ziewrote:
Kippenvel, volgende editie sowieso niet missen.
Weet niet of dit al gepost was, maar er komt nog een editie eind juli!
https://www.facebook.com/events/209049629284998/Wat een onvergetelijke avond De Tijdmachine was GENIAAL! Wij willen dan ook iedereen bedanken voor deze bijzondere avond. We komen terug met De Tijdmachine op C.R.A.F.T. Festival! De voorbereidingen zijn hiervoor in volle gang en we zullen snel met meer info komen! Thanks!
-
HHardtraxxer
- 205 posts member since 2011
- last seen May 2024
Dat dacht ik ook toen ik hem hoorde!!wrote:Wat DBSTF draaide was We Be Kickin' Editz. Dat ik die ooit nog eens live ging horen.
Is deze ooit gereleased overigens?
Nee, staat alleen als bonustrack op hun Music Made Addict CD.
-
MHardtraxx Addict
- 1979 posts member since 2011
- last seen Jun 2026
Dubbel jaloerswrote:Die draaide Luna ook op HardClassics vorige maand.wrote:Die hoor je nergenswrote:Luna, Pavo & Pila draaide ook nog Bad Elements - DJ Revolution (KayEm Vrs)vette track is dat!
ik nietwrote:Vind dat nou echt een boutplaat
Dat was 'm duswrote:Dat dacht ik ook toen ik hem hoorde!!wrote:Wat DBSTF draaide was We Be Kickin' Editz. Dat ik die ooit nog eens live ging horen.
Is deze ooit gereleased overigens?
Wat een ongelooflijk heerlijk feest met oneindig veel kippenvelmomentjes was dit toch!
Voor de mensen die van wat leesvoer houden, hier kun je mijn party report voor HardNewsNL lezen:
http://www.hardnews.nl/de-tijdmachine-01-3-2014/
Voor de mensen die van wat leesvoer houden, hier kun je mijn party report voor HardNewsNL lezen:
http://www.hardnews.nl/de-tijdmachine-01-3-2014/