Kijk eerst eens in de openingspost dan voordat je dat zegt. Staat er al
Ik ben ook echt te lui om eerst even te kijken he
A2 draaiden de Wildstylez - Revenge Of The Dirty Motherfucker
Oja, klopt!
Verders draaide Deepack dus nog platen zoals
Josh & Wesz Feat. Low-E - I've Lost You Killerz - Human (Deepack Bootleg) Deepack & Luna - I Wanna C Ya Zany & DV8 - Wilde Gullie Bass (Q-Dance Feestfabriek Edit) The Prophet vs Deepack - Stampuhh!! (of een of andere edit) Deepack vs D-Block & S-te-Fan - Rock Diz Deepack vs D-Block & S-te-Fan - In Other Wordz Deepack & Showtek - Skitzo Josh & Wesz - Like Thiz
Er zijn zover ik weet ook maar 3 Josh & Wesz platen gedraaid, Like Thiz, I've Lost You en Natte Asbak
EDIT: Welke bonzai tribute draaide deepack ook alweer?
Vond het feest verder niet zo helaas. Het was ijskoud (liep na 4 uur rond in mn winterjas, wtf man :') ) het geluid was slecht en het was maar een veel te groot en sfeerloos hol. Volgende keer ergens anders aub.
op welk feest ben jij geweest?
Ik begrijp m wel een beetje, als je op een verkeerde plek stond dan had je idd slecht geluid en was t erg koud. Maar zodra je in t midden en vooral iets meer naar achteren ging, was t geluid prima en was t wat warmer. Als hij daar had gestaan dan had hij wss ook niet gezegd dat t sfeerloos was want daar zat de sfeer er goed in en had je niet eens de neiging om naar t plafond/zijkant te kijken.
Ja klopt! Ben benieuwd of de nieuwe locatie fijn is. Aan de catering mogen ze de volgende keer wel wat meer aandacht geven. Ik zag daar een emmer Remia Mayo staan, dus ik zat me al lekker te maken voor een frietje oid. Moet je het doen met kleffe hotdogs en tosti's.
Southstylers - Crystal bij Zany & The Pitcher Another Day In My Life bij Zany & The Pitcher Supernova bij Dbstf Tat & Zat - Proud To Be Loud bij A2 The Otherside bij AVIO Floorcrushers - Psycho Stylez bij R&D DR - Voice of Consience bij R&D
En een paar waarvan ik niet meer zeker weet of en bij wie ze gedraaid zijn: Pavo - Back In Time Noisecontrollers - Gaia 2008 Headhunterz & Wildstylez - Project 1 Deepack & Charlie Lownoise - Cant Hold Us Back Deepack & Luna - Party Animal Oude A2 plaat waarvan ik de naam ff niet meer weet (Fragments mss?)
Verder waren het Oldschool Phenomenom (Showtek Remix) en War Coz Im Hard (2010 Edit) en volgens mij ook Intractable One - Play The Games (Alpha's Q-Base Edit)