Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

raiser schreef:
Canyonree schreef:
raiser schreef:
heb net email gehad voor de exclusieve kaartverkoop mag weer 2 kaarte kopen op 14 april super :love:


Waar in de mail zie je 2 kaarten staan?



je heb gelijk ik verwachten eigelijk dat het 2 kaarten waren maar niet opgelet goed dat je het ff zegt ;)

HERSTEL! Net ingelogd en je kunt max. 4 normale kaarten + max. 4 VIP kaarten bestellen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yes, dat word super :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:30 
 
Hardtraxx Newbie

4 dus, dikke prima! kan ik mijn code aan iemand anders geven :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als iemand een kaartje wilt, mag gei het geld over maken naar mij rekening want ik heb vermoedelijk nog 1 kaartje over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Als iemand een kaartje wilt, mag gei het geld over maken naar mij rekening want ik heb vermoedelijk nog 1 kaartje over.

Ik mogelijk twee zelfs :) Maar ik bestel niet voor ik het geld heb dus kom het maar contact brengen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 11:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zelfde geld voor mij, ik koop zoiezo kaartjes maar eerst nog mn maatjes overhalen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 17:36 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas, met wat vrienden besloten dat we niet gaan. Nog een boel andere feestjes op de planning en deze is één van de duurste. Dan heb ik liever voor hetzelfde geld een Q-Base, met niet alleen hardstyle en meer keuze in de line-up.

Ik weet niet of iemand nog wat heeft aan mijn code of dat dat verkoopmoment al over is? Anders mag degene die de leukste mop weet 'm van me hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 17:38 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Komt een turk bij de kassa
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 17:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit wordt een heerlijk goedkoop thuisfeestje voor mij, aangezien ik nog een stuk of 20 Arena kaarten heb van voetbal, waar gemiddeld op iedere kaart nog wel 5-10 euro op zit. En aangezien bier ook nog eens goedkoop is (4,50 voor een halve liter), ben ik helemaal blij :D

Kaartjes zijn in ieder geval binnen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Dit wordt een heerlijk goedkoop thuisfeestje voor mij, aangezien ik nog een stuk of 20 Arena kaarten heb van voetbal, waar gemiddeld op iedere kaart nog wel 5-10 euro op zit. En aangezien bier ook nog eens goedkoop is (4,50 voor een halve liter), ben ik helemaal blij :D

Kaartjes zijn in ieder geval binnen!


:lol: :lol:
En jij denkt dat ze bij dit feest geen speciale munten laten maken :')
Tuurlijk wel! (lijkt mij dan :P ben verder nooit in Arena geweest met een feest dus als er geen munten worden gemaakt, mijn excuses !)

Dus word ook gewon voor jou munten kopen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Sunboom schreef:
Helaas, met wat vrienden besloten dat we niet gaan. Nog een boel andere feestjes op de planning en deze is één van de duurste. Dan heb ik liever voor hetzelfde geld een Q-Base, met niet alleen hardstyle en meer keuze in de line-up.

Ik weet niet of iemand nog wat heeft aan mijn code of dat dat verkoopmoment al over is? Anders mag degene die de leukste mop weet 'm van me hebben.


Precies hetzelfde hier Sunboom, daarnaast is Emporium, Defqon en 10-Years nu wel heel snel achter elkaar. Voor Q-Base heb ik tenminste nog even de tijd om te sparen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartjes gekocht :D

Nu nog kaartjes voor defqon. ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 22:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

[NL]Sjefke schreef:
Chukkels schreef:
Dit wordt een heerlijk goedkoop thuisfeestje voor mij, aangezien ik nog een stuk of 20 Arena kaarten heb van voetbal, waar gemiddeld op iedere kaart nog wel 5-10 euro op zit. En aangezien bier ook nog eens goedkoop is (4,50 voor een halve liter), ben ik helemaal blij :D

Kaartjes zijn in ieder geval binnen!


:lol: :lol:
En jij denkt dat ze bij dit feest geen speciale munten laten maken :')
Tuurlijk wel! (lijkt mij dan :P ben verder nooit in Arena geweest met een feest dus als er geen munten worden gemaakt, mijn excuses !)

Dus word ook gewon voor jou munten kopen!


Nope, de hele ArenA werkt met ArenA kaarten. Dat was vorig jaar ook al zo met Sensation. En ik neem aan dat het nu hetzelfde zal zijn, want de enige plek waar je wat te zuipen kan halen is in de hal rondom het veld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 apr 2010 23:55 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik zie nu ook pas dat de kaarten 60 euro kosten, vind ik inderdaad ook veel geld voor maar 1 area :/
InQontrol is 'maar' 47 euro, en zelfs Defqon is 50 cent goedkoper, terwijl daar toch 8× zoveel DJ's komen, en een veeeel grotere locatie/aankleding :huh:
Maargoed, ik probeer hier toch naartoe te gaan, hopelijk krijg ik nog wat vrienden mee! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 00:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DarkNoize schreef:
Ik zie nu ook pas dat de kaarten 60 euro kosten, vind ik inderdaad ook veel geld voor maar 1 area :/
InQontrol is 'maar' 47 euro, en zelfs Defqon is 50 cent goedkoper, terwijl daar toch 8× zoveel DJ's komen, en een veeeel grotere locatie/aankleding :huh:
Maargoed, ik probeer hier toch naartoe te gaan, hopelijk krijg ik nog wat vrienden mee! :drool:

Maar ik denk dat je dit feest niet echt kunt vergelijken met een feest als DefQon. Hele andere insteek bijvoorbeeld.

Hoe dan ook: Kaarten besteld! Nu ook hier DefQon nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 08:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Voor mij ook ik ben benieuwd wat ik kan verwachten van 10 years...., alleen moet ik zaterdag tot half twee werken ( defqon kaarten)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 09:21 
 
Hardtraxxer

Kaartje binnen, ben benieuwd naar de line up :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 14:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

ik denk gewoon dat iedereen er staat die een x-qlusive heeft gehad
ben zelf nog aan het twijfelen of ik ga zit namelijk in geldproblemen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 16:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
DarkNoize schreef:
Ik zie nu ook pas dat de kaarten 60 euro kosten, vind ik inderdaad ook veel geld voor maar 1 area :/
InQontrol is 'maar' 47 euro, en zelfs Defqon is 50 cent goedkoper, terwijl daar toch 8× zoveel DJ's komen, en een veeeel grotere locatie/aankleding :huh:
Maargoed, ik probeer hier toch naartoe te gaan, hopelijk krijg ik nog wat vrienden mee! :drool:

Maar ik denk dat je dit feest niet echt kunt vergelijken met een feest als DefQon. Hele andere insteek bijvoorbeeld.

Hoe dan ook: Kaarten besteld! Nu ook hier DefQon nog.

Het zal inderdaad niet te vergelijken zijn met Defqon, maar waarom moet dit duurder zijn dan Defqon?
Ik geloof niet dat de Arena afhuren voor een nachtje duurder is dan een heel strand met 10× zoveel DJ's.
Dus ik wil wel écht een vette show zien voor dat geld :woot:
Ik moet ook aardig lang in de bus zitten (130km) ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 apr 2010 20:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Tsja het kan meerdere dingen betekenen natuurlijk dat het zo duur is. Misschien pakken ze wel heeeel groots uit en hebben ze daar een hoop geld voor nodig. Of misschien weten ze dat toch iedereen die een beetje Q-Dance gek is hier wel heen wilt of het nou 40 of 60 euro kost.

En Sensation kost ook 70 euro dus dan valt 60 eigenlijk nog mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 01:51 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De Q-Dance Feestfabriek >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 09:39 
 
Hardtraxxer

Voor de liefhebbers, ik heb nog wel een code te koop voor 10 years kaarten!
wel opschieten, na maandag telt de code niet meer xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 09:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lextc schreef:
Voor de liefhebbers, ik heb nog wel een code te koop voor 10 years kaarten!
wel opschieten, na maandag telt de code niet meer xD

:')

Ik heb er ook nog 1 over voor de liefhebber.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 13:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Die codes waren toch maar tot dinsdag goed??
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 apr 2010 14:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
Die codes waren toch maar tot dinsdag goed??


Klopt tot en met, ik zal ze maandag wel halen.
Maar de naam, de feestfabriek lmao
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten