Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 22:52 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

ik heb een mailtje gehad van Q-dance dat de feestfabriek dvd te bestellen is :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
ik heb een mailtje gehad van Q-dance dat de feestfabriek dvd te bestellen is :woot:

Ik ook :-) mooi 2 dvd's
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 00:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een naaistreek weer, moet je 10 euro bijdokken om de Blu-Ray te krijgen <_< >.<

Citaat:



Beste Christian,



Mede dankzij jou was de Q-dance Feestfabriek een groot succes. Jij kocht namelijk zonder aarzelen als eerste via de speciale code een kaartje en daaruit spreekt vertrouwen in Q-dance. Als dank daarvoor hebben we je een gratis DVD van de Feestfabriek beloofd. Voor elke kaart die je hebt gekocht, kun je één gratis DVD krijgen.



Het heeft een flinke tijd geduurd, veel langer dan wij zelf hadden gewild. Wij brengen pas een DVD uit als deze helemaal aan onze kwaliteitsstandaard voldoet, dat was eerder gewoonweg niet het geval.



De DVD is dan nu eindelijk af (en prachtig geworden), dus je kunt binnenkort thuis voor de buis het hele feest opnieuw beleven, met de hieronder vermelde code(s) kun je geheel kosteloos de DVD thuis bezorgd krijgen.



Aangezien er een 3-disc special edition wordt uitgebracht van de Feestfabriek voor de reguliere verkoop, willen we je ook in de gelegenheid stellen hiervoor te kiezen. Voor 10 euro kun je je gratis DVD vervangen door het speciale digipack, je kunt zelf kiezen wat je doet. En als je snel bestelt ligt dit digipack nog voor het nieuwe jaar bij je op de mat (mits TNT niet weer staakt..) De gratis DVD zit een langere levertijd op, deze wordt geproduceerd naar het aantal reserveringen. Maar deze ligt uiterlijk voor eind januari in je bus.



Let op dat je de gratis DVD of het digipack wel moet bestellen via onderstaande link, vanaf 23 december 10:00 uur: http://bit.ly/feestfabriekdvd (link dus pas 23 december actief)



Je bestelling kun je vanaf nu hier plaatsen. Via dezelfde link bestel je ook het digipack. Er is maar 1 keuze mogelijk per code en bij meerdere codes moet je per code een bestelling plaatsen.



Voor zowel de gratis DVD als het digipack is het belangrijk dat je je reservering uiterlijk 5 januari plaatst, daarna komt de actie te vervallen.



De code(s) die je nodig hebt om te kunnen reserveren:



Deze code(s) is(/zijn) eenmalig te gebruiken.



Alvast een hele fijne jaarwisseling!



Groeten,

Q-dance


Heb wel veel code's over tbh xD

Verder lol, eind januari als je alleen een DVD wil :') :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 dec 2010 02:34 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Wat een naaistreek weer, moet je 10 euro bijdokken om de Blu-Ray te krijgen <_< >.<



Heb wel veel code's over tbh xD

Verder lol, eind januari als je alleen een DVD wil :') :lol:


Mag ik er 1? :loving:
Zou graag een legale versie van de dvd willen hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 14:24 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

pepepe schreef:
Chukkels schreef:
Wat een naaistreek weer, moet je 10 euro bijdokken om de Blu-Ray te krijgen <_< >.<



Heb wel veel code's over tbh xD

Verder lol, eind januari als je alleen een DVD wil :') :lol:


Mag ik er 1? :loving:
Zou graag een legale versie van de dvd willen hebben


Je kunt de DVD ook kopen, dat is legaal ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als hij die code's toch over heeft.. Waarom niet?

En wel een naaistreek dat je dan alleen een losse DVD krijgt en niet gewoon hetzelfde wat in de winkel verkocht gaat worden.. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 16:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
Als hij die code's toch over heeft.. Waarom niet?

En wel een naaistreek dat je dan alleen een losse DVD krijgt en niet gewoon hetzelfde wat in de winkel verkocht gaat worden.. :')


Ach, blu ray kan ik niet afspelen de die cd hoef ik al helemaal niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 dec 2010 19:04 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Beetje budgettopper inderdaad, beetje jammer.
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten