Iig weten we hoe de mainstage eruit ziet:

Last edited by Milán on , edited 1 time in total.

past bij de muziekwrote:Toeters en bellen :')
Valt me mee dat het niet De FeestfabrieQ is. Eerste Q-Dance feest zonder de Q in de naamwrote:Ik vond 10 Years of Q-Dance toch wel iets beter klinken als de Feestfabriek
Nouja officieel is het 'de Q-Dance feestfabriek'... Dusjawrote:Valt me mee dat het niet De FeestfabrieQ is. Eerste Q-Dance feest zonder de Q in de naamwrote:Ik vond 10 Years of Q-Dance toch wel iets beter klinken als de Feestfabriek
Klopt maar 1 stage geeft ook 1 verhaal, met 1 gevoel en 1 publiek. Zeg maar samen een vette avond beleven.wrote:Vind het een beetje vreemd dat dit in de arena wordt gehouden. Daar heb je maar 1 area en als ik Q-dance was zou ik dit feest echt groot maken, en daar heb je wat mij betreft meer area's voor nodig. Maarja, we zullen zien.
Precies, het idee is toch dat we met z'n allen die 10 jaar vieren? Juist tof dat het 1 stage is.wrote:Klopt maar 1 stage geeft ook 1 verhaal, met 1 gevoel en 1 publiek. Zeg maar samen een vette avond beleven.wrote:Vind het een beetje vreemd dat dit in de arena wordt gehouden. Daar heb je maar 1 area en als ik Q-dance was zou ik dit feest echt groot maken, en daar heb je wat mij betreft meer area's voor nodig. Maarja, we zullen zien.
Dat was 3 jaar geleden in de Geldredome ook! Komt allemaal wel goed. Geloof niet dat Q bij een 10 years party bagger geluid gaat hebbenwrote:Ik vind het alleen niet zo slim dat ze het in de arena boeken, het is daar echt het slechtste geluid ooit. Dikke galmen.
Maar het is gevoelsmatig wel 'de' ultieme locatie in Nederland, en dus best logisch voor zo'n groots feest.wrote:Ik vind het alleen niet zo slim dat ze het in de arena boeken, het is daar echt het slechtste geluid ooit. Dikke galmen.
wrote:Het zou vet zijn als Q bijvoorbeeld opbouwt van early Hardstyle naar de Hardstyle van nu. Een soort van tijd reis door 10 jaar Hardstyle en Q-Dance.
Denk het wel. Ik koop iig geen kaarten voordat de line-up bekend is gemaakt. Want ik ben al bang dat het een hele gare line-up gaat worden. We zullen zien uiteindelijk.wrote:De line-up zal zeker na de kaartverkoop pas bekend worden ofniet?
Ja zoiets heb ik dus ook!wrote:Denk het wel. Ik koop iig geen kaarten voordat de line-up bekend is gemaakt. Want ik ben al bang dat het een hele gare line-up gaat worden. We zullen zien uiteindelijk.wrote:De line-up zal zeker na de kaartverkoop pas bekend worden ofniet?