zou het gewoon doen.wrote:hehe 3 dagen voor ik 18 word, zit te twijfelen of ik kaartje koop
ik ben nog nooit gecontroleerd geworden op leeftijd.
en op q-dance feesten zie ik ze eigelijk nooit controleren.
of je moet er uitzien als iemand van 16
zou het gewoon doen.wrote:hehe 3 dagen voor ik 18 word, zit te twijfelen of ik kaartje koop
had ik vorige week ook al gepost bij wist je dat,, werd er niet op gereageerdwrote:Weet niet of dit een officiële trailer ofzo is of gewoon door hem zelf gemaakt, maar hij ziet er in ieder geval dik uit:
View on YouTube
Gast je bent ook naar Qlimax geweest, no big dealwrote:hehe 3 dagen voor ik 18 word, zit te twijfelen of ik kaartje koop
Waar in de mail zie je 2 kaarten staan?wrote:heb net email gehad voor de exclusieve kaartverkoop mag weer 2 kaarte kopen op 14 april super
wrote:Waar in de mail zie je 2 kaarten staan?wrote:heb net email gehad voor de exclusieve kaartverkoop mag weer 2 kaarte kopen op 14 april super
Idem. Ik voorspel dat dit een van de vetste feesten ooit wordt. Zoniet, dan wil ik mijn geld terug.wrote:Idem ditoDie 10 years moeten vet worden!
ik hoop dat je dat zelf weetwrote: alleen waneer ga ik op vakantie????
Niet paar uur, maar binnen paar weken verwacht ik het toch wel dat het uit verkocht is!wrote:Code binnen!!
Vraag me alleen af of het snel uitverkocht gaat raken? Ben namelijk de enige van de groep die zn ogen open heeft gehouden en op tijd het mailtje heeft gestuurd. Iemand enig id of het hard gaat lopen?