Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:04 
 
Hardtraxxer

Activator was zoooo heilig.. Ik ging op die verhoging staan en helemaal los haha kon die wel om lachen (volgens mij ook wel te zien in da filmpje hierbove)... Ik had alleen zo veel moeite met die VIP area's vinden.. Elke keer was ik weer bij de verkeerde.. Verder vond ik de aankleding van de main super dik en de show was ook echt wel bruut..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@dawasiknie: Ik kan me op een paar punten na helemaal aansluiten bij jou report. Sowieso geen problemen gehad bij de ingang. De top 25 vond ik best aardig maar dit kwam alleen doordat het leuk was om al die nummers even voorbij te horen komen. Maar ik had het niet gemist als ze het niet gedaan hadden. Die kluisjes sloegen inderdaad ECHT nergens op. Heb er tien minuten naar gezocht aan het begin en toen maar besloten om me extra t-shirt aan me broek te hangen. Wat een zooitje. En dan het water ja... KANSLOOS. Daar komt nog bij dat ik ook nog genaaid ben door een van die dozen achter de bar. Ik moest 4 water, 2 bier en een cola halen en ik had 3 pasjes bij me (2x 20, 1x 10 omdat die van 50 opwaren) maar wist niet of ik nog genoeg geld op die dingen had staan. Dus ik zeg tegen die griet, joh ik weet niet of ik nog genoeg heb maar dit moet ik hebben. Zij stopt die kaarten erin en begint wat dingen aan te slaan en het geld eraf te schrijven. Bij de laatste kaart aangekomen moest ze alleen nog 2 water afschrijven en ik zie net voordat ze op betalen drukt dat er nog 4,xx opstaat. Twee water was 5 euro dus ik zou iets minder dan een euro te weinig hebben. Zegt ze: Ja, je komt 5 euro te kort dus die twee water krijg je niet. Maar ik was gotverdomme wel die 4,xx zoveel kwijt. "Nee nee dat stond er niet meer op, hij is leeg." ... En ik kon zeuren en klagen wat ik wou maar ik kon het vergeten.

Maar verder was het prima te doen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Toen ik rond half 1 aan kwam waren de kluisjes al uitverkocht, schande!! En in het laatste uurtje onder dat geval van qlimax hing er een grimmige sfeer. (erg jammer en daar ook weggegaan). En ik kreeg een knuffel van Maarten :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 15:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kepro schreef:
Toen ik rond half 1 aan kwam waren de kluisjes al uitverkocht, schande!! En in het laatste uurtje onder dat geval van qlimax hing er een grimmige sfeer. (erg jammer en daar ook weggegaan). En ik kreeg een knuffel van Maarten :loving:

(L)

Grimmig sfeertje? Wat dan.

Heb trouwens wel drie opstootjes gezien, waarvan eentje waarbij een gast zijn vriendin sloeg. Ben er toen nog tussen gesprongen met 2 vrienden. Wat een mongool was dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:01 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik kreeg al een duw in mn rug (auw) en mn maten zeiden, barry beter ga je een stapje naar achter, opstootje gezien en iedereen die onder invloed was ging zeg maar tegenover elkaar staan. Elkaar aankijken wat geduw en getrek. Dat verprutste mn humeur helaas.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:08 
 
Hardtraxx Beheerder
Avatar gebruiker

maarten1410 schreef:
@dawasiknie: Ik kan me op een paar punten na helemaal aansluiten bij jou report. Sowieso geen problemen gehad bij de ingang. De top 25 vond ik best aardig maar dit kwam alleen doordat het leuk was om al die nummers even voorbij te horen komen. Maar ik had het niet gemist als ze het niet gedaan hadden. Die kluisjes sloegen inderdaad ECHT nergens op. Heb er tien minuten naar gezocht aan het begin en toen maar besloten om me extra t-shirt aan me broek te hangen. Wat een zooitje. En dan het water ja... KANSLOOS. Daar komt nog bij dat ik ook nog genaaid ben door een van die dozen achter de bar. Ik moest 4 water, 2 bier en een cola halen en ik had 3 pasjes bij me (2x 20, 1x 10 omdat die van 50 opwaren) maar wist niet of ik nog genoeg geld op die dingen had staan. Dus ik zeg tegen die griet, joh ik weet niet of ik nog genoeg heb maar dit moet ik hebben. Zij stopt die kaarten erin en begint wat dingen aan te slaan en het geld eraf te schrijven. Bij de laatste kaart aangekomen moest ze alleen nog 2 water afschrijven en ik zie net voordat ze op betalen drukt dat er nog 4,xx opstaat. Twee water was 5 euro dus ik zou iets minder dan een euro te weinig hebben. Zegt ze: Ja, je komt 5 euro te kort dus die twee water krijg je niet. Maar ik was gotverdomme wel die 4,xx zoveel kwijt. "Nee nee dat stond er niet meer op, hij is leeg." ... En ik kon zeuren en klagen wat ik wou maar ik kon het vergeten.

Maar verder was het prima te doen ^^


Het is trouwens ook van de zotte dat hun voor je op dat ding gaan drukken (ja, dat deden ze maar al te vaak :oh:). Het is mijn kaart + geld, dus dan bepaal ik wel of ik het "ok" vind dat er een bepaald bedrag af wordt gehaald.
Maarja, ze denken dat iedereen daar van de kaart is, en niet meer na kan denken.
-1 voor die bardames.

Voor de rest een zeer goed feest :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ben niet zo heel erg te spreken over het feest. Het was een saaie boel, de sfeer was uitermate slecht en de sets waren ronduit belachelijk, een paar uitzonderingen daar gelaten. Technoboy, BH, en de Top 25 waren een aanfluiting. Ook HHZ, Wildstylez, NC(!) en Frontliner konden mij totaal niet boeien. Daarentegen waren Zany, DR en Deepack de helden van de avond, een meesterlijke set, wellicht de beste ooit!

Ik dacht dat het niet meer goed zou komen met het feest, ik was al helemaal down van teleurstelling omdat ik er zoveel meer van verwacht had (ik had een XQ-Holland verwacht, qua entourage), maar toen heb ik wat hulp gehad (Sjefke) en toen begonnen Digital Punk, Slim Shore, B-Front & Beat Providers. Tering jantje! Wat klapte dat hard, gruwelijk gewoon. Dit is waar Hard in Hardstyle voor staat. Als elke artiest zó de hardstylemuziek gaat afsluiten op een feest (Wildstylez, tip voor jou) dan ben ik verkocht. Wat een knalset, top!

Daarna nog vol van energie losgaan op de Hardcore die ook goed was. Geweldig. Tot een uur of 9/10 nog wakker gelegen van de adrenaline terwijl ik om iets over 8 al thuis was.

Kortom, geslaagd feest. Heeft mijn verwachtingen niet waargemaakt, maar ik neem dat maar voor lief. Het was gewoon goed.

:D :D :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 17:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

fucking briljant feest! voor de top 25 had ik nog btj mn twijfels, maar vanaf de top 25 tot eind helemaal losgegaan!!! hardcore was ook fucking briljant had van mij alleen wel iets langer mogen duren maja en als je de tribunes op wou moest je je in de meest onmogelijke postities manoeuvreren om erlangs te komen.... maar dit mocht de pret niet drukken.

nu ff paar dagen bijkomen want me pootjes die kunnen niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Plus:
- Aankleding en show verdienen een dikke prima. Van de show had ik meer verwacht nadat daar zo veel over werd beloofd, maar die was alsnog in orde.
- Niet té druk, eigenlijk precies goed
- Goede sfeer, geen vervelende mensen tegen gekomen. Wel een beetje duf, maar dat kwam wellicht ook door het klimaar in het stadion.
- Groot bier :D
- Qlubtempo Parade & Zany, Deepack, Donkeyrollers
- MC Ruffian!

Min:
- Rommelige indeling, dingen onduidelijk aangegeven
- WC's, te weinig aanwezig en te druk
- Water in bakjes?? Hoe de fuck verzinnen ze het man...
- Arenacards, onhandig systeem voor een feest
- Warmte, daar was helaas niks aan te doen maar het was echt een zweethok
- Top 25
- Geluid tot en met Qlubtempo. Onbegrijpelijk ook omdat het daarna harder ging.
- Mijn vermoeidheid


Niet te druk?! Het was tering druk, tenminste tot aan het Partylab. Je kon NIET naar boven, tenzij je 30 minuten wachtte, je kon niet naar voren ofzo, het was tering druk. Eten halen duurde een eeuwigheid, minstens een halve set en drinken halen duurde ook lang. Pas om half 4 toen de helft op de tribune ging zitten, kon je een beetje doorstromen en losgaan. Daarvoor was het echt te druk. Het was in ieder geval drukker dan Sensation vorig jaar.

Ik vond de sfeer juist tegenvallen. Villian en Ruffian probeerden er nog wat van te maken, maar het merendeel deed niet echt mee. Ook de sit-down (wat een onzin trouwens) deed haast niemand mee. In de Blue bij Defqon was het toch stukken beter.

WC's te weinig? Er was een overvloed aan wc's. Beneden en boven op de ring, om de 50 meter pispotten. Ook dixies waren genoeg aanwezig.

Arenacards zijn super handig. Je betaald niet te veel en niet te weinig, zoals op Defqon/Decibel en al die andere muntfeesten wordt afgerond naar boven. 2 muntjes voor een br. kroket is normaal? Hier was het maximaal 3,75 (voor pizza shoarma). De rest was allemaal 2-75 of 3,25. Dat vind ik nog normale prijzen. Je moet gewoon wel zelf op het knopje drukken. Bier was ook goed te doen, alleen jammer dat ze de prijzen omhoog hebben geflikkerd. Normaal is het 4,50 voor een halve liter, nu 4,75. Profiteren van bepaalde volkeren heet dat, want op Sensation was het wel gewoon 4,50 en bij wedstrijden van Ajax ook. Jammer dus. Je kon het restgeld op de kaarten ook nog terugvragen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Helemaal eens met dawasiknie, al vond ik de plee's nog wel te doen.
Indeling was wel beetje vaag maar wel mooi allemaal. ArenA card is naar systeem voor feest idd.
Drukte vond ik per-fect! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ook de sit-down (wat een onzin trouwens) deed haast niemand mee.

Arenacards zijn super handig. Je betaald niet te veel en niet te weinig

Vind je het gek van die sit-down, dat is 1 keer leuk, niet 3 keer. En die Arenacard is gewoon niet geschikt voor zo'n feest. We hadden eerst allemaal een tientje ingelegd en kregen 2 kaarten van 20 en 1 van 10. Opzich handig totdat degene met die kaarten even gaat pissen en vervolgens pas na 40 minunten terug komt door de slechte bereikbaarheid van de gang. En allemaal een eigen kaart halen is ook dikke kak want dan loop je of steeds met 5 kaarten om drinken te halen of je moet oms te beurt gaan. Het werkt gewoon niet en dan komt er nog eens bij dat het achterlijk duur was en je geen controle hebt over je eigen kaart zoals je dat bij muntjes hebt.

Heeft iedereen trouwens al die Questionnaire ingevuld die ik dus net via de mail kreeg? Kun je mooi je mening geven en heb me meteen ingeschreven om elke maand zo'n ding in te vullen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:39 
 

maarten1410 schreef:
Chukkels schreef:
Ook de sit-down (wat een onzin trouwens) deed haast niemand mee.

Arenacards zijn super handig. Je betaald niet te veel en niet te weinig

Vind je het gek van die sit-down, dat is 1 keer leuk, niet 3 keer. En die Arenacard is gewoon niet geschikt voor zo'n feest. We hadden eerst allemaal een tientje ingelegd en kregen 2 kaarten van 20 en 1 van 10. Opzich handig totdat degene met die kaarten even gaat pissen en vervolgens pas na 40 minunten terug komt door de slechte bereikbaarheid van de gang. En allemaal een eigen kaart halen is ook dikke kak want dan loop je of steeds met 5 kaarten om drinken te halen of je moet oms te beurt gaan. Het werkt gewoon niet en dan komt er nog eens bij dat het achterlijk duur was en je geen controle hebt over je eigen kaart zoals je dat bij muntjes hebt.

Heeft iedereen trouwens al die Questionnaire ingevuld die ik dus net via de mail kreeg? Kun je mooi je mening geven en heb me meteen ingeschreven om elke maand zo'n ding in te vullen.


hetzelfde ondervond ik ook! maarten1410: je neemt me de woorden uit de mond! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:41 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

biscuit schreef:
maarten1410 schreef:
Chukkels schreef:
Ook de sit-down (wat een onzin trouwens) deed haast niemand mee.

Arenacards zijn super handig. Je betaald niet te veel en niet te weinig

Vind je het gek van die sit-down, dat is 1 keer leuk, niet 3 keer. En die Arenacard is gewoon niet geschikt voor zo'n feest. We hadden eerst allemaal een tientje ingelegd en kregen 2 kaarten van 20 en 1 van 10. Opzich handig totdat degene met die kaarten even gaat pissen en vervolgens pas na 40 minunten terug komt door de slechte bereikbaarheid van de gang. En allemaal een eigen kaart halen is ook dikke kak want dan loop je of steeds met 5 kaarten om drinken te halen of je moet oms te beurt gaan. Het werkt gewoon niet en dan komt er nog eens bij dat het achterlijk duur was en je geen controle hebt over je eigen kaart zoals je dat bij muntjes hebt.

Heeft iedereen trouwens al die Questionnaire ingevuld die ik dus net via de mail kreeg? Kun je mooi je mening geven en heb me meteen ingeschreven om elke maand zo'n ding in te vullen.


hetzelfde ondervond ik ook! maarten1410: je neemt me de woorden uit de mond! :D

Oeh, dat klinkt vies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 18:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

geen last gehad van lange rijen bij drinken of eten, was ook nice dat paar maten iemand achter de bar kenden, kregen daardoor paar keer rondje voor 5 euro super nice
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 19:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waren vroeg binnen en heb me tot het einde op de volgende manier vermaakt:

Oldstyle:goed vermaakt, door met een heerlijk achtergrond muziekje de boel is goed te verkennen.
Opening: 1 woord: Kippenvel :worship: :loving:
Qlubtempo Parade: Was geweldig, nog wel gedeeltelijk aan het verkennen, wou niet te veel energie "verspillen" maar kon niet blijven staan, wat een heerlijke muziek :loving:
TBY & BH: Saai. Beetje eigen (nieuwe) nummers komen promoten past niet op zo'n speciaal feest, en na de early (tot 2005) de hele periode tot 2009 overgeslagen :/
DR & Deepack LIVE: 1 van de hoogtepunten van de avond, op de bovenste ring van 't podium non-stop stampen :bomb:
Alpha Twins: Het was minder dan DR & Deepack, maar nog steeds super goed! Het beuken ging gewoon door! :thumbsup:
Top 25: Expres pauze voor genomen, verwachte er niet veel van, en dat werd ook waargemaakt, een waardeloze lijst en nog waardelozer "mixwerk". Natuurlijk zorgt het voor een leuk sfeertje, maar daar was voor mij alles mee gezegt, grote fail van Q om dit een top 25 allertijden te noemen :')
Hhz, Wsz, NC & FL: Gewoon lekker op de tribune blijven zitten, verwachte hier ook niet veel van. En dat bleek ook wederom, geld het zelfde voor als BH & TBY, beetje eigen (nieuwe) nummers komen promoten waar ik toch al geen fan van ben.
DBSTF: Begreep totaaaal niet waarom hun nou zo nodig solo moesten draaien, vond het ook veels te soft en paste helemaal niet in de avond.
Slim Shore, B-F, Dig P & BP: Het werd weer tijd om de tribune af te komen en wederom op 't hoogste podium compleet uit mn dak te gaan, heerlijke harde rauwe Hardstyle :loving: Heb 't alleen niet zo op Beat Providers...
Eindshow: Voor mij zeker geslaagd, maakt me niet zo veel uit dat 't commerciele hitjeslijst is en dat doet 't ook altijd wel goed om een Hardstyle avond mee af te sluiten. Uur lang hakken in een "licht geworden" arena magisch gewoon. :woot:


Samengevat: super avond gehad. De "verplichte" pauze midden op de avond vond ik helemaal niet erg, want daarvoor en daarna hadden al mijn energie wel nodig :loving:


Wil nog 1 ding speciaal uitlichten: vonden jullie het ook niet enorm zonde dat de periode 2005-2008 bijna geheel werd overgeslagen? :/ Vond dat toch echt een geweldige tijd, waarin ik echt actief begon te luisteren...
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 19:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Was dit dus nou de 10 jarig bestaan van Q-dance? Volgens mij gewoon redelijk standaard feest alleen met de naam dat het 10jarig bestaan is.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Slim Shore, B-F, Dig P & BP: Het werd weer tijd om de tribune af te komen en wederom op 't hoogste podium compleet uit mn dak te gaan, heerlijke harde rauwe Hardstyle :loving: Heb 't alleen niet zo op Beat Providers...


Dat ging echt geweldig lekker! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 20:06 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

ZO! weer boven water!

Wat een feest! Hele tijd daar boven bij dat podium gestaan, tot het echt tering druk en warm werd.
Die bardames waren aardig 'helpend' beetje op OK blijven rammen. Zo erg waren we er nog niet aan toe!

Aankleding was top, wel jammer *zoals reeds gezegt* dat die qlimax wand tegen dat podium aan zat te laseren.

Verder was het een top feest! vermaakt van begin tot eind! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 21:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Niet te druk?! Het was tering druk, tenminste tot aan het Partylab. Je kon NIET naar boven, tenzij je 30 minuten wachtte, je kon niet naar voren ofzo, het was tering druk. Eten halen duurde een eeuwigheid, minstens een halve set en drinken halen duurde ook lang. Pas om half 4 toen de helft op de tribune ging zitten, kon je een beetje doorstromen en losgaan. Daarvoor was het echt te druk. Het was in ieder geval drukker dan Sensation vorig jaar.

Zoals Mol al zei, het was qua drukte perfect. Zegmaar gezellig druk. Als je dit al tering druk vond raad ik je maar af om naar Qlimax te gaan. Dat was veel erger.

Citaat:
Ik vond de sfeer juist tegenvallen. Villian en Ruffian probeerden er nog wat van te maken, maar het merendeel deed niet echt mee. Ook de sit-down (wat een onzin trouwens) deed haast niemand mee. In de Blue bij Defqon was het toch stukken beter.

Ja wat is sfeer... De mensen gingen niet compleet los of zo, maar dat snap ik ook wel met die temperaturen. En ik heb zoals ik al zei alleen gezellige mensen meegemaakt. Lekker ouwehoeren, paar mensen die me af en toe wat aanboden (biertje, jointje), begripvol als je ff langs de kant zat (en niet zo tyfusirritant zoals ik wel eens op andere feesten meemaak)... ik vond het goed te doen!

Citaat:
WC's te weinig? Er was een overvloed aan wc's. Beneden en boven op de ring, om de 50 meter pispotten. Ook dixies waren genoeg aanwezig.

Die WC's boven op de ring waren net een sauna en dan moest je heel het eind de trappen omhoog, nee bedankt. Beneden was er hoogstens 1 WC-area ofzo? De rest zal ik wel gemist hebben maar ik vond de arena sowieso een doolhof.

Arenacards zijn super handig.[/quote]
Ik vind het echt een tyfussysteem. En dat met die bardames die je voor de gek proberen te houden heb ik ook ondervonden, die probeerden me ook voor een biertje teveel te naaien. Liever betaal ik met muntjes, kan er niks mis gaan. Maar sowieso vind ik alle systemen die niet direct met echt geld zijn kut en afzetterij.

Tel schreef:
Was dit dus nou de 10 jarig bestaan van Q-dance? Volgens mij gewoon redelijk standaard feest alleen met de naam dat het 10jarig bestaan is.

Feest was alles behalve standaard qua opzet. Qua sets wel, op hier en daar een uitzondering.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 22:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Wil nog 1 ding speciaal uitlichten: vonden jullie het ook niet enorm zonde dat de periode 2005-2008 bijna geheel werd overgeslagen? :/ Vond dat toch echt een geweldige tijd, waarin ik echt actief begon te luisteren...


Ik vind dat als je naar de TL van Deepack-Donkey-Zany kijkt dat je dan toch wel redelijk tracks van dat tijdperk hebt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 23:23 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Tel schreef:
Was dit dus nou de 10 jarig bestaan van Q-dance? Volgens mij gewoon redelijk standaard feest alleen met de naam dat het 10jarig bestaan is.

Feest was alles behalve standaard qua opzet. Qua sets wel, op hier en daar een uitzondering.

Dus er wordt meer gepresenteert over de opzet dan de muziek zelf? Beetje kansloos dit. Zoals straks al werd aan gegeven mist er een heel stuk uit 2005-2008. Je had beter paar artiesten steeds 1 heel jaar kunnen laten draaien, had je een veel betere kijk gehad op het afgelopen jaar 10 van Q-dance imo :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 23:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Moet je eigenlijk bij de artiesten en het publiek zijn, niet bij de organisatie. Voorbeeld: Technoboy draaide alleen nieuwe nummers, geen enkel oud nummer. Hij had genoeg klassiekers kunnen draaien maar daar kiest ie zelf voor toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 00:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Moet je eigenlijk bij de artiesten en het publiek zijn, niet bij de organisatie. Voorbeeld: Technoboy draaide alleen nieuwe nummers, geen enkel oud nummer. Hij had genoeg klassiekers kunnen draaien maar daar kiest ie zelf voor toch?

Q-dance had Technoboy en Brennan Heart kunnen vragen om oud materiaal te draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 00:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Door zon bar ventje werd ik ook nog genaaid ..
Wist niet op welk kaartje geld stond deed ie ze er beide een keertje in snel op ok drukken
en dan zeggen ze zijn nu allebij leeg:s

Maar voor de rest geweldig feest gehad :-)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 07:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

@ Dawasiknie en PNMRX

Dat vond ik juist ook, misschien had Q-dance kunnen vragen, maar ik vind ook dat DJs die na de Qlubtempo draaien best wel is wat inititief kunnen tonen en af en toe een oudere plaat draaien :/
Vorige  1 ... 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten