Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 14:20 
 
Hardtraxxer

Wat baal ik trouwens, stond ik op de foto met Daniello Mondello, Technoboy, Isaac, Scott Project en Activator, kan ik ze nergens op het foking internet vinden :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 16:05 
 
Hardtraxx Veteran

Dus het was Donkey Rollers Live, die samen met Deepack draaiden? Of hoe zit dat? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 17:49 
 
Hardtraxxer

DR was niet live, was gewoon omstebeurt een nummertje mixen en Zany & Marcel van Deepack die op de booth stonden of er omheen liepen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 18:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heb mn eigen goed vermaakt..

Ik kwam binnen en dacht: WTF, dit gaat nooit goed komen in deze doolhof.. Maar eerst even de boel weesten verkennen en opzich was het best chill ingedeeld.

+ punten:
- Dikke aankleding
- goede sfeer
- niet te druk, niet te rustig.. perfect eigenlijk
- rondlopende barmannen/vrouwen
- op bepaalde plekken echt zwaar hard geluid

- punten:
- bakjes water...??
- arena card
- je kon de dj's bijna niet zien.
- ik was helemaal nat toen ik binnen kwam
- barmannen die niet eens nederlands kunnen?? of lag dat nou aan mij.. ;)


Ik vond het toch een topfeest, sommige dingen moet je maar voor lief nemen!! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 18:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
dawasiknie schreef:
Moet je eigenlijk bij de artiesten en het publiek zijn, niet bij de organisatie. Voorbeeld: Technoboy draaide alleen nieuwe nummers, geen enkel oud nummer. Hij had genoeg klassiekers kunnen draaien maar daar kiest ie zelf voor toch?

Q-dance had Technoboy en Brennan Heart kunnen vragen om oud materiaal te draaien.

Idd, had gekund. Maar wat ik nu juist heel krom vind. De artiesten zelf, ze tonen geen eens initiatief om het zelf te doen. Ze weten net zo goed dat dit een 10 jarig bestaan is, waarom gaan ze dan resente nummers draaien? :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 19:41 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd, dat viel mij op aan de tracklists dat er heel veel nieuw spul gedraait werd van de afgelopen maanden.
als ik dan dj was zou ik trackjes draaien die het heel goed hebben gedaan op de dansvloer van vroeger tot nu.
niet alleen nieuw spul...
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ja dat vond ik ook apart, maar je kon ook merken dat de meeste mensen daar zo overdachten... (als ik het goed meen). Bij de qlubtempo parade zag je iedereen vet blij worden, daarna technoboy en brennan heart inkakken en toen dr en deepack gingen en weer wat oudere platen draaiden werd iedereen weer gek. Snap niet waarom de artiesten niet gewoon dik veel klassiekers draaiden, maar desalniettemin goed vermaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jul 2010 20:00 
 
Hardtraxx Veteran

Hardstyleking schreef:
ja dat vond ik ook apart, maar je kon ook merken dat de meeste mensen daar zo overdachten... (als ik het goed meen). Bij de qlubtempo parade zag je iedereen vet blij worden, daarna technoboy en brennan heart inkakken en toen dr en deepack gingen en weer wat oudere platen draaiden werd iedereen weer gek. Snap niet waarom de artiesten niet gewoon dik veel klassiekers draaiden, maar desalniettemin goed vermaakt :)


ind als ik technoboy was, warmachine erop en genieten van je publiek wat gek wordt :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:39 
 
Hardtraxx Newbie

Heerlijk verjaardags feest :D Heb eindelijk tijd gehad om mijn mixvid te maken, dus bij dezen (360p is betere kwaliteit dan 480p om de een of andere reden):
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 jul 2010 21:50 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

gaaf dat activator weer eens op een nl feest stond :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jul 2010 17:59 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een hondsbrutaal feest was dit!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2010 14:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk hier nog wel is aan terug, wat heerlijk was 't :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 jul 2010 08:16 
 
Hardtraxxer

Q-dance zou een vast feestje in de Arena moeten hebben
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 01:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

JDnAJ schreef:
Heerlijk verjaardags feest :D Heb eindelijk tijd gehad om mijn mixvid te maken, dus bij dezen (360p is betere kwaliteit dan 480p om de een of andere reden):

Snap niet hoe jij op sommige momenten kan stil staan om te filmen.. wel nice gedaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Hardstyleking schreef:
ja dat vond ik ook apart, maar je kon ook merken dat de meeste mensen daar zo overdachten... (als ik het goed meen). Bij de qlubtempo parade zag je iedereen vet blij worden, daarna technoboy en brennan heart inkakken en toen dr en deepack gingen en weer wat oudere platen draaiden werd iedereen weer gek. Snap niet waarom de artiesten niet gewoon dik veel klassiekers draaiden, maar desalniettemin goed vermaakt :)


ind als ik technoboy was, warmachine erop en genieten van je publiek wat gek wordt :bomb:


lol ik las wasmachine :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 13:51 
 
Hardtraxxer

NaarDeQlote schreef:
Timmer schreef:
Hardstyleking schreef:
ja dat vond ik ook apart, maar je kon ook merken dat de meeste mensen daar zo overdachten... (als ik het goed meen). Bij de qlubtempo parade zag je iedereen vet blij worden, daarna technoboy en brennan heart inkakken en toen dr en deepack gingen en weer wat oudere platen draaiden werd iedereen weer gek. Snap niet waarom de artiesten niet gewoon dik veel klassiekers draaiden, maar desalniettemin goed vermaakt :)


ind als ik technoboy was, warmachine erop en genieten van je publiek wat gek wordt :bomb:


lol ik las wasmachine :lol:

Technoboy en Brennan Heart vond ik ook niet boeiend. Kijk liever naar de Donkey Rollers en Deepack, wat een helden :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 jul 2010 14:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rich schreef:
Technoboy en Brennan Heart vond ik ook niet boeiend. Kijk liever naar de Donkey Rollers en Deepack, wat een helden :worship:


Jezus wat ee nset is dat. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 10:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker



Aftermovie:D :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 jul 2010 13:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

rich schreef:
Technoboy en Brennan Heart vond ik ook niet boeiend. Kijk liever naar de Donkey Rollers en Deepack, wat een helden :worship:

Toen heb ik van alles lopen doen behalve naar de muziek luisteren :lol:
Pas bij DR en Deepack weer echt lekker los :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 02:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Echt hele toffie Aftermovie.

Was een superfeest
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 11:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Vette aftermovie maar gek genoeg doet het mij vrij weinig. Dit is helaas een van de feesten die me niet erg lang bij zullen blijven, wat eigenlijk wel de bedoeling had moeten zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 aug 2010 12:42 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Vette aftermovie maar gek genoeg doet het mij vrij weinig. Dit is helaas een van de feesten die me niet erg lang bij zullen blijven, wat eigenlijk wel de bedoeling had moeten zijn.


Ik vind de track eronder niet echt passen (maar dat is wss een vooroordeel omdat ik de track zelf niks vind), de movie zelf vind ik wel echt vet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 18:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik wil mijn DVD :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 18:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Ik ook :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 dec 2010 18:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Waar blijft hij nu? :P
Vorige  1 ... 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten