Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 33 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 48 minutes ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: De Q-dance Feestfabriek
Past

De Q-dance Feestfabriek

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Wat baal ik trouwens, stond ik op de foto met Daniello Mondello, Technoboy, Isaac, Scott Project en Activator, kan ik ze nergens op het foking internet vinden :thumbdown:
P
Hardtraxx Veteran
3957 posts member since 2010
last seen Jun 2017
Dus het was Donkey Rollers Live, die samen met Deepack draaiden? Of hoe zit dat? :P
M
Hardtraxxer
608 posts member since 2010
last seen Jul 2015
DR was niet live, was gewoon omstebeurt een nummertje mixen en Zany & Marcel van Deepack die op de booth stonden of er omheen liepen.
Hardtraxxer
354 posts member since 2008
last seen Sep 2013
Heb mn eigen goed vermaakt..

Ik kwam binnen en dacht: WTF, dit gaat nooit goed komen in deze doolhof.. Maar eerst even de boel weesten verkennen en opzich was het best chill ingedeeld.

+ punten:
- Dikke aankleding
- goede sfeer
- niet te druk, niet te rustig.. perfect eigenlijk
- rondlopende barmannen/vrouwen
- op bepaalde plekken echt zwaar hard geluid

- punten:
- bakjes water...??
- arena card
- je kon de dj's bijna niet zien.
- ik was helemaal nat toen ik binnen kwam
- barmannen die niet eens nederlands kunnen?? of lag dat nou aan mij.. ;)

Ik vond het toch een topfeest, sommige dingen moet je maar voor lief nemen!! :cool:
Hardtraxx Elite
2498 posts member since 2009
last seen May 2023
PNXRMX wrote:
dawasiknie wrote:Moet je eigenlijk bij de artiesten en het publiek zijn, niet bij de organisatie. Voorbeeld: Technoboy draaide alleen nieuwe nummers, geen enkel oud nummer. Hij had genoeg klassiekers kunnen draaien maar daar kiest ie zelf voor toch?
Q-dance had Technoboy en Brennan Heart kunnen vragen om oud materiaal te draaien.
Idd, had gekund. Maar wat ik nu juist heel krom vind. De artiesten zelf, ze tonen geen eens initiatief om het zelf te doen. Ze weten net zo goed dat dit een 10 jarig bestaan is, waarom gaan ze dan resente nummers draaien? :/
Donateur
3580 posts member since 2009
last seen Nov 2021
Idd, dat viel mij op aan de tracklists dat er heel veel nieuw spul gedraait werd van de afgelopen maanden.
als ik dan dj was zou ik trackjes draaien die het heel goed hebben gedaan op de dansvloer van vroeger tot nu.
niet alleen nieuw spul...
Hardtraxxer
664 posts member since 2009
last seen Dec 2019
ja dat vond ik ook apart, maar je kon ook merken dat de meeste mensen daar zo overdachten... (als ik het goed meen). Bij de qlubtempo parade zag je iedereen vet blij worden, daarna technoboy en brennan heart inkakken en toen dr en deepack gingen en weer wat oudere platen draaiden werd iedereen weer gek. Snap niet waarom de artiesten niet gewoon dik veel klassiekers draaiden, maar desalniettemin goed vermaakt :)
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Hardstyleking wrote:ja dat vond ik ook apart, maar je kon ook merken dat de meeste mensen daar zo overdachten... (als ik het goed meen). Bij de qlubtempo parade zag je iedereen vet blij worden, daarna technoboy en brennan heart inkakken en toen dr en deepack gingen en weer wat oudere platen draaiden werd iedereen weer gek. Snap niet waarom de artiesten niet gewoon dik veel klassiekers draaiden, maar desalniettemin goed vermaakt :)
ind als ik technoboy was, warmachine erop en genieten van je publiek wat gek wordt :bomb:
J
Hardtraxx Newbie
28 posts member since 2009
last seen Apr 2011
Heerlijk verjaardags feest :D Heb eindelijk tijd gehad om mijn mixvid te maken, dus bij dezen (360p is betere kwaliteit dan 480p om de een of andere reden):
View on YouTube
Hardtraxx Elite
2771 posts member since 2010
last seen Nov 2024
gaaf dat activator weer eens op een nl feest stond :D
Hardtraxx Addict
1815 posts member since 2010
last seen May 2014
Wat een hondsbrutaal feest was dit!!!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ik denk hier nog wel is aan terug, wat heerlijk was 't :loving:
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Q-dance zou een vast feestje in de Arena moeten hebben
Hardtraxx Veteran
4894 posts member since 2010
last seen Sep 2020
JDnAJ wrote:Heerlijk verjaardags feest :D Heb eindelijk tijd gehad om mijn mixvid te maken, dus bij dezen (360p is betere kwaliteit dan 480p om de een of andere reden):
View on YouTube
Snap niet hoe jij op sommige momenten kan stil staan om te filmen.. wel nice gedaan!
Hardtraxx Addict
1537 posts member since 2010
last seen Nov 2025
Timmer wrote:
Hardstyleking wrote:ja dat vond ik ook apart, maar je kon ook merken dat de meeste mensen daar zo overdachten... (als ik het goed meen). Bij de qlubtempo parade zag je iedereen vet blij worden, daarna technoboy en brennan heart inkakken en toen dr en deepack gingen en weer wat oudere platen draaiden werd iedereen weer gek. Snap niet waarom de artiesten niet gewoon dik veel klassiekers draaiden, maar desalniettemin goed vermaakt :)
ind als ik technoboy was, warmachine erop en genieten van je publiek wat gek wordt :bomb:
lol ik las wasmachine :lol:
R
Hardtraxxer
256 posts member since 2009
last seen Jun 2021
NaarDeQlote wrote:
Timmer wrote:
lol ik las wasmachine :lol:
Technoboy en Brennan Heart vond ik ook niet boeiend. Kijk liever naar de Donkey Rollers en Deepack, wat een helden :worship:
Hardtraxx Veteran
4622 posts member since 2009
last seen Sep 2025
rich wrote:Technoboy en Brennan Heart vond ik ook niet boeiend. Kijk liever naar de Donkey Rollers en Deepack, wat een helden :worship:
Jezus wat ee nset is dat. :worship:
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
View on YouTube

Aftermovie:D :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
rich wrote:Technoboy en Brennan Heart vond ik ook niet boeiend. Kijk liever naar de Donkey Rollers en Deepack, wat een helden :worship:
Toen heb ik van alles lopen doen behalve naar de muziek luisteren :lol:
Pas bij DR en Deepack weer echt lekker los :D
Hardtraxx Veteran
4295 posts member since 2010
last seen May 2016
Echt hele toffie Aftermovie.

Was een superfeest
Donateur
14269 posts member since 2009
last seen Mar 2017
Vette aftermovie maar gek genoeg doet het mij vrij weinig. Dit is helaas een van de feesten die me niet erg lang bij zullen blijven, wat eigenlijk wel de bedoeling had moeten zijn.
Hardtraxx Addict
1084 posts member since 2010
last seen Sep 2013
dawasiknie wrote:Vette aftermovie maar gek genoeg doet het mij vrij weinig. Dit is helaas een van de feesten die me niet erg lang bij zullen blijven, wat eigenlijk wel de bedoeling had moeten zijn.
Ik vind de track eronder niet echt passen (maar dat is wss een vooroordeel omdat ik de track zelf niks vind), de movie zelf vind ik wel echt vet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Ik wil mijn DVD :P
Donateur
17095 posts member since 2010
last seen Sep 2014
Ik ook :cry:
Hardtraxxer
198 posts member since 2010
last seen Mar 2012
Waar blijft hij nu? :P