Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat heb ik me slecht vermaakt zeg. Laatste keer dat ik naar een feest ga met 1 stage. :sleep:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 13:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

damn wat een feest was dit :D zeker wel een jubileum feest :clap:

heeft iemand al een plek gevonden waar de hele live stream te downloaden is? zal mis wel al wat te snel zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jopsem schreef:
damn wat een feest was dit :D zeker wel een jubileum feest :clap:

heeft iemand al een plek gevonden waar de hele live stream te downloaden is? zal mis wel al wat te snel zijn :P


www.lsdb.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:16 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

http://www.hardtraxx.nl/nieuws/livesets ... briek.html ?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:23 
 
Hardtraxxer

Ook al weer bijgeslapen, heb me wel vermaakt!
Maar het kon toch wel beter, maar lag ook meer aan het publiek denk ik....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dakpan schreef:
Wat heb ik me slecht vermaakt zeg. Laatste keer dat ik naar een feest ga met 1 stage. :sleep:

hoe kan dat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Spanjer schreef:
Ik zie net iemand een stuk posten van DV8 in Wilde gullie bass van Zany, was DV8 er nou wel of niet?

heb alleen villian en ruffian gehoord volgensmij? Niet dat dat veel zegt, want DV8 zegt nooit wat.. op de main bij Defqon dit jaar zei die om de 20min ff 1 engels woordje...
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 14:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
http://www.hardtraxx.nl/nieuws/livesets-van-de-q-dance-feestfabriek.html ?


Ik bedoelde de live video stream ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DV8 was er niet, hij heeft z'n stem verloren en problemen met z'n keel etc etc ;) Beetje jammer dat het hem uitgerekend nu moet overkomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 15:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heerlijk dat Ruffian weer terug is :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 15:46 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Qlubtempo Parade en Zany & Deepack :worship: :worship:

Na een lange zware dag voor het feest helaas rond 3 uur uitgeput. Half 5 viel ik al bijna 2 keer in slaap, daarna zijn we maar gegaan. Zonde want heb daardoor niet echt los kunnen gaan, behalve op de dingen die ik echt erg vet vond. Heb me daardoor wel wat minder vermaakt dan altijd, maar dat maakte het feest niet gelijk minder.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:05 
 
Hardtraxxer

Zijn hier eigelijk mensne bij die ook voornamelijk bij de VIP area's waren?? Ik was bij Activator en Scot Project iig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:20 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Hoe was activator :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:23 
 
Hardtraxxer

Bruut =D waren wel verassend weinig mensen bij de VIP zalen... Maar het is gewoon heerlijk om een paar goeie DJ's een handje te geven en dan een meter voor de booth the gaan stampen!

Btw, ik was vergeten geld terug te krijgen van dat pasje maar ze lieten me niet meer naar binnen.. Hoe kan ik nu dat geld terugkrijgen wat er nog op stond? Zij zeiden dat je op de website het ziet staan maar heb niks gevonde :x Was een 50 euro kaart met nog 20 op ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:28 
 
Hardtraxxer

DV8 heeft wel een aantal keer wat gezegd maar hij was gruwelijk schor en je hoorde het amper :p De paar keer dat hij toch verstaanbaar was zullen zn stem iig geen goed gedaan hebben :P

Rammelslakje schreef:
Btw, ik was vergeten geld terug te krijgen van dat pasje maar ze lieten me niet meer naar binnen.. Hoe kan ik nu dat geld terugkrijgen wat er nog op stond? Zij zeiden dat je op de website het ziet staan maar heb niks gevonde :x Was een 50 euro kaart met nog 20 op ofzo


http://www.amsterdamarena.nl/filestore/?dl=565
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 16:59 
 
Hardtraxxer

merci
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 17:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een feestje zeg! :thumbsup: Uitermate vermaakt.. :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 jul 2010 19:02 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Top feest! Nog niet geslapen sindsdien maar what the fuck.
Fijne ouwe platen met Oldstyle & Qlubtempo, dit was echt goddelijk :love:
Daarna Qlass Elite die alles plat knalde. Waardoor het Partylab niet echt super uit de verf kwam,
wat mij betreft dan. Veel grotere fan van wat ik daarvoor hoorde. De hardcore was ook super!

Super zieke setting in de Arena, met stukken decor van Qlimax 2008 & afgelopen Mysteryland.
Ook het reuzenrad en de piramide in het midden waren super. Alles zat goed in elkaar,
lasers etc, de show. Heel nice feest dit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 01:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ben niet zo heel erg te spreken over het feest. Het was een saaie boel, de sfeer was uitermate slecht en de sets waren ronduit belachelijk, een paar uitzonderingen daar gelaten. Technoboy, BH, en de Top 25 waren een aanfluiting. Ook HHZ, Wildstylez, NC(!) en Frontliner konden mij totaal niet boeien. Daarentegen waren Zany, DR en Deepack de helden van de avond, een meesterlijke set, wellicht de beste ooit!

Ik dacht dat het niet meer goed zou komen met het feest, ik was al helemaal down van teleurstelling omdat ik er zoveel meer van verwacht had (ik had een XQ-Holland verwacht, qua entourage), maar toen heb ik wat hulp gehad (Sjefke) en toen begonnen Digital Punk, Slim Shore, B-Front & Beat Providers. Tering jantje! Wat klapte dat hard, gruwelijk gewoon. Dit is waar Hard in Hardstyle voor staat. Als elke artiest zó de hardstylemuziek gaat afsluiten op een feest (Wildstylez, tip voor jou) dan ben ik verkocht. Wat een knalset, top!

Daarna nog vol van energie losgaan op de Hardcore die ook goed was. Geweldig. Tot een uur of 9/10 nog wakker gelegen van de adrenaline terwijl ik om iets over 8 al thuis was.

Kortom, geslaagd feest. Heeft mijn verwachtingen niet waargemaakt, maar ik neem dat maar voor lief. Het was gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:10 
 
Hardtraxx Elite

Ben blij dat ik hier niet naar toe ben gegaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb gemengde gevoelens, mn oordeel/verhaal komt nog.

Helden van de avond waren bij uitstek zeker, DR,DP en Zany, Godskelere, misschien wel het lekkerste setje wat ik live gehoord heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:35 
 
Hardtraxx Veteran

Kun je ergens nog de Beelden van Q-dance zelf terugkijken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 12:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

freddyadu8 schreef:
Kun je ergens nog de Beelden van Q-dance zelf terugkijken?


Ik zoek het internet ook al af, ook al ben ik er zelf geweest :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:02 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Erg leuk aangekleed feestje..
Had aardig wat gezopen :beer: ..
Had toch een "commercieeler" feestje verwacht maar er werden aan het begin toch nog echt wat klassiekertjes gedraaid en aan het einde beukte het ook wel..
Jammer dat aan het einde van zo'n "hardstyle" feest altijd de "commercieële hardcore" komt.. Mja goed ze kunnen natuurlijk nogal moeilijk gelijk doorgaan met industrial xd

Paar filmpjes gemaakt..













Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2010 14:22 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Toch even uitgebreid verslagje van mijn kant.

Terwijl het buiten nog steeds een graadje of 30 was, kwam het langzaam met bakken uit de hemel vallen. Snel richting ingang gelopen waar ik nog nooit zo snel binnen was.
De controle stelde eerst helemaal niks voor, tot ik ineens door een opgefokt beveiliginsmocrotje uit het volk werd gepakt. Deze man begreep er helemaal geen kloten van.
"Wil je even meelopen"
"Nee maar het zal wel moeten"
"Heb je drugs gebruikt of bij je"
"Ja heel veel"
Raakte behoorlijk geïrriteerd, maar hij zou vandaag niet winnen want ik had niks
"Haal je zakken maar leeg"
ik dus alles leeghalen, doet die lul precies hetzelfde als wat de beveiliger voor mij deed met als enige verschil dat mijn schoenen ook uit moesten.
Ik vraag: "wat is het nut hier van dan, want je gaat niks vinden op deze manier"
"Ik kan aan je gedrag zien dat je hebt gebruikt"
"Wat hebt gebruikt?"
"Drugs"
"Haha! Oké, haal maar een test dan, wacht ik wel ff hier"
"Nee dat kan niet"
"Doe dan niet zo vreemd want ik doe geen drugs vanavond, en je hebt 0 bewijs dat ik wat hebt gebruikt"
Nog een keer keek hij onder de flinterdunne lensbescherming van mijn camera (net of je daar ooit wat in kan stoppen haha) en vertelde mij vervolgens dat ik door moest lopen.
Ook grappig dat mij zoiets precies overkomt op het moment dat ik helemaal niks bij me heb en tot dat moment ook niet meer op had dan een biertje. Zal wel puur willekeur zijn...

Daarna begon de zoektocht naar een kluisje. Q-dance mag zich hier wel behoorlijk schamen. Niet alleen was er nergens een plattegrond, ook NERGENS stond aangegeven waar kluisjes te vinden waren. Daarnaast is de Arena een behoorlijk doolhof, zeker nu het podium in het midden stond was het een enorme chaos. Na een half uur lopen en 3 keer vragen eindelijk die kluisjes gevonden, spullen gedumpt en pils gepakt.

Hoewel het er dus superchaotisch uit zag was mijn eerste indruk: WOW! De aankleding was super, bijna net zo goed als Qlimax vorig jaar. Aan de ene kant het reuzenrad, aan de andere kant de grote Qlimax 2008-cirkel die later op de avond heerlijke lasershows zou weggeven. Alleen vond ik het heel erg zonde dat de lasers niet zo uit de verf kwamen met dat podium in het midden. De piramide waarop (en zelfs waarin) je kon gaan staan was erg leuk. We liepen maar ff de piramide op maar al snel werd het mij daar veel te warm en te druk. Oldstyle Outburst was bezig met draaien, erg veel kon ik niet maken van die oude platen. Enkel The Masochist - Our House en Pull over kon ik nog herkennen. Geluid stond heel erg zacht helaas.

De "grote opening" was wel oké. Had er iets meer van verwacht dan wat knallen en wat lasers, maar misschien ben ik al verwend op dat gebied. De opening van bijv. Masters of Hardcore dit jaar vond ik stukken vetter.
En toen kwam het: de Qlubtempo Parade. Daar kwamen ze op een feestkarretje door de menigte aangehold onder begeleiding van nummers als 16, Acid Nightmare en Follow Me (Derb remix). Wat daarop volgde was anderhalf uur lang genieten. Van oude platen die ik niet kende tot de overbekende hits van vroeger. Begeleid werd alles door heerlijke scratches van Danielle Mondello, Pavo en Isaac. Helemaal te gek trouwens dat Twisters Silence - Listen To Me Mama (Scot Project remix) gedraaid werd, echt een van mijn alltime favorieten! Maar opnieuw jammer van het geluid. Dat stond gewoon te zacht, slechts op een paar plekken in de zaal was het redelijk te doen. En later op de avond ging het ineens wel hard. Dat vind ik zo fucking idioot, gooi dat geluid meteen vol aan. Of iig naar een acceptabel niveau. Het maakte de set niet minder vet. Leukste moment was dat we van de WC het stadion inliepen, I'm Techno gedraaid werd en iedereen spontaan het deuntje ging meezingen :D

Daarna QlassElite/Party Crew. Technoboy opende de set met nieuwe nummers. Ik hoor mensen klagen dat het tempo niet zo hoog lag maar bij de nummers van Technoboy kan ik het wel hebben. Echt hard ging het echter nog niet, en het zal je niet verbazen dat dat bij Brennan Heart ook niet veranderde. Het was wel oké, het publiek vind zijn nummers helemaal geweldig dus het sfeertje zat er goed in.
Dus was het de taak aan Zany & Donkeyrollers en Deepack de beuk erin te gooien. Ik heb het geweten. Here's Johnny!! En vanaf dat moment wist ik al dat het goed zou worden. Zany flikt het keer op keer weer en deze man heeft samen met Deepack wél begrepen dat dit een feest voor het 10-jarig bestaan is. Wat een hoop heerlijke oude klassiekers kwamen langs, aangevuld met maar een paar nieuwe nummers. Jammer dat men weer zo nodig een sitdown-momentje moest houden tijdens Midnight. Nieuwe hype ofzo? ik vind het onzinnig. Alpha2 sloot het optreden in stijl af met voorspelbare maar lekker platen.

Met veel bombarie kwam Professor Doktor Elkabas het podium voor het absolute hoogtepunt... van treurnis. De top 25. Die top 25 begon met Followers en Cocaine MF. Toen wist ik al dat het een heel erg sneu halfuur ging worden. Vervolgens draaide hij platen met een geweldige climax alleen tot aan de intro, van 2 klassiekers draaide hij de remixen, en toen ik dacht dat het niet slechter kon kwam Scrap Attack op 10 en Music Making Addict op 2. Ik moest er om lachen zo triest was het. En die "geweldige show", geen idee waar die gebleven was. The Prophecy als laatste en feitelijke nummer 1 was het enige kleine lichtpuntje van deze onzin.

Het Party-lab, een beetje "de toekomst" van de hardstyle-scene natuurlijk. Headhunterz, Wildstylez, Noisecontrollers en Frontliner draaiden een paar nieuwe platen en de voorspelbare hits. Dat zorgde voor een wisselvallige set, waardoor ik af en toe even ging zitten om m'n rust te pakken want ik was lichamelijk aan het einde van m'n latijn. Het laatste restje heb ik er uitgeperst tijdens DBSTF tijdens Shiverz en Anger, klapte er wel goed op. Het vetste stukje van dit optreden was ongetwijfeld van Slim Shore, B-Front etc. maar ik had echt helemaal geen kracht meer en kon niet eens meer op m'n benen staan. Verschillende keren gaan zitten langs de kant, bijna in slaap gevallen (want net op het moment dat je bijna in slaap pleurt komt er een feestganger langs die vraagt of alles goed gaat). Dit is echt de eerste keer op een feest dat ik vroegtijdig op moest geven. Rond een uurtje of 5 de witte vlag gehesen en richting huis vertrokken. De volgende ochtend ontiegelijk zwaar balen gezien de hardcore-set, wat zag die er goed uit!

Mede door mijn vermoeidheid is dit niet de avond geworden waar ik op had gehoopt. Wat puntjes op een rij

Plus:
- Aankleding en show verdienen een dikke prima. Van de show had ik meer verwacht nadat daar zo veel over werd beloofd, maar die was alsnog in orde.
- Niet té druk, eigenlijk precies goed
- Goede sfeer, geen vervelende mensen tegen gekomen. Wel een beetje duf, maar dat kwam wellicht ook door het klimaar in het stadion.
- Groot bier :D
- Qlubtempo Parade & Zany, Deepack, Donkeyrollers
- MC Ruffian!

Min:
- Rommelige indeling, dingen onduidelijk aangegeven
- WC's, te weinig aanwezig en te druk
- Water in bakjes?? Hoe de fuck verzinnen ze het man...
- Arenacards, onhandig systeem voor een feest
- Warmte, daar was helaas niks aan te doen maar het was echt een zweethok
- Top 25
- Geluid tot en met Qlubtempo. Onbegrijpelijk ook omdat het daarna harder ging.
- Mijn vermoeidheid

Ik ben van mening dat het 10 jarig bestaan goed is gevierd doordat veel DJ's er een hele goede invulling aan gaven. Het was zeker niet het beste wat Q ooit heeft georganiseerd, maar het was absoluut niet verkeerd. Ik heb me de tijd dat ik mij kon vermaken ook heel goed vermaakt. Tot Dominator!
Vorige  1 ... 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten