Gewoon het dak even open als het te warm wordt 
Eten/drinkenwrote:
Heb er natuurlijk al uitvoerig onderzoek naar gedaan en ook op http://www.morphsuits.com staan veel antwoorden.wrote:Eten/drinkenwrote:
Geniaalwrote:Heb er natuurlijk al uitvoerig onderzoek naar gedaan en ook op http://www.morphsuits.com staan veel antwoorden.wrote:Eten/drinkenwrote:
Voorpunten:
Drinken kan er gewoon doorheen![]()
De stof is erg dun en laat lucht door![]()
Er zit een rits op de achterkant van je kop waarmee je em open maakt tot aan je reet![]()
Het is weer eens iets origineels![]()
Met 5 man in die dingen is gewoon vet![]()
De vrouwtjes houden er van![]()
Enige nadelen die ik zie:
Als je moet pissen/kakken, moet je dat hele ding openritsen...
Je moet er eigenlijk sowieso een 3/4 broek overheen, anders wordt teneerste iedereen jaloers op je enorme yoghurtbuks, en B, je kunt anders nergens je portomonee en etc. kwijt
Eten en dingen in je bek stoppen wordt lastig
Naja dat valt dus eigenlijk best mee
Idd! +veel voor dat idee.wrote: Geniaal
en hoeveel graden denk je dat het zaterdag word?wrote:Ja maar goed, gisteren was het ook meer dan 30 graden buiten, dat merk je daar binnen dan ook wel. Bovendien was het enorm druk met Sensation wat ook een giga zweethok oplevert. Ik verwacht dat het reuze mee gaat vallen
31wrote:en hoeveel graden denk je dat het zaterdag word?wrote:Ja maar goed, gisteren was het ook meer dan 30 graden buiten, dat merk je daar binnen dan ook wel. Bovendien was het enorm druk met Sensation wat ook een giga zweethok oplevert. Ik verwacht dat het reuze mee gaat vallen
Ja of gewoon in de auto of als je nieuwe kleding gaat kopen ofzowrote:lol dat ding moet je een keer aan doen als je naar school gaat
Daarom moet je er ook wel een 3/4 broek overheen doen, ziet er niet uit anders :')wrote:Je zal maar een stijve leuter krijgen in dat ding, ziet gelijk iedereen dat. :')
zie je mij al in zo een ding rondlopen :p dan lijk ik net barbapappawrote:Ja of gewoon in de auto of als je nieuwe kleding gaat kopen ofzowrote:lol dat ding moet je een keer aan doen als je naar school gaat![]()
Maar we twijfelen toch nog, pissen wordt nogal lastig hahaha. Je kunt namelijk moeilijk zelf de rits weer dicht doen.
Daarom moet je er ook wel een 3/4 broek overheen doen, ziet er niet uit anders :')wrote:Je zal maar een stijve leuter krijgen in dat ding, ziet gelijk iedereen dat. :')
VvHT ?wrote:Vrienden van Hardtraxx die naar dit feest gaan, check VvHT forum!
Vrienden van Hardtraxxwrote:VvHT ?wrote:Vrienden van Hardtraxx die naar dit feest gaan, check VvHT forum!
Beetje andere mensen buitesluiten he?wrote:Vrienden van Hardtraxx die naar dit feest gaan, check VvHT forum!
wrote:Vrienden van Hardtraxxwrote:VvHT ?wrote:Vrienden van Hardtraxx die naar dit feest gaan, check VvHT forum!
wrote:Moet Milán dit keer niet meehelpen met opbouwen?
MILLÁÁÁÁÁN!! OPBOUW FOTO'S!!