Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 17:47 

Hardtraxxer

Weet je zeker dat die echt van Q-dance af komt :')?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 19:28 

Hardtraxx Newbie

Ja, meer mensen op partyflock hebben 'm gekregen

Alleen nou twijfel ik toch weer, want ik had (toevallig) gisteren Q-dance gemaild waar m'n birthday card voor de feestfabriek blijft, en die zeggen nu dat ik ze vandaag binnen moet hebben gekregen. Maar dat verklaart dus niet waarom ''non-birthday-card-winners'' ook deze mail hebben gehad, en waarom de tickets vertraging hebben :P

edit: de mail betreft alleen speciale gevallen.

De mensen waar ik op de q-dance flock mee praatte waren toevallig allemaal pers en ik een birthday card winnaar dus ik denk dat ze met deze mail in 1x al d'r ''speciale gevallen'' mailen.

Maak je dus niet druk dat je wat mis heb gelopen ja of nee :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 21:37 

Donateur

Volgens mij ben je onderhand echt genaaid als je betaald hebt om hier heen te gaan :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 22:05 

Hardtraxx Elite

Lol xd Denk dat t nog wel redelijk vol zal zijn hoor. T zal alleen niet uitverkocht zijn, en dat is iets waar Q wel op probeert te mikken denk ik. Ik denk dat ze een flinke gok genomen hebben voor dit feest, gezien de locatie en de gigantische hoeveelheid artiesten. Kan maar zo dat dit een van de duurste feesten voor Q-Dance wordt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 22:13 

Hardtraxx Veteran

De artiesten kosten zo goed als niets, en dat is sowieso geen grote kostenpost. De 4 grootste kostenposten zijn Locatie, licht, geluid en opbouw/afbouw.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jun 2010 22:16 

Hardtraxx Veteran

Podium zal mee vallen, ze zullen toch de helft van Sensation gebruiken -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 10:46 

Hardtraxxer

beter doen ze in de aRENa net als bij gelredome, met geluid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 11:55 

Hardtraxxer

zo 2 extra kaartjes gehaald! iedereen gaat van de vriendengroep , zin in!! :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 12:30 

Hardtraxxer

Vraag me wel af of het podium in het midden (draaiend?) zal zijn of aan één kant..
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 22:38 

Donateur

Ben er toch bij. Dat wordt de polonaise in die graftombe :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 30 jun 2010 22:44 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:
Volgens mij ben je onderhand echt genaaid als je betaald hebt om hier heen te gaan :P

dawasiknie schreef:
Ben er toch bij. Dat wordt de polonaise in die graftombe :worship:

Dat gaat makkelijk ^^ maar dit word het uberfeest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 18:44 

Hardtraxxer

Als ik geen zin in heb in het feestje zelf, dan is het wel in de after :')

Met meer dan 50 man waarschijnlijk naar Strand Zandvoort :D
Allemaal gekke bij elkaar :loving:

Mja feestje word sowieso Super, en after!
Dat word lang bij komen :woot: gelukkig heb ik 3 dagen vrij gevraagd ivm kermis+feesttent hier :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 20:11 

Hardtraxx Veteran

Heb er alleen maar meer zin in nu ik weet dat het minder druk wordt :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 21:50 

Donateur

Dat is inderdaad wel fijn aan de andere kant, en kan ook best een leuk sfeertje opleveren.
Zo'n ongelofelijke drukte als met Qlimax zit ik toch niet op te wachten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 jul 2010 22:55 

Hardtraxxer

dawasiknie schreef:
Dat is inderdaad wel fijn aan de andere kant, en kan ook best een leuk sfeertje opleveren.

Zal het ook zeker niet worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2010 08:38 

Hardtraxx Veteran

dawasiknie schreef:

Het wsa gewoon eng op de trappen en dat zonder relingen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 21:35 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
De VIP kaarten zijn inmiddels uitverkocht, reguliere kaarten zijn nog wel verkrijgbaar. We verwachten niet uitverkocht te gaan, het is op de avond zelf nog mogelijk een kaartje aan de deur te kopen.

Bron: Q-dance
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2010 22:33 

Donateur

Kepro schreef:
dawasiknie schreef:

Het wsa gewoon eng op de trappen en dat zonder relingen.

Helemaal mee eens.. ernstig was dat. Mooi dat we dat hier, wss, niet hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 12:59 

Hardtraxxer

Haal al je originele ideeën uit de kast en maak een filmpje waarin je Q-dance feliciteert met haar tienjarig bestaan. Zet het filmpje op YouTube en de leukste, gekste, meest bekeken of ontroerendste inzending belonen we met een mega merchandise pakket, bestaande uit ALLE CD's, DVD's én vinyls die in de laatste tien jaar uitgebracht zijn.

Iemand hier al mee bezig? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 14:51 

Hardtraxx Newbie

Verdomme, ik heb zelfs nog een kaart over. Ik had er met mijn neefje samen 4 gekocht. We konden er sowieso 3 kwijt, maar ik wou nog een extra. Ik dacht dat het snel uitverkocht zou zijn maar niet dus... nu zit ik hier nog met een kaart...
En een heleboel van mijn vrienden gaan niet, die normaal wel naar die feesten gaan. Ik koop er meestal 1 of 2 meer, omdat er altijd van die druiloren bij zitten die veel te lang wachten, terwijl ze wel altijd mee willen. Dit is de eerste keer dat ik een kaartje over zou hebben, en dat op zoon feest. :/ Beetje raar, maar veel van mijn vrienden zien niet zoveel in dat feest.
En ja, het is een e-ticket, dus krijg ik nog niet verkocht ook.. zelfs niet voor minder denk ik. :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 17:30 

Hardtraxx Veteran

Weet iedereen al wat hij aan gaat trekken? Gister even met de bende besproken en het zou zo maar eens kunnen dat je volgende week 5 personen in Morphsuits voorbij ziet komen. Wat? Morphsuits ja. Dat zijn wij dan, maar eerst maar kijken of ze op tijd kunnen leveren.

Owja, dit is een Morphsuit:

Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 18:03 

Donateur

Hahahhahahahahaha mafkaas
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 18:56 

Hardtraxxer

LOL!!!

Ik zat wel te kijken naar kleding zoals op die site enzo maar heb niet echt iets leuks.. Een spijkerbroek en overhemd met feestneus en feesthoedje maar daar blijft het dan wel bij denk ik :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 19:08 

Hardtraxxer

maarten1410 schreef:
Weet iedereen al wat hij aan gaat trekken? Gister even met de bende besproken en het zou zo maar eens kunnen dat je volgende week 5 personen in Morphsuits voorbij ziet komen. Wat? Morphsuits ja. Dat zijn wij dan, maar eerst maar kijken of ze op tijd kunnen leveren.

Owja, dit is een Morphsuit:

Afbeelding

Helden :loving:
Is dat niet heel erg warm?
Hoorde net dat het gisteren (bij Sensation) ECHT HEEL warm was.. dus zal volgende week ook wel zijn..

Ik heb gewoon een tshirt met Brilletje en snor, en de tekst Undercover er op (H)
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2010 19:11 

Donateur

Ja maar goed, gisteren was het ook meer dan 30 graden buiten, dat merk je daar binnen dan ook wel. Bovendien was het enorm druk met Sensation wat ook een giga zweethok oplevert. Ik verwacht dat het reuze mee gaat vallen :)
Vorige  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 32  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten