White was iig in het midden.. dus ik vrees....
Weet je alleen als je Vriend van Hardtraxx wordwrote:WTF is het Vrienden Van Hardtraxx Forum?
Weet je alleen als je Vriend van Hardtraxx wordwrote:WTF is het Vrienden Van Hardtraxx Forum?
zou ook onderdeel van de stage kunnen zijnwrote:Serieus, gaan ze nou een fucking [SPOILER INCOMING]reuzenrad [END OF SPOILER] in de Arena bouwen? :')
Hehewrote:wrote:Moet Milán dit keer niet meehelpen met opbouwen?
MILLÁÁÁÁÁN!! OPBOUW FOTO'S!!![]()
Ik wou he serieus net posten, vind het lang duren Milan!@!
mooiwrote:Hehewrote:wrote:Moet Milán dit keer niet meehelpen met opbouwen?
MILLÁÁÁÁÁN!! OPBOUW FOTO'S!!![]()
Ik wou he serieus net posten, vind het lang duren Milan!@!![]()
Nee, ik heb besloten niks te doen een week voor ik op vakantie ga. Ik heb wel Sensation gedaan, en wat ik heb gehoord, maar wat ook wel logisch is, is dat de rigging (dus alle kabels waar alle trussen aan hangen) voor het merendeel wel blijft hangen. Zeg Milán wat zijn trussen? Trussen zijn de metalen vierkantie stafen waar licht en geluid aan hangen.
Dus nee, geen foto's. Zal me proberen in de plannen bij mysteryland, dancevalley en decibel, dus daar zullen mogelijk wel foto's van komen
Ik heb er echt zin in, gelukkig raakt het niet uitverkocht, genoeg ruimte.. alleen vip zal wel druk zijn denk ik..Zoals wij hier bij Q-dance natuurlijk al lang wisten, heeft het Nederlands elftal vanavond Uruguay naar huis gestuurd en speelt de ploeg zondag de finale van het WK voetbal in Johannesburg. Zo valt dit weekend alles op zijn plek: Q-dance viert groots haar 10-jarig bestaan in de ArenA, onze jongens winnen de wereldbeker in Soccer City.
Als oerhollandse feestfabriek staan wij natuurlijk helemaal achter Oranje. Daarom willen we jullie graag uitnodigen om er komende zaterdag een waar oranjefestijn van te maken en op ons verjaardagsfeestje ook de aanstaande overwinning al te vieren.
Heb je nog geen kaartje, bestel er dan gauw een, trek je mooiste oranje verjaardagsoutfit aan en beleef het meest Hollandse weekend in de geschiedenis samen met ons.
Tot zaterdag!
Daar dacht ik ook al aan. Sfeertje gaat echt super worden die dag!wrote:dit wordt nu zo'n gruwelijk sfeerfeest he.. gaat dit exqlusive holland overtreffen?
heb er zin in!!!Ceremonie meesters
DV8 & Villain
21:30 - 23:00 Oldstyle Outburst
Gizmo
Franky Jones
Buzz Fuzz
23:00 - 00: 30 Qlubtempo Parade
Pavo
DHHD
Luna
Dana
Isaac