2 Weekjes nog
Heb er zin in, ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken
frikandellen, kroketten enzzwrote:2 Weekjes nogHeb er zin in, ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken
frikandellen, kroketten enzzwrote:2 Weekjes nogHeb er zin in, ben benieuwd wat ze ervan gaan bakken
Ja ik vindt het ook wel vet dat er juist early is en nu-style, maar commercieel gezien denk ik niet dat he de slimste zet is.wrote:Zuchtwrote:Q-Dance doet het denk ook niet heel slim voor dit feest. Wat is de doelgroep de nu-style is er niet echt in het feest en de early ook niet (zie de top 25). Ze zouden er veel verstandiger aan doen of gewoon allemaal nu-style artiesten er neer te zetten zodat al die dagjesmensen komen of gewoon early en het dan duidelijk maken dat het voor de echte liefhebbers is..
Ze vieren 10 jaar Q-dance. Daar hoort dus ook "early" bij en "nu-style" (ik kots op die benaming)...
Die Top 25 hadden ze natuurlijk niet zelf in de hand als ze oproepen aan iedereen om te gaan stemmen
Hier zit wel een logica achter...En dan ben ik, ondanks dat ik ook ga, bang dat ik naar het decor - danwel deels uit elkaar gesloopt net als bij BLACK Belgium 2010 - van de week er voor moet gaan kijken, of naar de zoveelste creatie moet kijken van dezelfde assets die Q-Dance keer op keer op keer op keer op keer op keer etc gebruikt. Het zal voorlopig m'n laatste Q-Dance feestje worden geloof ik, de koek is écht bijna op...
mcRuffian via twitter :
Let me think about it :p! Yeah, Im doing the qlubtempo parade. At 10yr Q dance
The one and only Ruffian will host the QT parade! Its gona be AWESOME!!!
wrote:Hier zit wel een logica achter...En dan ben ik, ondanks dat ik ook ga, bang dat ik naar het decor - danwel deels uit elkaar gesloopt net als bij BLACK Belgium 2010 - van de week er voor moet gaan kijken, of naar de zoveelste creatie moet kijken van dezelfde assets die Q-Dance keer op keer op keer op keer op keer op keer etc gebruikt. Het zal voorlopig m'n laatste Q-Dance feestje worden geloof ik, de koek is écht bijna op...
Wat is het c0elwste nummer van hardstylersz?wrote:Ze gaan nu bij SLAM!FM al kaarten weg geven met een bel spelletje hoorde ik vanavond op de radio :')
Op SLAM???? l.a.m.e.wrote:Ze gaan nu bij SLAM!FM al kaarten weg geven met een bel spelletje hoorde ik vanavond op de radio :')
Hahah nee het gaat om de feest toeter (slap aftreksel van de vuvuzela) Als je die voorbij hoort komen moet je METEEEEN! Een smsje sturenwrote:Wat is het c0elwste nummer van hardstylersz?wrote:Ze gaan nu bij SLAM!FM al kaarten weg geven met een bel spelletje hoorde ik vanavond op de radio :')
1. LIVE TJE MPOMENT
2. MUZIC MADE ADDICTZZZZZZZZZZZZ
3. STAMPUHHH
Ik hoorde het op me werk toen toevallig een keer Slam Fm aanstond. Teken dat dit echt voor geen meter verkoopt op het moment. Hoorde ook al 200 keer Ground Zero reclame..wrote:Ze gaan nu bij SLAM!FM al kaarten weg geven met een bel spelletje hoorde ik vanavond op de radio :')
Hoezo? De hype ligt niet rond dit feest, terwijl dit bij Defqon en Qlimax wel zo is.wrote:Wel raar...
Zoals het hoort, die man moet gewoon de qlubtempo doen want hij heeft voor dat incident gewoon op bijna alle q feestjes main gestaan.wrote:mcRuffian via twitter :
Let me think about it :p! Yeah, Im doing the qlubtempo parade. At 10yr Q dance
The one and only Ruffian will host the QT parade! Its gona be AWESOME!!!
Je zou verwachten dat de naam Q-Dance opzich al gehypt is.wrote:Hoezo? De hype ligt niet rond dit feest, terwijl dit bij Defqon en Qlimax wel zo is.wrote:Wel raar...
In Qontrol bijvoorbeeld loopt toch al eventjes mee in de feestagenda maar is nu al een paar jaar niet uitverkocht.
Sensation heeft een naam bij de grote massa, de feestfabriek totaal niet.
Wat denkte wat het kost om zo'n Arena te huren?wrote:Oei, een feestje is niet uitverkocht bij Q en gelijk alles er aan doen om het vol te krijgen?
5 eurowrote:Wat denkte wat het kost om zo'n Arena te huren?wrote:Oei, een feestje is niet uitverkocht bij Q en gelijk alles er aan doen om het vol te krijgen?