Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:31 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als je dat niet wilt vertellen, waarom kondig je dan in het publiek aan dat het door B2S komt? Zeg dan gewoon niks :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:32 
 

Skyscraper schreef:
pecola-tje schreef:
Ik denk dat het iets te maken heeft met heel die 'exclusiviteit' van artiesten.
Als t zo is vind ik t wel de grootste onzin ooit omdat DDN pas NA Decibel is


juist daar heeft het inderdaad mee te maken maar ik ga hier niet vertellen hoe het zit.


Hetzelfde gevalletje als Haghorst Spektakel 2010. Daar stonden ook leuke namen in de planning maar blijkbaar mag er op een evenement in een straal van zoveel kilometer 2 weken van te voren en erna niet dezelfde namen staan als op Decibel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:38 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Skyscraper schreef:
pecola-tje schreef:
Ik denk dat het iets te maken heeft met heel die 'exclusiviteit' van artiesten.
Als t zo is vind ik t wel de grootste onzin ooit omdat DDN pas NA Decibel is


juist daar heeft het inderdaad mee te maken maar ik ga hier niet vertellen hoe het zit.


Hetzelfde gevalletje als Haghorst Spektakel 2010. Daar stonden ook leuke namen in de planning maar blijkbaar mag er op een evenement in een straal van zoveel kilometer 2 weken van te voren en erna niet dezelfde namen staan als op Decibel.


:yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vind het ook bullshit. Maar het lijkt mij dat een artiest daar toch ook mee akkoord moet gaan. Of hebben ze daar tegenwoordig niks meer over te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:45 
 
Hardtraxxer

Kettingzaag schreef:
Vind het ook bullshit. Maar het lijkt mij dat een artiest daar toch ook mee akkoord moet gaan. Of hebben ze daar tegenwoordig niks meer over te zeggen.


artiesten hebben helemaal niks te zeggen
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kettingzaag schreef:
Vind het ook bullshit. Maar het lijkt mij dat een artiest daar toch ook mee akkoord moet gaan. Of hebben ze daar tegenwoordig niks meer over te zeggen.


Nope, helemaal niks. Het is ook klinkklare bullshit! Heb tijd met Johan van Fusion aan de lijn gezeten en die baalt ook van die regel.
Het kost agency's ook geld, want ze kunnen niks verkopen. Maar niemand durft er iets van te zeggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Maar kan wel meedelen dat er van de 3 die afvallen, er naar mijn ogen, 7 goede voor terugkomen!!

:)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:06 
 
Hardtraxx Newbie

wat een gelul allemaal zeg, dacht dat b2s wel een van de chillere organisaties was met zulke dingen. mja, ik hoop dat er waardige vervangers voor terug komen :) maar moeten we nu denken aan artiesten die niet op decibel staan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:21 
 

Smekus schreef:
wat een gelul allemaal zeg, dacht dat b2s wel een van de chillere organisaties was met zulke dingen.


Eén pot nat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Smekus schreef:
wat een gelul allemaal zeg, dacht dat b2s wel een van de chillere organisaties was met zulke dingen.


Eén pot nat.


Dat is allemaal puur om de kleinere organisaties van zich af te houden! Artiesten vinden het zelf ook kut!

Ik citeer van mijn whatsapp "lijp wordt je van dat kutgedoe altijd met die exclusiviteitszooi...:S" aldus Deepack
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:34 
 
Hardtraxx Newbie

en deepack was nou de act waar ik het meeste zin in had! maakt niet uit wat ze draaien altijd feest met die 2!
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:39 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smekus schreef:
en deepack was nou de act waar ik het meeste zin in had! maakt niet uit wat ze draaien altijd feest met die 2!


Ben ik helemaal met je eens! Altijd een genot om naar te kijken en te luisteren! Helaas!
Volgend jaar beter! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:43 
 
Hardtraxx Newbie

gelukkig staan ze ook op I Love 2 Party, dus dan kom ik daar wel aan men trekken :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:44 
 
Hardtraxxer

DJ Drake-D schreef:
Smekus schreef:
en deepack was nou de act waar ik het meeste zin in had! maakt niet uit wat ze draaien altijd feest met die 2!


Ben ik helemaal met je eens! Altijd een genot om naar te kijken en te luisteren! Helaas!
Volgend jaar beter! :thumbup:


Volgend jaar komt er een DDN festival 2012 stage met adaro, deepack en code black haha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DJ Drake-D schreef:
stefaneke schreef:
Smekus schreef:
wat een gelul allemaal zeg, dacht dat b2s wel een van de chillere organisaties was met zulke dingen.


Eén pot nat.


Dat is allemaal puur om de kleinere organisaties van zich af te houden! Artiesten vinden het zelf ook kut!

Ik citeer van mijn whatsapp "lijp wordt je van dat kutgedoe altijd met die exclusiviteitszooi...:S" aldus Deepack

Ook al vinden de mannen van Deepack t blijkbaar kut, beetje raar dat je dit zo openbaar naar buiten brengt..
Niet echt netjes maar das mijn mening ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2012 22:46 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dat is allemaal puur om de kleinere organisaties van zich af te houden! Artiesten vinden het zelf ook kut!

Ik citeer van mijn whatsapp "lijp wordt je van dat kutgedoe altijd met die exclusiviteitszooi...:S" aldus Deepack[/quote]
Ook al vinden de mannen van Deepack t blijkbaar kut, beetje raar dat je dit zo openbaar naar buiten brengt..
Niet echt netjes maar das mijn mening ;)[/quote]

Ik snap het probleem niet? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 12:50 
 
Hardtraxx Newbie

Digital Punk, Kevin Kaos, Low-E, Nitrouz, Omegatypez, Slim Shore & Waverider nu als vervagende artiesten? haha dit is misschien nog wel beter :D Fusion is zeker goed vertegenwoordigt!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 13:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Damn Smekus, je bent ons voor! hahahaha

Dit zijn idd de nieuwe namen! The best we can do!

Partyflock kon blijkbaar niet wachten om het online te gooien! xd

We hope ya'll like it! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 17:31 
 
Hardtraxx Newbie

hoe krijgen jullie eigenlijk weer zo snel artiesten bevestigd?
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2012 18:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smekus schreef:
hoe krijgen jullie eigenlijk weer zo snel artiesten bevestigd?


De dag dat ik een belletje kreeg van fusion, ben ik de andere 2 agency's gaan bellen. Die bevestigden
de annulering inderdaad ook. Toen ben ik als een malle gaan bellen naar agency's wie geen artiesten op
Decibel hadden staan. Was opzich nog een aardig lang lijstje. Dezelfde dag nog een Skype meeting gehouden met een paar van de organisatie. Namen gekozen en vast laten leggen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2012 19:31 
 
Hardtraxxer

''Op 1 september 2012 wordt voor de 12e keer DDN Festival gehouden in Alpen Noord-Brabant. Met 3 stages, Hardstyle Mainstage, House stage en de Freak Out stage.
Echter dit jaar is er een 4 stage beschikbaar gesteld. Deze gaan gevuld worden met Dubstep / Electro / Techno DJ's

Dus heb je altijd al eens op een festival willen draaien? DAN IS DIT JE KANS!
We zoeken 5 dj's in de bovengenoemde stijlen.

Wat moet je doen:

Maak een youtubefilmpje van jezelf waarin jij een liveset draait. Minimaal 15 minuten. Zie voorbeeld http://www.youtube.com/watch?v=XIkUA3D3xyo
Zet in de naam van het filmpje jou artiestennaam incl DDN Festival 2012
In de omschrijving zet je je info neer zoals Tracklist, Facebook, Twitter etc
Als dit gebeurt is, kan je je link sturen naar [email protected]

Sluiting van de contest is op 31-07-2011 23:59

Voor vragen kan je bovenstaand mailadres gebruiken.


We wensen jullie veel succes''
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 19:11 
 
Hardtraxxer

Artiesten kunnen wel zeggen dat ze het allemaal kut vinden maar als puntje bij paaltje komt zijn ze allemaal blij dat ze op Decibel mogen draaien ;)
DJ Drake-D schreef:
stefaneke schreef:
Smekus schreef:
wat een gelul allemaal zeg, dacht dat b2s wel een van de chillere organisaties was met zulke dingen.


Eén pot nat.


Dat is allemaal puur om de kleinere organisaties van zich af te houden! Artiesten vinden het zelf ook kut!

Ik citeer van mijn whatsapp "lijp wordt je van dat kutgedoe altijd met die exclusiviteitszooi...:S" aldus Deepack

Niet echt netjes/slim om dit online te gooien wanneer Deepack dit informeel en hoogst waarschijnlijk ook in vertrouwen aan jou laat weten wel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:29 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hebben ze zelf ook getwitterd maat! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2012 20:30 
 
Hardtraxxer

DJ Drake-D schreef:
Hebben ze zelf ook getwitterd maat! :thumbup:

Ooh oke, vind het prima hoor maar wil alleen maar aangeven dat het niet altijd handig is om alles online te zetten ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 20:32 
 
Hardtraxxer

Da-Izzok schreef:
DJ Drake-D schreef:
Hebben ze zelf ook getwitterd maat! :thumbup:

Ooh oke, vind het prima hoor maar wil alleen maar aangeven dat het niet altijd handig is om alles online te zetten ;)



Nee precies, en ook wat hier boven staat van Johan vs. exclusiviteit zal niet echt gewaardeerd worden denk ik. Golden rule van internet: Praat voor jezelf, niet voor een ander. Kan er over meepraten want ik praat ook wel eens m'n mond voorbij :P

Nog een tip, hoe hard je ook genaaid word om wat voor reden dan ook, probeer altijd positief te blijven en de dader niet publiekelijk belachelijk te maken. Af en toe verdient de dader dat zeker, ook hier kan ik over mee praten, maar het doet je eigen imago en professionaliteit geen goed.

Anyhow, waarschijnlijk wel aanwezig bij DDN mits ik een slaap plek kan regelen in 't altijd mooie Gilze. Enige / laatste keer DDN was 2009, als je nu ziet wat voor line up er staat in vergelijking met toen dan scheelt dat nog al zeg, jezus, respect! En wel gewoon nog vrijwel de zelfde prijs!

(Y)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten