Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 05 jun 2012 20:06 
 
Hardtraxxer

Afbeelding

zaterdag 1 september 2012
17:00 - 02:00
Prinsenhoeflaan
Alphen

Prijzen
Voorverkoop: €14,-
Deurverkoop: €16,-

Minimumleeftijd: 16 jaar

Line-up:

Hardstyle stage:

17:00 - 17:45 Deamer
17:45 - 18:30 Ablazed
18:30 - 19:15 Crushz vs SiweZ
19:15 - 20:15 Soundcreators vs D-Mind
20:15 - 21:15 Sound Freakerz
21:15 - 22:30 Vantage Point vs Wizeguy
22:30 - 23:30 Kevin Kaos vs Low-E
23:30 - 00:30 Digital Punk vs Waverider
00:30 - 02:00 Fusion of Sound (Slim Shore, Nitrouz & Omegatypez)
17:00 - 02:00 MC DL!

House stage:

17:00 - 18:00 Brazilian Waxx & The Beaver
18:00 - 19:00 Pros-T-Tunes
19:00 - 20:00 JVM
20:00 - 21:00 Biggi
21:00 - 22:00 Q-Wise vs Houseworkx
22:00 - 23:00 Funk D
23:00 - 24:00 Kenneth G
24:00 - 01:00 Jordy Dazz
01:00 - 02:00 La Fuente ft MC Gee
20:00 - 01:00 MC Iceman

Level 1:

17:00 – 18:00 Memphis
18:00 - 19:00 The Housemonkeys
19:00 - 20:00 Steve Romani
20:00 - 21:00 CybrQ
21:00 - 22:00 Nathaniel & Steef O
22:00 - 23:00 Nuracore & Intervention vs Denza
23:00 - 00:00 Kneppah vs TMOCS
00:00 - 01:00 Free-K & Seb
01:00 - 02:00 Saw Seduction

Freak Out Stage:

20:00 - 22:00 Ruin My Tune
22:00 - 24:00 Mad Mix Mustang
24:00 - 01:00 DJ Jarno
01:00 - 02:00 Bountyhunter


-------------------------------------------------------------
Twitter: https://twitter.com/#!/ddnfestival
Facebook: https://www.facebook.com/#!/ddnfestival
Site: http://www.ddnfestival.nl
Youtube: http://www.youtube.com/user/DDNFestival
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 09:32 
 
Hardtraxxer

Ik moet zeggen dat geen een van die namen me ook maar iets zeggen. Er zullen nog wel wat headliners bijkomen hoop ik voor dat geld
Bericht Geplaatst op 06 jun 2012 17:46 
 
Hardtraxxer

Da-Izzok schreef:
Ik moet zeggen dat geen een van die namen me ook maar iets zeggen. Er zullen nog wel wat headliners bijkomen hoop ik voor dat geld


ja dit zijn pas de eerste namen, de headliners moeten nog komen ^^
Bericht Geplaatst op 09 jun 2012 20:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zin in! Kan niet wachten! :D
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 01:53 
 

Hopen op fatsoenlijk geluid, dan ben ik misschien wel aanwezig.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 19:58 
 
Hardtraxxer

nieuwe namen: Deepack, La Fuente
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
Hopen op fatsoenlijk geluid, dan ben ik misschien wel aanwezig.


Geluid zit helemaal goed! Vorig jaar was het al ok, die jaar staan er nog meer subs :yay:
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 21:25 
 

DJ Drake-D schreef:
stefaneke schreef:
Hopen op fatsoenlijk geluid, dan ben ik misschien wel aanwezig.


Geluid zit helemaal goed! Vorig jaar was het al ok, die jaar staan er nog meer subs :yay:


Vorig jaar was het geluid zwaar onder de maat.
Bericht Geplaatst op 10 jun 2012 22:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

stefaneke schreef:
DJ Drake-D schreef:
stefaneke schreef:
Hopen op fatsoenlijk geluid, dan ben ik misschien wel aanwezig.


Geluid zit helemaal goed! Vorig jaar was het al ok, die jaar staan er nog meer subs :yay:


Vorig jaar was het geluid zwaar onder de maat.


Ben ik niet helemaal met je eens. Geluid was niet 100 procent in orde, ok, maar slecht was het ook niet!

Maar zoals ik al zei, dit jaar komt het helemaal goed! ;)
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 17:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Schiet lekker op zo :) Benieuwd na de rest van de lineup!
Ik heb er iniedergeval zin aan! :D
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:39 
 
Hardtraxx Veteran

Ik hoop eigenlijk door te gaan met de Dj-contest :P
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 20:44 
 
Hardtraxxer

nieuwe namen: Adaro, Sound Freakerz, Funk D, MC Iceman
Bericht Geplaatst op 11 jun 2012 21:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timmer schreef:
Ik hoop eigenlijk door te gaan met de Dj-contest :P


Succes!
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

SiweZ schreef:
Schiet lekker op zo :) Benieuwd na de rest van de lineup!
Ik heb er iniedergeval zin aan! :D



+1 :D
Bericht Geplaatst op 12 jun 2012 20:48 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Drake-D schreef:
SiweZ schreef:
Schiet lekker op zo :) Benieuwd na de rest van de lineup!
Ik heb er iniedergeval zin aan! :D



+1 :D


Ik ben wel benieuwd, want zo te zien hebben de carnavalsmannen uit Alphen hulp ingeschakeld... Klopt dat? ;)
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 16:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

[/quote]

Ik ben wel benieuwd, want zo te zien hebben de carnavalsmannen uit Alphen hulp ingeschakeld... Klopt dat? ;)[/quote]


Euhm...... ja :$ sorry :P
Bericht Geplaatst op 13 jun 2012 19:24 
 
Hardtraxx Newbie

dit feest word elk jaar beter! van het feest met maar 1 stage in 3 jaar naar 3 stages! en elk jaar worden de artiesten beter en gevarieerder. heb er ook dit jaar weer zin in!
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 00:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smekus schreef:
dit feest word elk jaar beter! van het feest met maar 1 stage in 3 jaar naar 3 stages! en elk jaar worden de artiesten beter en gevarieerder. heb er ook dit jaar weer zin in!


Idd, heb er ook heel veel zin! Anthem is bijna klaar! ;)
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 16:12 
 
Hardtraxxer

Nieuwe namen: Vantage Point, Kenneth G, Biggi, Jordy Dazz. de house stage lineup is nu compleet
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:14 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hoppa!! Zin in :thumbsup: :woot:
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

Wizeguy is ook toegevoegd. Hij draait weer samen met de mannen van Vantage Point.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:36 
 
Hardtraxx Newbie

aaaah hebben jullie the beatrocker niet geboekt?
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smekus schreef:
aaaah hebben jullie the beatrocker niet geboekt?


Nee, dit jaar niet. Hij heeft al op 3 edities gestaan en we wilden nieuwe namen erbij hebben.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 18:49 
 
Hardtraxx Newbie

DJ Drake-D schreef:
Smekus schreef:
aaaah hebben jullie the beatrocker niet geboekt?


Nee, dit jaar niet. Hij heeft al op 3 edities gestaan en we wilden nieuwe namen erbij hebben.


Haha ja snap ik ;) maar ken hem persoonlijk en vond het altijd wel lachen als hij daar mocht draaien.
Bericht Geplaatst op 14 jun 2012 19:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smekus schreef:
DJ Drake-D schreef:
Smekus schreef:
aaaah hebben jullie the beatrocker niet geboekt?


Nee, dit jaar niet. Hij heeft al op 3 edities gestaan en we wilden nieuwe namen erbij hebben.


Haha ja snap ik ;) maar ken hem persoonlijk en vond het altijd wel lachen als hij daar mocht draaien.


Maar dan kom je toch nog wel dit jaar??? :oh:
1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten