Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2012 21:40 
 
Hardtraxxer



Mocht ik geselecteerd worden is er dan ook de mogelijkheid om als mc/dj het publiek te entertainen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2012 12:13 
 
Hardtraxxer

update: Poster toegevoegd + level 1 stage. Op de level 1 stage komt dubstep/drumnbass/electro/techno
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 jul 2012 20:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Anthem is gereed! Zal spoedig online te zien zijn! ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 jul 2012 15:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Partyflock updated!

https://partyflock.nl/party/220111:DDN_Festival.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 jul 2012 16:58 
 
Hardtraxxer

namen level 1 stage: Nathaniel & Steef O, The Housemonkeys, Steve Romani, Nuracore & Intervention vs Denza, Free-K & Seb, Saw Seduction, Kneppah vs TMOCS, Memphis

Vantage Point & Wizeguy ft MC DL - Madness (Official DDN Festival Anthem 2012)
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 16:31 
 
Hardtraxx Newbie

Ziet er zeker top uit dit jaar! 4 stages dus voor ieder wat wils. Top artiesten die zeker die 14 euro waard zijn. ik ga er zeker bij zijn dit jaar!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 16:36 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Jewaan schreef:
Ziet er zeker top uit dit jaar! 4 stages dus voor ieder wat wils. Top artiesten die zeker die 14 euro waard zijn. ik ga er zeker bij zijn dit jaar!!!


Dat horen we graag xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 jul 2012 16:44 
 
Hardtraxx Newbie

laatste keer dat ik er geweest ben was in 2005 geloof ik. met een ronde tent en ergens helemaal achteraf in een wei! was wel super tof toen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 10:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Erg veel zin om hier te draaien, wordt mooi feest :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 jul 2012 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Intervention schreef:
Erg veel zin om hier te draaien, wordt mooi feest :thumbsup:


Zeker weten! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 jul 2012 21:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Beste DJ's,

Een aantal maanden geleden zijn wij gestart met de DDN DJ Contest en is nu eindelijk, na lang wachten, ten einde.
Inmiddels zitten jullie met smart te wachten op de uitslag, maar voordat jullie die krijgen, willen wij jullie eerst hartelijk danken voor jullie inzendingen en jullie inzet.

We hebben RUIM 100 demo's binnen gekregen, zowel voor de house als voor de hardstyle. TOP!

Er zaten een aantal hele slechte demo's tussen, helaas, maar over het algemeen was het niveau erg hoog! Dus zullen jullie wel begrijpen dat de keuze daardoor een heel stuk lastiger was, MAAR we zijn eruit gekomen.

We hebben gekeken naar techniek, opbouw, platenkeuze.

De volgende winnaars worden 11 augustus verwacht in Café Don Quichot te Baarle-Hertog.

DE FINALISTEN VAN DE DDN DJ CONTEST ZIJN GEWORDEN:

House:

Wilco Divaro & Mitch Le Freak
Brazilian Wax & The Beaver
DJ Re-Issue
V'ious


Hardstyle:

K-Cin
Lanoz
Deamer
DJ Ablazed


Van harte gefeliciteerd met jullie finaleplaatsen!!!

Vergeet niet om veel supporters mee te nemen, want ook hun stem, telt mee!

De winnaars krijgen nog een persoonlijke mail toegestuurd.


Tot dan!


DDN Festival Crew
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 aug 2012 15:01 
 
Hardtraxxer

Winnaars dj contest: Ablazed (hardstyle) , Brazilian Waxx & The Beaver (house)
ook is Deamer aan de Hardstyle stage toegevoegd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 17 aug 2012 13:51 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
Winnaars dj contest: Ablazed (hardstyle) , Brazilian Waxx & The Beaver (house)
ook is Deamer aan de Hardstyle stage toegevoegd.


Gefeliciteerd allen! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 aug 2012 15:53 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timetable is bekend gemaakt!


Hardstyle Mainstage:

17:00 - 17:45 Deamer
17:45 - 18:30 Ablazed
18:30 - 19:15 Crushz vs SiweZ
19:15 - 20:15 Soundcreators vs D-Mind
20:15 - 21:15 Sound Freakerz
21:15 - 22:30 Vantage Point vs Wizeguy
22:30 - 23:30 Kevin Kaos vs Low-E
23:30 - 00:30 Digital Punk vs Waverider
00:30 - 02:00 Fusion of Sound (Slim Shore, Nitrouz & Omegatypez)
17:00 - 02:00 MC DL!

House stage:

17:00 - 18:00 Brazilian Waxx & The Beaver
18:00 - 19:00 Pros-T-Tunes
19:00 - 20:00 JVM
20:00 - 21:00 Biggi
21:00 - 22:00 Q-Wise vs Houseworkx
22:00 - 23:00 Funk D
23:00 - 24:00 Kenneth G
24:00 - 01:00 Jordy Dazz
01:00 - 02:00 La Fuente ft MC Gee
20:00 - 01:00 MC Iceman

Level 1:

17:00 – 18:00 Memphis
18:00 - 19:00 The Housemonkeys
19:00 - 20:00 Steve Romani
20:00 - 21:00 CybrQ
21:00 - 22:00 Nathaniel & Steef O
22:00 - 23:00 Nuracore & Intervention vs Denza
23:00 - 00:00 Kneppah vs TMOCS
00:00 - 01:00 Free-K & Seb
01:00 - 02:00 Saw Seduction

Freak Out Stage:

20:00 - 22:00 Ruin My Tune
22:00 - 24:00 Mad Mix Mustang
24:00 - 01:00 DJ Jarno
01:00 - 02:00 Bountyhunter
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 11:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Morgen is het dan eindelijk zover! Er zijn nog enkele kaarten beschikbaar!

Bestel je kaarten op www.ddnfestival.nl
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 14:09 
 
Hardtraxx Veteran

Ik kwam hier gisteren langs gefietst. Zag er zo op het 1ste gezicht niet heel super groot uit, maar er komen best goede dj's zie ik nou! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 aug 2012 23:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zin in! O.a. wat Panthera DDN tooltjes te horen in set van Vantage Point & Wizeguy!!! :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 sep 2012 15:47 
 
Artiest

Was een dik feest en heb er met veel plezier gedraait! :thumbup:
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten