Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 01:40 
 
Hardtraxx Newbie

Tuurlijk kom ik :thumbup: alleen hoop ik dat het gehalte van echte hardstyle liefhebbers dit jaar wel hoger is. Vorig was het net niet zeg maar. Teveel "boeren" die alleen komen om bier te drinken. Alleen kan ik ze niks kwalijk nemen omdat ddn zo ontstaan is. Maar hopelijk zijn de laatste hardstyle namen leuk en verrassend net als de rest :woot:
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 11:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Mmmm nog niet zo´n interessante namen.
Adaro wel leuk en Deepack maar voor rest doet het me niets.
Misschien dat er nog wat leuke namen bij komen? :P
Bericht Geplaatst op 15 jun 2012 18:17 
 
Hardtraxx Veteran

DJ Drake-D schreef:

Citaat:
Ik ben wel benieuwd, want zo te zien hebben de carnavalsmannen uit Alphen hulp ingeschakeld... Klopt dat? ;)



Euhm...... ja :$ sorry :P


Nee, dat is juist positief. Ik ben een keer naar DDN geweest, dat was de editie met noisecontrollers. Een dj ervoor begon allemaal al hardcore te draaien, daarna moesten de noisecontrollers nog. Een grote aanfluiting.... Tof dat ze het uit handen geven en er vooruitgang wordt geboekt. Verder is het tof dat Jordy Dazz komt!

Miss tot de Dj-contest, of ja... Als ik die demo nu terug luister denk ik wel van, ik ben er al stukken meer op vooruit gegaan... Maarja we zien wel :P
Bericht Geplaatst op 16 jun 2012 20:51 
 
Hardtraxxer

Nieuwe naam: Code Black!
Bericht Geplaatst op 20 jun 2012 12:42 
 
Hardtraxxer

De MC voor de hardstyle stage is dit jaar MC DL!. De derde stage heet Freak Out en de eerste namen hiervan worden binnenkort bekend gemaakt ;)
Bericht Geplaatst op 20 jun 2012 14:04 
 

Skyscraper schreef:
De MC voor de hardstyle stage is dit jaar MC DL!. De derde stage heet Freak Out en de eerste namen hiervan worden binnenkort bekend gemaakt ;)


MC DL, goed ;). En wat voor muziek schotelt deze 3e stage ons voor?
Bericht Geplaatst op 20 jun 2012 17:05 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Skyscraper schreef:
De MC voor de hardstyle stage is dit jaar MC DL!. De derde stage heet Freak Out en de eerste namen hiervan worden binnenkort bekend gemaakt ;)


MC DL, goed ;). En wat voor muziek schotelt deze 3e stage ons voor?


Dat gaan we ook binnenkort bekend maken :P Het zal in iedere geval niet helemaal 1 stijl zijn.
Bericht Geplaatst op 20 jun 2012 17:17 
 
Hardtraxxer

Namen Freak Out stage: Bountyhunter, Mad Mix Mustang, Ruin My Tune, DJ Jarno
Bericht Geplaatst op 20 jun 2012 20:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Bountyhunter :worship: :worship: :worship:
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 11:15 
 
Hardtraxx Newbie

toch MC DL :) heb ik het toch goed geraden :P maar dit is echt een prima line-up voor deze prijs! laten we hopen dat dit jaar het weer een beetje mee zit
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smekus schreef:
toch MC DL :) heb ik het toch goed geraden :P maar dit is echt een prima line-up voor deze prijs! laten we hopen dat dit jaar het weer een beetje mee zit


Verleden jaar was ook prachtig weer! Alleen het laatste uurtje was NOODWEER!!! :P
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 13:47 
 

DJ Drake-D schreef:
Smekus schreef:
toch MC DL :) heb ik het toch goed geraden :P maar dit is echt een prima line-up voor deze prijs! laten we hopen dat dit jaar het weer een beetje mee zit


Verleden jaar was ook prachtig weer! Alleen het laatste uurtje was NOODWEER!!! :P


Ik heb nog een foto van hoe de ingang eruitzag naderhand, bijna al het doek was eraf gewaaid haha.
Bericht Geplaatst op 21 jun 2012 16:09 
 
Hardtraxx Newbie

DJ Drake-D schreef:
Smekus schreef:
toch MC DL :) heb ik het toch goed geraden :P maar dit is echt een prima line-up voor deze prijs! laten we hopen dat dit jaar het weer een beetje mee zit


Verleden jaar was ook prachtig weer! Alleen het laatste uurtje was NOODWEER!!! :P


ja gelukkig stond ik in de hardstyle tent maar veel bekenden van mij stonden in de andere en die MOESTEN het festival verlaten. Hopelijk is de garderobe dit jaar beter geregeld want ik en een maat van mij zijn onze jas kwijt geraakt en die van mij was nog maar 2 weken oud :S
Bericht Geplaatst op 25 jun 2012 09:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Smekus schreef:
DJ Drake-D schreef:
Smekus schreef:
toch MC DL :) heb ik het toch goed geraden :P maar dit is echt een prima line-up voor deze prijs! laten we hopen dat dit jaar het weer een beetje mee zit


Verleden jaar was ook prachtig weer! Alleen het laatste uurtje was NOODWEER!!! :P


ja gelukkig stond ik in de hardstyle tent maar veel bekenden van mij stonden in de andere en die MOESTEN het festival verlaten. Hopelijk is de garderobe dit jaar beter geregeld want ik en een maat van mij zijn onze jas kwijt geraakt en die van mij was nog maar 2 weken oud :S


Das wel fucked up ja! Lijkt mij wel dat het dit jaar goed gaat! :thumbup:
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 09:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Er komt nieuws aan omtrent DDN. Wordt vervolgd
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 10:31 
 

Yes, aankondiging van nieuws.
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:05 
 
Hardtraxxer

stefaneke schreef:
Yes, aankondiging van nieuws.


haha sarcast. Maar dit wordt heel groot nieuws. ben echt benieuwd naar jullie reacties. Ik hoop dat jullie allemaal laten weten wat jullie ervan vinden
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 12:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Skyscraper schreef:
stefaneke schreef:
Yes, aankondiging van nieuws.


haha sarcast. Maar dit wordt heel groot nieuws. ben echt benieuwd naar jullie reacties. Ik hoop dat jullie allemaal laten weten wat jullie ervan vinden

Weinig sarcasme aan. Geef dan gewoon meteen het nieuws, in plaats van zo'n nutteloze aankondiging.
Dat wordt veel meer op prijs gesteld denk ik ;)
Bericht Geplaatst op 29 jun 2012 17:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pecola-tje schreef:
Skyscraper schreef:
stefaneke schreef:
Yes, aankondiging van nieuws.


haha sarcast. Maar dit wordt heel groot nieuws. ben echt benieuwd naar jullie reacties. Ik hoop dat jullie allemaal laten weten wat jullie ervan vinden

Weinig sarcasme aan. Geef dan gewoon meteen het nieuws, in plaats van zo'n nutteloze aankondiging.
Dat wordt veel meer op prijs gesteld denk ik ;)


Er komt nieuws aan, dat is bekend. Pas als het nieuws wat we gaan brengen bevestigd is, kunnen we het naar buiten brengen. Dus zo nutteloos is dat niet!
Bericht Geplaatst op 30 jun 2012 11:39 
 
Hardtraxx Newbie

ben benieuwd
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

DDN Festival schreef:
Tot onze spijt hebben we een paar hardstyle namen moeten annuleren omdat bepaalde grote instanties zoals @officialb2s dit verbieden.


Lol, was dit het grote nieuws waar jullie het over hadden? xd
Wel behoorlijke tegenvaller voor de organisatie dit..!
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 20:47 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
DDN Festival schreef:
Tot onze spijt hebben we een paar hardstyle namen moeten annuleren omdat bepaalde grote instanties zoals @officialb2s dit verbieden.


Lol, was dit het grote nieuws waar jullie het over hadden? xd
Wel behoorlijke tegenvaller voor de organisatie dit..!


'Namen die we hebben moeten annuleren zijn Adaro, Code black & Deepack. Uiteraard hebben we nieuwe namen gevonden welke spoedig bekend worden'

ja het was idd een grote tegenvaller maar ik hoop dat iedereen de nieuwe namen ook top gaat vinden ;)

(ik kon mn decibel kaartje wel kapot scheuren toen ik het van b2s hoorde :mad: )
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarom mag het niet van b2s ? Reageer anders via pm :P
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik denk dat het iets te maken heeft met heel die 'exclusiviteit' van artiesten.
Als t zo is vind ik t wel de grootste onzin ooit omdat DDN pas NA Decibel is
Bericht Geplaatst op 02 jul 2012 21:26 
 
Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Ik denk dat het iets te maken heeft met heel die 'exclusiviteit' van artiesten.
Als t zo is vind ik t wel de grootste onzin ooit omdat DDN pas NA Decibel is


juist daar heeft het inderdaad mee te maken maar ik ga hier niet vertellen hoe het zit.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten