pecola-tje schreef:
DDN Festival schreef:
Tot onze spijt hebben we een paar hardstyle namen moeten annuleren omdat bepaalde grote instanties zoals @officialb2s dit verbieden.
Lol, was dit het grote nieuws waar jullie het over hadden?
Wel behoorlijke tegenvaller voor de organisatie dit..!
'Namen die we hebben moeten annuleren zijn Adaro, Code black & Deepack. Uiteraard hebben we nieuwe namen gevonden welke spoedig bekend worden'
ja het was idd een grote tegenvaller maar ik hoop dat iedereen de nieuwe namen ook top gaat vinden
(ik kon mn decibel kaartje wel kapot scheuren toen ik het van b2s hoorde

)