Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 14:51 
 
Hardtraxx Veteran

tommeh schreef:
Kaarten gewonnen, wel erg jammer dat dit weer zo'n volledig raw feestje is.
Met dit weer lekker euforisch is goud!


Doe dan niet mee Tom als het niks voor jou is xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 18:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pff, altijd zo zuur als je dan 30 euro neertikt voor een kaartje en dan 2 dagen voor het festival worden ze gratis weggegeven. :x

Enfin, ik heb zin in zaterdag. :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 22:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
tommeh schreef:
Kaarten gewonnen, wel erg jammer dat dit weer zo'n volledig raw feestje is.
Met dit weer lekker euforisch is goud!


Doe dan niet mee Tom als het niks voor jou is xd

Deed ik ook niet, Anne appte me ineens dat ze kaarten had :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 23:24 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Superveel zin in ^^
De Raw stage openen met wat lekkere classics oa.
Daarna nog een extra setje doen @ the Desperados stage om 17:30 :D
Jullie zijn allemaal welkom :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 08:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

O, wellicht kom ik dan om 17:30 wel even kijken want dan staat er verder weinig boeiends. Mits je er wat classics op gooit -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 12:23 
 
Hardtraxxer

Morgen al rond een uur of 2 binnen. Dagje veel biertjes drinken in de brandende zon :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 13:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
O, wellicht kom ik dan om 17:30 wel even kijken want dan staat er verder weinig boeiends. Mits je er wat classics op gooit -.-


Gezellig ^^
Noem er eens een paar, misschien dat ik er wel een paar kan opgooien :) Ligt er net aan wat ze voor mij aan het draaien zijn

Wordt ook goed warm morgen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 17:20 
 
Hardtraxx Newbie

Ook gratis kaartjes gewonnen, lijkt of ze anders niet uitverkocht raken. Iemand die toevallig weet wat voor flesjes water er uitgegeven worden en hoe de legitimatiecontrole is?
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 17:40 
 
Hardtraxx Veteran

okiam schreef:
Ook gratis kaartjes gewonnen, lijkt of ze anders niet uitverkocht raken. Iemand die toevallig weet wat voor flesjes water er uitgegeven worden en hoe de legitimatiecontrole is?


Zowel om ID controle vragen als om water :huh:

1 + 1 = 3
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 jul 2018 17:47 
 
Hardtraxx Newbie

ErikZ schreef:
okiam schreef:
Ook gratis kaartjes gewonnen, lijkt of ze anders niet uitverkocht raken. Iemand die toevallig weet wat voor flesjes water er uitgegeven worden en hoe de legitimatiecontrole is?


Zowel om ID controle vragen als om water :huh:

1 + 1 = 3

Denk dat big shaq het niet met je eens is, maar legitimatiecontrole omdat ik nog geen 18 ben en water voor het geval het bier te rijkelijk vloeit :beer:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 jul 2018 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Net binnen, mocht je willen meeten laat het ff weten! Weinig bekenden hier... :P

Wel Bottle Bar, gaat weer geld kosten! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 jul 2018 00:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Leuk festival gehad.
Geluid was overal (muv Tibet trip) behoorlijk slecht helaas.
Wel leuke sets gehoord, terrein was leuk aangekleed en sfeer was op het einde ook goed :)

Jammer dat er geen vuurwerk was vanwege de droogte.

Volgend jaar weer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 09:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wij moesten rond 8 uur naar huis vanwege andere verplichtingen, waren daarom ook al tegen 1 uur binnen. Voor een gratis feestje best wel prima, waren sowieso veel bekenden. Ik vond deze indeling en opzet best goed, mainstage zag er ook best wel leuk uit. Leuke dag gehad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 10:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Indeling met 2 stages naast elkaar was wat minder. Op mainstage had je geen last van Tibet trip maar op Tibet trip hoorde je vaak 't geluid van de mainstage. Niet echt handig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:46 
 
Hardtraxxer

Opkomst van Lunactics of the Sky, wat een grap :lol: :lol:
Voorderest wel een leuk dagje gehad, alleen jammer van Paul Elstak die afsloot

Qua indeling beter dan de jaren ervoor denk ik alleen inderdaad raar dat ze twee stages naast elkaar zetten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 11:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Goku schreef:
Opkomst van Lunactics of the Sky, wat een grap :lol: :lol:
Voorderest wel een leuk dagje gehad, alleen jammer van Paul Elstak die afsloot

Qua indeling beter dan de jaren ervoor denk ik alleen inderdaad raar dat ze twee stages naast elkaar zetten.


Matig feestje vond de sfeer heel tam, jammer dat ze geen vuurwerk mochten schieten laatste kwartier sloeg nergens op, hadden ze beter paul nog een kwartier kunnen laten door draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Stinson schreef:
Matig feestje vond de sfeer heel tam, jammer dat ze geen vuurwerk mochten schieten laatste kwartier sloeg nergens op,

Laat West Brabant maar af fikke ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:53 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Zesde keer Daylight. Ga elk jaar wel weer door de vele bekenden en omdat het maar zo'n 35 minuten rijden is (komt niet vaak voor als je in Zeeland woont). Hadden gratis kaarten via CRAFT (en daarna nog 500 via Appic) en weer met hele lage verwachtingen hier naartoe gegaan (ook vanwege de line-up, waar niets euforisch stond).

Pluspunten voor de organisatie voor het nieuwe terrein. Alles was verschoven naar de andere kant van de landingsbaan, waardoor het terrein er een stuk professioneler en gezellig uit zag. Aankleding was, zeker vergeleken met andere jaren, een stuk beter. Stages zagen er beter uit. Geluid was, ook weer vergeleken met vorig jaar, best goed (al klinkt bijna alles wel goed met goede oordoppen). Vooral het geluid bij de RAW was gelukkig veel beter, al kon het ook niet slechter dan vorig jaar :lol: . Ramde goed door als je op de goede plek stond. Groot minpunt was dat de main en de freestyle echt naast elkaar stonden, waardoor je op een heel groot deel van het terrein twee stages door elkaar hoorde. Wie verzint dit? :lol:

Rond 1 uur binnen, want moesten rond half 9 weer weg i.v.m. een verjaardag waar Remi nog naartoe moest. Nergens voor moeten wachten en vlakbij de ingang stond er een gratis watertappunt (netjes). Over de setjes zelf zal ik geen uitgebreid verslag doen. Grootste minpunt vind ik toch wel dat bijna iedere RAW DJ het nodig vindt om de laatste 5 á 10 minuten met hardcore/uptempo/frenchcore te vullen. Nergens voor nodig en is gewoon een mega kutstreek voor de DJ die na je staat. Dit was ook nogal zichtbaar op Luminite zijn gezicht, toen die het samen met Ncrypta van Jason Payne over moesten nemen. Grootste dieptepunt waren de 10 minuten aan GPF platen (afgewisseld met andere veel te snelle platen) aan het eind van de set van Thera en Caine. Verder een prima set hoor, maar dit was gewoon compleet kut. Echt kut.
Verder het meest trieste showelement in mijn feestcarrière tot nu toe meegemaakt bij de Lunatics In The Sky show met Zany en DV8. Pff. Om het af te maken volgde daar op ook nog de kutste set die ik in de afgelopen paar jaar gehoord heb door bovengenoemde.

Al met al prima vermaakt met de vele bekenden en het lekkere weer. Organisatorisch stuk beter geregeld dan voorgaande jaren, dus een plus richting de organisatie. Genoeg minpunten, maar ach. Zou hier alleen nooit de volle mep voor betalen (€35 - €40 meen ik), want dan krijg je absoluut geen waar voor je geld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 12:55 
 
Hardtraxx Veteran

Stinson schreef:
Goku schreef:
Opkomst van Lunactics of the Sky, wat een grap :lol: :lol:
Voorderest wel een leuk dagje gehad, alleen jammer van Paul Elstak die afsloot

Qua indeling beter dan de jaren ervoor denk ik alleen inderdaad raar dat ze twee stages naast elkaar zetten.


Matig feestje vond de sfeer heel tam, jammer dat ze geen vuurwerk mochten schieten laatste kwartier sloeg nergens op, hadden ze beter paul nog een kwartier kunnen laten door draaien.


Paul Elstak moest om kwart over 12 alweer in Maastricht draaien, dus dat was ook geen optie geweest
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Grootste dieptepunt waren de 10 minuten aan GPF platen (afgewisseld met andere veel te snelle platen) aan het eind van de set van Thera en Caine.

O ja, dit was wel ruk inderdaad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 15:12 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Groot minpunt was dat de main en de freestyle echt naast elkaar stonden, waardoor je op een heel groot deel van het terrein twee stages door elkaar hoorde. Wie verzint dit? :lol:

Grootste dieptepunt waren de 10 minuten aan GPF platen (afgewisseld met andere veel te snelle platen) aan het eind van de set van Thera en Caine. Verder een prima set hoor, maar dit was gewoon compleet kut. Echt kut.

Al met al prima vermaakt met de vele bekenden en het lekkere weer.


Eigenlijk is hier alles mee gezegd :lol:
Jullie helemaal niet meer gezien (tijdens Thera en Caine), ondanks dat de raw stage niet heel erg groot was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 jul 2018 17:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RomanAnthony schreef:
Verder het meest trieste showelement in mijn feestcarrière tot nu toe meegemaakt bij de Lunatics In The Sky show met Zany en DV8. Pff. Om het af te maken volgde daar op ook nog de kutste set die ik in de afgelopen paar jaar gehoord heb door bovengenoemde.

Vertel?
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 08:48 
 
Hardtraxx Elite

Remi schreef:
RomanAnthony schreef:
Grootste dieptepunt waren de 10 minuten aan GPF platen (afgewisseld met andere veel te snelle platen) aan het eind van de set van Thera en Caine.

O ja, dit was wel ruk inderdaad.


Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Thera dit echt leuk vind om te draaien...
Zag in het begin bij Caine ook wel potentie om wat leuks neer te zetten wat RAW betreft. Vandaar dat ie toen ook bij Theracords heeft getekend waarschijnlijk. Maar het is eigenlijk een grote troll show geworden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 08:55 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Vind het eigenlijk meer droevig dan een troll.

Meer van die "haha hij zei piem0l" humor.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 10:33 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Hard4Us schreef:

Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Thera dit echt leuk vind om te draaien...


xd bij die laatste 6 minuten (we hebben 3 tracks 2 minuten gedraaid) zat zelfs een track van mezelf. Ik hou van alle hard dance muziek en het is juist superleuk om volledige vrijheid te hebben in wat je maakt en draait. Wij hebben er heel veel plezier in. Dat is uiteindelijk het belangrijkste. Omdat het zó gigantisch over de top gaat (wat natuurlijk ook de bedoeling is :P ) is het juist helemaal niet zo erg om als dj erna weer gewoon iets normaals te draaien. Opbouw in line-ups qua muziek en qua genres dat zie je sowieso eigenlijk nergens meer terug.

Ik weet ook niet of je gezien had dat er ook echt tig mensen stonden met GPF shirts aan, dus het lag ook wel heel erg in de verwachting om toch zo te eindigen met onze set.
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten