Zesde keer Daylight. Ga elk jaar wel weer door de vele bekenden en omdat het maar zo'n 35 minuten rijden is (komt niet vaak voor als je in Zeeland woont). Hadden gratis kaarten via CRAFT (en daarna nog 500 via Appic) en weer met hele lage verwachtingen hier naartoe gegaan (ook vanwege de line-up, waar niets euforisch stond).
Pluspunten voor de organisatie voor het nieuwe terrein. Alles was verschoven naar de andere kant van de landingsbaan, waardoor het terrein er een stuk professioneler en gezellig uit zag. Aankleding was, zeker vergeleken met andere jaren, een stuk beter. Stages zagen er beter uit. Geluid was, ook weer vergeleken met vorig jaar, best goed (al klinkt bijna alles wel goed met goede oordoppen). Vooral het geluid bij de RAW was gelukkig veel beter, al kon het ook niet slechter dan vorig jaar

. Ramde goed door als je op de goede plek stond. Groot minpunt was dat de main en de freestyle echt naast elkaar stonden, waardoor je op een heel groot deel van het terrein twee stages door elkaar hoorde. Wie verzint dit?
Rond 1 uur binnen, want moesten rond half 9 weer weg i.v.m. een verjaardag waar Remi nog naartoe moest. Nergens voor moeten wachten en vlakbij de ingang stond er een gratis watertappunt (netjes). Over de setjes zelf zal ik geen uitgebreid verslag doen. Grootste minpunt vind ik toch wel dat bijna iedere RAW DJ het nodig vindt om de laatste 5 á 10 minuten met hardcore/uptempo/frenchcore te vullen. Nergens voor nodig en is gewoon een mega kutstreek voor de DJ die na je staat. Dit was ook nogal zichtbaar op Luminite zijn gezicht, toen die het samen met Ncrypta van Jason Payne over moesten nemen. Grootste dieptepunt waren de 10 minuten aan GPF platen (afgewisseld met andere veel te snelle platen) aan het eind van de set van Thera en Caine. Verder een prima set hoor, maar dit was gewoon compleet kut. Echt kut.
Verder het meest trieste showelement in mijn feestcarrière tot nu toe meegemaakt bij de Lunatics In The Sky show met Zany en DV8. Pff. Om het af te maken volgde daar op ook nog de kutste set die ik in de afgelopen paar jaar gehoord heb door bovengenoemde.
Al met al prima vermaakt met de vele bekenden en het lekkere weer. Organisatorisch stuk beter geregeld dan voorgaande jaren, dus een plus richting de organisatie. Genoeg minpunten, maar ach. Zou hier alleen nooit de volle mep voor betalen (€35 - €40 meen ik), want dan krijg je absoluut geen waar voor je geld.