Chroman wrote:RomanAnthony wrote:Verder het meest trieste showelement in mijn feestcarrière tot nu toe meegemaakt bij de Lunatics In The Sky show met Zany en DV8. Pff. Om het af te maken volgde daar op ook nog de kutste set die ik in de afgelopen paar jaar gehoord heb door bovengenoemde.
Vertel?
Eerst kwamen er twee 'stoere' gasten het podium op die een paar keer met geweren schoten met losse flodders (2 keer 3 seconden). Toen gebeurde er weer even niks. Toen kwamen Zany en DV8 het podium op, wilde Zany met een Tommygun schieten die het niet deed, dus ging hij weer weg. Ondertussen probeerde DV8 het heel 'grappig' te verbloemen, maar ze kregen het niet aan de praat. Toen ging DV8 heel langzaam aftellen, om vervolgens een knop in te drukken waarmee twee grote confetti/snipperkanonnen afgingen. Daarna was het weer even stil en duurde het even voor er uiteindelijk muziek kwam. Dit alles duurde toch wel een paar minuten, waar er precies eigenlijk niets gebeurde. Set van Zany bestond voornamelijk uit bekende non-hardstyle deuntjes die in een (erg slecht) hardstyle/RAW hardstyle jasje gestoken waren. Het na 10 minuten voor gezien gehouden.
DjThera wrote:

bij die laatste 6 minuten (we hebben 3 tracks 2 minuten gedraaid) zat zelfs een track van mezelf.
Was bijzonder om die gated kicks op ~200bpm (ommenabij. Heb natuurlijk niet mee staan tikken) te horen. Niet mijn ding.