Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 10:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
RomanAnthony schreef:
Verder het meest trieste showelement in mijn feestcarrière tot nu toe meegemaakt bij de Lunatics In The Sky show met Zany en DV8. Pff. Om het af te maken volgde daar op ook nog de kutste set die ik in de afgelopen paar jaar gehoord heb door bovengenoemde.

Vertel?


Eerst kwamen er twee 'stoere' gasten het podium op die een paar keer met geweren schoten met losse flodders (2 keer 3 seconden). Toen gebeurde er weer even niks. Toen kwamen Zany en DV8 het podium op, wilde Zany met een Tommygun schieten die het niet deed, dus ging hij weer weg. Ondertussen probeerde DV8 het heel 'grappig' te verbloemen, maar ze kregen het niet aan de praat. Toen ging DV8 heel langzaam aftellen, om vervolgens een knop in te drukken waarmee twee grote confetti/snipperkanonnen afgingen. Daarna was het weer even stil en duurde het even voor er uiteindelijk muziek kwam. Dit alles duurde toch wel een paar minuten, waar er precies eigenlijk niets gebeurde. Set van Zany bestond voornamelijk uit bekende non-hardstyle deuntjes die in een (erg slecht) hardstyle/RAW hardstyle jasje gestoken waren. Het na 10 minuten voor gezien gehouden.

DjThera schreef:
xd bij die laatste 6 minuten (we hebben 3 tracks 2 minuten gedraaid) zat zelfs een track van mezelf.


Was bijzonder om die gated kicks op ~200bpm (ommenabij. Heb natuurlijk niet mee staan tikken) te horen. Niet mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 11:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Hard4Us schreef:

Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Thera dit echt leuk vind om te draaien...


xd bij die laatste 6 minuten (we hebben 3 tracks 2 minuten gedraaid) zat zelfs een track van mezelf. Ik hou van alle hard dance muziek en het is juist superleuk om volledige vrijheid te hebben in wat je maakt en draait. Wij hebben er heel veel plezier in. Dat is uiteindelijk het belangrijkste. Omdat het zó gigantisch over de top gaat (wat natuurlijk ook de bedoeling is :P ) is het juist helemaal niet zo erg om als dj erna weer gewoon iets normaals te draaien. Opbouw in line-ups qua muziek en qua genres dat zie je sowieso eigenlijk nergens meer terug.

Ik weet ook niet of je gezien had dat er ook echt tig mensen stonden met GPF shirts aan, dus het lag ook wel heel erg in de verwachting om toch zo te eindigen met onze set.


Het kan aan mij liggen, maar ik heb geen GPF shirts gezien. Wel erg jammer dat het “verwacht wordt” om zo te eindigen. Voor mij voortaan een zekerheid om 10 minuten eerder weg te gaan als jullie samen draaien. GPF tracks lekker door GPF laten draaien is mijn mening :thumbup:
(Verder niets tegen jullie set, een van de betere van de dag!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 11:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mitch0162 schreef:
DjThera schreef:
Hard4Us schreef:

Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Thera dit echt leuk vind om te draaien...


xd bij die laatste 6 minuten (we hebben 3 tracks 2 minuten gedraaid) zat zelfs een track van mezelf. Ik hou van alle hard dance muziek en het is juist superleuk om volledige vrijheid te hebben in wat je maakt en draait. Wij hebben er heel veel plezier in. Dat is uiteindelijk het belangrijkste. Omdat het zó gigantisch over de top gaat (wat natuurlijk ook de bedoeling is :P ) is het juist helemaal niet zo erg om als dj erna weer gewoon iets normaals te draaien. Opbouw in line-ups qua muziek en qua genres dat zie je sowieso eigenlijk nergens meer terug.

Ik weet ook niet of je gezien had dat er ook echt tig mensen stonden met GPF shirts aan, dus het lag ook wel heel erg in de verwachting om toch zo te eindigen met onze set.


Het kan aan mij liggen, maar ik heb geen GPF shirts gezien. Wel erg jammer dat het “verwacht wordt” om zo te eindigen. Voor mij voortaan een zekerheid om 10 minuten eerder weg te gaan als jullie samen draaien. GPF tracks lekker door GPF laten draaien is mijn mening :thumbup:
(Verder niets tegen jullie set, een van de betere van de dag!)

Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een paar had gezien, (links) vooraan. Anyway, mijn smaak is het ook niet dus ik heb ook maar eventjes de tijd uitgezeten. Ook een -1 voor het teasen van Formula (VIP?), tegen het einde van de set, en het niet draaien :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 12:16 
 
Hardtraxx Elite

DjThera schreef:
Hard4Us schreef:

Kan me niet voorstellen dat iemand zoals Thera dit echt leuk vind om te draaien...


xd bij die laatste 6 minuten (we hebben 3 tracks 2 minuten gedraaid) zat zelfs een track van mezelf. Ik hou van alle hard dance muziek en het is juist superleuk om volledige vrijheid te hebben in wat je maakt en draait. Wij hebben er heel veel plezier in. Dat is uiteindelijk het belangrijkste. Omdat het zó gigantisch over de top gaat (wat natuurlijk ook de bedoeling is :P ) is het juist helemaal niet zo erg om als dj erna weer gewoon iets normaals te draaien. Opbouw in line-ups qua muziek en qua genres dat zie je sowieso eigenlijk nergens meer terug.

Ik weet ook niet of je gezien had dat er ook echt tig mensen stonden met GPF shirts aan, dus het lag ook wel heel erg in de verwachting om toch zo te eindigen met onze set.


Was er zelf niet bij verder.
Snap dat je een hele brede hard dance muziek smaak hebt, heb ik ook. Maar die goedkope meuk die Caine met z'n maatje maken gaat echt te ver, zoals je zelf zegt; vraag en aanbod. Jammer dat het over de top gaat imo.
Maar mij kan het verder niets schelen, zijn wel meer RAW Dj's die eindigen met 10 minuten van dat soort "muziek". Dan maar ff drinken halen in de tussentijd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 jul 2018 12:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Moet eerlijk zeggen dat ik er wel een paar had gezien, (links) vooraan. Anyway, mijn smaak is het ook niet dus ik heb ook maar eventjes de tijd uitgezeten. Ook een -1 voor het teasen van Formula (VIP?), tegen het einde van de set, en het niet draaien :cry:


Wij stonden aan de rechterkant (was natuurlijk niet zo groot en waren met veel mensen), rechtsvooraan en achteraan. Hoe kan t dat we jullie niet hebben gezien xd
Vorige  1, 2, 3, 4
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten