Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 mei 2018 17:08 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik snap niet helemaal wat ze met uitbreiden bedoelen, want ik zie 3 stages staan.

Dit is sowieso echt de meest vage line-up die ik ooit gezien heb.

Plug 'n Play
Nowaxx
Genius
Dr. Rude
MYST
D-Fence
Angernoizer
Ransom

Op één stage :x :x

En dan op een andere stage bijv. Thera, Ncrypta en Jason Payne samen met Dr. Phunk, Yves en Ruthless. WAT :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 13:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat een matige bende zeg die line-up :/ Random shit, wel freestyle, geen enkele melodische hardstyle artiest. Lijkt wel of ze echt pas deze maand zijn beginnen met boeken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 mei 2018 14:33 
 
Hardtraxx Veteran

Er klopt niets van die website:

Flightbase (mainstage):
B-front
Sub Zero Project
Lunatics of the Sky (Zany & DV8)
Paul Elstak
Phuture Noize LIVE
Digital Punk
Requiem
Warface
Deetox
D-Sturb
Bass Chaserz
Clockartz
DL

Tibet Trip (freestyle):
Ransom
Outsiders
Rät N FrikK LIVE
Dr.­ Rude
Genius
Nowaxx
Plug ‘N Play
The Viper
Ruthless
Dr Phunk
Franky Dux
Yves
The Russian

Black Hills (raw &­ harder):
Jason Payne
Unresolved
Caine
Thera
Rejecta
Ncrypta
Spitnoise
Luminite
Ceazar
MYST
D-Fence
Audio Mechanics
Angernoizer
Raise
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 09:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Erg vreemd dat er geen een euforische naam in de line-up staat zeg. En van die uitbreiding is inderdaad ook niet veel te merken. Ik ga waarschijnlijk wel even kijken omdat we gratis kaarten hebben van LYM (CRAFT), maar veel soeps is het niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 09:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Basshunterzz schreef:
Er klopt niets van die website:



Dit ziet er in elk geval al iets logischer uit. Desondanks blijft het zeer matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 10:06 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb Mn kaartje verkocht via TS. Dus het is ook een beetje bullshit dat de kaartjes niet overdraagbaar zijn xd. Geen secure swap bij dit feest dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 10:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Geen secure swap bij dit feest dacht ik


Dus dan staat jouw naam nog op het kaartje van degene die hem heeft gekocht, en komt hij/zij niet binnen als er om een legitimatie wordt gevraagd :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 11:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat is dan aan de organisatie om dat in orde te maken, mochten ze op ID controleren.

En bovendien, als je een kaartje koopt zonder de craft code, staat het toch ook op naam. Zou dat dan moeten betekenen dat je je kaartje niet mag verkopen? Beetje bullshit naar mijn idee
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 11:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
RoyAPO schreef:
Geen secure swap bij dit feest dacht ik


Dus dan staat jouw naam nog op het kaartje van degene die hem heeft gekocht, en komt hij/zij niet binnen als er om een legitimatie wordt gevraagd :whistle:


Wordt Roy dus het eerstvolgende feest na Daylight in elkaar gebeukt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 12:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RoyAPO schreef:
Dat is dan aan de organisatie om dat in orde te maken, mochten ze op ID controleren.

En bovendien, als je een kaartje koopt zonder de craft code, staat het toch ook op naam. Zou dat dan moeten betekenen dat je je kaartje niet mag verkopen? Beetje bullshit naar mijn idee


Voor mensen met de craft korting komt er een aparte ingang, volgens het door jouzelf op de vorige pagina geplaatste bericht. Daarmee is er al een duidelijke scheiding voor mensen die hun kaartje normaal gekocht hebben en waarbij deze beperking van op naam staan niet geldt.

Als de koper van jouw kaart nu niet binnenkomt, en hij/zij dat aangeeft bij ticketswap, reken maar dat er dan contact met jou gezocht gaat worden ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 12:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
RoyAPO schreef:
Dat is dan aan de organisatie om dat in orde te maken, mochten ze op ID controleren.

En bovendien, als je een kaartje koopt zonder de craft code, staat het toch ook op naam. Zou dat dan moeten betekenen dat je je kaartje niet mag verkopen? Beetje bullshit naar mijn idee


Voor mensen met de craft korting komt er een aparte ingang, volgens het door jouzelf op de vorige pagina geplaatste bericht. Daarmee is er al een duidelijke scheiding voor mensen die hun kaartje normaal gekocht hebben en waarbij deze beperking van op naam staan niet geldt.

Als de koper van jouw kaart nu niet binnenkomt, en hij/zij dat aangeeft bij ticketswap, reken maar dat er dan contact met jou gezocht gaat worden ;)


Oeps, ik heb mijn ticket nu ook op ticketswap staan.
Ik zie ook niet per se iets aan die ticket af dat het een andere is eigenlijk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 13:19 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het ticket is ook gewoon hetzelfde als elke andere volgens mij :P

In mijn opinie laat de organisatie gewoon een steek vallen als zij het mogelijk maken om die kaartjes op Ticketswap te kunnen verkopen. Genoeg organisaties die de verkoop van dergelijke speciale kaarten laten blokkeren op TS. Mocht ie niet binnen komen, krijgt ie wel zn geld terug natuurlijk maar reken er maar dan ook op dat ik een klacht ga indienen bij de organisatie
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 mei 2018 15:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb mijn ticket eens bekeken en ik zie daar ook weinig 'bijzonders' aan wat neigt naar een speciaal (CRAFT) ticket.
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 jul 2018 21:01 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Afbeelding

Gisteren maar een kaartje gekocht. Zin in een festival en is mooi dichtbij :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 jul 2018 09:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zie ik je zaterdag, maat. Ik moet tussen 8 en half 9 weg maar als ik de timetable zo zie is dat wel prima. Het enige jammere vind ik dat Phuture Noize zo laat staat maar so be it.
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nooit eerder Daylight geweest, ben benieuwd. Last World vond ik opzich altijd wel gezellig! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 15:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik weet niet of sinas lekker is, ben benieuwd, maar ik vond cola altijd wel lekker.


Soundmasher schreef:
Nooit eerder Daylight geweest, ben benieuwd. Last World vond ik opzich altijd wel gezellig! :thumbsup:

Nee serieus, ik snap je vergelijking niet aangezien dit volgens mij gewoon aparte organisaties zijn (EYE4Dance t.o.v. Par-T).
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 15:47 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Ik weet niet of sinas lekker is, ben benieuwd, maar ik vond cola altijd wel lekker.


Soundmasher schreef:
Nooit eerder Daylight geweest, ben benieuwd. Last World vond ik opzich altijd wel gezellig! :thumbsup:

Nee serieus, ik snap je vergelijking niet aangezien dit volgens mij gewoon aparte organisaties zijn (EYE4Dance t.o.v. Par-T).


Ooh dan ben ik in de war, dacht altijd dat het dezelfde organisatie was! :x Dream Village laatste keer vond ik tegenvallen, laat me verrassen aankomende zaterdag.

P.s. je moet cola en sinas mengen, gouden combi :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 15:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Gaan we doen ;) . Tot zaterdag!
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 17:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ze proberen nog kaarten kwijt te raken, opende net mijn Milestone pakketje en er zat een kortingscoupon in met 50% korting op Daylight festival. Ik heb dit weekend al een ander festival. Dus als iemand nog interesse heeft in 50% korting, stuur me een pb! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 04 jul 2018 18:03 
 
Hardtraxx Newbie

PEPii schreef:
Ze proberen nog kaarten kwijt te raken, opende net mijn Milestone pakketje en er zat een kortingscoupon in met 50% korting op Daylight festival. Ik heb dit weekend al een ander festival. Dus als iemand nog interesse heeft in 50% korting, stuur me een pb! :thumbsup:

Ja! graag :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 09:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Via Appic kun je kaarten winnen. Wij hebben net al een paar keer prijs gehad.
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 11:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Remi schreef:
Via Appic kun je kaarten winnen. Wij hebben net al een paar keer prijs gehad.


Thanks, net ook twee kaartjes gewonnen! :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 13:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Kaarten gewonnen, dan toch maar een kijkje nemen hier :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 jul 2018 14:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kaarten gewonnen, wel erg jammer dat dit weer zo'n volledig raw feestje is.
Met dit weer lekker euforisch is goud!
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten