Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 2 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 7 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Daylight Festival

Time
Price
early bird €27,71
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Ik snap niet helemaal wat ze met uitbreiden bedoelen, want ik zie 3 stages staan.

Dit is sowieso echt de meest vage line-up die ik ooit gezien heb.

Plug 'n Play
Nowaxx
Genius
Dr. Rude
MYST
D-Fence
Angernoizer
Ransom

Op één stage :x :x

En dan op een andere stage bijv. Thera, Ncrypta en Jason Payne samen met Dr. Phunk, Yves en Ruthless. WAT :lol:
Hardtraxx Veteran
3165 posts member since 2010
last seen Jan 2026
Wat een matige bende zeg die line-up :/ Random shit, wel freestyle, geen enkele melodische hardstyle artiest. Lijkt wel of ze echt pas deze maand zijn beginnen met boeken.
B
Hardtraxx Veteran
4098 posts member since 2012
last seen 17 days ago
Er klopt niets van die website:

Flightbase (mainstage):
B-front
Sub Zero Project
Lunatics of the Sky (Zany & DV8)
Paul Elstak
Phuture Noize LIVE
Digital Punk
Requiem
Warface
Deetox
D-Sturb
Bass Chaserz
Clockartz
DL

Tibet Trip (freestyle):
Ransom
Outsiders
Rät N FrikK LIVE
Dr.­ Rude
Genius
Nowaxx
Plug ‘N Play
The Viper
Ruthless
Dr Phunk
Franky Dux
Yves
The Russian

Black Hills (raw &­ harder):
Jason Payne
Unresolved
Caine
Thera
Rejecta
Ncrypta
Spitnoise
Luminite
Ceazar
MYST
D-Fence
Audio Mechanics
Angernoizer
Raise
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Erg vreemd dat er geen een euforische naam in de line-up staat zeg. En van die uitbreiding is inderdaad ook niet veel te merken. Ik ga waarschijnlijk wel even kijken omdat we gratis kaarten hebben van LYM (CRAFT), maar veel soeps is het niet.
Hardtraxxer
473 posts member since 2017
last seen 20 days ago
Basshunterzz wrote:Er klopt niets van die website:
Dit ziet er in elk geval al iets logischer uit. Desondanks blijft het zeer matig.
Hardtraxx Veteran
4670 posts member since 2015
last seen Jan 2022
Ik heb Mn kaartje verkocht via TS. Dus het is ook een beetje bullshit dat de kaartjes niet overdraagbaar zijn xd. Geen secure swap bij dit feest dacht ik
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
RoyAPO wrote:Geen secure swap bij dit feest dacht ik
Dus dan staat jouw naam nog op het kaartje van degene die hem heeft gekocht, en komt hij/zij niet binnen als er om een legitimatie wordt gevraagd :whistle:
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Dat is dan aan de organisatie om dat in orde te maken, mochten ze op ID controleren.

En bovendien, als je een kaartje koopt zonder de craft code, staat het toch ook op naam. Zou dat dan moeten betekenen dat je je kaartje niet mag verkopen? Beetje bullshit naar mijn idee
Hardtraxx Elite
2817 posts member since 2013
last seen Jul 2026
Norther66 wrote:
RoyAPO wrote:Geen secure swap bij dit feest dacht ik
Dus dan staat jouw naam nog op het kaartje van degene die hem heeft gekocht, en komt hij/zij niet binnen als er om een legitimatie wordt gevraagd :whistle:
Wordt Roy dus het eerstvolgende feest na Daylight in elkaar gebeukt.
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
RoyAPO wrote:Dat is dan aan de organisatie om dat in orde te maken, mochten ze op ID controleren.

En bovendien, als je een kaartje koopt zonder de craft code, staat het toch ook op naam. Zou dat dan moeten betekenen dat je je kaartje niet mag verkopen? Beetje bullshit naar mijn idee
Voor mensen met de craft korting komt er een aparte ingang, volgens het door jouzelf op de vorige pagina geplaatste bericht. Daarmee is er al een duidelijke scheiding voor mensen die hun kaartje normaal gekocht hebben en waarbij deze beperking van op naam staan niet geldt.

Als de koper van jouw kaart nu niet binnenkomt, en hij/zij dat aangeeft bij ticketswap, reken maar dat er dan contact met jou gezocht gaat worden ;)
Hardtraxxer
169 posts member since 2017
last seen Dec 2025
Norther66 wrote:
RoyAPO wrote:Dat is dan aan de organisatie om dat in orde te maken, mochten ze op ID controleren.

Voor mensen met de craft korting komt er een aparte ingang, volgens het door jouzelf op de vorige pagina geplaatste bericht. Daarmee is er al een duidelijke scheiding voor mensen die hun kaartje normaal gekocht hebben en waarbij deze beperking van op naam staan niet geldt.

Als de koper van jouw kaart nu niet binnenkomt, en hij/zij dat aangeeft bij ticketswap, reken maar dat er dan contact met jou gezocht gaat worden ;)
Oeps, ik heb mijn ticket nu ook op ticketswap staan.
Ik zie ook niet per se iets aan die ticket af dat het een andere is eigenlijk.
Hardtraxx Veteran
last seen Jan 2022
Het ticket is ook gewoon hetzelfde als elke andere volgens mij :P

In mijn opinie laat de organisatie gewoon een steek vallen als zij het mogelijk maken om die kaartjes op Ticketswap te kunnen verkopen. Genoeg organisaties die de verkoop van dergelijke speciale kaarten laten blokkeren op TS. Mocht ie niet binnen komen, krijgt ie wel zn geld terug natuurlijk maar reken er maar dan ook op dat ik een klacht ga indienen bij de organisatie
Hardtraxx Veteran
5462 posts member since 2012
last seen 13 hours ago
Ik heb mijn ticket eens bekeken en ik zie daar ook weinig 'bijzonders' aan wat neigt naar een speciaal (CRAFT) ticket.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Daylight Festival (07-07-2018, Breda Airport, Bosschenhoofd)

Gisteren maar een kaartje gekocht. Zin in een festival en is mooi dichtbij :)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Zie ik je zaterdag, maat. Ik moet tussen 8 en half 9 weg maar als ik de timetable zo zie is dat wel prima. Het enige jammere vind ik dat Phuture Noize zo laat staat maar so be it.
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Nooit eerder Daylight geweest, ben benieuwd. Last World vond ik opzich altijd wel gezellig! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Ik weet niet of sinas lekker is, ben benieuwd, maar ik vond cola altijd wel lekker.

Soundmasher wrote:Nooit eerder Daylight geweest, ben benieuwd. Last World vond ik opzich altijd wel gezellig! :thumbsup:
Nee serieus, ik snap je vergelijking niet aangezien dit volgens mij gewoon aparte organisaties zijn (EYE4Dance t.o.v. Par-T).
Hardtraxxer
204 posts member since 2012
last seen Dec 2024
Remi wrote:Ik weet niet of sinas lekker is, ben benieuwd, maar ik vond cola altijd wel lekker.

Soundmasher wrote:Nooit eerder Daylight geweest, ben benieuwd. Last World vond ik opzich altijd wel gezellig! :thumbsup:
Nee serieus, ik snap je vergelijking niet aangezien dit volgens mij gewoon aparte organisaties zijn (EYE4Dance t.o.v. Par-T).
Ooh dan ben ik in de war, dacht altijd dat het dezelfde organisatie was! :x Dream Village laatste keer vond ik tegenvallen, laat me verrassen aankomende zaterdag.

P.s. je moet cola en sinas mengen, gouden combi :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Gaan we doen ;) . Tot zaterdag!
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Ze proberen nog kaarten kwijt te raken, opende net mijn Milestone pakketje en er zat een kortingscoupon in met 50% korting op Daylight festival. Ik heb dit weekend al een ander festival. Dus als iemand nog interesse heeft in 50% korting, stuur me een pb! :thumbsup:
Y
Hardtraxx Newbie
26 posts member since 2018
last seen Aug 2022
PEPii wrote:Ze proberen nog kaarten kwijt te raken, opende net mijn Milestone pakketje en er zat een kortingscoupon in met 50% korting op Daylight festival. Ik heb dit weekend al een ander festival. Dus als iemand nog interesse heeft in 50% korting, stuur me een pb! :thumbsup:
Ja! graag :)
Hardtraxx Veteran
last seen 13 hours ago
Via Appic kun je kaarten winnen. Wij hebben net al een paar keer prijs gehad.
Hardtraxx Elite
2632 posts member since 2016
last seen Aug 2026
Remi wrote:Via Appic kun je kaarten winnen. Wij hebben net al een paar keer prijs gehad.
Thanks, net ook twee kaartjes gewonnen! :)
Hardtraxxer
386 posts member since 2017
last seen May 2026
Kaarten gewonnen, dan toch maar een kijkje nemen hier :)
Hardtraxx Addict
1442 posts member since 2012
last seen 25 days ago
Kaarten gewonnen, wel erg jammer dat dit weer zo'n volledig raw feestje is.
Met dit weer lekker euforisch is goud!